jimnyclub.com
Αγώνες => Περιοχή αγωνιζομένων => Μήνυμα ξεκίνησε από: tetrakinisimag στις Αύγουστος 29, 2011, 12:26
-
Tέλη του 2011 θα πραγματοποιηθεί ένα όνειρο 30 και βάλε ετών μίας ελληνικής ομάδας: η συμμετοχή σε έναν αγώνα από το Παρίσι στο Dakar. Πρόκειται για τον αγώνα που διατηρεί το χαρακτήρα του κλασικού Dakar και έχει κερδίσει την εκτίμηση των Ευρωπαίων ιδιωτών που δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα έξοδα του αγώνα της Νότιας Αμερικής.
Η ομάδα:
Οδηγός: Θανάσης Παλάσκας
Συνοδηγός: Παναγιώτης Ζαχαρίου
Μηχανικός: Θοδωρής Νέστωρας
Αυτοκίνητο: Mitsubishi Pajero V20 MIVEC Rally Raid T1
Υποστήριξη: Service ένα VW Syncro, 4 άτομα ομάδα
Χορηγός επικοινωνίας: Τετρακίνηση Mag
(http://i191.photobucket.com/albums/z229/tetrakinisimag/eviaRR_2011/eviarr-2011287.jpg)
Πλήρες πακέτο ενημέρωσης (http://issuu.com/TetrakinisiMag/docs/aer_palaskas_online?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml&showFlipBtn=true)
-
Video της ομάδας απο το Evia Rally Raid
http://www.facebook.com/v/2395400005108
-
H Ελληνική συμμετοχή στο Africa Race απέκτησε δική της σελίδα στο Facebook (http://www.facebook.com/pages/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-Africa-Eco-Race/126353720796978)
-
Θέλετε να απολαύσετε τo μοναδικό για τα Ελληνικά δεδομένα Mitsubishi Pajero MIVEC της κορυφαίας κατηγορίας αγώνων Cross Country Rally Raid, το αυτοκίνητο της ομάδας μας που περιμένουμε να φτάσει το Γενάρη στο Dakar; Θα βρίσκεται από την Παρασκευή 11 Νοέμβρη μέχρι και την Κυριακή 13 του μήνα στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου στην έκθεση Υγραεριοκίνηση, στο περίπτερο του περιοδικού Τετρακίνηση Mag…
(http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301129_126367614128922_126353720796978_143321_868456_n.jpg)
Σας περιμένουμε να ενώσουμε τις… ευχές μας για μία καλή εμφάνιση των Παλάσκα/Ζαχαρίου στον αγώνα στη Δυτική Αφρική, το Africa Eco Race. Ελάτε να υπογράψετε και εσείς την κάρτα με τις ευχές που θα δώσουμε στο πλήρωμα πριν φύγει για το Μαρόκο!
-
Που μπορείτε από σήμερα να δείτε το εκπληκτικό Mitsubishi Pajero MIVEC του Θανάση Παλάσκα που το Γενάρη σκοπεύει να φτάσει στο Dakar;
Στη 2η Διεθνής Έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗ, 11 – 13 Νοεμβρίου 2011, στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου (www.autogasexpo.gr). Ώρες λειτουργίας: Παρασκευή 14:00 – 20:30, Σάββατο & Κυριακή 10:00 – 20:30). Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες (καταναλωτές και επαγγελματίες) που θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν κάθε λύση που προσφέρει η αγορά, πάνω στα συστήματα μετατροπής αυτοκινήτων ώστε να κινούνται και με υγραέριο καθώς και τα υγραεριοκίνητα μοντέλα που διατίθενται από τους εισαγωγείς αυτοκινήτων.
Και βέβαια να υπογράψουν το τετράδιο ευχών για τους Έλληνες που τολμούν να κυνηγήσουν το όνειρο!!!
Σας περιμένουμε στο περίπτερο 43…
-
H διαδρομή ως το Dakar
2012 AFRICA ECO RACE ROUTE
- 27th of December 2011 : Saint-Cyprien - Administrative and Technical checks
- 28th of December 2011 : Saint- Cyprien – Almeria (Spain) : 1027 km
Boat from Spain to Morocco
- 29th of December 2011 : Nador – Tarda (Morocco)
Liaison : 239,40 km – SS : 276, 90 km – Liaison : 106 km
- 30th of December 2011 : Tarda – Mhamid (Morocco)
Liaison : 8,26 km - SS : 375,14 km
- 31st of December 2011 : Mhamid – Assa (Morocco)
SS : 414, 14 km – Liaison : 75,90 km
- 1st of January 2012 : Assa – As Sakn (Morocco)
Liaison : 10,76 km – SS : 290,23 km – Liaison : 14,75 km
- 2nd of January 2012 : As Sakn – Dakhla (Morocco)
SS : 376,67 km – Liaison : 348,18 km
- 3rd of of January 2012 : Dakhla (Morocco) – Boulanouar (Mauritania)
Rest day / Border crossing: 381 km
- 4th of January 2012 : Boulanouar – Akjoujt (Mauritania)
SS : 425,89 km – Liaison : 9,66 km
- 5th of January 2012 : Akjoujt – Akjoujt (Mauritania)
SS : 412,34 km
- 6th of January 2012 : Akjoujt – Tenadi (Mauritania)
SS : 445,48 km
- 7th of January 2012 : Tenadi (Mauritania) – Kebemer (Senegal)
SS : 280 km – Liaison : 394,76 km
- 8th of January 2012 : Kebemer – Dakar (Senegal)
Liaison : 130,96 km – SS : 23,83 km – Liaison : 41 km[/list]
-
H προσπάθεια των Ελλήνων Παλάσκα/Ζαχαρίου στο Africa Eco Race έχει ήδη αρχίσει. Σήμερα, 29 Δεκέμβρη το πρωί, ξεκίνησε η πρώτη ειδική του αγώνα. Στις 8 Γενάρη περιμένουμε να τους δούμε στο Dakar. Συμμετέχουν με ένα Mitsubishi Pajero Mivec της κατηγορίας Τ1.1 και τον αριθμό 331!
Για να τους παρακολουθείτε στην τηλεόραση, αν έχετε δορυφορική, σας δίνουμε ένα πρόγραμμα μεταδόσεων: France 24 (France), 8 λεπτά την ημέρα στις 20:10 και 22:40 ώρα Γαλλίας, Sport + 13 λεπτά τη μέρα,TELE 5 (Spain) 5 λεπτά τη μέρα, RTL (Belgium) - Club RTL 5 λεπτά τη μέρα στις 22:00 τοπική, RTP (Portugal) 3 λεπτά τη μέρα, SIC (Portugal) 3 λεπτά τη μέρα, Czech Republic 3 λεπτά τη μέρα, Eurovision 3 λεπτά τη μέρα – οι τελευταίες στις αθλητικές τους ειδήσεις.
H δική μας προσπάθεια – και η δική τους, βέβαια - είναι να έχουμε νέα τους κάθε μέρα και να σας τα μεταφέρουμε άμεσα.
Οι συμμετοχές
SCHLESSER Jean louis
ESQUIROL Cyril SCHLESSER ORIGINAL T1 1.3 SONANGOL SCHLESSER
LOOMANS Jacques
DRIESMANS Frits OVERDRIVE AMAROK T1 1.1 LOOMANS RACING
DEMONCEAUX Vincent
CASTAN Jose BOWLER NEMESIS T1 1.1 RM SPORT
DELAHAYE Regis
ZHILTSOV Konstantin MD RALLYE BUGGY MD04 T1 1.3 MD RALLYE SPORT
SAVENKO Sergey
MALTSEV Denis BUGGY ACYRA T1 1.4 TRANSSPECNAZ
JULIEN Jean-noel
VIVIER Frederic MD RALLYE MEGANE T1 1.1 MD RALLYE SPORT
DUBUY Gerard
DE FRANCE Jehan MD RALLYE OPTIMUS T1 1.3 MD RALLYE SPORT
MARTIN Patrick
METZ Jean VOLKSWAGEN TAREK TDI T1 1.4 HENRARD RACING TEAM
FROMONT Yves
FROMONT Francois BUGGY TAREK TDI T1 1.4 HENRARD RACING TEAM
FLORIN Gilles
COTEL Herve COTEL BUGGY T1 1.3 RAHHALA TEAM
REPARAT Jean-paul
TOULEMON Alain BUGGY W01 T1 1.4 RMA RACING
AURIOL Hubert
FORTHOMME Jean paul BUGGY W01 T1 1.4 RMA RACING
PORCHERON Philippe
RIVET Cedric BUGGY MD T1 1.3 SODICARS
TURON-BARRERE Michel
HAQUETTE Didier BUGGY CRD T1 1.4 MTB COMPETITION
MAURY Thierry
DULIOUST Yves marie NISSAN PATROL T1 1.1 DAKAR DREAM TEAM
VISY Michel
BOURQUIN Philippe BOWLER WILDCAT T1 1.1 CANTAL EVENTS
ABOUYOUSSEF Abdelhamid
LEARDI Ulrich DESERT WARRIOR T1 1.2 SAND SEA SAILORS
HUGOUNENQ Denis
GERARD David RALLYRAID UK D.WARRIOR T1 1.2 TEAM CORREZE RALLYE RAID
RADET Eric
COSTE Thierry RALLYRAID UK D.WARRIOR T1 1.2 AR2P
THIJS Vincent
BRANDS Ruth MITSUBISHI PAJERO T1 1.1 RT OFFROAD RACING TEAM
FLORIS Serge
CORSO Stephane NISSAN TERRANO II T1 1.1 TEAM FLORIS
IMSCHOOT Erwin
ZOETAERT Werner TOYOTA HDJ80 T1 1.2 LEADING LODGES OF AFRICA
BOUWENS Gregoor
DE PAUW Hans TOYOTA L.CRUISER T2 2.2 ART EN SPEED
CRAFF Christian
DEROUSSEAUX Catherine TOYOTA HDJ 80 OP1 LEADING LODGES OF AFRICA
KIRPILEV Maxim
SHMAYLOV Vadim TOYOTA L.CRUISER T1 1.2 BELGOROD OFFROAD TEAM
USHAKOV Pavel
SHEVELEV Artem TOYOTA L.CRUISER T1 1.2 BELGOROD OFFROAD TEAM
KAMOUN Salim
DRISS Sofiane TOYOTA GRJ79 T1 1.1 KAMOUN RACING
OLIVAN Joel
COLLEIE Patrick TOYOTA HILUX T1 1.2 KAMOUN RACING
RAHAL Kamil
GAMBILLON Pascal MD RALLYE SPRINGBOK T1 1.1 MD RALLYE SPORT
PALASKAS Athanasios
ZACHARIOU Panagiotis MITSUBISHI PAJERO T1 1.1 PALASKAS RACING
PITOUT Frederic
PITOUT Gerard BOWLER WILDCAT T1 1.1 TEAM OPTIMHOME
VAN DER HEIDEN Nicole
VAN DER HEIDEN Rene JEEP CHEROKEE T1 1.2 HOFLANDRALLY TEAM
ABITABILE Richard-pierre
ABITABILE Michel NISSAN PATROL T1 1.2 STORE AZUR-NISSAN-FORUM
LEGENDRE Pierrick
BOCANDE Sandra NISSAN PATROL T1 1.2 TEAM 25
BAS Dominique
BIGOT Didier PREDATOR X18 OP1 XDUNES
HENRARD Stephane
LEGEIN Cedric VOLKSWAGEN BUGGY OP1 HENRARD RACING TEAM
MORIN Thierry
VERMELOUX Daniel POLARIS RZR XP T3 TEAM MORIN
PLAZA PEREZ Manuel
DE QUINTO Marcos MX MOTOR MONSTER T3 PLAZA COMPETICION
ALVAREZ Margarita
DE LA RICA Maria MX MOTOR MONSTER T3 PLAZA COMPETICION
MAULIN Alexandre
THIAM Abdou POLARIS RZR XP T3
TOMECEK Tomas
MORAVEK Vojtech TATRA 2T0R45 T4 4.1 LIVESCORE TEAM
ESSERS Noel
LAUWERS Marc
BELMANS Peter MAN TGA T4 4.1 LOOMANS RACING
JACINTO Elisabete
MARQUES Jose
COCHINHO Marco MAN TGS T4 T4 OLEOBAN/MAN PORTUGAL
HILLEWAERE Patrick
VANDENBERGHE Steve
HELEWAUT Philip MAN F2000 T4 4.1 BERGHE'S RACING
SALVATORE Michel
LOUIN Raymond
REAL Olivier SCANIA P420 T4 4.1 CLIM DENFERT
BRANDENBURG Erik
STARKLOFF Wolfgang PORSCHE 911 SAFARI OP1 SAFARI MARTINI PORSCHE[/li][/list]
To πρόγραμμα του Africa Eco Race
29th of December 2011
Nador – Tarda (Morocco)
Liaison : 239,40 km – SS : 276, 90 km – Liaison : 106 km
30th of December 2011
Tarda – Mhamid (Morocco)
Liaison : 8,26 km - SS : 375,14 km
31st of December 2011
Mhamid – Assa (Morocco)
SS : 414, 14 km – Liaison : 75,90 km
1st of January 2012
Assa – As Sakn (Morocco)
Liaison : 10,76 km – SS : 290,23 km – Liaison : 14,75 km
2nd of January 2012
As Sakn – Dakhla (Morocco)
SS : 376,67 km – Liaison : 348,18 km
3rd of of January 2012
Dakhla (Morocco) – Boulanouar (Mauritania)
Rest day / Border crossing: 381 km
4th of January 2012
Boulanouar – Akjoujt (Mauritania)
SS : 425,89 km – Liaison : 9,66 km
5th of January 2012
Akjoujt – Akjoujt (Mauritania)
SS : 412,34 km
6th of January 2012
Akjoujt – Tenadi (Mauritania)
SS : 445,48 km
7th of January 2012
Tenadi (Mauritania) – Kebemer (Senegal)
SS : 280 km – Liaison : 394,76 km
8th of January 2012
Kebemer – Dakar (Senegal) - Pink Lake
Liaison : 130,96 km – SS : 23,83 km – Liaison : 41 km[/list]
-
Αποτελέσματα πρώτης μέρας:
Οι Παλάσκας/Ζαχαρίου είναι 20οι, 16οι στο group και 4οι στην κλάση τους.
Πρώτοι είναι οι DELAHAYE Regis ZHILTSOV Konstantin με MD RALLYE και χρόνο 04:06:10
http://www.youtube.com/embed/DcBUyeV1BCI
-
Μία 23η θέση στις 30/12 έφερε τους Παλάσκα/Ζαχαρίου 18ους γενικής (!), 16ους στην κατηγορίας τους και 2ους στην κλάση τους!
Σε επικοινωνία του περιοδικού μαζί τους δήλωσαν:
«…το έδαφος στα Όρη του Άτλαντα είναι πολύ κακό. Φυτευτή πέτρα, σα να είχε σχεδιάσει τη διαδρομή ο Αθανασίου(!!!)… στόχος μας, πέρα και πάνω από όλα, ο τερματισμός, που είναι ακόμη μακριά… μέχρι στιγμής το Pajero δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα… η οργάνωση είναι εκπληκτική, η φιλοξενία απίστευτη…»
-
Μία άτυχη στιγμή στους αμμόλοφους έκανε τους Παλάσκα/Ζαχαρίου να χάσουν μία ειδική και να πέσουν πίσω στην κατάταξη, τη στιγμή που διεκδικούσαν μία θέση στην 10άδα! Σε ένα πήδημα το αυτοκίνητο καρφώθηκε με τη μούρη και έπαθε σημαντικές ζημιές, ευτυχώς όχι στα μηχανικά μέρη.
Στην επικοινωνία μας με την ομάδα χθες το απόγευμα, περίμεναν το αυτοκίνητο για να το επισκευάσουν και να συνεχίζει τον αγώνα.
Οι σημερινές πληροφορίες τους φέρνουν να ξεκίνησαν την ημέρα. Θα περιμένουμε νεότερα, από το πρώτο ΣΕΔ της ημέρας και θα σας ενημερώσουμε.
-
Συνεχίζουν!!! Έχουμε εικόνα από το track τους σήμερα!!!
(http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/400400_183511961747820_126353720796978_315971_1810288086_n.jpg)
-
Φωτογραφίες της συμμετοχής μας!!!
(http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/392588_183536571745359_126353720796978_316011_965588574_n.jpg)
(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/380535_183536718412011_126353720796978_316012_1264235796_n.jpg)
(http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/401222_183536811745335_126353720796978_316013_143258491_n.jpg)
-
15o χρόνο γενικής στα αυτοκίνητα έκαναν οι Παλάσκας/Ζαχαρίου στη σημερινή, 6η, ειδική διαδρομή, ανάμεσα στα 37 αυτοκίνητα που ξεκίνησαν το πρωί. Για 2-3 λεπτά, από το συνολικό χρόνο 3:52:33 έχασαν μία θέση στη 10άδα.
Η συνολική τους θέση, μετά το χθεσινό πρόβλημα, είναι 22οι γενικής, παρόλη την ποινή των 12 ωρών που πήραν για την εγκατάλειψή τους.
Αύριο υπάρχει μόνο μία απλή, για την είσοδο στην Μαυριτανία, από την Dahkla στο Boulanouar. Ο αγώνας συνεχίζεται την Τετάρτη και τερματίζει στο Dakar στις 8 του Γενάρη.
-
H απίστευτη ιστορία!!!
Παραμονή πρωτοχρονιάς η ελληνική συμμετοχή κόλλησε στην έρημο, μαζί με καμιά 20αριά άλλα αυτοκίνητα, σε ένα σημείο που δύσκολα πέρναγε κάποιος. Η ατυχία ήταν ότι οι Παλάσκας/Ζαχαρίου ήταν οι πρώτοι που κόλλησαν. Και η πρόσβαση για τον απεγκλωβισμό ήταν από την εκκίνηση. Έτσι θα ήταν οι τελευταίοι που θα ξεκολλούσαν από το σημείο.
Η όλη υπόθεση καθυστέρησε, με αποτέλεσμα να πέσει η νύχτα. Λίγο η δυσκολία του απεγκλωβισμού τη νύχτα, λίγο η αλλαγή του χρόνου που πλησίαζε και η οργάνωση αποφάσισε να αφήσει τους δικούς μας στην έρημο! Έτσι έκαναν πρωτοχρονιά μόνοι τους (!), μέσα στο αυτοκίνητο, με εξωτερική θερμοκρασία 0 βαθμούς, σκεπασμένοι με τις αλουμινοκουβέρτες…
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405196_184094435022906_126353720796978_318372_776099667_n.jpg)
Απεγκλωβίστηκαν την Πρωτοχρονιά, αλλά έχασαν και αυτή τη μέρα. Αποτέλεσμα να πάρουν 12 ώρες ποινή. Αυτή τη στιγμή συζητείται να τους αφαιρεθεί το μεγαλύτερο μέρος της ποινής αυτής, που οφείλεται ουσιαστικά στην οργάνωση και όχι στη συμμετοχή μας. Αν γίνει αυτό θα ανέβουν σημαντικά στην κατάταξη.
Το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλή κατάσταση, πέρα από μερικά χτυπήματα στη λαμαρίνα, από κάποιες άτσαλες «προσγειώσεις» στην άμμο. Τα buggies είναι άπιαστα από τα κανονικά αυτοκίνητα, λόγω του μικρού βάρους, των διαδρομών και των τεράστιων πίσω ελαστικών. Όπως μας είπε ο Παλάσκας «…άλλο να τα βλέπεις σε φωτογραφία και άλλο να τα βλέπεις να κινούνται στην έρημο…».
ΥΓ. Μη μιλήσει πάλι κανένας για την οργάνωση των ελληνικών αγώνων και τους χρόνους απεγκλωβισμού... Στο Africa Eco Race το κόστος συμμετοχής είναι - μόνο για το αυτοκίνητο - κάποιες 13.000 ευρώ. Και άφησαν πλήρωμα σχεδόν 24 ώρες στην έρημο!
-
Συνεχίζουν την καλή εμφάνιση οι Παλάσκας/Ζαχαρίου. Ολοκληρώνοντας την 6η ειδική του αγώνα, έκαναν 18ο χρόνο γενικής με 4:49:13, παρόλο που κόλλησαν κάπου στη μέση, σε ένα σημείο που καθυστέρησαν όλοι σχεδόν οι αγωνιζόμενοι. Την ειδική στα αυτοκίνητα κέρδισε ο Jean Luis Schlesser με χρόνο 3:49:24, που προηγείται και στον αγώνα με διαφορά 12 λεπτά από τον Delahaye Regis.
-
ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ DAKAR!!!
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408675_2600989354380_1544211601_32524880_301136702_n.jpg)
Στόχος επετεύχθη. Οι Παλάσκας/Ζαχαρίου έφτασαν στο Dakar μετά από 13 μέρες στο δρόμο, στον αγώνα που προσπαθεί να κρατήσει ζωντανό το πνεύμα του αυθεντικού Paris - Dakar.
Τερμάτισαν 34 γενικής, 26 στην κατηγορία Τ1 και 7 στην κλάση 1.1. Η επίδοση αυτή θα μπορούσε να είναι σημαντικά καλύτερη αν δεν υπήρχε η ατυχία της παραμονής της πρωτοχρονιάς, και αν το πλήρωμα είχε μεγαλύτερη εμπειρία στην έρημο.
Τον αγώνα κέρδισε, για μία ακόμη φορά, ο "πολύς" Jean Luis Schlesser με το buggy που έχει σχεδιάσει ο ίδιος!
O τερματισμός τελικά δεν ήταν τόσο εύκολη υπόθεση. Την αρχικά καλή εμφάνιση διαδέχθηκε η περιπέτεια της πρωτοχρονιάς. Στη συνέχεια οι άνεμοι έκαναν την έρημο στη Μαυριτανία πολύ δύσκολη. Αναγκάστηκαν να κάνουν επισκευές κάτω από αδιανόητες καταστάσεις, με πολύ αέρα και αμμοθύελλα. Στην 9η ειδική έσπασαν οι μπιλιοφόροι και αναγκάστηκαν να συνεχίσουν με δύο «απλούς», τους οποίους «πάντρεψαν» με τα εξελιγμένα άκρα. Ο δρόμος ήταν πολύ κακός, σε σημείο να κινδυνεύσει να εγκαταλείψει το αυτοκίνητο service!
-
Μπραβο στα παιδια και για την θεση που μας εφεραν, σιγουρα του χρονου θα τα πανε πολυ καλυτερα. j12