Γενικά θέματα > Νέα μοντέλα

ΤΟ JIMNY ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ SUZUKI

(1/3) > >>

jimnyway:
Σίγουρα είμαστε ευχαριστημένοι από το θηρίο μας, αλλά ίσως αρκετοί από τους κατόχους jimny θα θέλαμε να κάναμε κάποιες προτάσεις στη Suzuki για το πως επιθυμούμε να βγαίνει από το εργοστάσιο το Jimny μας, μιας και οι περισσότεροι όλο και κάποιες τροποποιήσεις έχουμε κάνει ή σκεφτόμαστε να κάνουμε στο αυτοκίνητο. Βέβαια, διαφαίνεται μια γενική τάση των εργοστασίων για παραγωγή οχημάτων 4Χ4 με όλο και πιο ασφάλτινο χαρακτήρα σε κάθε νεότερο μοντέλο και αυτό το βρίσκω ιδιαίτερα ανησυχητικό. Παρόλα αυτά (και σε πείσμα αυτής της τάσης), οδηγώντας εδώ και 3 χρόνια το jimny θα συνόψιζα τις προτάσεις μου στα εξής:
1. Κινητήρας Diesel γύρω στα 2 λίτρα για ικανή ροπή στα χαμηλά.
2. Ψηλότερο κατά 10 εκατοστά.
3. Μεγαλύτερους τροχούς (16άρες ζάντες).
4. Μόνιμη τετρακίνηση.
5. Εργοστασιακή πρόβλεψη για εργάτη.

Jericho:
Μετά δε θα ήταν Jimny, θα ήταν LC 90...

kostas katsenos:

--- Παράθεση από: jimnyway στις Φεβρουάριος 19, 2006, 23:42 ---Σίγουρα είμαστε ευχαριστημένοι από το θηρίο μας, αλλά ίσως αρκετοί από τους κατόχους jimny θα θέλαμε να κάναμε κάποιες προτάσεις στη Suzuki για το πως επιθυμούμε να βγαίνει από το εργοστάσιο το Jimny μας, μιας και οι περισσότεροι όλο και κάποιες τροποποιήσεις έχουμε κάνει ή σκεφτόμαστε να κάνουμε στο αυτοκίνητο. Βέβαια, διαφαίνεται μια γενική τάση των εργοστασίων για παραγωγή οχημάτων 4Χ4 με όλο και πιο ασφάλτινο χαρακτήρα σε κάθε νεότερο μοντέλο και αυτό το βρίσκω ιδιαίτερα ανησυχητικό. Παρόλα αυτά (και σε πείσμα αυτής της τάσης), οδηγώντας εδώ και 3 χρόνια το jimny θα συνόψιζα τις προτάσεις μου στα εξής:
1. Κινητήρας Diesel γύρω στα 2 λίτρα για ικανή ροπή στα χαμηλά.
2. Ψηλότερο κατά 10 εκατοστά.
3. Μεγαλύτερους τροχούς (16άρες ζάντες).
4. Μόνιμη τετρακίνηση.
5. Εργοστασιακή πρόβλεψη για εργάτη.


--- Τέλος παράθεσης ---

Το δικό μου με βενζίνα 2.7L για να κάνω τη μετατροπή σε υγραέριο.
Χωρίς μόνιμη τετρακίνηση αλλά με μπλοκέ μπρος πίσω.
Με μεταλλικό προφυλακτήρα τύπου ARB αλλά πιο όμορφο.
Με τρεις σειρές καθισμάτων.

gc:
1) με κοντοτερα κοντα
2) με μπλοκε πισω
3) με δυνατοτητα 30-32 λαστιχων και 16" ζαντα
4) με προβλεπομενη θεση για εργατη
5) με γκαμα απο 1.6 - 2.0+ κινητηρα.
6) κ.α. πολλα... ;)

αλλα κι ετσι οπως ειναι το λατρευω το μωρο! (κρισκα δε θελω σχολιο!) lol

bilias_jr:
Βαλε και μια ηλιοροφη! ;)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση