Αν θες ρίξε μια ματια στο σχεδιακι που εχει το λινκ του pacman και μετα διαβασε και την εξηγηση που δινω και πιστευω να καταλαβεις...
Ναι, με ''η'' ειναι το σωστο.
Με απλά λόγια, η λειτουργία που κάνουν πο πλήμνες είναι να εμπλέκουν και να απεμπλέκουν τις δυο μπροστινούς τροχούς.
Κάθε φορα που βάζουμε τετρακίνηση εμπλέκουμε θεωρητικά τον μπροστινό άξονα, αλλα όχι τις πλήμνες (δηλαδη οι τροχοι γυρίζουν ελευθεροι-θεωρητικά). Γι'αυτό το λόγο η μαμα SUZUKI έχει βάλει αυτόματες πλήμνες οι οποίες με μια επιπλέον εντολή, όταν εμεις κουμπώνουμε τετρακίνηση, να κουμπώνονται αυτοματα και οι πλήμνες, επομένως και οι δυο μπροστινοί τροχοι... Γι'αυτο το λόγο, οι έχοντες χειροκινητες πλήμνες πρέπει καθε φορα που κουμπώνουν τετρακίνηση να κατεβαινουν απο το αυτοκινητο να κλειδώνουν τις πλήμνες χειροκινητα.
Συμπέρασμα, φαντάσου οτι οι τροχοι γυρνάνε τρελα με ελευθερες τις πλήμνες και κουμπώνοντας τες γίνονται ενα σωμα με τη κίνηση του εμπρός διαφορικου-ημιαξονιων κλπ. και ξεκινούν να δίνουν κινηση.
Ελπίζω να βοηθησα λιγακι...