jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Γενική τεχνική θεματολογία περί τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: Metalaxe στις Μάρτιος 21, 2006, 09:47
-
http://www.xmc.gr/
Ο Αντρέας είναι πολύ ωραίος τύπος, ασχολείται με το 4x4, μου είπε οτι θα προσπαθήσει να φτιάξει οτι του ζητήσουμε (του εξήγησα τι ακριβώς θέλουμε οι περισσότεροι για το Jimny μας) και σε λογικές τιμές.
Μόλις έχω νεώτερα θα ενημερώσω, πιστεύω οτι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο... ;) ;) ;) ;)
-
Το λεπόν συναντήθηκα εχθές με τον εν λόγω Αντρέα, συμφωνόντας με τον Αντώνη (που έχω ξαναπέι ότι εμπιστεύομαι την αποψη του), είναι πολύ ωραίος τύπος, σίγουρα κόβει το μυαλό του σε θέματα πατέντας, και αυτό που είδα ήταν πραγματικά εκπληκτικό.
Οι φωτογραφίες στο site που έχει σίγουρα αδικούν τις κατασκευές του, μιας και τα κομμάτια που είχε στο εργαστήριο του, δύσκολα ξεχωρίζουν απο εργοστασιακά καλής ποιότητας.
Τα κομάτια που έχει φτιάξει για το jimny του metalaxe , είναι απλά εκπληκτικά.....και το παληκάρι μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε....
Εμφαση στις δέστρες , που είναι πραγματικά πολύ καλές, ίσως καλύτερες και απο τις Apio, με πολύ καλό φινίρισμα την ηλεκτροστατική βαφή.....
Θα πάρω τουλάχιστον δύο για μπροστά, πίσω έχω τον κοτσαδόρο, και το προστατευτικό του transfer....
-
Θα πάρω τουλάχιστον δύο για μπροστά, πίσω έχω τον κοτσαδόρο, και το προστατευτικό του transfer....
Aντε ρε Γιαννη καρκινος καταντησε η ποδια του tranfer! ::)
-
Γιαννη ενημερωσε μας για την ποδια και τις δεστρες!!
-
(http://i51.photobucket.com/albums/f372/jimnys/30.jpg)
Ποδιά transfer με μπροστινές δέστρες, τα μαύρα ελάσματα δίπλα είναι εξαρτήματα της ανάρτησης του metalaxe...
(http://i51.photobucket.com/albums/f372/jimnys/29.jpg)
H πίσω δέστρα συγκριτικά με την ποδιά του transfer, φανταστείτε ότι είναι ατσάλινη 8 χιλ ηλεκτροστατικά βαμένη και κομένη με lazer
(http://i51.photobucket.com/albums/f372/jimnys/28.jpg)
Μπροστινή δέστρα
Οι τιμές που έχει στο site του είναι φυσικά ανάλογες με την ποσότητα της παραγγελίας.
Αυτό που του είπα εγώ είναι οτι οι φωτό που έχει β'αλει αδικούν την πραγματικότητα, μιας και είναι πολύ καλή δουλειά, και πολύ περιποιημένη, δεν είναι ενα κομμάτι μέταλο χύμα.
Προσωπικά θα πάρω και την ποδιά του transfer, και τις μπροστινές δέστρες, εαν θέλετε ξεκινάμε λίστα για ομαδική παραγγελία, ή όποιος θέλει να πάμε καμιά βόλτα απο εκεί για να δεί και αυτός, νομίζω ότι ο Αντρέας δεν θα έχει πρόβλημα...
-
Για τί ποσό μιλάμε για transfer και μπροστινές δέστρες?
-
Και οι πίσω δέστρες (ή μήπως είναι μια) πόσο τιμώνται?
-
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=19
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=18
Κώστα αυτές είναι αρχικές τιμές πώλησης, για εμάς(εαν γίνει συνολική παραγγελία)θα κάνει καλύτερες...
Γιώργο πισω η Apio δίνει μια δέστρα, την απέναντι απο το καζανάκι της εξάτμησης.
Οι τιμή που δίνει είναι για σετ 3, του έχω ζητήσει επιμερισμό τιμών, μιας και πίσω έχω τον κοτσαδόρο, θα τον πάρω τηλ και θα σας πω...
H εαν θέλετε περιμένετε να δείτε τα δικά μου ha
Συγκριτικά η asfir πάει κάπου στα 150€ νομίζω http://www.asfir.com/customize/?maker=44&model=155
-
Γιάννη, όσον αφορά την πίσω δέστρα θα κάνω μια μικρή τροποποίηση για να μην τρυπήσω το σασί, περίμενε λίγο γιατί νομίζω αξίζει τον κόπο ;) ;)
Πολύ καλή δουλειά έκανε και με τις προεκτάσεις για τις πανάρ (δειτέ εδώ http://www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=30&catid=15).
Γενικά κάνει καλή δουλειά και σε πολύ λογικές τιμές, συν του ότι μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε δεν υπάρχει στο εμπόριο (custom), κάτι που είναι πολύ βασικό για όσους ασχολούνται με βελτιώσεις... :D :D
-
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=19
www.xmc.gr/index.php?option=com_zoom&Itemid=40&catid=18
Κώστα αυτές είναι αρχικές τιμές πώλησης, για εμάς(εαν γίνει συνολική παραγγελία)θα κάνει καλύτερες...
Γιώργο πισω η Apio δίνει μια δέστρα, την απέναντι απο το καζανάκι της εξάτμησης.
Οι τιμή που δίνει είναι για σετ 3, του έχω ζητήσει επιμερισμό τιμών, μιας και πίσω έχω τον κοτσαδόρο, θα τον πάρω τηλ και θα σας πω...
H εαν θέλετε περιμένετε να δείτε τα δικά μου ha
Συγκριτικά η asfir πάει κάπου στα 150€ νομίζω http://www.asfir.com/customize/?maker=44&model=155
Εχω βάλει την ASFIR transfer 135 ευρώ. Η εφαρμογή ήταν άψογη εφόσον με χαρά μου διαπίστωσα ότι οι τρύπες για τις βίδες ήταν στα "σωστά" σημεία ;)
-
Μιχάλη το σχέδιο της δέστρας δεν είναι ιδιοκατασκευή, αλλά δουλεύει πάνω στις apio νομίζω....
-
Μιχάλη το σχέδιο της δέστρας δεν είναι ιδιοκατασκευή, αλλά δουλεύει πάνω στις apio νομίζω....
Η άποψη μου είναι Γιάννη αν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε δέστρες όπως αυτές αλλά να τις κολλήσουμε με argon και να ενισχύσουμε όλη την περιοχή του πλαισίου που γίνεται η πρόσδεση. Δεν έχουν μονο πρόβλημα οι εργοστασιακές δέστρες αλλά και το πλαίσιο είναι αδύναμο να κρατήσει μεγάλα φορτία.
-
Για να μπουν οι πίσω δέστρες της apio πρέπει να τρυπήσει ο προφυλακτήρας. Κι αυτές έτσι είναι? (για τις/την πίσω μιλώ πάντα).
Όσο για το προστατευτικό της Asfir πράγματι μπαίνει κατευθείαν. Αλλά φαντάζομαι ότι κι αυτές του Ξάνθου δεν θα έχουν πρόβλημα. Όποιος βάλει να μας πει :)
Σημειώνω επίσης ότι έχω κάνει τις κολλήσεις στις γωνίες της Asfir (δεν ήταν κολλημένες από το εργοστάσιο).
-
Η άποψη μου είναι Γιάννη αν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε δέστρες όπως αυτές αλλά να τις κολλήσουμε με argon και να ενισχύσουμε όλη την περιοχή του πλαισίου που γίνεται η πρόσδεση. Δεν έχουν μονο πρόβλημα οι εργοστασιακές δέστρες αλλά και το πλαίσιο είναι αδύναμο να κρατήσει μεγάλα φορτία.
Μιχάλη νομίζω πως , όπως και σε κάθε δέστρα, τα προβλήματα αρχίζουν απο την στιγμή που η διεύθυνση της δύναμης έλξης σχιματίζει χωνία με το σασί, με αποτέλεσμα να διμιουργούνται κάθετες προς το σασί συνιστάμενες δυνάμεις.
Η Πίσω δέστρα, ακόμα και τις apio εκτός απο την μεγάλη τρύπα που έχει ώστε να ΄φωλιάσει στον σωλήνα του πλαισίου, στιρίζετε μόνο με μία βίδα στο σασί....
Φυσικά η σωστή επιλογή μεν τις κολημένης μπετόβεργας κατευθείαν πάνω στο σασί, είναι σωστή με αλλά άκομψη, και προυποθέτη κατάργηση του πίσω προφυλακτήρα....
-
Μάλλον θα ρωτήσω τον Ανδρέα για την την κατασκευή μεταλλικών προσθηκών χαμηλώματος των βάσεων αντιστρεπτικής. Η Calmini στο Samurai δίνει μακρύτερες βάσεις για την αντιστρεπτική εφόσον θα ανυψωθεί το όχημα. Στο δικό μου με την DGTuning +11cm η αντιστρεπτική δεν μπορεί πλέον να κουμπώσει στον άξονα. Πιστεύω να μην είναι κάτι δύσκολο.
-
Λογικά είναι κάτι που θα μπορεί να το φτιάξει, μιας και φτιάχνει είδη βάσης χαμηλώματος για τις πανάρ, απλά πρέπει να βρεθεί το σωστό μήκος...
-
Μιχάλη, εγώ είχα βάλει προσθήκες από τεφλόν στην αντιστρεπτική, δε νομίζω ότι χρειάζεται μεταλλικές, θα σου έρθει πιο φτηνά...
-
Μιχάλη, εγώ είχα βάλει προσθήκες από τεφλόν στην αντιστρεπτική, δε νομίζω ότι χρειάζεται μεταλλικές, θα σου έρθει πιο φτηνά...
Είχες πρόβλημα με θορύβους - τριξίματα? Δούλευε ΟΚ η αντιστρεπτική?
Το πρόβλημα είναι το εξής.Οι βάσεις της αντιστρεπτικής βρίσκονται κάτω απο την μαύρη κεντρική ποδιά.Τώρα όμως που η απόσταση του άξονα έχει αυξηθεί κατά 11 cm απο το πλαίσιο θα πρέπει να ανοίξω με τη σέγα 2 τρύπες στην πλαστική ποδιά ώστε να τοποθετήσω τις προσθήκες τεφλόν.
Εκανες κάτι παρόμοιο?
-
Είχες πρόβλημα με θορύβους - τριξίματα? Δούλευε ΟΚ η αντιστρεπτική?
Το πρόβλημα είναι το εξής.Οι βάσεις της αντιστρεπτικής βρίσκονται κάτω απο την μαύρη κεντρική ποδιά.Τώρα όμως που η απόσταση του άξονα έχει αυξηθεί κατά 11 cm απο το πλαίσιο θα πρέπει να ανοίξω με τη σέγα 2 τρύπες στην πλαστική ποδιά ώστε να τοποθετήσω τις προσθήκες τεφλόν.
Εκανες κάτι παρόμοιο?
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τριξίματα ή/και θορύβους, δούλευε μια χαρά η αντιστρεπτική. Μιας και μιλάμε για την αντιστρεπτική, μέσα στις επόμενες ημέρες θα είναι έτοιμη η πατέντα αλλά APIO (πάλι ο Αντρέας ο Ξανθός το έχει αναλάβει), μόλις την παραλάβω θα βάλω φωτογραφίες και θα ενημερώσω.
Όσο για το πρόβήμα με την πλαστική ποδιά που αναφέρεις, απλά τράβηξα την ποδιά κάτω (από τη μια μεριά την έσπασα κιόλας) και ο μάστορας βίδωνε τις προσθήκες, ούτε τρύπες ούτε τίποτα. Βέβαια προσεχώς θα αντικατασταθεί η ποδιά με μεταλλική που θα έχει όλες τις απαραίτητες τρύπες για τις προσθήκες και τον πύρο της αντιστρεπτικής.
-
Είχες πρόβλημα με θορύβους - τριξίματα? Δούλευε ΟΚ η αντιστρεπτική?
Το πρόβλημα είναι το εξής.Οι βάσεις της αντιστρεπτικής βρίσκονται κάτω απο την μαύρη κεντρική ποδιά.Τώρα όμως που η απόσταση του άξονα έχει αυξηθεί κατά 11 cm απο το πλαίσιο θα πρέπει να ανοίξω με τη σέγα 2 τρύπες στην πλαστική ποδιά ώστε να τοποθετήσω τις προσθήκες τεφλόν.
Εκανες κάτι παρόμοιο?
Δεν είχα κανένα πρόβλημα με τριξίματα ή/και θορύβους, δούλευε μια χαρά η αντιστρεπτική. Μιας και μιλάμε για την αντιστρεπτική, μέσα στις επόμενες ημέρες θα είναι έτοιμη η πατέντα αλλά APIO (πάλι ο Αντρέας ο Ξανθός το έχει αναλάβει), μόλις την παραλάβω θα βάλω φωτογραφίες και θα ενημερώσω.
Όσο για το πρόβήμα με την πλαστική ποδιά που αναφέρεις, απλά τράβηξα την ποδιά κάτω (από τη μια μεριά την έσπασα κιόλας) και ο μάστορας βίδωνε τις προσθήκες, ούτε τρύπες ούτε τίποτα. Βέβαια προσεχώς θα αντικατασταθεί η ποδιά με μεταλλική που θα έχει όλες τις απαραίτητες τρύπες για τις προσθήκες και τον πύρο της αντιστρεπτικής.
Θα φτιάξει ποδιά μεταλλική ίδια με της Suzuki Sport? Πρίν βάλω τον ARB την είχα ο μ@@@@ας και την έδωσα bhe...τώρα η τιμή της είναι 465 ευρώ...για ένα κομμάτι αλουμίνιο 4mm >:(
Πάντως είναι η μοναδική ποδιά που εφαρμόζει ακριβώς και έχει ειδικά στηρίγματα για να σταθεροποιεί τον προφυλακτήρα όπως πρέπει.
-
Δεν έχω δει την ποδιά της Suzuki Sport αλλά ο Αντρέας μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε του ζητηθεί. Η τιμή πάντως που αναφέρεις είναι πολύ τσουχτερή για 4mm αλουμίνιο.
-
Δεν έχω δει την ποδιά της Suzuki Sport αλλά ο Αντρέας μπορεί να φτιάξει οτιδήποτε του ζητηθεί. Η τιμή πάντως που αναφέρεις είναι πολύ τσουχτερή για 4mm αλουμίνιο.
Μπορείς να την δείς εδώ: http://www.suzukisport.com/english/sales/jimny/list/index.html
Στην Ιαπωνία έχει 190 ευρώ και εδώ μετά την εισαγωγή φτάνει τα 465...χωρίς σχόλια 0_21
-
Στην Ιαπωνία έχει 190 ευρώ και εδώ μετά την εισαγωγή φτάνει τα 465...χωρίς σχόλια 0_21
?σε, πικραμένη ιστορία με τις εισαγωγές από Ιαπωνία, ότι και να πούμε λίγο είναι >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Καλή η ποδιά ρε συ Μιχάλη αλλά εδώ που τα λέμε δεν είναι και τίποτα σπουδαίο για τόσα χρήματα, πιστεύω ότι μπορείς να φτιάξεις κάτι καλύτερο με πολύ λιγότερα λεφτά, τι να πω, θα δείξει...
-
ΚΑΠΟΙΑ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΠΟΔΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΙΜΗ t4 t4 t4
-
Πουλούσε ο Χάρης μια.
Δες εδω:http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,6314.0.html
-
πηγαινε στον πειραια σε μια στρατζα με ενα πατρον και με 50 ευρω το πολυ καθαρισες για ποδια...
-
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΩΣ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 600κμ roc2
-
ελα μωρε...
για 600χλμ κανεις ετσι; lol lol
τοτε παρε του χαρη η τραβα σε κανεναν ντοπιο.