Αποστολέας Θέμα: Υπερτυμπανισμός!!  (Αναγνώστηκε 52061 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #120 στις: Μάιος 13, 2009, 23:51 »
Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίσει ένα JIMNY, αν του κάνεις όλες τις μετατροπές που πρέπει, για να δουλέψει σωστά με λάστιχα 32"

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #121 στις: Μάιος 14, 2009, 00:30 »
Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίσει ένα JIMNY, αν του κάνεις όλες τις μετατροπές που πρέπει, για να δουλέψει σωστά με λάστιχα 32"

Σπύρο υπάρχει και η παράμετρος ΠΟΥ ΘΑ τις κάνεις.... έτσι μόνο μπορείς να βγάλεις το κόστος...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #122 στις: Μάιος 14, 2009, 08:21 »
Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίσει ένα JIMNY, αν του κάνεις όλες τις μετατροπές που πρέπει, για να δουλέψει σωστά με λάστιχα 32"

32" πρωτογενή ή αναγόμωση ?  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #123 στις: Μάιος 14, 2009, 09:09 »
Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίσει ένα JIMNY, αν του κάνεις όλες τις μετατροπές που πρέπει, για να δουλέψει σωστά με λάστιχα 32"
Πέρα από το που θα τις κάνεις όπως λέει και ο Χρήστος :D :D :D εξαρτάται και από το τι θα βάλεις (π.χ. coilover, άξονες LC, custom σημεία στήριξης αξόνων, κλπ).
Έτσι για να έχουμε θέμα να συζητάμε, μετά από μια πρόχειρη σκέψη μου έρχονται τα εξής τα οποία θα έκανα εγώ στο δικό μου:

1. ¶λλους άξονες (π.χ. LC) γιατί τα δικά του ημιαξόνια έστω και ενισχυμένα δεν επαρκούν για 32" λάστιχο, ειδικά αν είναι αναγόμωση όπως αναφέρει και ο Χάρης (λόγω αυξημένου βάρους)
2. Coilover dual ή triple rate (πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν custom βάσεις στήριξης πάνω στους άξονες και το σασί
3. 3-link πίσω (στην ουσία το Jimny είναι 2-link γιατί οι πανάρ δε μετράνε) για μεγαλύτερη διαδρομή
4. ¶λλα μπράτσα custom με ball joints καταργώντας το κάτω σημείο στήριξης στον άξονα και ίσως αλλαγή του σημείου στήριξης στο σασί
5. Πιθανώς θα χρειαστεί body lift, σίγουρα αν πάμε σε λύση ξεχωριστά ελατήρια/αμορτισέρ
6. Custom άξονες με διπλό σταυρό (πίσω κυρίως). Αν μπροστά θέλουμε να αυξήσουμε τη διαδρομή πολύ πρέπει να κοπεί η γέφυρα στο σημείο που περνάει ο μπροστινός άξονας προς το transfer για να μη βρίσκει οπότε ίσως χρειαστεί κι εκεί διπλός σταυρός
7. Αλλαγή transfer (413) με γρανάζια 4.16 ή 4.9 ή 5.14 με παράλληλη αλλαγή κορωνοπήνια (APIO)
8. Προαιρετικά αλλαγή κινητήρα (1.6)
9. Ρυθμιζόμενες πανάρ
10. Το κυριότερο, πολλή σκέψη και μελέτη για να λειτουργήσουν όλα σωστά (δεν είναι καθόλου απλό, ειδικά αν αλλάξεις σημεία στήριξης στα μπράτσα και βάλεις coilover)
 
Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό νομίζω ότι το κόστος (υλικά μόνο) θα φτάσει και ίσως περάσει τα 7 - 8 χιλιάρικα, το ποιός θα το φτιάξει τώρα είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο...

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2009, 09:13 από Metalaxe »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #124 στις: Μάιος 14, 2009, 10:16 »
Δεν συμφέρει καλύτερα να κάνεις αυτές τις μετατροπές σε ένα jeep ? το κόστος είναι ανάλογο και μπορείς να βάλεις και 35’’ λάστιχα   ;)
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #125 στις: Μάιος 14, 2009, 11:54 »
Δεν συμφέρει καλύτερα να κάνεις αυτές τις μετατροπές σε ένα jeep ? το κόστος είναι ανάλογο και μπορείς να βάλεις και 35ΆΆ λάστιχα   ;)
Και στο Jimny μπορείς να βάλεις 35" λάστιχο με αυτές τις μετατροπές, συν τοις άλλοις το Jimny είναι καμιά 400ριά κιλά ελαφρύτερο και η τιμή κτήσης, ανταλλακτικών και συντήρησης (βενζίνες, τέλη, ασφάλεια) χαμηλότερη, θέλεις κι άλλα ?  ;D ;D ;D ;D
Απλά η ουσία είναι ότι για το Wrangler μπορείς να βρεις έτοιμες όλες τις παραπάνω λύσεις ενώ για το Jimny θα πέσει η πατέντα, της πατέντας, ω πατέντα... lol lol lol
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος jimnyjump

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 258
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #126 στις: Μάιος 14, 2009, 14:11 »
H γνώμη μου είναι ότι εάν δεν πηγαίνεις σε αγώνες δεν υπάρχει κανένας λόγος να δαπανησεις τόσα χρήματα για τέτοια μετετροπή...
me gusta la montana...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #127 στις: Μάιος 14, 2009, 15:41 »
H γνώμη μου είναι ότι εάν δεν πηγαίνεις σε αγώνες δεν υπάρχει κανένας λόγος να δαπανησεις τόσα χρήματα για τέτοια μετετροπή...

+1000  :)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #128 στις: Μάιος 14, 2009, 16:55 »
Δύο καλά έχει μόνο το wrangler σε σχέση με το Jimny:
Πρώτον είναι πιο στιβαρό σαν κατασκευή και σου εμπνέει περισσότερη σιγουριά σε πλαινές κλίσεις και δεύτερον θα σου στοιχίσει φτηνότερα η μετατροπή μόνο και μόνο επειδή υπάρχει πληθώρα επιλογών απο το εξωτερικό. γιατί αν τα αγοράσεις απο εδώ κλάφτα!
Επίσης ο 2.5l κινητήρας που μπορεί να βρεις αρκετα φτηνό αμάξι είναι γαιδουροκινητήρας οπότε είναι προτιμότερο για τέτοιες μετατροπές να πάρει κανείς το τετράλιτρο που είναι πολύ πιο ακριβό! Ακόμα και με το 2.5 όμως τα πραγματα είναι πολύ καλύτερα απο το jimny! Του jimny ο κινητήρας δεν παλεύεται. Εγώ με μολις του έβαλα τα sirroco γονάτισε!
Το ωραίο είναι οτι τα εβαλα και πρόσφατα στο wrangler μεχρι να μου ερθουν τα πράγματα που παράγγειλα και είδα διαφορά και εκει στην απόδοση!
Τελικά ρε παιδιά ενα sirocco που είναι αναγομομένο ποση διαφορά σε βάρος έχει με ενα bf? Εννοείται στην ίδια διάσταση!

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #129 στις: Μάιος 14, 2009, 17:00 »
Δεν συμφέρει καλύτερα να κάνεις αυτές τις μετατροπές σε ένα jeep ? το κόστος είναι ανάλογο και μπορείς να βάλεις και 35ΆΆ λάστιχα   ;)

Αλλο το φιλί του Ναύτη και άλλο του καντηλαναύτη....  yah yah

Γνώμη μου οτι μέχρι 30" λάστιχο το jimny "με τις κατάλληλες μετατροπές" ειναι εντός ορίων για κάθε χρήση - εκδρομική ... και κυρίως off...


Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #130 στις: Μάιος 14, 2009, 17:11 »
Για μεικτή χρήση, τα 30αρια λάσχιχα, θέλουν καλή επιλογή, (και λεφτά)

Για χρήση αγωνιστική πας σε αναγώμωση

Για άσφαλτο, ...... μόνο πρωτογενή...

Εντός των ημερών, θα παραγγείλω Super Swamper..... δε τη παλεύω με τα δικά μου.... Παρεπιπτόντως, τα πουλάω.... 250 Ευρώ, καινούρια


Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #131 στις: Μάιος 14, 2009, 23:20 »
Αλήθεια, πόσο μπορεί να κοστίσει ένα JIMNY, αν του κάνεις όλες τις μετατροπές που πρέπει, για να δουλέψει σωστά με λάστιχα 32"
Πέρα από το που θα τις κάνεις όπως λέει και ο Χρήστος :D :D :D εξαρτάται και από το τι θα βάλεις (π.χ. coilover, άξονες LC, custom σημεία στήριξης αξόνων, κλπ).
Έτσι για να έχουμε θέμα να συζητάμε, μετά από μια πρόχειρη σκέψη μου έρχονται τα εξής τα οποία θα έκανα εγώ στο δικό μου:

