Σε έβγαλα γιατί δεν έβαλες την επισήμανση
Λοιπόν, χτες έγινε το τσεκάρισμα της διαδρομής...
Αφού φάγαμε μερικές ήττες από πόρτες με λουκέτα και κομμένους δρόμους, βγάλαμε τελικά μια διαδρομή περίπου 20 χιλιόμετρων (χώμα) με όσο το δυνατόν λιγότερη πέτρα ( η οποία δυστυχώς αφθονεί στην περιοχή) και με 3-4 παράλληλα σημεία πιο ζόρικα για όσους θέλουν να "παίξουν"...
Παρ' όλα αυτά, η νορμάλ διαδρομή δεν ενδείκνυται σε πολλά σημεία για εντελώς μαμίσια αυτοκίνητα, μιας και δε μπορέσαμε να αποφύγουμε εντελώς τις πέτρες, τα χαντάκια και τα στενά σημεία, άρα υπάρχει περίπτωση για γρατζουνιές και επαφές με πέτρες...
Ειδικά αν ρίξει τη βροχή που λένε μέσα στην εβδομάδα, η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο απαιτητική, χωρίς όμως κάτι το ιδιαίτερο, απλά θέλει λίγο προσοχή, καλό θα είναι να υπάρχει μια ανάρτηση (+4εκ είναι καλά) και ένα λάστιχο Α/Τ (50-50)...
Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να αναφέρω μερικά πράγματα σχετικά με την οδήγηση σε κονβόϊ για να έχουμε στο μυαλό μας:
- Σε κάθε διασταύρωση περιμένουμε το αυτοκίνητο που είναι πίσω μας, μόλις βεβαιωθούμε ότι μας έχει δει προχωράμε, είναι ίσως ο βασικότερος «κανόνας» και η μη τήρησή του είναι η πρωταρχική αιτία για καθυστερήσεις και παρεξηγήσεις. Παρόλο που ακούγεται απλό, στην πράξη δεν το εφαρμόζουμε πάντα είτε γιατί αγχωνόμαστε να προλάβουμε τους μπροστινούς μας μήπως και τους χάσουμε, είτε γιατί υποθέτουμε ότι είναι προφανές (π.χ. από τις ροδιές) ότι τα αυτοκίνητα θα στρίψουν δεξιά π.χ. είτε θεωρούμε ότι η διασταύρωση είναι με μικρό δρομάκι (άρα αποκλείεται να το έχουν ακολουθήσει οι μπροστινοί), είτε τέλος γιατί το ξεχνάμε. Κι όμως, αν όλοι ανεξαιρέτως τηρήσουν τον απλούστατο αυτό «κανόνα», πάντα θα έχουμε κάποιον μπροστά μας σε μια διασταύρωση (άρα δε θα αγχωνόμαστε μήπως τους χάσαμε) και θα ξέρουμε ότι οι πίσω έρχονται κανονικά.
- Αφήνουμε ένα περιθώριο ασφαλείας από τον μπροστινό μας, έτσι και δεν τον «πιέζουμε» αγχώνοντάς τον και έχουμε περιθώριο αντίδρασης σε ξαφνικό σταμάτημά του (κόλλημα, πέτρα, χαντάκι κλπ).
- Όταν υπάρχει απότομο ή δύσκολο κομμάτι μπροστά μας (μεγάλη ανηφόρα, κατηφόρα, νεροφάγωμα κλπ), αφήνουμε τον μπροστινό μας να ολοκληρώσει την προσπάθεια διέλευσής του και μόνο αφού είναι επιτυχής, ακολουθούμε κι εμείς.
- Προσπαθούμε να διατηρούμε ταχύτητα ίδια με των υπόλοιπων αυτοκινήτων έτσι ώστε να μη δημιουργούνται μεγάλα κενά ανάμεσα στα οχήματα, αν χρειαστεί να σταματήσουμε για οποιονδήποτε λόγο, ενημερώνουμε στο CB για να κόψει ταχύτητα το κονβόϊ ή να σταματήσει αν χρειάζεται.
- Δεν προσπερνάμε ποτέ κατά τη διάρκεια της βόλτας/εκδρομής (οχήματα του κονβόϊ εννοείται) χωρίς ιδιαίτερο λόγο (π.χ. να φτάσουμε σε ένα σημείο πιο μπροστά όπου υπάρχει πρόβλημα και χρειάζεται η βοήθειά μας).Το ραντεβού μας είναι στα Goody's του Αγ. Στεφάνου την Κυριακή στις 10:30, τα λέμε από κοντά...