Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Κινητήρας

Στροφές ανεβαίνουν

<< < (2/2)

toktok:
Καλησπέρα και χρόνια πολλά δεν ήθελα να ανοίξω καινούργιο θέμα γιατί το πρόβλημα που έχω είναι παρόμοιο.
Να το πάρω από την αρχή όταν βάζω μπροστά το jimnaki δεν δουλεύει πάντα με τις ίδιες στροφές όταν είναι κρύο εάν περιμένω να ζεσταθεί το ρελαντί πέφτει και μετά είναι όλα καλά στην πορεία με βενζίνη σε επαρχιακό δρόμο καλά πάει αλλά μερικές φορές κόβετε στην εθνική με σταθερό γκάζι ανάβει το check enjine πήγα στο μάστορα με έστειλε ηλεκτρολόγο αφού πρώτα μετρήσαμε την πίεση στην αντλία βενζίνης που ήταν καλή ο ηλεκτρολόγος μου είπε καμένο αισθητήρα λάμδα που κοστίζει 150-170Ε καλά όλα μέχρι εδώ. Όταν το πρωί πάλη βάζω μπροστά και δεν περιμένω το αμάξι δεν τραβάει καλά μόλις ζεσταθεί μπαίνει το υγραέριο και μετά πετάει ο μάστορας είπε ότι αυτό γίνεται για το λόγο ότι το υγραέριο δεν χρειάζεται αισθητήρα λ για να δουλέψει (ΟΚ) έλα όμως που εάν μπω εθνική ναι μεν δεν ανάβει το check engine αλλά όταν σταματήσω μετά από πχ. 50 χιλιόμετρα οι στροφές είναι ανεβασμένες και δεν φτάνει μόνο αυτό μαρσάρει και μόνο του και υγραέριο και βενζίνη και αν περιμένω λίγο στο ρελαντί οι στροφές πέφτουν και μετά όλα καλά τι μπορεί να έχει?

mastoris than.:
Μάλλον αισθητήρας στροφάλου ή εκκεντροφόρου, στην αντιπροσωπεία και οι 2 στοιχίζουν 200 - 250 ευρώ.

EDIT: Αν ο δείκτης του ταχύμετρου (κοντέρ) παραμένει σταθερός, τότε πιθανότερα είναι στρόφαλου.

jimnyjump:

--- Παράθεση από: toktok στις Δεκέμβριος 20, 2015, 22:55 ---Καλησπέρα και χρόνια πολλά δεν ήθελα να ανοίξω καινούργιο θέμα γιατί το πρόβλημα που έχω είναι παρόμοιο.
Να το πάρω από την αρχή όταν βάζω μπροστά το jimnaki δεν δουλεύει πάντα με τις ίδιες στροφές όταν είναι κρύο εάν περιμένω να ζεσταθεί το ρελαντί πέφτει και μετά είναι όλα καλά στην πορεία με βενζίνη σε επαρχιακό δρόμο καλά πάει αλλά μερικές φορές κόβετε στην εθνική με σταθερό γκάζι ανάβει το check enjine πήγα στο μάστορα με έστειλε ηλεκτρολόγο αφού πρώτα μετρήσαμε την πίεση στην αντλία βενζίνης που ήταν καλή ο ηλεκτρολόγος μου είπε καμένο αισθητήρα λάμδα που κοστίζει 150-170Ε καλά όλα μέχρι εδώ. Όταν το πρωί πάλη βάζω μπροστά και δεν περιμένω το αμάξι δεν τραβάει καλά μόλις ζεσταθεί μπαίνει το υγραέριο και μετά πετάει ο μάστορας είπε ότι αυτό γίνεται για το λόγο ότι το υγραέριο δεν χρειάζεται αισθητήρα λ για να δουλέψει (ΟΚ) έλα όμως που εάν μπω εθνική ναι μεν δεν ανάβει το check engine αλλά όταν σταματήσω μετά από πχ. 50 χιλιόμετρα οι στροφές είναι ανεβασμένες και δεν φτάνει μόνο αυτό μαρσάρει και μόνο του και υγραέριο και βενζίνη και αν περιμένω λίγο στο ρελαντί οι στροφές πέφτουν και μετά όλα καλά τι μπορεί να έχει?

--- Τέλος παράθεσης ---
Μάτι στροφάλου μάλλον..

jimnovios:
αισθητηρας στροφαλου.

toktok:
αυτόν του στροφάλου που τον έχει? Να δοκιμάσω να βάλω απο το G13 σε G16

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση