jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Γενική τεχνική θεματολογία περί τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: brwmogazos στις Οκτώβριος 31, 2011, 11:38
-
Καλημερα,
θελω να ψαξω για μεταχειρισμενο τζιμνι.
Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.
Που ποναει το αμαξι αυτο. Τι πρεπει να κοιταξω σε ενα μεταχειρισμενο?
Κοστος συντηρησης?
Καταναλωση?
Ταξιδι εθνικη με ποσα κμ πας ανετα?
Ρυμουλκηση σκαφους μεχρι 1 τονο...πως τα καταφερνει?
Ποιο να προτιμησω? Το φεις λιφτ με το νεο σαλονι-κουμπια η το παλιοτερο με τον λεβιε?
Σορρυ που τα γραφω μαζεμενα.
Το αμαξι θα το παρω μαζι με τον πατερα μου , λεγοντας μαζι εννοω οτι εγω θα το χρησιμοποιω ψιλοσπανια, πχ για να ρυμουλκησω την βαρκα καμια φορα αντε και για κανα κυνηγι...
Εκεινος επιμενει στην εκδοση με λεβιεδες γιατι ακουσε οτι ρυμουλκουν καλυτερα. Εγω επιμενω στην νεα γιατι εχει νεο σαλονι και πιστευω οτι δεν μπορει η σουζουκι να ΄χαλασε΄τις δυνατοτητες του με τα κουμπια...
Σας παρακαλω μια αναφορα στα παραπανω θα ηταν πολυ χρησιμη και καθοριστικη...
Δημητρης
-
Για νορμάλ χρήση (και όχι barbarian) το νέο είναι μακράν καλύτερο. Ακόμα και τα κοντά/αργά του είναι καλύτερα.
Σίγουρα η έκδοση με λεβιέδες ΔΕΝ ρυμουλκεί καλύτερα.
Από την άλλη το jimny δεν μπορείς να το έχεις μόνο ως καθημερινό αυτοκίνητο, είναι ΠΟΛΥ χειρότερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί με τέσσερις ρόδες (αν εξαιρέσεις τα τρακτέρ).
Υπολόγισε καταναλώσεις δίλιτρου, επιδόσεις παπιού, μηδενικούς χώρους αποθήκευσης, ανύπαρκτη ποιότητα κύλησης/άνεσης, τραγική οδική συμπεριφορά. Αλλού όμως είναι οι χάρες του, στο βουνό. Και μόνο έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται, ως καθαρόαιμο 4x4.
Που ποναει το αμαξι αυτο. Τι πρεπει να κοιταξω σε ενα μεταχειρισμενο?
Γενικά δεν πονάει πουθενά. Το μόνο προσπάθησε να αποφύγεις το κάμπριο.
Σκάφος μέχρι 600-700 kgr το πάει καλά. Για ένα τόνο θα ζορίζιστει λίγο πιστεύω (αλλά θα το τραβήξει)
-
Ρυμουλκώ εγώ πάνω από τόνο... κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε γλύστρα, θέλει προσοχή στον δρόμο, κυρίως στα φρένα...
-
Ρυμουλκο εγω 1.600 κιλα σκαφος....no probl και ειναι με το λεβιε
-
ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες
keep them coming.
Ειδα προχθες στην μαρινα Γλυφαδας, οκ μια απο τις 3 τζιμνι που ειχε 1μιση tn σκαφος πισω του και λεει οτι και εθνικη ερχοταν 100αρες
Για πειτε λιγο ταχυτητες ταξιδιου με σκαφος πισω...100αριζει?
Εθνικη πας 120 η δουλευει ψηλες στροφες και καιει σε αυτο το φασμα?
Αποτι διαβασα η εκδοση με τους λεβιεδες ειναι πιο αξιοπιστη στον τομεα οτι με τα κουμπια μπορει να ξυλωσεις κανα καλωδιο απο κατω και δεν μπορει να κομπλαρει η 4κινηση. Αυτο λυνεται με καμια ποδια?
Απο χωρους οντως ξερω δεν εχει...ο πατερας μουτ ο θελει για μεσα στην πολη για να μην καιει λεει...και φυσικα και για κανα μικρο ταξιδακι...
εχω παει ταξιδι ριτσωνα με φιλο 3καβαλοι και λογω αναρτησης πισω χοροπηδαγα σαν τρελλος.
Ειναι ωραιο αμαξακι δεν λεω απλα αναγκαζομαστε να παρουμε τζιποειδες για να μπορουμε να ρυμουλκουμε και τιποτα εστω 1 φορα το χρονο...
Το φεις λιφτ τι βελτιωσεις εχει απο το παλιο?
Επισης η εκδοση σπορ τι παραπανω εχει?
Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις. Ελπιζω να τις δουμε μια μια για να μου λυνονται οι αποριες.
-
Για πειτε λιγο ταχυτητες ταξιδιου με σκαφος πισω...100αριζει?
Εθνικη πας 120 η δουλευει ψηλες στροφες και καιει σε αυτο το φασμα?
Φιλικά, καλύτερα παράτα το......Με έναν τόνο πίσω και ταχύτητα 100+, θα είσαι, εκτός από παράνομος, σαν τον Χάρο παγανιά......
-
Αν είσαι "brwmogazos" :) καλύτερα μην πάρεις Jimny... δεν κάνει για εσένα...
Φιλικά..
-
Τελικα αυτο το nickname (παροτι τοχω απο το 98 για πλακα) ειναι παρεξηγιαρικο lol
Παιδες σχεδον 31 ειμαι. Για να βγαζω τα βρωμογκαζα ενστικτα μου εχω ενα ιμπιζα κουπρα σφυριλατο GT28RS setup :p
Απλα μεχρι σημερα για δευτερο εχω ενα bmw 518 ε28 του 82. Ταφος δηλαδη απλα 100 εθνικη με την βαρκα πισω πηγαινα σταθερα διχως προβλημα. αντε και 120 αλλα σπανιοτερα. Με αυτα τα δεδομενα ρωτω αν εχει αντιστοιχες δυνατοτητες το τζιμνι. φυσικα και δεν περιμενω να ειναι gran vitara... :D απλα κατω απο 100 σε παιρνει ο υπνος στο τιμονι ρε παιδες. Σαν να εχεις ΙΧ και να πηγαινεις κατω απο 140 εθνικη...βαριεσαι, κοιμασαι...ο καθενας εχει τον ρυθμο του βεββαια.
Το παλικαρι που συναντησα στην Γλυφαδα μουπε οτι παει 120 εθνικη αλλα μου φανηκαν πολλα γιατι μου πεταξε κατι για 140αρες αδειο το τζιμνι εθνικη και απο εκει μυριστικα οτι μαλλον λεει φιδιες...
Λιγες ακομα πληροφοριες παιδες να το σιγουρεψω σας παρακαλω!
-
140 μονο του παει , αλλα εσυ μην εισαι μεσα >:D
-
140 μονο του παει , αλλα εσυ μην εισαι μεσα >:D
αχαχχα καλα τοχα καταλαβει.
Εθνικη γενικοτερα πχ 2καβαλο πως παει? 120αρα σταθερα? η ζοριζεται?
-
πάνω από 100 με ρυμούλκα το ξεχνάς... κ να το ζορίσεις κ να πάει, θα αρχίσει να "ψαρεύει" το τρέιλερ, θα δεις ότι το jimny (λόγω του ότι είναι πλέον πισώβαρο) έχει γίνει πολύ ευαίσθητο σε ανέμους κ ελάχιστες "τιμονιές", εν ολίγοις θα αρχίζεις να φοβάσαι εσύ...
συνήθης ταχύτητα με ρυμούλκα είναι τα 80 σε εθνική, με καλές καιρικές συνθήκες, χωρίς κίνηση (για να μην έχεις πολλά απρόβλεπτα φρένα) κ καλό οδόστρωμα (δηλ δεν μιλάω για Πατρών)...
άνευ ρυμούλκας, περί ορέξεως... το αυτοκίνητο ενδεχομένως να κατεβάζει κ το κοντέρ όλο, εσύ μέσα? αν ακούω cupra, φαντάζομαι πως μόλις δεις το τιμόνι του jimny μετά τα 120 κ πως στρίβει κ πως γέρνει, θα αρχίζεις τα γαλλικά (το ίδιο παθαίνω κ εγώ όταν έχω καιρό να το πάρω κ το έχω ξεσυνηθίσει).
-
Καλησπέρα και από εμένα.
Φίλε η δουλειά μου είναι τα σκάφη και εκτός από service,παροχή υπηρεσιών κλπ κάνω και μεταφορές σε όλη την Ελλάδα.
Λοιπόν αρχικά να σου πω ότι το jimny το έχω για 2ο αμάξι αλλά δεν με έχει προδώσει πουθενά.
Για ρυμούλκυση θα επέλεγα σαφώς με τον λεβιέ όπως και τόσα χρόνια σε όλα μου τα 4χ4 χωρίς να θέλω να πω ότι τα κουμπιά είναι άχρηστα.Εμένα προσωπικά μ'αρεσει ο λεβιές.
Με έναν τόνο από πίσω μάλλον με 70-80χλμ/ώρα θα πηγαίνεις.To 100-120 πρέπει βασικά να το ξεχάσεις με οποιοδήποτε αμάξι κατά τη ρυμούλκηση γιατί κάθε χρόνο έχουμε απώλειες...
Υστερεί λίγο στα φρένα αλλά με μικρό κόστος έχεις καλό αποτέλεσμα.
Αν τελικά καταλήξεις σε jimny για τη ρυμούλκηση του ενός τόνου θα σου πρότεινα ένα ζευγάρι πλύμνες χειροκίνητες (κομπλαδόροι) για να μην μείνεις ποτέ από 4χ4,Ένα καλό σετ δισκόπλακες-τακάκια,λάστιχα 50-50 και τακτικός έλεγχος στα ρουλεμάν του αυτοκινήτου και του τρείλερ.
Τι σκάφος έχεις αν επιτρέπεται?(σόρρυ για το off-topic)
-
Σε δρόμους με καλό οδόστρωμα (εθνική / αττική οδό) , όντως το jimny πιάνει πάνω από 140 km/hr.
Όταν το δοκίμαζα όταν το είχα πρωτοπάρει, σε ελαφρά κατηφορική ευθεία και χωρίς πλάγιους ανέμους, είχα τερματίσει το κοντέρ αρκετές φορές, αλλά γενικώς κάτι τέτοιο δεν συνίσταται καθότι δεν είναι και το σταθερότερο αυτοκίνητο.
Η κατανάλωση πάντως πάνω από τα 120-130 χτυπάει κόκκινο (16-18 lt /100 km).
-
Καταλαβα αρα ξεχνω τις 100αρες + που πηγαινα με το μπεμβε και συμβιβαζομαι με 80αρες.
Οκ, απλα να δω τις δυνατοτητες του λιγο θελω. Αλλωστε daily driver θα το εχει ο πατερας μου, εγω πιο σπανια θα το παιρνω εκτος και αν το καβατζαρω για τα εργοταξια.
Εγω εχω μια Νικιτα 4.50 με 2 μηχανες πανω και φουλ εξοπλισμο με τρειλερ ελξις. Εχει αρκετο φορτιο.
Του πατερα μου ειναι ενα best 532 καμπινατο επισης με 2 μηχανες με τρειλερ αμερικανικο calkins αλλα αυτου φτανει τον 1μιση τονο. Σπανια το ρυμουλκουμε αυτο γιατι το μπεμβε τα εχει φαει τα ψωμια του και ζοριζεται σε ανηφορες.
Το μειονεκτημα με τ ακουμπια ποιο ειναι? Πνευματικα-υδραυλικα κομπλαρει η 4κινηση? Και χρειαζεται καποια ποδια επανω (υπαρχει κατι ετοιμο?) για να προστατεψεις καλωδιωσεις-μαρκουτσια?
Για 2 φορες το χρονο ρυμουλκηση συζηταμε, οχι καθε βδομαδα :).
Αρα θα εχει ασφαλτινο χαρακτηρα κυριως. Αγοραζεται απλα για να μπορουμε να ρυμουλκουμε μια το χρονο οπως λεμε, για κανα κυνηγι αραια και που, αλλα κυριως γιατι θεωρειται οικονομικο (προσωπικα πιστευω πως καει αρκετουτσικα για αμαξι πολης), αλλα εφοσον δεν θα ειμαι εγω ο 1ος οδηγος δεν με νοιαζει. Αλλωστε απο καταναλωση ειμαι συνηθισμενος απο το ιμπιζα. 5-6 πατηματα 2ες -4ες με την μεγαλη πιεση ρουφαει το 1/4 το τεποζιτου :o
-
Φιλε μου επειδη και εγω πριν παρω jimny ειχα ibiza top gun(το εχω ακομα δηλαδη) οποτε καταλαβαινεις τι ξενερα εφαγα οταν το πρωτοδηγησα!
Τωρα πλεον παιρνω πιο πολυ το jimny και το ibiza το βγαζω μονο για να ξεκ@υλωνω καμια φορα!
Οτι καιει...καιει μετα τα 120!
Θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες σε οτι σου ειπαν..τωρα η αποφαση ειναι δικια σου!
Κατι μου λεει το nickname σου* ;)
-
Βρωμόγκαζε, έλα καμιά βόλτα μαζί μας, οδήγα κάποιο από τα αυτοκίνητα της παρέας, για να καταλάβεις τι πας να κάνεις, και μετά αποφασίζεις.
Εναλλακτικά, νοίκιασε ένα, σκίστο, και άμα σου κάνει, προχωράς...
-
Και γω που το εχω βγαλει το σκαφοςς (1600 κιλα) εθνικη εχω παει μεχρι 70.
Μετα γινεται επικινδυνο. Ενα αποτομο φρεναρισμα και παπαλα.
Οσο για το ποσο παει μονο του εχω ανεβασει βιντεακι εδω μεσα που λεει 160 κοντερισια....
-
Οσο για το ποσο παει μονο του εχω ανεβασει βιντεακι εδω μεσα που λεει 160 κοντερισια....
Με τη ταυτότητα στο στόμα, δείγμα DNA στη τσέπη, τη διαθήκη στο πίσω κάθισμα, κτλ κτλ.. 0_21 0_21 0_21 0_21
-
Φιλε μου επειδη και εγω πριν παρω jimny ειχα ibiza top gun(το εχω ακομα δηλαδη) οποτε καταλαβαινεις τι ξενερα εφαγα οταν το πρωτοδηγησα!
Τωρα πλεον παιρνω πιο πολυ το jimny και το ibiza το βγαζω μονο για να ξεκ@υλωνω καμια φορα!
Οτι καιει...καιει μετα τα 120!
Θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες σε οτι σου ειπαν..τωρα η αποφαση ειναι δικια σου!
Κατι μου λεει το nickname σου* ;)
Και γω το κουπρα για ξεκ@υλωμα το εφτιαξα ετσι. Κακα τα ψεμματα δεν μπορεις να το δουλευεις καθε μερα και να ειναι και στην πενα ενα αμαξι (πχ coilover και να πονας σε καθε λακουβα κτλπ).
Αρα το τζιμνι ουσιαστικα θα παει στα χερια του πατερα μου και θα παρω πισω ενα 1400αρι ιμπιζα (με βελτιωση τοπ γκαν+) που οδηγει εκεινς τωρα για να το εχω για καθημερινο εγω.
Το τζιμνι οπως προειπα σπανια θα ρυμουλκει.
Αρχικα το σεναριο ηταν να παρω το 1600αρι γκραν βιταρα μιας και το ηθελα για ασφαλτο και για πρωτο αμαξι για ολες τις δουλειες.
Τελικα αλλαξαμε σεναριο και ειπαμε για τζιμνι ωστε να κανω σκατζα με το ιμπιζα του πατερα μου.
Εφοσον θελει μικρο μοτερακι για να μην καιει και για να βολευεται και αυτος και εγω με ρυμουλκηση, jimny it is...
νοικιαρικο ουτε κατα διανοια φυσικα.
Ρυμουλκηση επειδη δεν εχει φρενα το τρειλερ του πατερα μου (καλα το δικο μου φτανει τονο δεν ειναι μεγαλο πολυ) το καταλαβαινω οτι θα ειανι δυσκολο. Το ατιμο το παλιομπεμβε ρε παιδια αμαξι του 82 και δεν μασαει ρυμουλκηση, μονο το μοτερ του ειναι νωχελικο πλεον μετα απο 500 000 χιλιομετρα.
-
Αν είναι για νικιτα 4.5 μην το σκέφτεσαι, το τραβάει άνετα.
Εγω τραβάω τα δικα μου ένα viper 550 και ένα stingher 686 με το jimny και δεν έχει ανάγκη.
-
Το ατιμο το παλιομπεμβε ρε παιδια αμαξι του 82 και δεν μασαει ρυμουλκηση, μονο το μοτερ του ειναι νωχελικο πλεον μετα απο 500 000 χιλιομετρα.
Πιθανόν να σου στοιχίσει πολύ φτηνότερα να κάνεις ανακατασκευή τον κινητήρα της μπέμπας, και να έχεις και περισσότερα άλογα από αυτά που είχες μαμά...
-
Το ατιμο το παλιομπεμβε ρε παιδια αμαξι του 82 και δεν μασαει ρυμουλκηση, μονο το μοτερ του ειναι νωχελικο πλεον μετα απο 500 000 χιλιομετρα.
Πιθανόν να σου στοιχίσει πολύ φτηνότερα να κάνεις ανακατασκευή τον κινητήρα της μπέμπας, και να έχεις και περισσότερα άλογα από αυτά που είχες μαμά...
Το μοτερ οτυ δεν καιει λαδια...εγινε ριμπιλτ στα 300 000 χιλιομετρα και μονο ελατηρια εμβολων ηθελε.
απλα ειναι καρμπυρατερατο, παλια καρτοσα και οσο ναναι εχει χιλιομετρα...
επισης ειναι ασυμφορο...καθε 2 μερες που παω δουλεια 90+90 χιλιομετρα πηγαινε ελα ρουφαει 25 ευρω βενζινη. Αμολυβδη του βαζω τελευταια και οχι σουεπρ που καιει κανονικα μιας και εχει 1.58 το λιτρο...
δεν αξιζει με την καμια...
-
Αν δεν έχεις βάλει καταλύτη, κακώς βάζεις αμόλυβδη. Κάνεις τεράστια ζημιά στην ανθρωπότητα.... 0_21
-
επισης ειναι ασυμφορο...καθε 2 μερες που παω δουλεια 90+90 χιλιομετρα πηγαινε ελα ρουφαει 25 ευρω βενζινη. Αμολυβδη του βαζω τελευταια και οχι σουεπρ που καιει κανονικα μιας και εχει 1.58 το λιτρο...
δεν αξιζει με την καμια...
[/quote]
απλα με το jimny θα θες γι αυτα τα χιλιομετρα 20ε δεν ειναι και το οικονομικο αυτοκινητο.
(το jimny ρουφαει στην εθνικη και ειναι οικονομικο μεσα στη πολη)
γνωμη μου και εμενα προτιμησε το vvt για πολους και διαφορους λογους!!!πιο καλυτερες σχεσεις αργα -γρηγορα,καλυτερο μοτερ σε ολους τους τομεις απο το παλιο
καλυτερο σαλονακι σιγουρα κλπ
-
Το vvt εννοεις απο το 06 και μετα που εγινε το φεις λιφτ?
δεν ηταν και πριν vvt το μοτερ του και αν ηταν αποδιδει καλυτερα το καινουριο?
-
Αν δεν κανω καποιο λαθος οι εκδοσεις ειναι:
98-01 με τον κινητηρα g13b 16v με μονο εκεντροφορο με λεβιε τετρακινησης καποια ειναι και μονο πισωκινητα
01-05 με τον κινητηρα g13Α 16v με διπλο εκεντροφορο με λεβιε τετρακινησης
05-06 με τον κινητηρα g13Α 16v με διπλο εκεντροφορο vvt με κουμπια τετρακινησης με τον παλαιο προφυλακτηρα και νεο εσωτερικο
06-σημερα με τον κινητηρα g13Α 16v με διπλο εκεντροφορο vvt με κουμπια τετρακινησης με τον νεο χαμηλοτερο προφυλακτηρα και νεο εσωτερικο
Αν κανω λαθος ας παρεμβει καποιος που γνωριζει καλυτερα ;)
-
>egrapses< >egrapses< >egrapses< >egrapses<
-
Για τα κλειστά:
98-01 με τον κινητηρα G13B 16v με μονο εκεντροφορο με λεβιε τετρακινησης
01-05 με τον κινητηρα Μ13Α 16v με διπλο εκεντροφορο με λεβιε τετρακινησης
05-06 με τον κινητηρα Μ13Α 16v με διπλο εκεντροφορο vvt με κουμπια τετρακινησης με τον παλαιο προφυλακτηρα και νεο εσωτερικο
06-σημερα με τον κινητηρα Μ13Α 16v με διπλο εκεντροφορο vvt με κουμπια τετρακινησης με τον νεο χαμηλοτερο προφυλακτηρα και νεο εσωτερικο
Για τα cabrio:
98-04 με τον κινητήρα G13B 16v με μονο εκεντροφορο με λεβιε τετρακινησης
τα υπόλοιπα ίδια....
-
Το vvt εννοεις απο το 06 και μετα που εγινε το φεις λιφτ?
δεν ηταν και πριν vvt το μοτερ του και αν ηταν αποδιδει καλυτερα το καινουριο?
Εφοσον το αυτοκινητο το θες περισσοτερο για δρομισιο χαρακτηρα απ οτι καταλαβενω, ειναι πιο οικονομικο σε σχεση με το πιο παλιο μοτερ
λιγοτερα προβληματα σε σχεση με το παλιο μοτερ λιγοτερα προβληματα σε διαφορες φθορες οσο πιο καινουριο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο λιγοτερες φθορες
και φοραει και πιο κοντα κορονωπηνια σε σχεση με το παλιο πραγμα που ειναι καλυτερο για τραβηγματα κλπ
οσο για το θεμα κουμπια τετρακινησης υπαρχουν οι εχοντες vvt με κουμπακια που μπορουν να σε βοηθησουν σε σχεδον στα παντα!
πιο πιθανα μπορει σε καποιο κλαδι να κοπουν κανα δυο καλοδιακια που και με μια απλη ματηση εχεις φυγει απο το βουνο και απο οτι θυμαμε μπενει ενα εχτρα κουμπακι που παλι απο εδω θα ενημερωθεις οτι απομονονει την τερακινηση και εχεις αργα μονο πισω κατ επιλογην (και αυτο πολυ χρησημο για τραβηγμα)
με λιγα λογια το jimny κυκλοφορει 12 -13 χρονια καπου. το μοντελο οπως και να εχει βελτιονετε ανα καποια χρονια .οποτε οσο πιο κενουργιο τοσο το καλυτερο ;)
να λεμε και τα κακα ομως Ο ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΣ ha και οι υαλοκαθαρηστιρες πετανε πολυ νερο ΣΠΑΤΑΛΗ lol lol lol lol lol
-
.... πιο πιθανα μπορει σε καποιο κλαδι να κοπουν κανα δυο καλοδιακια που και με μια απλη ματηση εχεις φυγει απο το βουνο ....
Άμα βάλεις ποδιά transfer custom made από κάποιον εδώ μέσα (δεν λέω όνομα για να μην κάνω διαφήμιση), δεν έχεις τέτοιο φόβο.
-
Βάσει των όσων ζητάς κατ` εμέ η καλύτερη επιλογή είναι το jimny πετρελαίου. Καλύτερα φρένα, οικονομικότερο στην κίνηση και ροπήηη πολύ και από χαμήλα (πως είναι ο Μ13Α, ε καμία σχέση). Δυστυχώς στα ταξίδια πάλι η αεροδυναμική κινούμενου περιπτέρου θα σε περιορίσει στην ταχύτητα (αλλά μικρό το κακό).
Όλα αυτά ααααν μπορείς να πάρεις πετρέλαιο (ή αν το επιτρέψουν σε αυτή την ζωή), φυσικά αν σε παίρνει οικονομικά και αν βρεις και κανένα μεταχειρισμένο. Προσωπικά το έχω σκυλομετανιώσει που δεν το έψαξα περισσότερο με το πετρέλαιο.
Για τον κινητήρα πέραν πως είναι της renault (γνωστός ως dci στην renault) δεν ξέρω πολλά.
-
Οσο για το ποσο παει μονο του εχω ανεβασει βιντεακι εδω μεσα που λεει 160 κοντερισια....
Με τη ταυτότητα στο στόμα, δείγμα DNA στη τσέπη, τη διαθήκη στο πίσω κάθισμα, κτλ κτλ.. 0_21 0_21 0_21 0_21
Χαρη το βιντεο το εχεις δει....... δεν ειχα καμια ταυτοτητα στο στομα..... roc2
http://www.youtube.com/watch?v=3uLOkWSVhjo
-
Οσο για το ποσο παει μονο του εχω ανεβασει βιντεακι εδω μεσα που λεει 160 κοντερισια....
Με τη ταυτότητα στο στόμα, δείγμα DNA στη τσέπη, τη διαθήκη στο πίσω κάθισμα, κτλ κτλ.. 0_21 0_21 0_21 0_21
Χαρη το βιντεο το εχεις δει....... δεν ειχα καμια ταυτοτητα στο στομα..... roc2
http://www.youtube.com/watch?v=3uLOkWSVhjo
αμα πας με 5.500 χλ στροφες μεχρι τη χαλκιδα ισως ενα ντεποζιτο και να μην σε φτανει!!!!
πειτε με χεστη παντως εγω 6 ποντος πανω απο 80-100 δυσκολα πηγενω
οσο για το πετρελαιοκινητο αν μπορεις ακομα καλυτερα!
-
Φυσικα και δε πας ολη την ωρα με 160... συνηθως πηγαινω 90-100
-
Για Χαλκίδα να σου πω εγώ που το κάνω από το Μάρτη περίπου 7 φορές το μήνα (σταθερά) :
Με 105χλμ (δηλ. ακριβώς 3.500rpm) σταθερή, χρειάζεσαι περίπου 20Ε κ αν πεις ότι η βενζίνη κάνει περίπου 1.62Ε/lt (τιμές περιοχής μου), τότε καταναλώνεις 12,34lt για 150χλμ (75 από το σπίτι μου μέχρι την Λεωφ. Αθηνών, για τους Χαλκιδαίους). Άρα, καίει περίπου 8,23lt/100χλμ.
(Αυτοκίνητο με μαμά αμορτισέρ, vvt '09, geolandar AT-S)
-
πειτε με χεστη παντως εγω 6 ποντος πανω απο 80-100 δυσκολα πηγενω
ΦΟΒΙΤΣΙΑΡΗΗΗΗΗ!!!! >:D >:D
Μετά λές,οτι εγώ πάω αργά!!! lol lol lol
ΥΓ Το κακό με σένα είναι...οτι και στο χώμα με τόσα πάς! lol lol lol
-
Ανθρωπινα πραγματα μεχρι 100-110 αποτι φεενται
πριν λιγο εψαξα στο καρ για vvti αλλα μου φενονται αρκετα τσιμπημενες οι τιμες τους...
αν βρουμε κατι καλο στην σωστη τιμη μεχρι τελος του χρονου θα το παρουμε.