jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Εκτός δρόμου οδήγηση => Μήνυμα ξεκίνησε από: ath.nasi στις Σεπτέμβριος 04, 2011, 12:45

Τίτλος: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: ath.nasi στις Σεπτέμβριος 04, 2011, 12:45
Ανέβηκα μια αρκετά δύσκολη ανηφόρα, με πολύ μεγάλη κλίση και μαλακό χώμα ανακατεμένο με πέτρες και βράχια που εξείχαν αρκετά. Χρησιμοποίησα πρώτη ταχύτητα και κοντά, και για περίπου δύο λεπτά οι στροφές ήταν γύρω στις 4.500. Κατά το τέλος υπήρχε έντονη μυρωδιά  καμένου, αλλά  λόγω τού ότι δεν μπορούσα να βγω από το αυτοκίνητο, δεν κατάλαβα από πού προέρχεται.
Δίσκος, ή πήγα να κάψω το αυτοκίνητο;  Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψα πρώτη και κοντά σε τόσες στροφές· συνήθως δεν ξεπερνώ τις 3.000-3.500, και με τα κοντά χρησιμοποιώ πολύ και τη δευτέρα.
Πώς μπορώ να το αποφύγω την επόμενη φορά;
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: extractor στις Σεπτέμβριος 04, 2011, 14:40
δισκος φιλε μου.
δεν καιγονται ετσι τα αμαξια...

σοβαρα δεν μπορει να σου απαντηση κανεις αμα δεν εχει πραγματικη εικονα.
2 παιζουν παντως.ή μειωτηρας ή περισοτερη φορα για να ανεβεις.
ολα αυτα στην θεωρια...
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: Χάρης στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 08:08
Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....

Με το δικό μου πάντως, με τα πολύ κοντά, πάω 6500, και "ακόμα" δεν έχει καεί τίποτα...  j12
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: YannisS στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 12:49
Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....


+1!!

Τον κινητήρα του Τζίμνυ ΜΗΝ τον φοβάσαι....
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: ath.nasi στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 16:13
Συμπλέκτη πάτησα για να κουμπώσω τα κοντά, πριν την ανηφόρα και όσο ο δρόμος ήταν ακόμα επίπεδος. Μετά, δεν είχα λόγο να ξαναπατήσω· δεν σταμάτησα καθόλου.
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: chrisder στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 19:58
Αν χρησιμοποιησες για πρωτη φορα τα κοντα πιθανον να ειναι απο το κερι που εχει πανω το κεντρικο σαζμαν,
και εφοσον δεν πατησες συμπλεκτη.

το αμαξι ειναι καινουργιο?
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: ath.nasi στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 23:28
Το αυτοκίνητο είναι τρεισήμισι –τεσσάρων χρόνων. Λόγω τού ότι πέρσι το χειμώνα δεν πήγα πουθενά όμως, τα κοντά είχα να τα χρησιμοποιήσω από το προηγούμενο καλοκαίρι. Πάντως περιστασιακά έχουν δουλέψει πάρα πολύ.
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: SAV στις Σεπτέμβριος 06, 2011, 07:43
Αν χρησιμοποιησες για πρωτη φορα τα κοντα πιθανον να ειναι απο το κερι που εχει πανω το κεντρικο σαζμαν,
και εφοσον δεν πατησες συμπλεκτη.

το αμαξι ειναι καινουργιο?
αυτό το κερί, λειώνει σιγά σιγά με τη χρήση???
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: extractor στις Σεπτέμβριος 06, 2011, 08:21
δεν παιζει φιλε μου αυτο που λες με το κερι γιατι ακομα και ετσι να ηταν,ακομα και πισωκινητος να πηγαινεις,η κινηση περναει απο το τρανσφερ οποτε και παλι ζεσταινεται ωστε να καει το κερι.
επισης εδω και πολλα χρονια οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν σταματησει να καλυπτουν με κερι ή μπογιες μηχανικα μερη καθοτι επηρεαζεται η ψυξη τους.

και να μην πατησε συμπλεκτη,μπορει απο το ζορι να ψιλο-πατιναρε οποτε και γι'αυτο να μυρισε.
συμπλεκτης ειναι κατα 90%...
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: panosd στις Σεπτέμβριος 06, 2011, 17:09
δεν παιζει φιλε μου αυτο που λες με το κερι γιατι ακομα και ετσι να ηταν,ακομα και πισωκινητος να πηγαινεις,η κινηση περναει απο το τρανσφερ οποτε και παλι ζεσταινεται ωστε να καει το κερι.
επισης εδω και πολλα χρονια οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν σταματησει να καλυπτουν με κερι ή μπογιες μηχανικα μερη καθοτι επηρεαζεται η ψυξη τους.

και να μην πατησε συμπλεκτη,μπορει απο το ζορι να ψιλο-πατιναρε οποτε και γι'αυτο να μυρισε.
συμπλεκτης ειναι κατα 90%...

+1 συμπλεκτης απο το ζορισμα στην ανηφορα.
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: ath.nasi στις Σεπτέμβριος 06, 2011, 18:54
Άλλη μια φορά βρώμησε ξανά ο δίσκος, με ακριβώς αντίθετες ενέργειες όμως· όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο και προσπάθησα ν’ανέβω με 4WD, λίγες στροφές και δευτέρα. Σε αυτές τις συνθήκες μού φαίνεται πιο λογικό να πατινάρει.
Γενικά τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις το ψιλοπατινάρισμα σε μια πολύ απότομη ανηφόρα, όταν μάλιστα δεν μπορείς να πάρεις πολλή φόρα;
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: verse στις Σεπτέμβριος 06, 2011, 19:08
τίποτα... κ τι έγινε που πατινάρεις? άντε να χαλάσει ο δίσκος λίγο πιο νωρίς...
Τίτλος: Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
Αποστολή από: extractor στις Σεπτέμβριος 07, 2011, 07:48
αλλαζεις σχεσεις μεταδοσης,ή αυξανεις την δυναμη του αυτοκινητου.
μπορεις επισης να βαλεις και εναν τριφτερο πλατο...