jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimnyway στις Μάρτιος 17, 2007, 22:41

Τίτλος: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: jimnyway στις Μάρτιος 17, 2007, 22:41
Παιδιά, δε θέλω να σας στενοχωρήσω, αλλά με τόσα αναφερθέντα προβλήματα (δίσκοι, τρέμουλα, άξονες, τριξίματα, μυρωδιές δίσκων – διαφορικών, συμπλέκτες, ρουλεμάν και τόσα άλλα) στη συντριπτική τους πλειοψηφία σε Jimny κάτω από 100.000 χιλιόμετρα, μήπως το MADE IN JAPAN = αξιοπιστία δεν ισχύει για το «θηρίο» μας; Φταίει η σκληρή χρήση ή οι Ιάπωνες κατάφεραν (επιτέλους) να σχεδιάσουν κάτι με περίσσια προχειρότητα. Για παράδειγμα, η τοποθέτηση ενός πολύστροφου κινητήρα σε ένα καθαρόαιμο όχημα εκτός δρόμου είναι παράλογο να οδηγεί σε τέτοιες υποψίες; Μακάρι να είναι μόνο υποψίες. Όμως τα προβλήματα είναι πολλά και μάλλον αδικαιολόγητα.   
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Maverick στις Μάρτιος 18, 2007, 03:09
Δυστυχώς που θα στεναχωρήσω αλλά όλα τα "προβλήματα" που αναφέρεις είναι σε jimny με αρκετές μετατροπές και τα οποία χρησιμοποιούνται σε άγριες εκτός δρόμου διαδρομές και φυσικά η συντήρησή τους δεν γίνεται πάντα όπως ακριβώς πρέπει και όταν πρέπει...!

αν τηρήσουμε όμως τις πραγματικές οδηγίες χρήσης του αυτοκινήτου όπως κάνουμε με οποιοδήποτε άλλο κοινό ιχ τότε θα παρατηρήσουμε ότι όλα τα προαναφερθέντα "προβλήματα" εξαφανίζονται ως δια μαγείας...!
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: gc στις Μάρτιος 18, 2007, 11:33
κυρίως απο τις μετατροπες ειναι φιλε jimnyway και -ισως- απο την οχι και τοσο ευλαβικη συντηρηση ;)

Για το θεμα του κινητηρα υπαρχει και το θεμα μαρκετινγκ απο πισω... ;) μην ξεχνας οτι απο ολα τα τζιμνυ (νομιζω 15000+?) που εχει πουλησει η σουζουκι, λιγα ειναι -αναλογικα- αυτα που χρησιμοποιουνται για εκτος χρηση... ;)
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Nick στις Μάρτιος 18, 2007, 19:11
Να πω κι εγω για την εμπειρια μου με το jimny. Το αμαξι εχει 13000χλμ,λιγο ψηλωματακι και λαστιχα 215/75R15, καμια υπερβολικη μετατροπη δηλαδη. Το τιμονι τρεμει απο την αρχη παρολα οσα εχω αλαξει (ζαντες, λαστιχα κτλ.) και μερικες φορες συντονιζει επικινδυνα ολο το συστημα διευθυνσης. Στα 10000χλμ περιπου το συγχρονιζε της δευτερας παρεδωσε το πνευμα bhe.αυτο βεβαια εγινε στην εγγυηση yah. Απο κακη χρηση θα πειτε... Ομως το RAV4 που ειχα πριν ειχε τραβηξει τα πανδεινα και πολυ χειροτερα απ οτι το jimny αφου ηταν παλιο και δεν το λυπομουνα. Η μονη ζημια που εβγαλε αυτο το αυτοκινητο ηταν ενας μπιλιοφορος μπροστα δεξια κι αυτο μετα απο πολυ σκισιμο με αλυσιδες και στους 4 τροχους στα 125000χλμ (υπ οψην οτι rav4 ηταν SUV κι οχι καθαροαιμο 4χ4). Οποτε αλλο το ενα ιαπωνεζικο κι αλλο το αλλο. Συμπερασμα? Η suzuki μαλλον δεν συγκρινεται με τις μεγαλες ιαπωνικες μαρκες του χωρου :( :(
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Maverick στις Μάρτιος 18, 2007, 19:39
Εφόσον η suzuki δεν συγκρίνεται με τις μεγάλες ιαπωνικές μάρκες του χώρου...τότε τι έχεις να πείς για τα samurai, swift, lj*.

Μήπως αυτά δεν συγκαταλέγοντα στα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα της ιαπωνικής εταιρίας ?

Απο την στιγμή που έχεις αλλάξει την ανάρτηση (λίγο ψηλωματάκι) και μεγαλύτερα ελαστικά και μάλιστα εκτός δρόμου χρήσης τότε το πιο λογικό είναι το αυτοκινητάκι σου να παρουσιάσει το οποιοδήποτε πρόβλημα. Και το samurai μου με 33/14,5 R15 πίστεψέ με έχει τρέμουλο...μήπως και γι' αυτό φταίει η αξιοπιστία της suzuki ?
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: gc στις Μάρτιος 18, 2007, 20:01
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Agelos_80 στις Μάρτιος 18, 2007, 22:18
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)

δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!  yah

πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Georg στις Μάρτιος 18, 2007, 22:54
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)

δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!  yah

πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW

Τραβατε να κανετε καμια ζυγοσταθμιση της προκοπης και θα σταματησει το τρεμουλο για παντα!
Και δεν εννοω ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο,εννοω ζυγοσταθμιση με σωστα εργαλεια!

Οποιος θελει λεπτομερειες,πμ!
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: gc στις Μάρτιος 19, 2007, 08:27
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)

δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!  yah

πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW

αγγελε δεν εννοουσα αυτη την αστοχια ;)

Πόσα ειναι αυτα που κατεβαινουν απο τη νταλικα και τρεμουν σε σχεση με αυτα που εχουν πουληθει και δεν τρεμουν; ;)

Για τις στατιστικες εννοεις στα αγγλικα περιοδικα;
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Michalis στις Μάρτιος 19, 2007, 12:46
Κάποια στιγμή για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα πρέπει να κάνουμε σύγκριση με άλλα οχήματα της κατηγορίας. Στην ίδια τιμή αγοράς βέβαια δεν υπάρχει κάτι. Τα αντίστοιχα καθαρόαιμα 4Χ4 Wrangler, Land Rover 90 κ.τ.λ. έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ αναξιοπιστίας όταν συγκριθούν με τον μικρό τους αντίπαλο.
Σύγκριση με SUVλάκια δεν πρέπει να γίνεται γιατί αν κινηθούν στις ακραίες συνθήκες που κινείται το Jimny θα διαλυθούν. Καλά κάνουν γιατί δεν είναι αυτός ο προορισμός τους.
Εχω παραδείγματα φίλων κυνηγών που έχουν ξεπεράσει τις 120.000χλμ,τα συντηρούν όποτε θυμούνται και τα βασανίζουν στο βουνό κάθε Σ/Κ. Εχουν φύγει κομμάτια αλλά ακόμα δουλεύουν και με το παραπάνω!
Με δεδομένη την χαμηλή τιμή αγοράς,το κόστος συντήρησης και την κατανάλωση για την κατηγορία των καθαρόαιμων 4X4 η επιλογή είναι σχεδόν μονόδρομος. Πιθανώς κάτι που κοστίζει πάνω απο 30.000 να είναι, όχι σίγουρα, καλύτερο αλλά και εκτός της τσέπης μας.
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Nick στις Μάρτιος 19, 2007, 21:13
Εφόσον η suzuki δεν συγκρίνεται με τις μεγάλες ιαπωνικές μάρκες του χώρου...τότε τι έχεις να πείς για τα samurai, swift, lj*.

Μήπως αυτά δεν συγκαταλέγοντα στα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα της ιαπωνικής εταιρίας ?

Απο την στιγμή που έχεις αλλάξει την ανάρτηση (λίγο ψηλωματάκι) και μεγαλύτερα ελαστικά και μάλιστα εκτός δρόμου χρήσης τότε το πιο λογικό είναι το αυτοκινητάκι σου να παρουσιάσει το οποιοδήποτε πρόβλημα. Και το samurai μου με 33/14,5 R15 πίστεψέ με έχει τρέμουλο...μήπως και γι' αυτό φταίει η αξιοπιστία της suzuki ?
Το samurai μπορει να ειναι καπως πιο αξιοπιστο απο το jimny αλλα και παλι δεν μπορει να συγκριθει με αλλα ιαπωνικα εργαλεια (βλεπε toyota, mitsubishi κτλ.). Για swift και lj δεν εχω προσωπικη εμπειρια και δεν μπορω να πω. Οσο για αναρτηση δεν την εχω αλαξει καν, απλα εχω 2,5cm προσθηκες στα ελατηρια και 3cm bodylift κι ολα τα αλλα ειναι μαμα. Τα λαστιχα πιστευω οτι ειναι στα απολυτως επιτρεπτα ορια και τωρα φοραω τελειως ασφαλτινα κι εχω τα ιδια ακριβως προβληματα 0_21. Επισης το αυτοκινητο δεν ειναι καθολου φυσιολογικο να παρουσιασει προβληματα με μολις 13000χλμ.
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Nick στις Μάρτιος 19, 2007, 21:24
Σύγκριση με SUVλάκια δεν πρέπει να γίνεται γιατί αν κινηθούν στις ακραίες συνθήκες που κινείται το Jimny θα διαλυθούν. Καλά κάνουν γιατί δεν είναι αυτός ο προορισμός τους.
Κι ομως το RAV4 που ειχα το χρησιμοποιουσα ακριβως οπως το JIMNY για να μην πω και χειροτερα αφου ηταν παλιο και το μονο που επαθε ηταν ενας μπροστινος μπιλιοφορος με 130000χλμ στην πλατη του κι ας ηταν SUVλακι ha ha ha
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Maverick στις Μάρτιος 19, 2007, 21:35
Φίλε μου Νίκο μάλλον θέλεις να με τρελλάνεις...!!!! (αστειεύομαι)

Δεν γίνεται να μου λες ότι δεν έχεις κάνει σοβαρές μετατροπές και μετά να αναφέρεις ότι έχεις βάλει προσθήκες στα ελατήρια (πράγμα απαράδεκτο) και bodylift που για να μπεί (και πίστεψέ με έχω τοποθετήσει μία ντουζίνα απο δαύτα) πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο και όταν το ξαναδέσεις τα μισά πράγματα δουλεύουν με προσθήκες...

Λοιπόν οι μετατροπές που έχεις ήδη κάνει είναι σοβαρές και μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα ακόμα και σε αυτοκίνητο με 0 χιλιόμετρα...

Αν θέλεις για παραπάνω εξηγήσεις μπορείς να βρείς το τηλέφωνό μου μέσα σο forum και να τα πούμε πίνοντας καφεδάκι από κοντά...!
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Agelos_80 στις Μάρτιος 19, 2007, 22:45
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)

δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!  yah

πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW

Τραβατε να κανετε καμια ζυγοσταθμιση της προκοπης και θα σταματησει το τρεμουλο για παντα!
Και δεν εννοω ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο,εννοω ζυγοσταθμιση με σωστα εργαλεια!

Οποιος θελει λεπτομερειες,πμ!

Έχω κάνει ζυγοστάθμιση σε διάφορα βουλκανιζατερ, εγώ όπως και παρα, μα παρα πολλοί ακόμα.... αν ξέρεις κάτι παραπάμω....

Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα ;) τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... ;) Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα ;)

δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!  yah

πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW

αγγελε δεν εννοουσα αυτη την αστοχια ;)

Πόσα ειναι αυτα που κατεβαινουν απο τη νταλικα και τρεμουν σε σχεση με αυτα που εχουν πουληθει και δεν τρεμουν; ;)

Για τις στατιστικες εννοεις στα αγγλικα περιοδικα;

Το περιοδικό πρέπει να ήταν 4τροχοί, αλλα δεν είμαι και σίγουρος... δεν θυμάμαι... αυτά που κατεβαίνουν και τρέμουν, ή τρέμουν μετα απο 10000 χλμ που είναι πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα, είναι πάρα πολλά... αλλα και 2% να είναι, πάλι πάρα πολλά είναι...

Κάποια στιγμή για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα πρέπει να κάνουμε σύγκριση με άλλα οχήματα της κατηγορίας. Στην ίδια τιμή αγοράς βέβαια δεν υπάρχει κάτι. Τα αντίστοιχα καθαρόαιμα 4Χ4 Wrangler, Land Rover 90 κ.τ.λ. έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ αναξιοπιστίας όταν συγκριθούν με τον μικρό τους αντίπαλο.
Σύγκριση με SUVλάκια δεν πρέπει να γίνεται γιατί αν κινηθούν στις ακραίες συνθήκες που κινείται το Jimny θα διαλυθούν. Καλά κάνουν γιατί δεν είναι αυτός ο προορισμός τους.
Εχω παραδείγματα φίλων κυνηγών που έχουν ξεπεράσει τις 120.000χλμ,τα συντηρούν όποτε θυμούνται και τα βασανίζουν στο βουνό κάθε Σ/Κ. Εχουν φύγει κομμάτια αλλά ακόμα δουλεύουν και με το παραπάνω!
Με δεδομένη την χαμηλή τιμή αγοράς,το κόστος συντήρησης και την κατανάλωση για την κατηγορία των καθαρόαιμων 4X4 η επιλογή είναι σχεδόν μονόδρομος. Πιθανώς κάτι που κοστίζει πάνω απο 30.000 να είναι, όχι σίγουρα, καλύτερο αλλά και εκτός της τσέπης μας.

Εγώ πάντος επιμένω οτι δεν είναι χαμιλή η τιμή αγοράς... δεν είναι λίγα τα 16000. 3 μέτρα αυτοκίνητο  είναι...Ούτε Yaris... Δεν έχουν την ίδια τιμή τα παραπάνω, αλλα όυτε και το ίδιο μέγεθος... κυβικά κτλ...

Για μένα ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο για χώμα, και όχι για άσφαλτο, έπρεπε να αντέχει παραπάνω... Να είναι φτιαγμενο για χώμα... Όπως αγοράζουμε ένα φορτιγό, και αντέχει 30 χρόνια να κουβαλάει τόνους και τόνους, γιατί είναι φορτιγό, έτσι και ένα jimny έπρεπε να αντέχει πάρα  πολλές κακουχίες, γιατί είναι φτιαγμε΄νο για χώμα, και όχι για την  εθνική.....  Άποψη μου πάντα... Άλλο το φθηνό και άλλο το φθινιάρικο...
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: gc στις Μάρτιος 19, 2007, 22:49
αγγελε, το θεμα του μαρκετιγκ ειναι λεπτο ;) ειναι αυτοκινητο για ολες τις χρησεις και οχι καθαρα για χωμα ;) το στησιμο ειναι θεωρητικα ετσι οπως το λεμε, αλλα τελικα δεν ειναι...

δεν ειναι κακο ομως αυτο ;)

Και τελικα στατιστικα δεν μπορουμε να βρουμε ;) και αν βρουμε πρεπει να μας πουνε και πως τις κανουνε ;)
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: Agelos_80 στις Μάρτιος 19, 2007, 22:55
Το θέμα της στατιστικής ήταν παράδηγμα.... Προσωπικά δεν θα το ξαναγόραζα... Είναι μονόδρομος, όταν δεν μπορείς τα κυβικά και τα τέλη... Το επόμενο θα είναι μεταχειρισμένο...

Τζιπάκι "καθαρόαιμο" είναι... δεν ζήτησα ενα swift να κάνει trial και να περνά μέσα απο ποταμάκια... Να κανει αυτό για το οποίο το πλασάρουν...
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: gc στις Μάρτιος 19, 2007, 22:58
δεν ειναι ακριβως καθαρο αγγελε ;) ειναι κατι ενδιαμεσο για να το παρουν ολοι ;) το μαρκετινγκ το κανει καθαροαιμο... ;)
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: jimnyway στις Μάρτιος 20, 2007, 22:50
 Ένα γιαπωνέζικο όχημα που σέβεται τον εαυτό του δεν θα ’πρεπε να κάνει κιχ, τουλάχιστον στα πρώτα 100.000 χιλιόμετρα (χωρίς ακρότητες και μετατροπές από την πλευρά του κατόχου). Το ότι το Jimny μας έχει φοβερές ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου δεν αμφισβητείται από κανέναν. Η επιλογή όμως του κινητήρα που πάσχει από ροπή και είναι ιδιαίτερα πολύστροφος καθώς και αρκετών επιμέρους εξαρτημάτων του αυτοκινήτου που δεν είναι ανάλογης αντοχής προς το χαρακτήρα του χαλάνε την καλή εικόνα.
Ίσως το φαινόμενο της SUVοποίησης και των τελευταίων καθαρόαιμων 4Χ4 από όλη την αυτοκινητοβιομηχανία να φταίει γι’ αυτά τα φαινόμενα. Πιθανόν να βρισκόμαστε στο μεταίχμιο από τα καθαρόαιμα 4Χ4 στα καθαρόαιμα SUVλάκια.
Τίτλος: Απ: Πολλά προβλήματα
Αποστολή από: pavlina στις Μάρτιος 20, 2007, 23:11
Απο εμπειρία και μόνο και έχοντας αλλάξει 4 αυτοκίνητα και "ζήσει" αρκετά ακόμα απο οικογένεια και φίλους, το jimny μου είναι το μοναδικό που ζητάει τόσα λίγα. Δεν έχει κάνει "κιχ" που λές κι εσύ. Δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα (χτυπάτε ξύλο) και αισίως φτάνω στα 80.000. Εχει κάνει λιγότερα απο τα προβλεπόμενα service, λόγω αμέλειας της ιδιοκτήτριας  a105 αλλά τίποτα, μουλάρι,δεν καταλαβαίνει τίποτα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχει βρεθεί πολύ εκτός δρόμου και το έχω ταλαιπωρήσει αρκετά. Τον τελευταιο καιρό έκανα μετατροπές και ελπίζω να συνεχίσει να είναι "σκυλί"

Αυτα. Ο καθένας κρίνει απο προσωπική εμπειρία φυσικά, αλλά οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα j12