Αποστολέας Θέμα: κάρο???  (Αναγνώστηκε 59982 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 21, 2009, 10:50 »

Επιθυμώ όμως να διαφωνίσω (όχι οτι το ξέρω, αλλά έτσι πιστεύω). Κάρο νομίζω οτι είναι το μπλοκέ διαφορικό ενός ή και των δύο αξόνων, με την έννοια που το γνωρίζουμε.

Συμφωνούμε Χάρη απλά στο Jimny δεν μπορούμε να κλειδώσουμε τίποτα αφού το transfer έτσι και αλλιώς δε είναι διαφορικό αλλά ένα κουτί με γρανάζια που απλά μεταφέρει την ισχύ εμπρός - πίσω 50/50
Επίσης στα SUV το κλείδωμα είναι μόνο για δύσκολες καταστάσεις και όχι για μόνιμη κίνηση αφού αν "χάσεις" το μεσαίο διαφορικό μπλοκάροντάς το 100% θα κουρδίζεις την μετάδοση μπροστά όπως και στο Jimny.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος whirlygr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 136
  • Φύλο: Άντρας
    • Τούρτα γενεθλίων
Απ: κάρο???
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 21, 2009, 11:00 »
Κάρο, είναι πολύ σωστά όπως αναφέρει ο Michalis, το 100% κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού το οποίο δίνει ισόποση κατανομή ισχύος στους άξονες εμπρος -  πίσω 50 – 50.
Δεν έχει σχέση με το μπλοκέ που μπορεί να υπάρχει στους άξονες των τροχών.

[ ] [ ] [ ][___]__
|--- l l -Lo=JIMNY=o]
()_)---()_) --o-- ()_)
Προστατέψτε την φύση.
Η Γή δεν έχει έξοδο κινδύνου!!!!!!
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=36872
http://www.youtube.com/whirlygr
http://www.greektube.org/user/whirlyg

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: κάρο???
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 21, 2009, 13:19 »
Προφανώς όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Αντώνης (Metalaxe) παραπάνω, μάλλον δεν έχει νόημα να λέμε τελικά ότι αυτό είναι το "κάρο" και το άλλο δεν είναι. Εξάλλου η λέξη είναι φανερό ότι προήρθε από παρομοίωση τρόπου λειτουργίας οπότε χρήζει διαφορετικών ερμηνειών ανάλογα με την οπτική του καθενός.
Στην Κρήτη πχ, έχει επικρατήσει η εξήγηση ότι κάρο είναι το μπλοκέ στον πίσω ή τον μπροστά άξονα. Ίσως σε άλλα μέρη να επικρατεί άλλη ερμηνεία. Συμπερασματικά λοιπόν, ήταν πολύ εύστοχο το ερώτημα σου Σπύρο, παρόλο που στην αρχή η απάντηση φαινόταν απλή. cl
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 21, 2009, 13:24 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος radentis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 21, 2009, 22:40 »
για να λεμε καρο κ οχι απλα μπλοκε πρεπει να ειναι κ τα 3 διαφορικα να κλειδωνουν 100% αν φυσικα υπαρχει κεντρικο δηλ.το 25% της παραγομενης ροπης να πηγαινει σε καθε τροχο.απλο ειναι.α κ τα νιβα δεν εχουν καρο μονο μπλοκαρισμα κεντρικου 50/50.εμπρος πισω ειναι ελευθερο.
οτι δε σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 22, 2009, 00:49 »
Εμένα πάντως, μαντράς που είπε ότι τι PAJERO έχει διπλά αργά, δλδ κάτι σαν αργά & αργότερα  ???  ???  ???  ???  ???  ???

Το συμπερασμα μέχρι στιγμής είναι οτι δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι κάρο, το JIMNY δεν έχει αλλά δεν το χρειάζεται. >bike< >bike< >bike< >bike<

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 22, 2009, 10:28 »
Παράθεση
Τεχνολογία... Pajero!
To σύστημα τετρακίνησης "Super Select" αποτελείται από ένα συνεκτικό συμπλέκτη, που συνεργάζεται με ένα κεντρικό διαφορικό. Mέσω ενός μοχλού, δίπλα από εκείνον του επιλογέα ταχυτήτων, ο οδηγός μπορεί να εμπλέξει την κίνηση από τους πίσω και στους εμπρός τροχούς (4H) εν κινήσει (μέχρι και 100 χλμ./ώρα), κατανέμοντας τη ροπή σε αναλογία 33/67 εμπρός/πίσω. Tο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού (4HLc) και η εμπλοκή των κοντών σχέσεων (4LLc) πραγματοποιείται όταν το Pajero είναι ακίνητο. Σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, υπάρχει διακόπτης που κλειδώνει ξεχωριστά και το πίσω διαφορικό (μέχρι τα 6 χλμ./ώρα).
 


Σπυρο για ποιο pajero σου ειπαν?

http://www.pajero4x4.ru/Manual87/new/manual-tranny-a.pdf

το παλιο pajero του 89 πχ ειχε τρανσφερ απο οτι βλεπω οποτε μηπως με τον ορο "καρο" εννοουν το κλειδωμενο κεντρικο λογο τρανσφερ?
θυμαμαι οτι ενας ξαδερφος μου που το ειχε οταν βαζαμε κοντα δεν εστριβε το τιμονι αλλα προφανως ηταν λογο του κουρδισματος οπως γινεται και στο Jimny.
για ποιο κοντα κοντα εχει σιγουρα στα Mercedes g του στρατου (καναδεζες) :)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος pac man

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: κάρο???
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 22, 2009, 10:47 »
το καρο ειναι το μπλοκαρισμα του διαφορικου οχι του μεσαιου συνηθως του πισω οπως στο pajero (στο προηγουμενο μοντελο το εβαζε extra) mercendes g wagen(η καναδεζα του στρατου)και το humer το οποιο εχει και μπροστα.η τεχνικη ορολογια για το καρο ονομαζεται αρση διαφορισμου,με λιγα λογια ειναι σαν να καταργει το διαφορικο και οι τροχοι παιρνουν ισες στοφες ακομα και αν ο ενας ειναι στον αερα η δεν εχει προσφηση ,ο αλλος τροχος θα κινησει το οχημα.το ιδιο πραγμα κανουν και τα μπλοκε διαφορικα (περιορισμενης ολισθισης) μεχρι καποιο ποσοστο δηλαδη αν ενα μπλοκε για χρηση εκτος δρομου ειναι 75% τοτε σε απωλεια προσφησης η οταν σηκωθει στον αερα ο ενας τροχος ο αλλος υποχρεουται σε στρεψη μωλις υπαρξει διαφορα στους τροχους πανω απο 25%.το καρο ειναι σα να εχουμε ενα 100% μπλοκε μονο που το ποσοστο εμπλοκης δεν μεταβαλεται ποτε.το διαφορικο περα οτι μεταφερει τη ροπη του κινητηρα στους τροχους βοηθαει το οχημα να στριψει αν σε μια δεξια στροφη και οι 2 τροχοι παιρναν τις ιδιες στροφες τοτε το οχημα θα αδυνατουσε να στριψει με το διαφορικο ομως ο δεξιος τροχος θα παρει λιγοτερες στροφες απο οτι ο αριστερος και ετσι θα μπορεσει να στριψη για αυτο το λογο οταν κλειδωσουμε το διαφορικο(εμπρος, πισω η μεσαιο) το οχημα χωρις ολισθηση των τροχων αδυνατει να στριψει.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 22, 2009, 12:19 »
με λιγα λογια ειναι σαν να καταργει το διαφορικο και οι τροχοι παιρνουν ισες στοφες ακομα και αν ο ενας ειναι στον αερα η δεν εχει προσφηση ,ο αλλος τροχος θα κινησει το οχημα.

Που πάω και μπλέκω κάθε φορά, και δεν μπορώ να κινήσω το όχημά μου ? ? ? ?  87 87 87 87
Τι μπλοκέ, τι ξεμπλοκέ, πάντα μου χρειάζεται εργάτης.


Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 22, 2009, 15:08 »
<<KAΡΟ>>
Ειναι μια λεξη η οποια χρησημοποιειτε απο πολλους ως τετρακινητη ορολογια για να περιγραψουν,ομως πολλες φορες διαφορετικη λειτουργια.
1.Για παραδειγμα πολλοι λενε οτι το καρο ειναι το κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου στα αυτοκινητα με μονιμη τετρακινηση.
2.Αλλοι ισχυριζονται οτι καρο ειναι κλειδωμενο τοκεντρικο και κοντες σχεσεις μαζι γιατι πηγαινει αργα σαν καρο.
3.Στην Κρητη λενε οτι ειναι το αυτοκινητο με μπλοκε στους κινητηριους αξονες.
Αν σκεφτει καποιος την εικονα ενος καρου http://www.kiwigarden.gr/images/KiwiGarden/Karo1.jpg θα καταλαβει οτι προκειται για μια κατασκευη
η οποια αποτελειτε απο ενα αξονα πισω με δυο κινητηριους τροχους οι οποιοι ομως κοινουνται ανεξαρτητα ο ενας με τον αλλο οπως το απλο
διαφορικο για να μπορει να στριβει.Ομοια και μπροστα υπαρχει ενας αξονας ο οπιος κανει την ιδια δουλεια με τον πισω.Επομενως εχουμε ιση κα-
τανομα δυναμης μπροστα και πισω 50-50.
Αρα το καρο ειναι σαν ενα 4χ4 με ελευθερα διαφορικα εμπρος και πισω και αναμεσα του βρισκεται ενας μηχανισμος (κεντρικο μπλοκε διαφορικο,  
transfer κτλπ.)το οποιο εχει τη δυνατοτητα να προσφερει ιση κατανομη δυναμης 50-50 και οχι (40-60η 67-33) οπως εχουν πολλα αυτοκινητα.
Εγω πιστευω οτι το jimny/samurai στη θεση 4Η και το niva με κλειδωμενο το καντρικο κανουν την ιδια δουλεια αφουυ γινονται 50-50.
Αρα και το jimny εχει καρο?Στην ουσια εχει, απλως η ορολογια αυτη εχει βγει για το κλειδωμα του καντρικου διαφορικου συμφωνα με τους
περισσοτερους.
Οσο και να το ψαξουμε θα μπερδευτουμε περισσοτερο.μια εκφραση ειναι που την ειπε καποιος καποτε και εμεινε.
Επομενως καλυτερα ας χρησημοποιει ο καθενας την ορολογια οπως θελει αυτος. a105 a105 a105 a105 a105 a105
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 22, 2009, 15:11 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος charis_cy

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 22, 2009, 20:14 »
paidia katarxin signomi yia tous latinikous xaraktires alla ime se ksenodoxio sti rodo kai den mporo na ta allakso, stin kipro to emeis to leme garo-gaidaros" kai enoume ta arga me klidomeno to kentriko diaforiko opou to aytokinito den mporei na kanei k polles polles kiniseis---opos vgenoun oi gaidaroi ta vouna kai ta monopatia. 

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 22, 2009, 22:04 »
Καταλήγουμε λοιπόν οτι "κάρο" λέει ο καθένας ότι θέλει....

Τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου ας τα λέμε με το όνομά τους  j12 j12 j12 j12 j12

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: κάρο???
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 22, 2009, 22:36 »
paidia katarxin signomi yia tous latinikous xaraktires alla ime se ksenodoxio sti rodo kai den mporo na ta allakso, stin kipro to emeis to leme garo-gaidaros" kai enoume ta arga me klidomeno to kentriko diaforiko opou to aytokinito den mporei na kanei k polles polles kiniseis---opos vgenoun oi gaidaroi ta vouna kai ta monopatia. 

+1

καρο = κλειδωμα στο κεντρικο διαφορικο

στα πισω η μπρωστα διαφορικα λεγεται μλοκε

πηγεντε σε ενα μαγαζι και ζυτηστε ενα 100% καρο για τον πισω η τον μπρωστα αξωνα....να δουμε τι θα σας δωσουν....
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος pac man

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: κάρο???
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 23, 2009, 00:35 »
<<KAΡΟ>>
Ειναι μια λεξη η οποια χρησημοποιειτε απο πολλους ως τετρακινητη ορολογια για να περιγραψουν,ομως πολλες φορες διαφορετικη λειτουργια.
1.Για παραδειγμα πολλοι λενε οτι το καρο ειναι το κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου στα αυτοκινητα με μονιμη τετρακινηση.
2.Αλλοι ισχυριζονται οτι καρο ειναι κλειδωμενο τοκεντρικο και κοντες σχεσεις μαζι γιατι πηγαινει αργα σαν καρο.
3.Στην Κρητη λενε οτι ειναι το αυτοκινητο με μπλοκε στους κινητηριους αξονες.
Αν σκεφτει καποιος την εικονα ενος καρου http://www.kiwigarden.gr/images/KiwiGarden/Karo1.jpg θα καταλαβει οτι προκειται για μια κατασκευη
η οποια αποτελειτε απο ενα αξονα πισω με δυο κινητηριους τροχους οι οποιοι ομως κοινουνται ανεξαρτητα ο ενας με τον αλλο οπως το απλο
διαφορικο για να μπορει να στριβει.Ομοια και μπροστα υπαρχει ενας αξονας ο οπιος κανει την ιδια δουλεια με τον πισω.Επομενως εχουμε ιση κα-
τανομα δυναμης μπροστα και πισω 50-50.
Αρα το καρο ειναι σαν ενα 4χ4 με ελευθερα διαφορικα εμπρος και πισω και αναμεσα του βρισκεται ενας μηχανισμος (κεντρικο μπλοκε διαφορικο,  
transfer κτλπ.)το οποιο εχει τη δυνατοτητα να προσφερει ιση κατανομη δυναμης 50-50 και οχι (40-60η 67-33) οπως εχουν πολλα αυτοκινητα.
Εγω πιστευω οτι το jimny/samurai στη θεση 4Η και το niva με κλειδωμενο το καντρικο κανουν την ιδια δουλεια αφουυ γινονται 50-50.
Αρα και το jimny εχει καρο?Στην ουσια εχει, απλως η ορολογια αυτη εχει βγει για το κλειδωμα του καντρικου διαφορικου συμφωνα με τους
περισσοτερους.
Οσο και να το ψαξουμε θα μπερδευτουμε περισσοτερο.μια εκφραση ειναι που την ειπε καποιος καποτε και εμεινε.
Επομενως καλυτερα ας χρησημοποιει ο καθενας την ορολογια οπως θελει αυτος. a105 a105 a105 a105 a105 a105


αυτα που ανεφερα πριν ειναι το ζουμι απο βιβλιο μηχανολογιας. καρο=αρση διαφορισμου αρα καταργουμε το διαφορικο για να παιρνουν και οι 2 τροχοι ιδιες στροφες ωστε αυτος ο τροχος που εχει προσφιση να ξεκολιση το οχημα και οχι ο αλλος ο οποιος δεν εχει,σε ενα απλο διαφορικο γινεται το αντιστροφο δηλ ο τροχος ο οποιος παταει δεν παιρνει καμια στροφη και αυτος που ειναι στον αερα η χωρις προσφιση γυρναει τρελα.οταν κλειδωσουμε στο jimny την τετρακινιση και σηκωθουν 2 τροχοι στον αερα χιαστι τοτε το μονο που μας ξεκολαει απο επιλογες τετρακινισης ειναι το κλειδωμα του πισω διαφορικου που το jimny δεν εχει.

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: κάρο???
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 23, 2009, 06:17 »
και εγω αυτο λεω οτι συμφωνα με εμενα ειναι κλειδωμα κεντρικου διαφορικου.απλως ανελυσα γιατι λεμε καρο και με τι παρομοιαζεται.

Αποσυνδεδεμένος pac man

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: κάρο???
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 23, 2009, 12:45 »
αυτο που θελω να πω ειναι οτι το καρο χρησημοποιειται στο πισω η εμπρος και πισω διαφορικο και οχι στο κεντρικο ανεξαρτητα απο το αν κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο.οταν κλειδωσει το κεντρικο διαφορικο(στο jimny)στελνει τη ροπη 50/50  στο εμπρος και πισω διαφορικο που ειναι ελευθερα διαφορικα(η ανοιχτα οπως τα λενε κανονικα).Τωρα γιατι βαζουμε το καρο στα 4χ4 π.χ οταν εχουμε μονιμη τετρακινιση και καποιος απο τους τροχους βρεθει στον αερα και το κεντρικο διαφορικο δεν κλειδωνει, το αυτοκινητο θα ακινητοποιηθει (χρειαζεται ο τροχος να πατησει με τη βοηθει βαρους)Αν κλειδωσουμε το κεντρικο διαφορικο, οι μπροστα τροχοι θα ξεκολλησουν το οχημα.οταν ομως σηκωθει και 2ος τροχος(χιαστι μπρος-πισω),το μονο που μετακινει το οχημα ειναι το ''καρο'' το κλειδωμα δηλαδη του πισω-συνηθως-διαφορικου.