jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: IronΜan στις Μάιος 08, 2006, 16:14
-
Αγαπητοι φίλοι Suzukάδες,
Κάτοχος Jimny, ο οποίος μένει εδώ στον Ωρωπό, με κάλεσε σήμερα στο τηλέφωνο για να συζητήσουμε ένα πρόβλημα το οποίο αγνοούσα ότι υπήρχε ΚΑΙ στα Jimny και το οποίο είναι συχνό φαινόμενο στα Land Rover.
Πιό συγκεκριμένα μου ανέφερε ότι πάρα πολλά Jimny (δηλαδή σχεδόν όλα με εξαίρεση ένα ποσοστό γύρω στο 20%) παρουσιάζουν προβλήματα κραδασμών στις ταχύτητες από 60 με 70 έως τα 100 περίπου χαω.
Μετά από αρκετή συζήτηση φτάσαμε στο σημείο των σημείων στήριξης των άκρων των τροχών του εμπρός άξονα.
Πιό συγκεκριμένα, και αν κατάλαβα καλά καθώς δεν έχω προσωπική εμπειρία από τα Jimny, το άκρο των τροχών είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα πάνω σε δύο σημεία (ένα επάνω και ένα κάτω περίπου σαν C) το οποία έχουν από ένα κωνικό ρουλεμάν/τριβέα για την περιστροφή του άκρου δεξιά και αριστέρα μέσω του συστήματος διευθύνσεως.
Στα Land Rovers λοιπόν το σημείο αυτό πολλές φορές είτε δεν είναι σωστά σφιγμένο από το εργοστάσιο είτε αποκτά τζόγους λόγω χρήσης.
Οταν συμβαίνει αυτό (να μην είναι σωστά σφιγμένο ή να έχει πάρει τζόγο) δημιουργούνται ακριβώς ίδια φαινόμενα κραδασμών στο τιμόνι στις ίδιες περίπου ταχύτητες.
Για αυτό λοιπόν προτείνω, όσοι έχετε παρόμοια φαινόμενα κραδασμών να ρίξετε μία ματιά στο σφίξιμο/βίδωμα των βάσεων στήριξης των άκρων των τροχών σας. Στα αγγλικά και στην ορολογία των Land Rovers το θέμα αυτό αφορά το swivel preload, οπότε ίσως με τις λέξεις αυτές να μπορέσετε να βρείτε κάποια άκρη και στα δικά σας εγχειρίδια συνεργείου και επισκευών.
Ελπίζω να μπόρεσα να βοηθήσω και περιμένω και τις δικές σας καταχωρήσεις έτσι και όντως δείτε αποτέλεσμα μετά από τον έλεγχο και την σωστή ρύθμιση της τάσεως σύσφιξης/προφόρτισης των τριβέων των βάσεων στήριξης των άκρων των τροχών σε αυτοκίνητα που έχουν τέτοιο πρόβλημα.
Χαιρετώ
_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER
Eυχαρηστούμε τον φίλο Παντελή που ποστάρει τις γνώσεις του.........
-
Αγαπητοι φίλοι Suzukάδες,
Κάτοχος Jimny, ο οποίος μένει εδώ στον Ωρωπό, με κάλεσε σήμερα στο τηλέφωνο για να συζητήσουμε ένα πρόβλημα το οποίο αγνοούσα ότι υπήρχε ΚΑΙ στα Jimny και το οποίο είναι συχνό φαινόμενο στα Land Rover.
Πιό συγκεκριμένα μου ανέφερε ότι πάρα πολλά Jimny (δηλαδή σχεδόν όλα με εξαίρεση ένα ποσοστό γύρω στο 20%) παρουσιάζουν προβλήματα κραδασμών στις ταχύτητες από 60 με 70 έως τα 100 περίπου χαω.
Μετά από αρκετή συζήτηση φτάσαμε στο σημείο των σημείων στήριξης των άκρων των τροχών του εμπρός άξονα.
Πιό συγκεκριμένα, και αν κατάλαβα καλά καθώς δεν έχω προσωπική εμπειρία από τα Jimny, το άκρο των τροχών είναι τοποθετημένο στον εμπρός άξονα πάνω σε δύο σημεία (ένα επάνω και ένα κάτω περίπου σαν C) το οποία έχουν από ένα κωνικό ρουλεμάν/τριβέα για την περιστροφή του άκρου δεξιά και αριστέρα μέσω του συστήματος διευθύνσεως.
Στα Land Rovers λοιπόν το σημείο αυτό πολλές φορές είτε δεν είναι σωστά σφιγμένο από το εργοστάσιο είτε αποκτά τζόγους λόγω χρήσης.
Οταν συμβαίνει αυτό (να μην είναι σωστά σφιγμένο ή να έχει πάρει τζόγο) δημιουργούνται ακριβώς ίδια φαινόμενα κραδασμών στο τιμόνι στις ίδιες περίπου ταχύτητες.
Για αυτό λοιπόν προτείνω, όσοι έχετε παρόμοια φαινόμενα κραδασμών να ρίξετε μία ματιά στο σφίξιμο/βίδωμα των βάσεων στήριξης των άκρων των τροχών σας. Στα αγγλικά και στην ορολογία των Land Rovers το θέμα αυτό αφορά το swivel preload, οπότε ίσως με τις λέξεις αυτές να μπορέσετε να βρείτε κάποια άκρη και στα δικά σας εγχειρίδια συνεργείου και επισκευών.
Ελπίζω να μπόρεσα να βοηθήσω και περιμένω και τις δικές σας καταχωρήσεις έτσι και όντως δείτε αποτέλεσμα μετά από τον έλεγχο και την σωστή ρύθμιση της τάσεως σύσφιξης/προφόρτισης των τριβέων των βάσεων στήριξης των άκρων των τροχών σε αυτοκίνητα που έχουν τέτοιο πρόβλημα.
Χαιρετώ
_________________
Παντελής Γιαμαρέλλος
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER
Eυχαρηστούμε τον φίλο Παντελή που ποστάρει τις γνώσεις του.........
Μιλάμε για κραδασμούς στο τιμόνι άσχετα με ζυγοστάθμιση κ στραβωμένες ζάντες?
-
Όντως τα jimny μοιάζουν με τα land rover . Η διαφορά τους , και είναι βασική , είναι οτι τα land rover έχουν πυροδακτύλια με shims με τις οποίες προσθαφερόντας τες μαζεύεις τα μπόσικα , δυστυχώς στα jimny τα πυροδακτύλια είναι σταθερά χωρίς shims και δεν ρεγουλάρονται . Το πρόβλημα του τρέμουλου έχει να κάνει με τον ατερμονα απο ότι γνωρίζω .
Αυτά
Βαγγέλης Τσούκας
-
Εγώ ένα ξέρω....
Αν δεν τρέμει δεν έχεις jimny....
-
Τώρα που βγήκε ο ARB το αυτοκίνητο στρίβει καλύτερα, το τρέμουλο έγινε ανεπαίσθητο παρότι έχω mud λάστιχα.Εμφανίζεται γύρω στα 75 - 80. Ευθυγράμμισα με ακρίβεια χιλιοστού τον εμπρός άξονα απο την ρυθμιζόμενη πανάρ (DGTuning) και κεντράρισα το τιμόνι ρυθμίζοντας επίσης την μπάρα τιμονιού. Στην συνέχεια έγιναν κάποιες συσφίξεις ακριβείας με δυναμόκλειδο στο σύστημα διεύθυνσης.
Το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω απο θεαματικό.
Οι ζάντες είναι εργοστασιακές και δεν έχω αποστάτες.
Παλαιότερα τρέμουλο παρουσιαζόταν και με το αμορτισέρ τιμονιού το οποίο σχεδόν εξαφανίστηκε όταν το έβγαλα. Γενικά όταν επιβαρύνουμε το σύστημα διεύθυνσης με περισσότερο βάρος ή εξαρτήματα εκτός μελέτης σχεδίασης του κατασκευαστή σίγουρα τα πράγματα γίνονται χειρότερα.
Θα πρότεινα να ξεκινήσουμε απο έλεγχο - ρυμθίσεις στις ανοχές.
-
το μπ0υρδελ0 έβγαλε ξανά τρέμουλο μετά από 10 μήνες , άντε ξανά ψάξιμο από την αρχή . shoc
-
το μπ0υρδελ0 έβγαλε ξανά τρέμουλο μετά από 10 μήνες , άντε ξανά ψάξιμο από την αρχή . shoc
Τι να κανει το καημενο το γυμνι.Ολα ασφαλταδα το πας !!!! ::) ::) ::)
-
Το δικό μου έτρεμε πολύ με μαμά ζάντες και μαμά λάστιχα, και τρέμει πάρα πολύ λίγο με αναγώμωση λάστιζα 7" ζάντες, και αποστάτες...
Έχω αλλάξει και ατέρμωνα! ;)
-
Διλαδι να το ριξω και εγω στο σφιξιμο?
μετα την εκδρομη του ΣΚ στη θαψα στο jimny αρχισε να τρεμει το τιμονι του στα 80-90 χλμ :(
-
Στο δικο μου παντως το τελευταιο διαστημα εχει σταματησει να τρεμει οπως παλια αλλα εχω εντονο τρεμουλο στο φρεναρισμα! ??? t4
-
Παίδες , μιά καλή λύση για το τρέμουλο είναι ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αυτοκίνητο , οπότε ψάξτε για συνεργείο που έχει το ανάλογο μηχάνημα.Εγώ το φτιάχνω στην Αθήνα στο Rabbit service ,Θηβών 131 , τηλ. 210-5745770.
Βασίλη τους δίσκους των φρένων τους τσεκάρισες εαν είναι στραβοί?
-
Oχι,θα το κοιταξω αν και ητανε το τελευταιο που σκεφτηκα! :(
Αλλαξε αβαταρ! lol lol
-
Kαι εμένα έτρεμε λίγο στο φρενάρισμα, τώρα απλά τραβάει λίγο αριστερά...
Βασίλη, παλιότερα που μου το έκανε έντονα, το πρόβλημα λύθηκε με μια καλή ζυγοστάθμιση...
-
Παίδες , μιά καλή λύση για το τρέμουλο είναι ζυγοστάθμιση με τους τροχούς πάνω στο αυτοκίνητο , οπότε ψάξτε για συνεργείο που έχει το ανάλογο μηχάνημα.Εγώ το φτιάχνω στην Αθήνα στο Rabbit service ,Θηβών 131 , τηλ. 210-5745770.
Βασίλη τους δίσκους των φρένων τους τσεκάρισες εαν είναι στραβοί?
Εγώ προτιμώ τη στατική ζυγοστάθμηση με το λάστιχο έξω από το αυτοκίνητο. Απλά με το jimny και ανάλογα πως οδηγείς τα λάστιχα φθείρονται και χρειάζεσαι πάλι ζυγοστάθμιση μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Μαλλον μια ζυγοσταθμιση για αρχη! 8)
-
Του εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοστάθμιση πριν απο κανενα μηνα (με τους τροχους στο οχημα οπως προαναφερατε )
Καθε φορα που θα κανω διαδρομη εκτος δρομου ,με πετρες θα το εχω αυτο το προβλημα ?
Μήπως πρεπει να το πλύνω και να φυγουν τα περιττά (πέτρες, χώμα) από τις ζάντες κτλ η ειναι κατι αλλο που θα επρεπε να δω?
(the NOOB has spoken!) ME! xexexex
-
Μήπως πρεπει να το πλύνω και να φυγουν τα περιττά (πέτρες, χώμα) από τις ζάντες κτλ
Εννοείτε
-
Είμαι εδώ και λίγες μέρες κάτοχος ενός Jimmy του 07 κ στη πρώτη βόλτα παρατήρησα και στο δικό μου το τρέμουλο στο τιμόνι από τα 70-85 περίπου. Έπραξα ως εξής.:με ένα λεπτό κατσαδιδακι εβγαλαλα όλα τα πετραδακια από τις εσοχές του πέλματος που είχαν εγκλωβιστεί. Στο δικό μου το τρέμουλο εξαφανίστηκε τελείως...