Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Εκτός δρόμου οδήγηση

Είναι σωστό?

(1/4) > >>

sokrates:
Καλημέρα.

Έχω μία απορία και θα ήθελα την συμβουλή σας.

Πριν από μερικές μέρες είχα πάει στον Γράμο. Σε ένα κομμάτι της διαδρομής που ακολουθήσαμε (Ασημοχώρι - Ελληνοαλβανικά σύνορα), το οποίο ήταν αρκέτά χιλιόμετρα χωμάτινης και συνεχούς ανάβασης (15km+/-), κούμπωσα τα αργά.
Ο λόγος που το έκανα ήταν γιατί η κλίση του εδάφους ήταν μεγάλη και συνεχόμενη και χωρίς τα αργά έπρεπε να είμαι συνέχεια με 1η ή 2α πισω ή 4κίνητος σε σύγκριση με την 3η, 4η και σε κάποια σημεία 5η στα αργά.

Οι απόψεις διαφέρουν. Κάποιοι είπαν ότι υπάρχει μεγάλη φθορά όταν δουλεύεις συνέχεια τα αργά, ενώ κάποιοι άλλοι υποστήριξαν την χρήση τους.

Εσείς τι θα με συμβουλεύατε?
Όντως υπάρχει μεγάλη καταπόνηση στο σύστημα?

Φιλικά,

Σ.

YannisS:
Δεν αναφέρεσαι στην ποιότητα/σύσταση του δρόμου. Αν η πρόσφυση είναι μικρή (πχ πολύ πατημένο χώμα, βρεγμένο χώμα κλπ), σπινιάρουν οι τροχοί, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να αποφεύγεις τις πολύ κλειστές στροφές. Πχ σε λασπωμένο δρόμο, πηγαίνουμε άνετα όλη την ημέρα με κουμπωμένα κοντά. Θάλεγα 'οτι δεν παίζει τόσο ρόλο ο χρόνος χρήσης του αργού, όσο η πρόσφυση των τροχών.
Πάντως και με 2α πισωκίνητος που ανέφερες, δεν νομίζω να σε χάλαγε (αν ήσουν στο εύρος 2000-3500 στροφών). Στο λέω αυτό γιατί αναφέρεσαι σε 4η, ακόμα και 5η στα κοντά, που μου "δείχνει" ότι το κομμάτι του δρόμου ήταν "γρήγηορο".

Χάρης:
Μιλάς μόνο για 15 χλμ.... μόνο... τι καταπόνηση να έχει ?

Αυτό θα ήταν πρόβλημα στην άσφαλτο, γιατί κουρδίζεις τα διαφορικά. Στο χώμα που ψιλοσπινάρουν οι ρόδες, δεν έχεις πρόβλημα.

sokrates:
15 σερί χωρίς διακοπή. Με συνεχόμενες χωμάτινες(πάντα) στροφές.

sokrates:

--- Παράθεση από: YannisS στις Ιούλιος 15, 2010, 10:29 ---Δεν αναφέρεσαι στην ποιότητα/σύσταση του δρόμου. Αν η πρόσφυση είναι μικρή (πχ πολύ πατημένο χώμα, βρεγμένο χώμα κλπ), σπινιάρουν οι τροχοί, δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, αρκεί να αποφεύγεις τις πολύ κλειστές στροφές. Πχ σε λασπωμένο δρόμο, πηγαίνουμε άνετα όλη την ημέρα με κουμπωμένα κοντά. Θάλεγα 'οτι δεν παίζει τόσο ρόλο ο χρόνος χρήσης του αργού, όσο η πρόσφυση των τροχών.
Πάντως και με 2α πισωκίνητος που ανέφερες, δεν νομίζω να σε χάλαγε (αν ήσουν στο εύρος 2000-3500 στροφών). Στο λέω αυτό γιατί αναφέρεσαι σε 4η, ακόμα και 5η στα κοντά, που μου "δείχνει" ότι το κομμάτι του δρόμου ήταν "γρήγηορο".

--- Τέλος παράθεσης ---

Το έδαφος ήταν ποικιλόμορφο. Δηλαδή είχε κομμάτια με μαλακό χώμα (ψιλολασπούλα ας πούμε), είχε λάσπη σε λίγα σημεία, το μεγάλύτερο μέρος ήταν με πέτρα, πετροχαλίκι, και σε πολύ λίγα κομμάτια απλό χώμα.
Οι στροφές ήταν 50-50, δηλαδή πολύ κλειστές αλλά και πολύ ανοικτές.
Πισωκίνητος ή τετρακίνητος, έπρεπε να οδηγώ με 3.500-4.500στροφές κατά μέσω όρο, με συνεχείς εναλλαγές 1ης-2ας, όπως και σε κάποια κομμάτια 5.000στροφές (κατά την εκκίνηση). 

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση