Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Κατασκευές / Μετατροπές

Όταν αλλάζετε κάτι...

(1/8) > >>

gc:
Σε γενικες γραμμες, το τζιμνυ δεχεται αρκετες αλλαγες....Οι συνηθεις ειναι ενα λαστιχο για λασπη ( τα ΜΤ -> mud terrain ), και μια αναρτηση με ελατηρια για καλυτερη αρθρωση και/ή ψηλωμα...

Αλλά....

Ζηστε πρωτα απο ολα το αυτοκινητο. Δειτε για ποιο λογο το θελετε (αγωνες, βολτες, δρομο, βουνο, να τραβατε βαρκες... ) και μετα προχωρηστε σε αλλαγες. Ο φιλος μας ο οποιος το εχει φτιαξει και μας συμβουλευει να κανουμε τα ιδια, μπορει να το θελει για αλλη χρηση.

Σε γενικες γραμμες, οι αλλαγες μπορει να φερουν εξτρα αλλαγες για να ισορροπησουν τις υπαρχουσες αλλαγες.. μπερδεμα ε;  :roll:  :wink:

Πριν μπειτε σε αυτο το κομματι των αλλαγων, ρωτηστε, ψαξτε, και μαθετε...το κοστος μπορει να ξεφυγει, και τελικα η χρηση του αυτοκινητου να μην σας ικανοποιησει.

Σιγα σιγα σε αυτο το φορουμ θα αναλυουμε καποιες αλλαγες που εχουν γινει στα δικα μας αυτοκινητα, γιατι τις εχουμε κανει, και αν τελικα αποσκοπουν σε κατι... ή απλα θελαμε να δειχνουμε πιο αγριοι... (  :lol: )

Ας αρχισουμε λοιπον... ξερω πολλους που ειναι ετοιμοι να γραψουν μαζι και εγω ;)

jimnyman:
Το αυτοκίνητο είναι για καθημερινή χρήση.
Έτσι από τα πρώτα του «βήματα», δεν «βάρυνε» ιδιαίτερα.
Με το σετ ανάρτησης και τα λάστιχα δεν χρειάστηκε καμία περαιτέρω μετατροπή.
Το σετ ανάρτησης το έβαλα για να έχει καλύτερη ‘προβολή’ σε εμπόδια και καλύτερη άρθρωση σε δυσκολίες του βουνού. Έτσι ψήλωσε 6 εκατοστά , χωρίς να χρειαστεί κάτι παραπάνω. (ούτε σωληνάκια, ούτε τίποτα. Απο τα 7 και πάνω ΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ)
Πραγματικά έγινε άλλο αυτοκίνητο. Έχασε λίγο στην άσφαλτο ,λόγο τις αλλαγής κέντρου βάρους,(εφόσον δεν έχουν τοποθετηθεί αποστάτες στους τροχούς), αλλά αυτό είναι κάτι το αναμενόμενο.
Χάνεις στην άσφαλτό, αλλά κερδίζεις αρκετά ξεκούραστα χιλιόμετρα στο βουνό.
Την φοράω εδώ και έναν χρόνο περίπου, ‘μαζί’ έχουμε κερδίσει έναν αγώνα (με την πολύτιμη βοήθεια του φίλου μου πλοηγού/ Χρήστου) και πραγματικά μου έχει χαρίσει πολλά ξεκούραστα χωμάτινα χιλιόμετρα.
Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν έχει πάρει το jimny για ασφάλτινες ‘κόντρες’.

Για τα λάστιχα έχω πει κάποια πράγματα, σε σχετικό τόπικ.
Εδώ θα αναφέρω μόνο, ότι το mud σου ‘ανεβάζει’ και τα διαφορικά δύο πόντους, όποτε και αποφεύγεις αρκετά εμπόδια παραπάνω. (όσο και αν αυτό σε μερικούς φανεί περίεργο). (ανάλογα τις διαστάσεις των ελαστικών, ψηλώνει και το αυτοκίνητο. Αναφέρω μόνο την δική μου μετατροπή. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω. Εχω ακούσει οτι "υποφέρουν" τα ιμιαξόνια, αλλα σε αυτό μπορεί να μας απαντήσει κάποιος απο τους αγωνιζόμενους στο mud-cup και βρήσκονται αναμεσά μας).
 



Ευχαριστώ.





υγ>Η μικρή εμπειρία που έχω, μου έχει δείξει, ότι δεν χρειάζεται πολλά για να περνάς καλά στα βουνά.
Μην ξοδέψετε χρήματα για κάτι που θα σας φανεί χρήσιμο μία φορά τον χρόνο.
Βγείτε, διασκεδάστε στο βουνό και όταν χρειαστείτε το ‘παραπάνω’ θα το καταλάβετε μόνοι σας. Ανάλογα με τις ικανότητες σας , θα βρει ο καθένας αυτό που πρέπει να μετατρέψει.
Μερικά από τα κολλήματα που έχω κάνει, μάλλον θα μου ήταν χρήσιμο ένα μπλόκε στον πίσω άξονα. Ο εργάτης μου είναι άχρηστος, γιατί ΠΟΤΕ δεν θα κάνω ‘ανωριμότητα’ στο βουνό μόνος. Πάντα με καλή παρέα και πάντα με ιμάντες στο ντουλαπάκι,(που το ονομάζουν πορτ-μπαγκάζ) !!!!
Θεωρώ βασικό εξοπλισμό, ένα gps παρά έναν εργάτη. (δεν θα τρέξουμε και mud-CUP).
Βασικό είναι να ξέρουμε να διαβάζουμε χάρτες και να μην βασιζόμαστε ΜΟΝΟ σε ένα μηχάνημα(gps).
Αγοράστε χάρτες.
Αγοράστε ένα μικρό gps.
Και μετά ΟΛΑ όσα νομίζεται πως θα σας είναι ΧΡΗΣΙΜΑ στις βόλτες σας.

NickSi:
Στο ασημι Jimnaki μου λοιπον, το μονο πραγμα που εχω βαλει, ειναι:

ΛΑΣΤΙΧΑ / ΖΑΝΤΕΣ:
1 τετράδα λάστιχα BF GOODRICH AT 215, πλήρωση με άζωτο,
1 τετράδα λάστιχα ΜΤ SAHARA 195, πλήρωση με άζωτο,
1 τετράδα ζάντες αλουμινένιες ("μαμά") ανθρακί σκούρο,
1 τετράδα ζάντες αμουμινένιες ("μαμά") μαύρες,
1 set αποστάτες 2,5 cm στους τροχούς.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ελατήρια Κillen +6cm,
Αμορτισέρ Monroe Adventure (κίτρινα).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: CB Alan Mindland 42 multi (4 watt),
Ενισχυτής CTE 100watt,
Kεραία Wilson 1000,
VHF Kenwood (συχν:138.000-174.995) με μαγνητική εξωτερική κεραία CTE,
2 PMR Cobra,
GPSMAP GARMIN 276C, με εξωτερική κεραία & διάφορα... παρελκόμενα (χαρτες κλπ.).

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ:
Mπαταρία ΟPTIMA blue,
Γενικός διακόπτης ρεύματος,
2 προβολείς HELLA 560 καρφιά & flood στη μπάρα οροφής,
2 προβολείς καρφιά στη μπάρα οροφής,
1 προβολέας μαγνητικος flood (μπροστά),
1 προβολέας (εργασίας) μαγνητικος flood (πίσω),
2 προβολάκια (μαμα, SUZUKI) στις ειδικές θέσεις στο προφυλακτήρα,
Λάμπες 100watt & ενισχυτή φώτων.

ΚΙΝΗΣΗ / ΜΕΤΑΔΟΣΗ:
Compressor ARB,
Πίσω air locker ARB,
Εμπρός air locker ARB.

ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: Eργάτης WARΝ M8000 lbs,
Super γάντζος WARN (μπροστά),
Kοτσαδόρος (by Savvas) με 2 κρίκους ρυμούλκησης.

ΔΙΑΦΟΡΑ:
Ενισχυμενες ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες πανάρ εμπρός - πίσω DG Tuning,
Aμορτισέρ τιμονιού OLD MAN EMU
Σωληνάκια φρένων (αλλαγή) με άλλα, υψηλής πίεσης +10cm
1 set ράγες (σκάλες) εδάφους για "δύσκολα" κολλήματα-ξεκολλήματα,
Πετάλια SPARCO,
Σχάρα KING RACK 1.40 x 1.00 m,
Μεμβράνες ΜΑDICO (2ο στάδιο του γκρι σε όλα τα τζάμια & στο μπροστινό παρμπρίζ, το 1ο στάδιο)
Full inox εξάτμιση (απο καταλύτη & πίσω) με ημι-ελεύθερο καζανάκι,
Χειρόγκαζο RUBICON (στο λεβιέ ταχυτήτων),
Κάθισμα bucket (FIA 2009),
Ζώνες ασφαλείας SPARCO 4 σημείων (FIA 2010),
Λασπωτήρες MOMO εμπρός - πίσω (type) JAOS,
Φιλτρο αερα Κ & Ν,
Snorkel TJM.

Αυτα τα... ψιλα, ενω επεται... συνεχεια: http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,480.0.html   :D

Teo:
Τι μας έκανες ρε nicksi Χριστουγεννιάτικα....... Κάτι λεγαμε  με τον badpixel για κατανάλωση καπέλων!!!!! Δημιούργησες τώρα ένα σωρό απορίες.... Θα βαρεθείς να απαντάς σε βομβαρδισμό ερωτήσεων !!!!!! (για να μάθεις !!!!! ) . ;D ;D ;D
......Και ήθελα κι εγώ να γράψω στην ενότητα  ??? ??? ??? ??? Τώρα ντρέπομαι  :'( :'( :'(

NickSi:
Οχι ρε φιλαρακι, σε οτι μπορω & γνωριζω να βοηθησω, να το κανω ευχαριστως!!! 8)

Νοιωθω ομως και την αναγκη, να ευχαριστησω το παλιο-Κωστα το Συρρο, το παλιο-Γιωργο το Κεχαιδη αλλα και κανα δυο ατομα-φιλους, απο τους "εκει" (που ομως αυτα τα παιδια δεν τους νοιωθω ποτε "εκει"...), για ολη τη βοηθεια και τις γνωσεις που μου μετεφεραν, αφου ηδη εκεινοι ειχαν "προβληματιστει" αρκετα πριν απο εμενα!!! Thanks και παλι!!!   ;) ;) ;) ;D

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση