Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Εκτός δρόμου οδήγηση

Οδηγίες για αρχάριους...

(1/2) > >>

IronΜan:
........και όχι μόνο.....

Απο το www.ektos.com

Υπάρχουν κάποια πράγματα, κάποιοι κανόνες, που κάποιος που ξεκινάει το πολύ όμορφο hobby της τετρακίνησης θα πρέπει να γνωρίζει. Για να μην απορεί, για να μην τρελλαθεί, για να μην τελικά χάσει τα λεφτά του, ακούγοντας τις γνώμες των¨"ειδικών". Ας δούμε πιο αναλυτικά ποιοί είναι αυτοί οι κανόνες...


Κάποιος ο οποίος ξεκινά την ενασχόλησή του με την εκτός δρόμου οδήγηση και την τετρακίνηση γενικότερα, θα πρέπει να γνωρίζει κάποιους πολύ σημαντικούς κανόνες, που θα πρέπει να έχει στο μυαλό του, κάθε φορά που ξεκινάει μία συζήτηση:

Οι περισσότεροι από αυτούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της τετρακίνησης, με την πρώτη ευκαιρία, θα σου πουν άλλος το μακρύ και άλλος το κοντό του! 
Δεν υπάρχει κανείς (σχεδόν) που να ασχολείται με την τετρακίνηση και να μην είναι ’ειδικός’, ή έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται...
Δεν υπάρχει ούτε ένας (σχεδόν)  που να μην έχει κάνει τα πιο δύσκολα. Όλοι έχουν κάνει τα ’πιο δύσκολα’. Αφού αναρρωτιέσαι τελικά, όταν έτυχαν τα ’δύσκολα’ όλοι μαζί ήταν;
Μην πείτε ποτέ σε κάποιον ότι από το τετρακίνητό του υπάρχει ένα καλύτερο. Προτιμήστε να του βρίσετε ό,τι άλλο έχει, αλλά ποτέ μην αμφιβάλλετε για το όχημά του.
Οι περισσότεροι από τους ’ειδικούς’ δεν έχουν πάει ποτέ ούτε σε λάσπη. Οι περισσότεροι έχουν περιορίσει την δραστηριότητά τους στα πεζοδρόμια της Αθήνας, άντε και στο κτήμα της γιαγιάς, που είχε λίγο λάσπη.
Ο πραγματικά έμπειρος δεν μιλάει ποτέ. Έχει βαρεθεί...
Ο πραγματικά έμπειρος πριν κάνει την παραμικρή κίνηση την μελετάει πολύ... Έχει βλέπετε καταλάβει πόσο εύκολα μπορείς να μπλέξεις σε μία δύσκολη κατάσταση που αρχικά φαινόταν απλή...
Ο πραγματικά έμπειρος φροντίζει να μην διαλύσει το όχημά του. Έχει βαρεθεί να το πληρώνει στο παρελθόν, αλλά ξέρει κιόλας ότι θα το χρειαστεί και αύριο.
Ο πραγματικά έμπειρος περνά τα εμπόδια για να συνεχίσει την πορεία του, όχι για να επιβεβαιώσει το εγώ του. Για το λόγο αυτό τα περνά με την πιο απλή διαδικασία και όχι με την πιο φαντεζί
Ο πραγματικά έμπειρος πάνω από όλα βάζει την ασφάλεια και όχι το εγώ του.
Ο πραγματικά έμπειρος διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, που θα τον βοηθήσει να ξεπεράσει τα εμπόδια που θα βρεθούν στοπ δρόμο του με ασφάλεια και σεβασμό στο περιβάλλον και όχι τον εξοπλισμό του ...Κολωνακίου
Ο εξοπλισμός του σταματά εκεί που σταματά ο διαθέσιμος χώρος του αυτοκινήτου του.
Στον απαραίτητο εξοπλισμό δεν περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου, bull bars, σκαλοπάτια, αυτοκόλλητα του τύπου ’δεν κολλάω πουθενά γι αυτό αρέσω’ που κάποια καταστήματα ’εξειδικευμένου’ εξοπλισμού χαρίζουν στους αγαθούς πελάτες τους. Σίγουρα μάλιστα δεν περιορίζονται σε αυτόν...
Ο ’ειδικός’ με τα ασφάλτινα λάστιχα, το bull bar, τις ζάντες και τα τεράστια αυτοκόλλητα που βγαίνει με τα χίλια στους δρόμους όταν χιονίσει, ’γιατί έχει jeep’, πέρα από διανοητικά καθυστερημένος είναι και επικίνδυνος.
Όποιος είναι φίλος της εκτός δρόμου οδήγησης αγοράζει και κανα βιβλίο να διαβάσει μερικά πράγματα, συμβουλεύεται και κανά περιοδικό, όχι τον κυρ Μήτσο το μηχανικό που τα ξέρει όλα.Τώρα πια υπάρχουν και ελληνικά περιοδικά και γράφουν σε αυτά και αξιόλογα άτομα!
Αν στο κατάστημα σας πουν ότι μαζί με το bull bar κερδίζετε και μία εκτός δρόμου διαδρομή-προσφορά του καταστήματος- ευχαριστήστε τους, αλλά μην πάρετε, γιατί θα κινδυνεύσετε. Αφού δεν διστάζουν να σας πουλήσουν bull bar που απαγορεύεται από το νόμο, δεν θα διστάσουν να σας πουν ότι έχουν εμπειρία, χωρίς πραγματικά να έχουν! ¶σε που δεν έχουν...
To Bull Bar απαγορεύεται !!! Και δεν έχει και νόημα, αφού τα βουβαλια δεν κυκλοφορούν στους δρόμους.Μόνο κάτι μοσχάρια, που αν όμως τα χτυπήσεις θα σε χώσουν μέσα...
Πριν βγείτε μόνοι σας στο βουνό, καλό θα ήταν να κάνετε και κάποιο μάθημα εκτός δρόμου οδήγησης. Όσο πιο πολλά μαθήματα κάνετε και όσο πιο πολλά μάθετε, τόσο θα διστάζετε μετά να βγείτε μόνοι σας στο βουνό.Γιατί τότα θα ξέρετε και να οδηγείτε αλλά και τι κινδύνους μπορεί να αντιμετωπίσετε.
Τα αυτοκίνητα που πωλούν οι αντιπροσωπείες, όπως τα πωλούν, δεν κάνουν ούτε για βρεγμένο δρόμο. Ο νόμος τους επιβάλλει να εισάγουν τα μοντέλλα χαμηλωμένα και με ασφάλτινα λάστιχα.
Ο εξοπλισμός όχι μόνο στοιχίζει, αλλά και δεν τελειώνει ποτέ. Εκτός και αν κάποιος έχει την ωριμότητα να δει τι ακριβώς θέλει να κάνει και ανάλογα να εξοπλισθεί.
Ο ατομικός εξοπλισμός είναι εξίσου απαραίτητος με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

gc:
Επιπλεον δεν παμε μονοι στο βουνο ειδικα αν δεν ξερουμε το μερος. Καλες οι εξορμησεις και οι εξερευνησεις, αλλα καλυτερα μαζι με ενα ακομα αυτοκινητο... φαντασου να μεινεις απο προβλημα του αυτοκινητου  μονος στα 1600μ και τριγυρω να υπαρχουν και αγρια ζωα ;)

Παρεα και καλη συνεργασια...

apostolosnt:
Μράβο για το άρθρο.
Έτσι απλά και με λίγα λόγια για τα βασικά, να έχουμε όλοι στο μυαλό μας ότι η ύπαρξη τετρακίνησης δεν μας κάνει άτροτους (ούτε τους τριγύρω μας) και ότι πάμε για για να διασκεδάσουμε και όχι για να κινδυνεύσουμε.

Έχω συμμετέχει σε λίγες εκδρομές με πολλά αυτοκίνητα αλλά το επίπεδο επιπολεότητας ήταν τέτοιο που από εδώ και πέρα πάμε 2-3 αυτοκίνητα φίλοι, όπως πάντα, που τους ξέρω και τους εμπιστεύομαι.

Και μια σημείωση:
Οι καραγκιόζιδες που πάνε στην Πεντέλη/Μαραθώνα/Δροσοπηγή κλπ και μπαίνουν εκτός δρόμου (δυό μέτρα από την άσφαλτο δηλαδή) στα νέα πευκάκια και πλακώνουν και γκάζια οργώνοντας τα πάντα για να λασπώσουν το 'εργαλείο' και να δείχνει μουράτο στο καφέ της γειτονιάς θέλουν πολλές κλωστιές.

Πάμε στα βουνά και πρέπει να σευόμαστε τη φύση και να την διαταράσουμε το λιγότερο δυνατόν.

Ο άσχετος είναι αρκετά κακό αλλά αν είναι και ασυνείδητος τότε.....

freskos:

--- Παράθεση από: apostolosnt στις Ιανουάριος 11, 2006, 13:31 ---

Πάμε στα βουνά και πρέπει να σευόμαστε τη φύση και να την διαταράσουμε το λιγότερο δυνατόν.


--- Τέλος παράθεσης ---

Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοςςςς apl_se apl_se apl_se

sirros:
ΑΤΤΙΚΑΡΧΕΣ!!! cl cl cl

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση