Αποστολέας Θέμα: Ανάρτηση - Φρένα  (Αναγνώστηκε 1796 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ntinaki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
Ανάρτηση - Φρένα
« στις: Ιούνιος 10, 2008, 10:20 »
Κατ' αρχήν συγνώμη που ανοίγω νέο θέμα, ενώ είμαι σίγουρη ότι κάπου θα έχουν αναφερθεί αυτά που ρωτάω....

Θέλω να αλλάξω οπωσδήποτε φρένα και να βάλω μια πιό "σκληρή" ανάρτηση
έχετε κάτι να μου προτείνετε??  ???

Ξέρω ότι αλλάζοντάς τα, δεν θα είναι τόσο καλό off road, αλλά ειλικρινά, επειδή μένω στο Χορτιάτη και ο δρόμος είναι όλο στροφές προτιμώ να γίνει πιό καλό στο δρόμο και να δυσκολευτώ σε χωματόδρομο. Αυτές οι κλίσεις με τρομάζουν φοβερά και δεν μπορώ να το συνηθίσω με τίποτα.  87
Αν κάποιος είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα και το έλυσε, ας μου προτείνει κάτι πρίν το πάω στο συνεργείο.

Ευχαριστώ πολύ.
Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο..?? :-]

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: Ανάρτηση - Φρένα
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 10, 2008, 14:11 »
καλησπέρα σου

... πιθανόν να απαντήσουν και οι "ειδικοί" αλλά έως τότε:

... απ' όσο γνωρίζω υπάρχουν διαθέσιμοι στην αγορά δύο τύποι, "σχετικά" προσιτών, ρυθμιζόμενων αναρτήσεων για τα jimny  , αυτή της rancho με τα rancho 9000 τα οποία ρυθμίζονται σε ότι αφορά την σκληρότητα τους από την καμπίνα ( εννέα σκάλες ρύθμισης ) και της hot-bits με χειροκίνητη ρύθμιση "επί του αμορτισέρ" ( 24 έως και 32 σκάλες ανάλογα την έκδοση )

... και στις δύο περιπτώσεις το κόστος είναι αρκετά πιό σημαντικό από τις άλλες πιό άπλές λύσεις που θα βρείς στο εμπόριο ( 1000 έουρα και πάνω ) αλλά δεν έχουν καμμία σχέση με ότι άλλο υπάρχει ... εξαιρουμένων  πολύ πιο ειδικών προιόντων .
... υπ'όψην ότι τα παραπάνω σημαίνουν και ανύψωση του οχήματος τουλάχιστον 6cm με όποια μετατροπή αυτό μπορεί να συνεπάγεται ...

... σαφώς εάν έχεις διάθεση και χρήματα υπάρχουν και custom κατασκευές γνωστών εταιριών με ανάλογο όμως κόστος

... σέ ότι αφορά τα φρένα η πιό αποδοτική λύση απ' όσα γνωρίζω μέχρι στιγμής είναι : δισκόπλακες Brembo, τακάκια Ferodo premiere και υγρά φρένων Motul rbf 600, ... άπαιχτός συνδυασμός... κατά τον φίλο μας τον metalaxe



... και παρεπιπτόντως ... δεν γέρνει και τόσο πολύ το καημενάκι μωρέ  lol lol lol lol lol ειδικά εάν οδηγείς ... συννετά

... ο μάχος και τα αλλά παιδιά ( ... ο Θεός να τα κάνει ... ) ... ξέρουν  87  bhe bhe bhe
brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος ntinaki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Ανάρτηση - Φρένα
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 10, 2008, 14:31 »

... και παρεπιπτόντως ... δεν γέρνει και τόσο πολύ το καημενάκι μωρέ  lol lol lol lol lol ειδικά εάν οδηγείς ... συννετά


ε, όχιιιιιι και δεν γέρνει... σε κάθε στροφή συντονίζομαι κι εγώ με το αυτοκίνητο.... bhe, ούτε μηχανή να είχα!!!

Στρίβω το τιμόνι και περιμένω να γύρει το αμάξωμα για να στρίψω, και βασικά αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημά μου και μετά τα φρένα...
Μήπως υπάρχει λύση με κάποιο είδος αντιστρεπτικής??
Γιατί στην ουσία οι κλίσεις με απασχολούν κι όχι η απόσβεση της ανάρτησης....

(Thanks, by the way...  ;))

Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο..?? :-]

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ανάρτηση - Φρένα
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 10, 2008, 16:41 »
H δομή της ανάρτησης με τους άκαμπτους άξονες είναι τέτοια που δεν μπορείς να βελτιώσεις συνολικά την οδική συμπεριφορά. Οι κλίσεις στις στροφές δεν διορθώνονται μόνο με πιό σκληρή ανάρτηση (ελατήρια + αμορτισέρ)
"Φαινομενικά" δεν θα έχεις κλίσεις αν κάνεις κάτι τέτοιο αλλά στην παραμικρή ανωμαλία θα απογειωθείς σαν το αυτοκίνητο του Super Goofy  87
Τώρα αν μπλέξεις με full ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε ύψος, bound, rebound μιλάμε απο 3000 έουρος και πάνω που
μάλλον δεν αξίζει αν δεν το έχεις για αγωνιστική χρήση.
Είναι σαν να προσπαθείς να μετατρέψεις ένα δίχρονο καθαρόαιμο ΥΖ250 moto cross σε GSXR1000 και να το στρίψεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς (όπως το πάρει κανείς) το Jimny είναι 90% off-road.
Respect a man's car and he will respect you