Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Εκτός δρόμου οδήγηση

ΤΑ "ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ"!!

<< < (2/3) > >>

verse:
Μια πολύ καλή ευκαιρία να την πλύνεις καλά... Βγάλε την, πάρε σκουπίτσα και λίγο tide και στο μπαλκόνι με το λάστιχο τρίβε (από την πάνω μεριά, όχι από κάτω που είναι σαν σφουγγάρι, όπως πλένεις χαλιά, μοκέτες, βελάντζες κτλ). όσο πιο καλό "στύψιμο" μπορείς και μετά άσε την να λιαστεί...

YannisS:

--- Παράθεση από: Majestix στις Ιανουάριος 23, 2012, 15:23 ---1. Υπάρχει τάπα κάτω απο τα πόδια του συνοδηγού, αν ξαναπάρεις νερά να την ανοίγεις για να φεύγουν  ;) δεν χρειάζεται να τα βγάζεις με κυπελάκι.. η να τα ταμπονάρεις..

2. Θέλουμε φωτο...

3. Βγάλε την μοκέτα και άστην να στεγνώσει καλά... για να μην βρωμάει μετά και μουχλιάσει...

4. Σε πόση ώρα βγήκες απο την λακούβα?... για να δούμε αν λειτούργησε σωστά η "ομάδα" :) αν έπεσες μέσα και σε βγάζαν φωτο (βλέπε russo) μην ξαναπάς μαζί τους βόλτα.. :) :)


--- Τέλος παράθεσης ---

Για την τάπα, το ήξερα, αλλά εκείνη την στιγμή, που να μπαίνεις από κάτω και που να ψάχνεις στα τυφλά, ανάμεσα στις λάσπες..... 0_21
ΑΛΛΑ, τώρα που έπαθα, σκέφτομαι όταν το πλύνω, να σταμπάρω ακριβώς την θέση που βρίσκεται η τάπα και να βάλω ένα σημαδάκι στο μαρσιπιέ, στο "ύψος" που αντιστοιχεί, όπως περίπου βάζουν το βελάκι για να επισημάνουν τις δέστρες κλπ, στα αυτοκίνητα αγώνων.
Η καθυστέρηση απεγκλωβισμού οφείλεται στο ότι έπρεπε, μέσα στα λασπόνερα και τα κομμάτια πάγου (ναι, σωστά το διαβάσατε, ο πάγος ήταν περίπου 5 εκ. πάχος !!), να μπορέσω να βρω και να βιδώσω το κλειδί με τον ιμάντα στην δέστρα, κυριολεκτικά στα τυφλά... Ευτυχώς που φόραγα γαλότσες, αλλοιώς.........



4kinitos:

--- Παράθεση από: YannisS στις Ιανουάριος 23, 2012, 14:00 ---Χτες, σε μια ζόρικη βόλτα στην Εύβοια, έπεσα και κόλλησα σε μια βαθιά νερολακούβα j12 j12, με αποτέλεσμα, μέχρι να βάλω ιμάντα και να με τραβήξουν, να μπει αρκετό νερό, από την πλευρά του συνοδηγού..... bhe Το νερό, ανάλογα με την κλίση που έπαιρνε μετά το αυτοκίνητο, μετακινούνταν πότε μπρός, πότε στο πίσω μέρος της δεξιάς πλευράς, δημιουργώντας ένα ιδανικό υποβρύχιο κόσμο....
Αφού άδειασα, όσο μπορούσα τον εξοπλισμό, στην αρχή με ένα ποτηράκι έβγαλα τα πολλά και έπειτα έβαζα μια πετσέτα για να "ταμπονάρω" όσο πιο πολύ νερό μπορούσα. Προφανώς, έχει μείνει αρκετό νερό κάτω από την μοκέτα.
Πως μπορώ να ξηλώσω την μοκέτα? Από ότι είδα, μπροστά, στα πόδια του συνοδηγού, έχει κάτι σαν μαύρο κλιπ. Ξέρει κανείς να με κατευθύνει? Πως ξανακολλάει μετά η μοκέτα?
Επειδή τη μυρίζομαι τη δουλειά (μεταφορικά και κυριολεκτικά), ξέρουμε κανέναν καλό, φτηνό μάστορα για τέτοιες δουλειές? (επιθυμητή περιοχή Αγ. Παρασκευή και πέριξ, αλλά αν είναι, πάω και αλλού...)



--- Τέλος παράθεσης ---


Δεν ειναι κολλημενη η μοκετα. βγαινει ευκολα. μιση ωρα υποθεση ειναι :)

πρεπει να βγαλεις τα πλαστικα μασπιε που ειναι στις πορτες,
να ξεβιδωσεις την κονσολιτσα που ειναι οι ταχυτητες, και να βγαλεις τα μπροστα καθισματα και τις βιδες απο την βαση που εχουν οι ζωνες ασφαλειας.



YannisS:
Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες!!
Έχω δυο ερωτήσεις:
Η μοκέτα χωρίζεται σε δεξιά, αριστερή πλευρά ή είναι ενιαία?
Υπάρχει τάπα και για το χώρο πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού, ή πρέπει να το βάλω σε κατηφόρα, ώστε τα νερά να "τσουλήσουν" μπροστά?

kapetanios:
Πρεπει να βγαλεις και τα πισω καθισματα γιατι ειναι ολη μονοκοματη απο εμπρος μεχρι πισω.
Αφου βγαλεις ολα τα καθισματα βγαλεις κ τα μαρσιπιε την γυρνας αναποδα και καθαριζεις οτι μπορεσεις.Εγω οτι μαλλια (τυπου εσωτερικο στρωματος) βρηκα μες την λασπη, τα πεταξα,στην ουσια ηχομονωση ειναι.Α παρε κ μια σακουλα σκουπιδιων θα σου χρειαστει γιαυτα που θα πεταξεις.Για μενα να ξερεις οτι αν δεν καθαριστει καλα, θα σου βρωμαει.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση