jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Γενική τεχνική θεματολογία περί τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: gc στις Ιούνιος 01, 2007, 20:57

Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: gc στις Ιούνιος 01, 2007, 20:57
...
OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )
...

να ρωτησω για ποιο λόγο; να το καταλαβω για τα λοκερς διοτι ειναι κατι εξειδικευμενο... αλλα στις αναρτησεις;
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: wolf στις Ιούνιος 01, 2007, 22:39
και εαν πουμε οτι καποιος περασει μια αναρτυση π.χ. calmini  σε ενα δικο σας συνεργατη π.χ. στο Ματσικιδη ....δεν θα εχει παλι εγγυηση?
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 01, 2007, 22:52
Φυσικά και πάντα δίνουμε...
ARB     (Σε όλα τα προιόντα και συγκεκριμένα στα Air Locker με το Serial Number)

OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση , είμαι πάντα στη διάθεσή σας .

Βαγγέλης Τσούκας 

Να ρωτήσω κι εγώ:Ενα ARB Air Locker που θα αγορασθεί από εσάς και θα τοποθετηθεί αλλού, έχει εγγύηση?
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 03, 2007, 21:52
...
OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )
...

να ρωτησω για ποιο λόγο; να το καταλαβω για τα λοκερς διοτι ειναι κατι εξειδικευμενο... αλλα στις αναρτησεις;

Οι αναρτήσεις δεν είναι κάτι στο οποίο μπορεί να προκληθεί βλάβη απο κακή τοποθέτηση...
Βαγγέλη η ανάρτηση που πήρα για το LC απο την Δημήτρη δηλαδή, δεν είναι σε εγγύηση επειδεί δεν την έβαλα στον Δημήτρη??

Το να βάλεις 4 ελατήρια και 4 αμορτισερ δεν θέλει τόσο μεγάλη τεχνογνωσία πιστεύω(στο Jimny τα άλλαξα μονος μου...), στο LC πήγα στον μηχανικό μου....
Βάση της αποδείξεως ισχύει και η εγγύηση που δίνει η αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο προιόν, εφόσον δεν έχει επέλθει βλάβη λόγω κακής τοποθέτησης.
Σαν να λέμε δηλαδή ότι δεν επρεπε πχ να στείλεις αμορτισερ τιμονιού, στον Ταξιδιώτη στο Αλιβέρι μιας και είναι εκτός εγγύησης....
Η εγγύηση δίδετε στο προιόν απο την αντιπροσωπεία , αλλιώς αυτόματα βάση λεγομένων ακυρώνονται όλες οι εγγυήσεις σε είδη που έχουν αποσταλεί...
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 08:58
και εαν πουμε οτι καποιος περασει μια αναρτυση π.χ. calmini  σε ενα δικο σας συνεργατη π.χ. στο Ματσικιδη ....δεν θα εχει παλι εγγυηση?


Δεν θα έχει εγγύηση απο την Calmini , θα έχει εγγύηση καλής λειτουργίας απο το κατάστημα που αγόρασε το προιόν .
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 09:12
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα στο θέμα των εγγυήσεων , αυτά που σας λεώ είναι η πολιτική της ARB , όχι δική μου , είτε μας αρέσει έιτε όχι αυτή είναι .
Σας παραθέτω μετάφραση απο τις εγγυήσεις που δίνουμε σύμφωνα με την ARB .

ΕΓΓΥΗΣΗ OLD MAN EMU

 Αμορτισέρ – 24 μήνες/ 40.000 km
Όλα τα άλλα προϊόντα – 24 μήνες/ 40.000 km

ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ: Σε περίπτωση που ο Εξοπλισμός ανάρτησής σας (το Κιτ) έχει τοποθετηθεί από τεχνίτη εγκατάστασης που  κατέχει άδεια από την ΟΜΕ και να διαθέτει το σήμα του ειδικού κατόχου άδειας από την ΟΜΕ (Licensed OME Fitter) , η ARB Corporation Limited, Old Man Emu Div. (OME) εγγυάται ότι:

(α) Ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ, έχει περάσει εκπαίδευση υπό την επιτήρηση της ΟΜΕ για τη σωστή επιλογή, εγκατάσταση και έλεγχο του εξοπλισμού ανάρτησης:

(β) Ότι ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ θα επιλέξει, εγκαταστήσει και ελέγξει το Κιτ με σωστό και επαγγελματικό τρόπο.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
1. Η ΟΜΕ εγγυάται ότι τα προϊόντα της δεν θα παρουσιάζουν ελαττώματα στην κατασκευή και τα υλικά εξαιτίας των οποίων να αποδίδουν κάτω από τις προδιαγραφές που περιλαμβάνονται στις πιο πρόσφατες οδηγίες εγκατάστασης της ΟΜΕ για περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών (24) ή 40.000 χιλιομέτρων, όποιο προκύψει πρώτο, από την ημερομηνία της λιανικής αγοράς. Η εγγύηση της ΟΜΕ φτάνει στο βαθμό να αντικαταστήσει με νέο ή επισκευασμένο μέρος κάθε σημείο όπου η κατασκευή ή τα υλικά θα βρεθούν να είναι ελαττωματικά σύμφωνα με αυτές τις προδιαγραφές.
2. Κάθε ελατήριο ή αμορτισέρ το οποίο σύμφωνα με τον πελάτη παρουσιάζει ελάττωμα, θα πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα εξαρτήματά του στην ΟΜΕ ή σε κάθε αναγνωρισμένο τεχνικό εγκατάστασης από την ΟΜΕ, σύμφωνα με τις οδηγίες που σας δίνονται, περιλαμβάνοντας την απόδειξη αγοράς και περιγραφή του θεωρούμενου ελαττώματος. Τα έξοδα επιστροφής του μέρους αυτού θα επιβαρύνουν την ΟΜΕ σε περίπτωση που θεωρηθεί ότι όντως υπάρχει ελάττωμα που να καλύπτεται από την εγγύηση.
3. Η εγγύηση δεν ισχύει και η ΟΜΕ δεν έχει ευθύνη υπό την εγγύηση αυτή (βλ. όμως και τον Όρο 5 παρακάτω) για ζημίες ή φθορά σε κάθε εξάρτημα:

(α) Οι οποίες προήλθαν από την εγκατάσταση ή τη χρήση σε τροποποιημένα οχήματα ή οχήματα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτά που συστήνει η ΟΜΕ.
(β) Προκλήθηκαν από τη χρήση σε αγώνα ή διαγωνισμό εφόσον τέτοια χρήση δεν έχει την προηγούμενη έγκριση της ΟΜΕ.
(γ) Συνέβησαν ύστερα από 500 χιλιόμετρα χρήσης εκτός εάν είχε γίνει ο συνιστώμενος από την ΟΜΕ έλεγχος ασφάλειας.
(δ) Έγιναν κατά τη χρήση σε όχημα το οποίο είχε φορτωθεί με βάρος που υπερβαίνει το Συνολικό Ωφέλιμο Φορτίο το οποίο ορίζεται για το συγκεκριμένο όχημα από τον κατασκευαστή.
(ε) Η εγκατάσταση δεν έγινε από Τεχνίτη Εγκατάστασης που να έχει Άδεια από την ΟΜΕ.
(στ) Χρησιμοποιήθηκε σε ακραίες συνθήκες όπως εξορύξεις και ορισμένα κρατικά τμήματα.

4. Η εγγύηση αυτή και όλες οι άλλες εγγυήσεις η οποίες δύναται να ακυρωθούν σύμφωνα με το νόμο, θα ακυρώνονται σε περιπτώσεις όπου το Κιτ ανάρτησης δεν έχει εγκατασταθεί ως σύστημα ανάρτησης που να αποτελείται αποκλειστικά μέρη κατασκευασμένα από την ΟΜΕ.
5. Τα οφέλη που αποφέρει η εγγύηση αυτή είναι πρόσθετα στα δικαιώματα και τις επανορθώσεις που κατέχει πελάτης σύμφωνα με το νόμο περί Πρακτικών του Εμπορίου και ανάλογους πολιτειακούς και τοπικούς νόμους σε σχέση με το Κιτ και σέρβις που παρέχεται σχετικά με το Κιτ από αναγνωρισμένο τεχνικό εγκατάστασης ή κάθε άλλο άτομο.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ARB AIR LOCKER

Εγγυόμαστε ότι δεν θα υπάρχουν ελαττώματα στα υλικά και την κατασκευή των διαφορικών της ARB Corporation Limited για χρονική περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία της πρώτης λιανικής αγοράς. Οι υποχρεώσεις της ARB Corporation Limited θα περιορίζονται στην επισκευή, αντικατάσταση ή αποζημίωση κατά την ευχέρειά της, οποιουδήποτε εξαρτήματος βρεθεί να είναι ελαττωματικό.
Η ARB Corporation Limited δεν εγγυάται ή κάνει οποιαδήποτε δήλωση σχετικά με τα διαφορικά ARB AIR LOCKER σε περιπτώσεις όπου:

(i) Η εγκατάσταση των προϊόντων δεν έγινε σωστά και η συντήρησή τους δεν έγινε απόλυτα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και σύμφωνα με τις οδηγίες για τη σωστή εγκατάσταση και πρακτικές συντήρησης στην αυτοκινητοβιομηχανία.
(ii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες οποιουδήποτε τύπου.
(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
(iv) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα με κινητήρες που είχαν τροποποιηθεί προκειμένου να βελτιώνουν την απόδοση πέρα από αυτή που συνιστάται από τον αρχικό κατασκευαστή του οχήματος ή την ARB Corporation Limited.
(v) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία έχουν τοποθετηθεί μη αρχικοί/ γνήσιοι κινητήρες με μεγαλύτερη απόδοση από ότι οι κινητήρες που είχαν τοποθετηθεί αρχικά.

Η ARB Corporation Limited δεν φέρει ευθύνη για χρεώσεις εργατικών ή άλλες μη μετρήσιμες ή παρεπόμενες ζημίες η οποίες ενδεχομένως θα διεκδικηθούν ως αποτέλεσμα της αδυναμίας λειτουργίας του ARB AIR LOCKER ή οποιουδήποτε εξαρτήματός του.
Σε περίπτωση που ζητείται ρύθμιση υπό τους όρους της εγγύησης αυτής η αίτηση θα πρέπει να γίνεται κατά την ακόλουθη διαδικασία:

(i) Το ARB AIR LOCKER το οποίο κατά τον αγοραστή είναι ελαττωματικό θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα εξαρτήματα/ συναρμολογούμενα μέρη και με αποδεικτικά στοιχεία της αγοράς σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του ARB AIR LOCKER.
(ii) Ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος του ARB AIR LOCKER θα επικοινωνήσει με την ARB Corporation Limited προκειμένου να λάβει έγκριση για την αίτηση και να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να γίνει η επισκευή ή αντικατάσταση.

Δεν υπάρχουν άλλες εγγυήσεις είτε ρητές είτε υπονοούμενες οι οποίες να εκτείνονται πέρα από αυτές που έχουν παρουσιαστεί στις προηγούμενες παραγράφους.
Σε περίπτωση που η προμήθεια αγαθών που ακολουθεί την συμφωνία αυτή είναι προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών στον καταναλωτή όπως ορίζεται από τον Νόμο Πρακτικών Εμπορίου του 1974 (και τις τροποποιήσεις του) («Ο Νόμος»), τίποτα από όσα περιλαμβάνονται στην συμφωνία αυτή δεν εξαιρεί, περιορίζει ή τροποποιεί οποιοδήποτε όρο, εγγύηση, δικαίωμα ή διόρθωση η οποία σύμφωνα με τον Νόμο ισχύει σε σχέση με την συμφωνία αυτή ή δίδεται στον πελάτη, εφόσον στο βαθμό που ο Νόμος επιτρέπει στην ARB Corporation Limited να περιορίσει την ευθύνη της για παραβίαση όρου ή της εγγύησης η οποία υπονοείται από τον Νόμο, τότε η ευθύνη της ARB Corporation Limited για τέτοια παραβίαση θα περιορίζεται στην πληρωμή το κόστους αντικατάστασης των προϊόντων ή αγοράς αντίστοιχων προϊόντων


Αυτή είναι η εγγύηση που δίνουμε σύμφωνα με την ARB .

Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .




Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα  ?

(http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=20507&g2_serialNumber=1)

Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 04, 2007, 10:05

Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα ?



 ::)

Χμμμ να κρίνω.... μόνο εσύ??
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: gc στις Ιούνιος 04, 2007, 10:57
...
Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .
...


Βαγγελη, αυτο μας καλυπτει.
Γιωργος.
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ στις Ιούνιος 04, 2007, 11:12

(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.





Κατά συνέπεια, όλοι εμείς που έχουμε αλλάξει τα φτωχά και ταπεινά 205/70/15 για να κάνουμε σοβαρότερο off-road ,ούτε σκέψη για εγγύηση.




Από μικρό παιδί που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα, πάντα είχα την απορία πως μπορεί κάποιος κατασκευαστής να δίνει εγγύηση για ένα αντικείμενο-είτε είναι ένα αμορτισέρ είτε ολόκληρο το όχημα- απο την στιγμή που αποτελείται απο κινούμενα μέρη αφ ενός και αφ ετέρου επειδή απευθύνεται σε "ποικίλους" χρήστες.
Η απάντηση βέβαια ήρθε -σε μεγάλο ποσοστό- απο τα μαθήματα στατιστικής στο Πολυτεχνείο. Η εγγύηση που δίνουν οι εταιρείες έχει προκύψει απο ασφαλές δειγματοληπτικό έλεγχο στην γραμμή παραγωγής τους και φυσικά μετά απο εκτεταμένες δοκιμές.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ λοιπόν άνθρωπος στον κόσμο -οποιασδήποτε εταιρείας και με την υψηλότερη ειδίκευση- που να μπορεί να εγγυηθεί ότι στα 1000 τεμάχια που παράγουν είναι ΚΑΙ τα 1000 τέλεια φτιαγμένα. ΑΥΤΟ που μπορεί να εγγυηθεί είναι ότι απο τα 1000 τα 998 είναι πραγματικά τέλεια. Εαν τώρα πέσεις στο 2 τοις χιλίοις σαν χρήστης , είσαι άτυχος και η εταιρεία σε καλύπτει αφού οικονομικά  και κοινωνικά την συμφέρει.
Τα παραδείγματα είναι άπειρα , το πιο χαρακτηριστικό ίσως όλων είναι τα ατυχήματα που συμβαίνουν στα διαστημικά λεωφορεία και δορυφόρους. Μιλάμε για τις ακριβότερες σε κόστος , τις λεπτομερέστερες σε σχεδίαση και τις πολυπλοκότερες σε επιστημονικό υπόβαθρο κατασκευές του πλανήτη.Και όμως γίνονται λάθη που οφείλονται σε στατιστικά σφάλματα.
Πάμε τώρα στον παράγοντα χρήστη:
ένας ξάδελφος μου αγόρασε κάποτε ΤΟΥΟΤΑ RAV πρώτης γενιάς και -νομίζοντας - ότι πήρε πραγματικό τζιπ το έβαλε σε μια παραλία με αφράτη άμμο ...και μετά από πολλές προσπάθειες να ξεκολλήσει κατάφερε να καταστρέψει το κεντρικό διαφορικό. Η ΤΟΥΟΤΑ επειδή είναι αυτή που είναι του το άλλαξε μες την εγγύηση όταν πήγε και κλάφτηκε ότι δήθεν έγινε σε νορμάλ χρήση.
Άρα λοιπόν , έχουμε μια σοβαρή εταιρεία , ένα πολύ καλό SUV όχημα και ένα βλήμα χρήστη.

Ποιές είναι είναι λοιπόν αυτές οι περιβόητες προδιαγραφές των εταιρειών. Όταν αγοράζεις αμορτισέρ ΟΜΕ σε ενημερώνει κανείς -γραπτώς- ότι το μέταλλο που χρησιμοποιήθηκε για το στέλεχος είναι παραγωγής τάδε , εργοστασίου τάδε ,ποιό  φορτίο αντέχει, έχει υποστεί θερμική επεξεργασία , σε ποιό φούρνο και με ποιά μέθοδο,το υγρό που έχει μέσα τι ιξώδες έχει , τι συμπίεση και τι εκτόνωση έχει και πως μετρήθηκαν , πάχη - διάμετρος - σχήμα -ελαστικότητα τσιμουχών για να μπορεί να κάνει έλεγχο κάποιος παλαβός και εαν είναι εφικτό αυτό, η πιστοποίηση τους είναι κατά ISO, έχουν σήμα ποιότητας η σήμα ΕΛΟΤ και ποιά η διαφορά στην χώρα μας, μήπως σε άλλες χώρες είναι διαφορετικά?.........
Και έστω ότι το κάνει, πόσοι απο τους χρήστες είναι σε θέση να καταλάβουν όλες τις τεχνικές προδιαγραφές?
Θα μπορούσα να γράφω άπειρα πάνω στο θέμα,δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος γι αυτό και θα πω μόνο ότι ΕΓΓΥΗΣΗ ουσιαστικά στην χώρα αυτή είναι να επιλέγεις προιόντα εταιρειών , τα οποία έχουν αποδείξει την αξία τους στο χρόνο και επαγγελματίες οι οποίοι δεν είναι διάτοντες αστέρες αλλά είναι πιστοποιημένοι στην συνείδηση του κοινού.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ,κρίνεται σημαντικότατη η ενημέρωση του αγοραστή για την σωστή χρήση του προιόντος . Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: NickSi στις Ιούνιος 04, 2007, 11:25
...
 Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)

Κι εγω ρε φιλε Μητσακο, που δεν ειμαι (ακομη...) Ποντιος, προσπαθω να βαλω τη R(ally), αλλα καποιες φορες, δε τη παιρνει ρε γ@μωτο...  t4 bhe bhe bhe  ha lol lol lol

Στο επομενο service θα πω στα παιδια στη Suzuki να μου τη φτιαξουν... Ετσι κι αλλοιως ειναι ακομη στην εγγυηση το Jimny μου!!!  j12
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 04, 2007, 13:20
...
 Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)

Κι εγω ρε φιλε Μητσακο, που δεν ειμαι (ακομη...) Ποντιος, προσπαθω να βαλω τη R(ally), αλλα καποιες φορες, δε τη παιρνει ρε γ@μωτο...  t4 bhe bhe bhe  ha lol lol lol

Για αυτό έβαλες κομπρέσσορα για να πηγένεις πιο γρήγορα πουλάκι μου?? lol
Δεν σε κάλυπτε η rally ε?? lol lol lol lol lol
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: almak στις Ιούνιος 04, 2007, 13:47
Στο επομενο service θα πω στα παιδια στη Suzuki να μου τη φτιαξουν... Ετσι κι αλλοιως ειναι ακομη στην εγγυηση το Jimny μου!!!  j12
Στην σουζούκη έχουν δει έστω φωτό  από το γύμνι σου ;D
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: NickSi στις Ιούνιος 04, 2007, 13:51
Μπααααα, μη νομιζεις Αλεξανδρε...   Ολα τα τακτικα services εκει τα κανω και μαλιστα ειναι και πληρωμενα απο τη μαμα Suzuki!!!
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: Yiannis στις Ιούνιος 04, 2007, 14:45
Ας πουμε οτι αγοραζω απο την ARB australia air locker και ΟΜΕ αμορτησερ,ολοκαινουργια στο κουτι τους με τις εγγυησεις τους και με τα ολα τους. Εφ,οσον κανω την τοποθετηση στο εξουσιοδοτημενο καταστημα με καλυπτει η εγγυηση?
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 15:01
Ας πουμε οτι αγοραζω απο την ARB australia air locker και ΟΜΕ αμορτησερ,ολοκαινουργια στο κουτι τους με τις εγγυησεις τους και με τα ολα τους. Εφ,οσον κανω την τοποθετηση στο εξουσιοδοτημενο καταστημα με καλυπτει η εγγυηση?

Εάν έχετε την απόδειξη της αγοράς και τα χαρτιά της μεταφορικής που σημαίνει οτι η ARB σας έστειλε απο την Αυστραλία στην Ελλάδα στο όνομά σας τα προιόντα , θα ισχύει η εγγύηση και απο εμάς εδώ και θα την αναγνωρίσουμε .
Εάν όμως κάποιος γνωστός σας αγορασε για την τοπική αγορά της Αυστραλίας τα προιόντα , θα πρέπει να ζητήσετε την εγγύηση απο την Αυστραλία , εφόσον έχει γίνει η τοποθέτηση απο κάποιον εξουσιοδοτημένο .

Μου φαίνεται όμως λίγο δύσκολο να ισχύσει η πρώτη περίπτωση . Δυστυχώς δεν γίνεται να τα έχετε όλα δικά σας .
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: Yiannis στις Ιούνιος 04, 2007, 15:16
Δηλαδη αν υπαρχει η αποδειξη αγορας και μεταφερω μονος μου τα προιοντα η μου τα στειλουν (εκτος ARB) ΔΕΝ ισχυει η εγγυηση?
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 15:34
Ισχύει , απλά εάν σας χαλάσει κάτι θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που αγοράσατε το προιόν . Εάν στη συνέχεια το κατάστημα επικοινωνήσει με την ARB και εκείνη μας ειδοποιήσει οτι στο επόμενο φορτίο μας θα λάβουμε ΔΩΡΕΑΝ , το ανταλλακτικό που εσείς χρειαζεστε και εμείς με την σειρά μας θα σας καλύψουμε με εγγύηση μόλις λάβουμε το ανταλλακτικό στην αποθήκη μας και αφού πληρώσετε τα μεταφορικά της παραλλαβής και της αποστολής στην Αυστραλία .
Όπως καταλαβαίνετε η εγγύηση είναι κάτι το οποίο το πληρώνει η εκάστοτε εταιρεία κατασκευής πχ ARB , άρα αυτή είναι που θα μας ενημερώσει για να προχωρήσουμε σε εκδοση εγγύησης ενός ανταλλακτικού , αγοράζοντας όμως απο την Αυστραλία , η όλη διαδικασία είναι δική σας υπόθεση και όχι δική μας .

Στην περίπτωση που όλα αυτά γίνουν θα επιβαρυνθείτε και το κόστος της αφαίρεσης και επανατοποθέτησης του προιόντος κάτι που δεν ισχύει εάν το προιόν το έχετε αγοράσει απο εμάς .


Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: wolf στις Ιούνιος 04, 2007, 15:41
...
Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .
...


Βαγγελη, αυτο μας καλυπτει.
Γιωργος.
εσενα σε καλυψε προς πια πλευρα?...μιλας στον πλυθιντικο και δεν μου αρεσει...ειναι σαν να μιλας για ολους μας....
δεν ξερω κυριε Τσουκα αν αυτο το κανετε τωρα η και απο παλια.....αν το κανετε απο παλια και θελετε να τα πουμε τα πραγματα με το ονωμα τους......οχι εμενα πρωσοπικα δεν με καλυψατε......και το ξερουν αρκετα παιδια απο εδω μεσα.....οπως και ο παραπανω νεαρος.....
οταν αγωρασα απο εσας αναρτυση calmini μου ειπατε οτι εχει εγγυηση ΜΟΝΟ εαν περαστει σε δικο σας καταστημα...και επιδη εδω που ειμαι δεν εχετε....μου την στειλατε στο καταστημα του κυριου Ματσικιδη....με τον Γιωργο η συνεργασια μας αψωγη...οταν ομως μετα απο 3 μερες σας τηλεφωνησα για την γραπτη οπως λεγατε οτι θα μου δωσετε εγγυηση...εσεις μου απαντησατε οτι.......< δεν την τοποθετυσατε σε δικο μας μαγαζι...οποτε δεν μπωρει να εχετε και εγγυηση...>
Κοτσιλιανος Δημητρης....
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 16:00
...
Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .
...


Βαγγελη, αυτο μας καλυπτει.
Γιωργος.
εσενα σε καλυψε προς πια πλευρα?...μιλας στον πλυθιντικο και δεν μου αρεσει...ειναι σαν να μιλας για ολους μας....
δεν ξερω κυριε Τσουκα αν αυτο το κανετε τωρα η και απο παλια.....αν το κανετε απο παλια και θελετε να τα πουμε τα πραγματα με το ονωμα τους......οχι εμενα πρωσοπικα δεν με καλυψατε......και το ξερουν αρκετα παιδια απο εδω μεσα.....οπως και ο παραπανω νεαρος.....
οταν αγωρασα απο εσας αναρτυση calmini μου ειπατε οτι εχει εγγυηση ΜΟΝΟ εαν περαστει σε δικο σας καταστημα...και επιδη εδω που ειμαι δεν εχετε....μου την στειλατε στο καταστημα του κυριου Ματσικιδη....με τον Γιωργο η συνεργασια μας αψωγη...οταν ομως μετα απο 3 μερες σας τηλεφωνησα για την γραπτη οπως λεγατε οτι θα μου δωσετε εγγυηση...εσεις μου απαντησατε οτι.......< δεν την τοποθετυσατε σε δικο μας μαγαζι...οποτε δεν μπωρει να εχετε και εγγυηση...>
Κοτσιλιανος Δημητρης....

Κύριε Κοτσιλιάνο , δεν θυμάμαι την περίπτωση αυτή , αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι γιατί ζητήσατε απο εμένα την εγγύηση εφόσον τοποθετήσατε την ανάρτηση στον Κο Ματσικίδη  ? Γιατί δεν την ζητήσατε απο εκείνον και εάν την ζητήσατε απο εκείνον γιατί δεν σας την έδωσε ?
Δεν μου φαίνεται λογικό να ζητήσατε απο τον Κο Ματσικίδη την εγγύησή σας και να μην σας την έδωσε όπως δεν μου φαίνεται λογικό να βάλατε την ανάρτηση στη Θεσσαλονίκη και να πήρατε εμένα τηλέφωνο για να σας στείλω την εγγύηση , η εγγύησή σας θα έπρεπε να σας δωθεί απο το κατάστημα που κάνατε την αγορά .

Σε κάθε περίπτωση όμως δεν είναι δικό σας το σφάλμα εάν δημιουργήθηκε κάποια τέτοιου είδους παρεξήγηση . Σας ζητώ συγνώμη εκ μέρους της εταιρείας μας και λυπάμαι πολύ για την ταλαιπωρία που ίσως έχετε υποστεί με το θέμα αυτό . Ασφαλώς και δικαιούστε εγγύηση εφόσον την εποχή που όπως λέτε αγοράσατε απο τον Κο Ματσικίδη την ανάρτηση δίναμε εγγύηση για την calmini . Για οτιδήποτε χρειαστείτε , είμαι στη διάθεσή σας .

Βαγγέλης Τσούκας
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: wolf στις Ιούνιος 04, 2007, 16:17
την αναρτυση την ειχα κανει παραγγελια απο εσας και απλα θα την στελνατε στο κυριο Ματσικιδη επιδη ηταν πιο κοντα σε εμενα...οσο για την εγγυηση μου ειχατε πει οτι θα μου την στελνατε μετα απο 2-3 μερες....
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 04, 2007, 21:09
την αναρτυση την ειχα κανει παραγγελια απο εσας και απλα θα την στελνατε στο κυριο Ματσικιδη επιδη ηταν πιο κοντα σε εμενα...οσο για την εγγυηση μου ειχατε πει οτι θα μου την στελνατε μετα απο 2-3 μερες....


Μάλλον με έχετε μπερδέψει με κάποιον άλλο συνάδελφο . Δεν έχω πεί ποτέ σε κανένα οτι θα του στείλω την εγγύησή του . Τις εγγυήσεις μας , τις δίνουν τα καταστήματα απο όπου προμηθεύεστε το προιόν .
Μου φαίνεται επίσης περίεργο να παραγγείλατε κάτι σε εμάς στην Αθήνα και να το στείλαμε στην Θεσσαλονίκη , δεν είναι ο τρόπος που λειτουργούμε , μάλλον θα πρέπει να επικοινωνήσατε με τον Κο Ματσικίδη και εκείνος να παρήγγειλε την ανάρτησή σας σε εμάς . Όπως και να έχει το θέμα θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με τον Κο Ματσικίδη και είμαι σίγουρος οτι θα βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί .
Για άλλη μια φορά όμως σίγουρα σας οφείλουμε μια συγνώμη και ελπίζω οτι η παρεξήγηση αυτή δεν θα σταθεί εμπόδιο σε μελλοντική συνεργασία με την εταιρεία μας .
Για οτιδήποτε χρειαστείτε , είμαι στη διάθεσή σας .

Βαγγέλης Τσούκας
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 06, 2007, 10:47
Αυτό που ξέρω να πώ πάντως είναι ότι αν στείλεις mail στην arb κάνουν forward στην x-treme ;)
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 07, 2007, 00:11
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ARB AIR LOCKER

(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.


Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα  ?

(http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=20507&g2_serialNumber=1)


Αν έρθει σε εσάς αυτοκίνητο που ήδη φοράει μεγαλύτερα λάστιχα, τι κάνετε?
-Αρνείσθε την τοποθέτηση Air Locker?
-Ενημερώνετε τον ιδιοκτήτη ότι δεν ισχύει η εγγύηση?

Με την ευκαιρία:
Υπάρχουν αναγνωρισμένοι Air Locker fitters στην Ελλάδα?
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: Majestix στις Ιούνιος 08, 2007, 01:03
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ARB AIR LOCKER

(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.


Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα  ?

(http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=20507&g2_serialNumber=1)


Αν έρθει σε εσάς αυτοκίνητο που ήδη φοράει μεγαλύτερα λάστιχα, τι κάνετε?
-Αρνείσθε την τοποθέτηση Air Locker?
-Ενημερώνετε τον ιδιοκτήτη ότι δεν ισχύει η εγγύηση?

Με την ευκαιρία:
Υπάρχουν αναγνωρισμένοι Air Locker fitters στην Ελλάδα?

Καλή ερώτηση SAV αυτή την απορεία έχω και εγώ..!!!
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 10, 2007, 23:31
Καλή, αλλά μάλον δύσκολη.........
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 11, 2007, 00:39
Καλή ερώτηση SAV αυτή την απορεία έχω και εγώ..!!!

Eγώ περίμενα να έχεις την απορεία για Warn fitter lol
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 11, 2007, 08:42
Δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο και γι' αυτό και εάν διαβάσετε την εγγύηση για τα διαφορικά , δεν αναφλερεται πουθενά .
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 11, 2007, 09:33
Αν έρθει σε εσάς αυτοκίνητο που ήδη φοράει μεγαλύτερα λάστιχα, τι κάνετε?
-Αρνείσθε την τοποθέτηση Air Locker?
-Ενημερώνετε τον ιδιοκτήτη ότι δεν ισχύει η εγγύηση?

Με την ευκαιρία:
Υπάρχουν αναγνωρισμένοι Air Locker fitters στην Ελλάδα? ΟΚ. Αυτό απαντήθηκε!
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 11, 2007, 09:42
Εάν το αυτοκίνητο έρθει σε εμάς με μεγαλύτερα λάστιχα και του τοποθετήσουμε locker , τότε η εγγύηση θα ισχύει διότι εφόσον έχουμε δεί το αυτοκίνητο σημαίνει οτι εγκρίνουμε την τοποθέτηση σύμφωνα με την ευχέρεια που μας δίνει η ARB .

Επειδή όμως έχουμε ξεφύγει λίγο απο το θέμα του αρχικού post , για ερωτήσεις τέτοιου περιεχομένου μπορώ να σας απαντήσω στο email μου , info@xtreme4x4.gr .

Βαγγέλης Τσούκας

Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 11, 2007, 12:00
ΟΚ πάσσο!
Νόμιζα ότι αναφερόμαστε σε προμηθευτές εξοπλισμού 4x4 που μέσω καταχωρήσεων σε περιοδικά, internet κλπ, παραπλανούν τους υποψήφιους αγοραστές.
 Οπως πχ εδώ
Να σημειώσω επίσης οτι μπορούν όλοι οι επαγγελματίες του χώρου να διαθέτουν στην αγορά τα προιόντα της ARB και της OLD MAN EMU στην Ελλάδα αλλά ΜΟΝΟ η δική μας εταιρεία έχει την εξουσιοδότηση απο την ARB για την καλή τοποθέτηση των προιόντων της όπως επίσης είμαστε η μόνη εταιρεία που δίνει ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ της ARB και όχι δική της .

Βαγγέλης Τσούκας
και εδώ
Δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο και γι' αυτό και εάν διαβάσετε την εγγύηση για τα διαφορικά , δεν αναφλερεται πουθενά .
Λάθος μου!
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 11, 2007, 13:04
Δυστυχώς δεν καταλαβαίνω το νόημα , εγώ είπα οτι είμαστε οι μόνοι που δίνουμε γραπτή εγγύηση και είμαστε εξουσιοδοτημένοι απο την ARB για αυτό .
Τώρα η ARB δεν έχει πουθενά στον κόσμο απο όσο ξέρω air locker fitter και απάντησα σε αυτή την ερώτηση , το οτι είμαστε εξουσιοδοτημένοι για να δίνουμε εγγύηση είναι κάτι διαφορετικό απο το εάν η ARB έχει air locker fitters.

Δεν παραπλανούμε λοιπόν και θα σας πρότεινα να διαβάζετε πρώτα λίγο καλύτερα αυτά τα οποία γράφω προτού προβείτε σε χαρακτηρισμούς προς την εταιρεία μας .
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 11, 2007, 13:33
Ζητώ συγνώμη για χαρακτηρισμούς που αδικούν την εταιρεία σας.

Εγώ όμως, διαβάζοντας καλύτερα αυτά που γράφετε,
στην Ελλάδα αλλά ΜΟΝΟ η δική μας εταιρεία έχει την εξουσιοδότηση απο την ARB για την καλή τοποθέτηση των προιόντων της
και
Τώρα η ARB δεν έχει πουθενά στον κόσμο απο όσο ξέρω air locker fitter
πάλι μπερδεύομαι.
Προφανώς είμαι μόνον εγώ, οπότε όλα καλά!
Τίτλος: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 11, 2007, 14:04
Το οτι έχουμε την εξουσιοδότηση για την καλή τοποθέτηση δεν συνεπάγεται οτι η ARB έχει Licensed Air Locker Fitters , μάλλον αυτό δεν έχετε καταλάβει .


Τέλος πάντως , όπως είπατε , όλα καλά .
Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 12, 2007, 20:34
Πραγματικά τώρα κατάλαβα!
Είστε λοιπόν:LICENCED OLD MAN EMU FITTER-    δεν είστε:ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ ΟLD MAN EMU
δεν είστε:     LICENSED ARB AIR LOCKER FITTER    -είστε:   ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ ARB AIR LOCKER

everything clear!

Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: Majestix στις Ιούνιος 17, 2007, 19:13
Πραγματικά τώρα κατάλαβα!
Είστε λοιπόν:LICENCED OLD MAN EMU FITTER-    δεν είστε:ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ ΟLD MAN EMU
δεν είστε:     LICENSED ARB AIR LOCKER FITTER    -είστε:   ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ ARB AIR LOCKER

everything clear!



 ;D ;D ;D ;D

Με το συμπάθιο...

Ποιά η διαφορά του αδειούχου (licenced) απο τον εξουσιοδοτημένο... ??
Λογικά ο αδειούχος (licenced) εφαρμοστής πρέπει να είναι και εξουσιοδοτημένος και το αντίστροφο... ??

Ετσι δεν είναι..??

Μπερδέυτηκα..  >ang021<

Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: SAV στις Ιούνιος 20, 2007, 11:23
GWord for Windows: Licenced=Εξουσιοδοτημένος

Είδες πόσο απλό είναι?
Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 20, 2007, 13:52
Α.....
Τώρα καταλάβαμε...
Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: Michalis στις Ιούνιος 21, 2007, 12:48
Με τα λίγα που ξέρω θα έλεγα τα εξής:

ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1. Exclusive dealer = ο ένας και μοναδικός αντιπρόσωπος προιόντος. Το ένα και μοναδικό σημείο αγοράς
    του προιόντος σε μία πόλη/χώρα/ηπειρο.
2. Authorized dealer = εξουσιοδοτημένος αντιπρόπωπος προιόντος. Επίσημο σημείο αγοράς προιόντος που όμως δεν
    είναι το μοναδικό. Η εταιρεία μπορεί να έχει πολλούς εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους.
    (π.χ. πόσες αντιπροσωπείες Suzuki έχει ο Σφακιανάκης στην Ελλάδα? Πάνω απο 1 ). Πόσους "Σφακιανάκηδες"
    έχει η Suzuki παγκοσμίως? Πολλούς.
Οι παραπάνω αντιπρόσωποι κατόπιν συμφωνίας με την εταιρεία και έχοντας επίσημα στοιχεία, οφείλουν να γνωστοποιούν στον αγοραστή ότι παρέχουν εγγύηση του προιόντος. Επίσης τι ακριβώς καλύπτει η εγγύηση.

SERVICE
Υσχύει ότι και παραπάνω αλλά δεν σημαίνει ότι το συνεργείο είναι απαραίτητα και Dealer ούτε και το αντίθετο βέβαια.
Εδώ η συντήρηση/επισκευή του αυτοκινήτου οφείλει να γίνεται σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας χρησιμοποιώντας τα προβλεπόμενα υλικά με αποκλειστική ευθύνη του αντιπροσώπου.Η εγγύση παρέχεται για την σωστή εκτέλεση εργασιών,ποιότητα ανταλλακτικών και την ορθή λειτουργία του οχήματος μετά τις επεμβάσεις.

Το Licenced έχει πολλές και διαφορετικές ερμηνείες:
1. Licenced Electrician: κατέχει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος ηλεκτρολόγου
2. Licenced manufacturer: κατέχει άδεια ώστε να εκτελεί κατασκευαστικές εργασίες που θα ζητηθούν.

Στη προκειμένη πρέπει να ισχύουν τα εξης:

Authorized ARB dealer: Απλώς πουλάει τα προιόντα ώς επισημο σημείο προμήθειας και παρέχει εγγύηση.

Authorized ARB Fitter: Η εταιρεία κρίνει επαρκή την τεχνογνωσία και την ικανότητα του συγκεριμένου ανθρώπου
                        ή συνεργείου ώστε να τοποθετεί τα προιόντα της. Παρέχει εγγύηση για τις εργασίες.
                        Η ευθύνη είναι του ίδιου του μηχ/κού να κάνει καλά την δουλειά του στα πλαίσια
                        που ορίζει η ARB και συμφώνησε μαζί της. Διαφορετικά θα λογοδοτήσει στην ARB
             

Licenced ARB Fitter: Εχει εξετασθεί ή εκπαιδευτεί και αποκτήσει τεχνογνωσία απο την ARB ή εκπαιδευτικό
                            οργανισμό που εγκρίνει η ARB και του έχει χορηγηθεί επίσημη άδεια να τοποθετεί
                            προιόντα ARB.
                            Την ευθύνη των εργασιών την έχει η ιδια η ARB που εγγυάται για την ικανοτητά του
                            όχι μόνο ώς μηχ/κού αλλά και ώς γνωστη στην τοποθέτηση των προιόντων της


Αρα πιστεύω ότι: Authorized = Την ευθύνη έχει ο ίδιος ο αντιπρόσωπος και λογοδοτεί στην εταιρεία.
                       Licenced = Την ευθύνη έχει η εταιρεία και εγγυάται η ίδια.




Τίτλος: Προσφορά μπλοκέ ARB εγγυηση
Αποστολή από: xtreme 4x4 στις Ιούνιος 22, 2007, 15:57
καλησπερα .Το κατάστημά μας σας δίνει γραπτή εγγύηση καλής τοποθέτησης και λειτουργίας του προϊόντος που σας διαθέτει.


Γιάννη Καλησπέρα

Διευκρίνησε σε παρακαλώ το εξής :

Εγγύηση καλής τοποθέτησης μπορείς να δώσεις , μιας και τη δίνεις εσύ .

Εγγύηση όμως καλής λειτουργίας για το Locker αφού δεν είσαι αναγνωρισμένος αντιπρόσωπος απο την ARB Corporation , πώς μπορείς να δώσεις ??

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου .

Βαγγέλης 
Τίτλος: Απ: Προσφορά μπλοκέ ARB εγγυηση .......
Αποστολή από: wolf στις Ιούνιος 22, 2007, 16:59
αντε παλι......
αν και δεν ξερω αν πρεπει να απαντησω....εγω θα το κανω....
εμενα μου φτανει ο Κοκολακης η ο οποιοσδηποτε Κοκολακης να μου δωσει γραπτη εγγυηση που να λεει οτι αν παθει κατι το μπλοκε θα μου το επισκευασει δωρεαν..τωρα εαν ειναι η οχι αναγνωρισμενος ....λιγο που με νοιαζει...
Κυριε Κοκολακη εαν θελετε βγαλτε αυτο που λετε για την εγγυηση και στηλτε το μας ( τα ατομα που εχουν δηλωσει) με π.μ. για εμενα ειναι το ιδιο....

π.α.
Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 23, 2007, 15:20
Προστέθηκαν στην ενότητα δύο ποστ , απο το τοπικ των προσφορών, μιας και αφορούν συζητήσεις περιέγγυήσεων , και δεν έχουν κάποιοα σχέση με προσφορές....

Οποιαδήποτε απάντηση/γνώμη είναι ωφέλιμη στην εξαγωγή συμπερασμάτων , για το JimnyClub

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Περί εγγυήσεων ο λόγος.
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούνιος 23, 2007, 15:35
Μιας και έχει άμεση σχέση με το θέμα, μια γνώμη του φίλου Τάκη....

Στο θεμα της αξιοπιστιας και της εγγυησης ημουν και ειμαι απολυτος : " Μιχαλη αν σπασει χωρις λογο , στο εφερα στο κεφαλι " και πιστευω οτι περισσοτερο ευκολα γινεται αυτο σε καποιον κατασκευαστη που υπαρχει προσωπικη σχεση , παρα να στελνω μειλς στα εξωτερικα . Υπαρχουν και αλλοι πολλοι λογοι που μονο αν κουβεντιασεις με τον  οποιο "τρελλο" μικροκατασκευαστη μπορεις να καταλαβεις .