1. ¶λλους άξονες (π.χ. LC) γιατί τα δικά του ημιαξόνια έστω και ενισχυμένα δεν επαρκούν για 32" λάστιχο, ειδικά αν είναι αναγόμωση όπως αναφέρει και ο Χάρης (λόγω αυξημένου βάρους)
2. Coilover dual ή triple rate (πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν custom βάσεις στήριξης πάνω στους άξονες και το σασί
3. 3-link πίσω (στην ουσία το Jimny είναι 2-link γιατί οι πανάρ δε μετράνε) για μεγαλύτερη διαδρομή
4. ¶λλα μπράτσα custom με ball joints καταργώντας το κάτω σημείο στήριξης στον άξονα και ίσως αλλαγή του σημείου στήριξης στο σασί
5. Πιθανώς θα χρειαστεί body lift, σίγουρα αν πάμε σε λύση ξεχωριστά ελατήρια/αμορτισέρ
6. Custom άξονες με διπλό σταυρό (πίσω κυρίως). Αν μπροστά θέλουμε να αυξήσουμε τη διαδρομή πολύ πρέπει να κοπεί η γέφυρα στο σημείο που περνάει ο μπροστινός άξονας προς το transfer για να μη βρίσκει οπότε ίσως χρειαστεί κι εκεί διπλός σταυρός
7. Αλλαγή transfer (413) με γρανάζια 4.16 ή 4.9 ή 5.14 με παράλληλη αλλαγή κορωνοπήνια (APIO)
8. Προαιρετικά αλλαγή κινητήρα (1.6)
9. Ρυθμιζόμενες πανάρ
10. Το κυριότερο, πολλή σκέψη και μελέτη για να λειτουργήσουν όλα σωστά (δεν είναι καθόλου απλό, ειδικά αν αλλάξεις σημεία στήριξης στα μπράτσα και βάλεις coilover)
 
Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό νομίζω ότι το κόστος (υλικά μόνο) θα φτάσει και ίσως περάσει τα 7 - 8 χιλιάρικα, το ποιός θα το φτιάξει τώρα είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο...


Σ΄αυτή την περίπτωση, μήπως πρέπει να αλλάξουμε και το σηματάκι "JIMNY"?

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #132 στις: Μάιος 14, 2009, 23:24 »
Να θυμίσω την ψηφοφορία μας!!!! _pacman>
Μονο 48 φίλοι έχουν ψηφίσει!!
άειντε!!! _ar15fir>

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #133 στις: Μάιος 15, 2009, 10:49 »
Σ΄αυτή την περίπτωση, μήπως πρέπει να αλλάξουμε και το σηματάκι "JIMNY"?
Δεν ξέρω, εσύ ρώτησες... lol lol lol
Πάντως κι εγώ πιστεύω ότι για "φυσιολογική" χρήση μέχρι 30" είναι καλά, δεν ξεφεύγεις πολύ και μπορείς να φτάσεις εκεί χωρίς πολλές μετατροπές με σχετική ευκολία, απο κει και πάνω αξίζει να ψαχτείς κυρίως αν έχεις σκοπό να κατέβεις σε αγώνες τύπου trophy ή φυσικά αν γουστάρεις, έτσι απλά...
Μετά από αρκετό καιρό ενασχόλησης και μετατροπών, έχω διαπιστώσει δεν ασχολούμαστε όσο πρέπει με την αντοχή, αξιοπιστία και ασφάλεια των μετατροπών μας, π.χ. βάζουμε ένα 30άρι λάστιχο χωρίς να ενισχύσουμε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους με αποτέλεσμα να τα σπάμε με το πρώτο ζόρισμα, βάζουμε πάνω την πρώτη 10ποντη ανάρτηση που θα μας πει ο Χ ή Ψ "γνώστης" χωρίς προηγουμένως να δούμε τι χρειάζεται για να δουλέψει σωστά και με ασφάλεια κλπ...τα ίδια έχω κάνει, κάνω και θα κάνω κι εγώ, απλά προσπαθώ να ενημερώνομαι και να ψάχνομαι όσο μπορώ για να ελαχιστοποιώ τις λάθος επιλογές μου και φυσικά είμαι πολύ επιφυλακτικός με τους "ειδικούς" (μάστορες, χρήστες κλπ)... ;)
       
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Υπερτυμπανισμός!!
« Απάντηση #134 στις: Αύγουστος 22, 2009, 23:09 »
Πάντως είναι πολύ λίγοι τελικά αυτοί που φτάνουν στα 30άρια λάστιχα!