Αγώνες > Ημερομηνίες αγώνων

24 Ώρες Off Road 2011

(1/13) > >>

tetrakinisimag:
H όγδοη χρονιά του μεγαλύτερου αγώνα off road στην Ελλάδα



Πρόγραμμα 24 Ωρών Off Road 2011
31 Μαρτίου, 2011: τέλος πρώτης περιόδου συμμετοχών (50%)
30 Ιουνίου, 2011: τέλος δεύτερης περιόδου συμμετοχών (75%)
30 Σεπτεμβρίου 2011: τέλος τρίτης περιόδου συμμετοχών (90%)
19 Νοεμβρίου 2011: λήξη συμμετοχών
23 Νοεμβρίου, 2011, 17:00: τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων από Αθήνα
26 Νοεμβρίου, 2011, 09:00: τεχνικός έλεγχος υπόλοιπων πληρωμάτων
26 Νοεμβρίου, 2011, 12:00: εκκίνηση
27 Νοεμβρίου, 2011, 12:00: τερματισμός

Δεκτά οχήματα
Αυτοκίνητα Ζ1 Open (Τ1, Τ2, T3 και ελληνικά Open)
Αυτοκίνητα Ζ2 Normal (Αυτοκίνητα χωρίς συστήματα ασφαλείας)
Αυτοκίνητα Ζ3 Entry (Για πληρώματα χωρίς εμπειρία, απλή βόλτα)
Αυτοκίνητα Z0 SUV (όπως Z3 για αυτοκίνητα χωρίς αργές σχέσεις + Forester)
ATVs
Μοτοσικλέτες

Παράβολα συμμετοχής
Ζ3 Open: 200 ευρώ
Ζ2 Normal: 175 ευρώ
Ζ1 Entry: 150 ευρώ
Ζ0 SUV: 150 ευρώ
ATVs, Motos: 80 ευρώ[

tetrakinisimag:
Οι πρώτες συμμετοχές για το 24 Ώρες Off Road 2011 είναι γεγονός εδώ και αρκετές μέρες.



Μπορείτε να τις δείτε εδώ

tetrakinisimag:
a-la Dakar



Υπάρχει μία σκέψη να έχουμε και μία extra κατηγορία στον 24ωρο αγώνα του 2011, που θα τρέχει με κανονισμούς πλοήγησης ανάλογους με αυτούς του Dakar.
[*]H κατηγορία αυτή δε θα έχει roadbook αλλά θα εφοδιάζεται με μία σειρά με waypoints τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσει για να φτάσει στον τερματισμό της κάθε ειδικής.
[*]Τα waypoints θα δίνονται με μορφή συντεταγμένων ή θα ανεβάζονται στα GPS των αγωνιζόμενων.
[*]Τα waypoints σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούν να συνθέσουν το track της διαδρομής. Θα απέχουν, κατά μέσο όρο, 400-500 μέτρα μεταξύ τους.
[*]«Ακολουθώ» ένα waypoint σημαίνει περνάω σε απόσταση 40-50 μέτρων, το πολύ, από αυτό. Η επαλήθευση θα γίνεται με το σύστημα παρακολούθησης.
[*]Αδυναμία του πληρώματος να «ακολουθήσει» το waypoint θα στοιχίζει κάποια ποινή που θα το βγάζει ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης.
[*]Αδυναμία του πληρώματος να «ακολουθήσει» αριθμό από waypoints, θα στοιχίζει forfetaria - χειρότερος χρόνος + 5 ώρες - για τη συγκεκριμένη διαδρομή.[/list]
Έτσι για να νιώσουν κάποιοι τη μαγεία ενός αγώνα μεγάλων αποστάσεων. Η κατηγορία θα αφορά αυτοκίνητα, ATVs και μοτοσικλέτες. Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση η ύπαρξη GPS. Λεπτομέρειες καθώς θα παίρνει μορφή η κατηγορία.

Πολύ θα θέλαμε την άποψή σας πάνω στο θέμα της εφαρμογής της συγκεκριμένης κατηγορίας.

tetrakinisimag:
Ένα μεγάλο μάθημα

http://www.youtube.com/watch?v=iaf27XqWvUY

Δείτε αυτό το video για να διαπιστώσετε πόσο κοντά στο Dakar είναι ο 24ωρος αγώνας μας, τουλάχιστον όσο αφορά τη μορφή της πλοήγησης και το χαρακτήρα των δρόμων.

Εκπληκτικός είναι ο συνοδηγός, η γνώση που έχει πάνω στο αυτοκίνητο, ο ρυθμός που επιβάλει, η γνώση της ψυχολογίας του συγκεκριμένου οδηγού, ο τρόπος με τον οποίο πληροφορεί, υπενθυμίζει και ηρεμεί τον οδηγό.

Μεγάλη βοήθεια είναι το σύστημα το οποίο προειδοποιεί για άλλα αγωνιστικά οχήματα που βρίσκονται κοντά. Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να το έχουμε για το 2011 και να το προσφέρουμε στους αγωνιζόμενους, σαν έναν ακόμη παράγοντα ασφάλειας.

tetrakinisimag:
Διαμορφώσαμε σε πρώτο επίπεδο τον 24ωρο αγώνα του 2011.[*]Θα είναι ο μεγαλύτερος και δυσκολότερος 24ωρος μέχρι σήμερα.
[*]Θα «ανεβαίνει» στα βουνά Πατέρας, Κιθαιρώνας, Ελικώνας, Παρνασσός!
[*]Θα έχει 4 service parks διάρκειας 1-1,5 ώρας, ανάλογα με την κατηγορία.
[*]Κέντρο του θα είναι και πάλι το Δίστομο, όπου θα γίνουν τα δύο service parks. Tα άλλα δύο θα γίνουν στο Olympus Plaza.
[*]Θα έχει τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ειδική σε αγώνα του είδους, μήκους 230 km!
[*]Θα διαθέτει μία κατηγορία με πλοήγηση a-la-Dakar.
[*]Θα διαθέτει μία κατηγορία για ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ a-la-Baja στις ΗΠΑ, για τους τολμηρούς.[/list]
Το αρχικό πλάνο του 24 Ώρες Off Road 2011

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση