εκδρομικο! ;)ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
εκδρομικο αλλα barbarian!εκδρομικο! ;)ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
Γιάννη όταν κάποιος στήσει το αυτοκίνητό του έτσι πάει να πει ότι το έχει για άλλο σκοπό και όχι για εκδρομές αλλά αν χρειαστεί να πάει και μια εκδρομή την κάνει. Αλλά όταν έχεις μπει σε ένα τρυπάκι αγώνων και extreme off-road δεν μπορείς να μείνεις στα 195 και στην 4ποντη γιατί απλά δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάποια θέση αφού ο πήχης έχει εκτοξευθεί τρομακτικά ψιλά πλέον. Η μετατροπές στο jimny και να το κάνω καλύτερο από ότι είναι μου αρέσουν γιατί το έχω για (play car ) και μόνο ,μου αρέσουν και οι αγώνες αλλά και το extreme off-road, δεν θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο λοιπόν να πηγαίνω εκδρομές. Και για τη μεταφορά πλέον τρέιλερ. Το off-road πλέον έχει τις κατηγορίες του και ο καθένας όπως τι βρίσκει. 8) 8)
Φιλικά Φάνης.
Φάνη συμφωνώ με όλα αυτά που λές, αυτά που γράφω εγώ τα γράφω για αυτούς που φτιαχνουν παρορμητικά τα αυτοκίνητα τους, επειδεί είναι και του άλλου έτσι ή το είπε "αυτός" οδηγώντας κάτι μέσα στην άγνοια του πως συμπεριφέρεται το Jimny, δεν μίλησα για αυτούς που ξέρουν τι οδηγούν...
Εσύ ο Κώστας, ο Νίκος, που έχετε και τα πιο xtreme και τα άλλα παιδιά με τα λιγότερο πειραγμένα ξέρουν τι οδηγούν...
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
To φιλικά ενοείτε, πάντα φιλικά μιλάμε...:)
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
Γιατρέ μου...αφού μπήκε και έγραψε...μια χαρά είναι :)
Είναι παλια΄ιστορία η τουμπα, πρωτου γραφτεί καν εδώ....
Το κατάλαβες τώρα??
Εαν όχι ...πάρε ενα Tavor των 2.5 και ξάπλωσε...θα σου περάσει 87
Αγαπητοι φιλες/οι συνfοrumιστες...Συμφωνω απολυτα!!!
Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε. πριν απο λιγο διαστημα, ειχα (δυστυχως) την ασχημη εμπειρια ενος ατυχηματος με το jimny μου...
Συγκεκριμενα, κατα την εξελιξη της πανεμορφης εκδρομης μας στο Γραμμο και κατα τη διαρκεια των διαφορων «ανωριμων» αθλοπαιδιων που ειχαμε επιδοθει... τουμπαρισα το jimny μου, με ασχημα επακολουθα, ευτυχως με μονο υλικες ζημιες!!!
Με αφορμη αυτη μου την εμπειρια, εκανα διαφορες σκεψεις, για το που, πως και κυριως το γιατι...
Ενα αυτοκινητο, σχετικα καλα «στημενο», φτιαγμενο απο εμπειρους ανθρωπους και με καλα πραγματα επανω του!
Ομως, τελικα... φτανει μονο αυτο?
Γιατι να εχω τη συγκεκριμενη αναρτηση στο αυτοκινητο?
Γιατι να εχω αυτα τα συγκεκριμενα λαστιχα?
Γιατι να εχω βοηθητικο κιβωτιο απο samurai και μειωτηρα?
Ειναι καποιες ερωτησεις για παραδειγμα, που ισως σκεφτονται και καποιοι αλλοι απο εμας...
Στο σημειο αυτο λοιπον, εκανα καποιες σκεψεις που αφορουν τους λογους που (σχεδον) ολοι μας κανουμε καποιες βελτιωσεις / μετατροπες στα αυτοκινητα μας. Το βασικοτερο απο ολα ομως, ειναι να ξερουμε γιατι κανουμε την οποιαδηποτε αλλαγη απο τις εργοστασιακες προδιαγραφες των αυτοκινητων! Δεν αρκει να παμε και να βαλουμε τα χ λαστιχα, απλα επειδη μας ειπε ο φιλος μας ή ο γνωστος μας ή επειδη το διαβασαμε καπου οτι ειναι καλο...
Η ταδε αναρτηση, δεν σημαινει οτι καλυπτει κι εμας επειδη τη φοραει ο δεινα αγωνιζομενος σε αγωνες trοphy…
Αποφασιζοντας λοιπον να κανουμε καποια μικρη ή μεγαλη αλλαγη/μετατροπη/βελτιωση σε οποιοδηποτε τμημα του αυτοκινητου, θα πρεπει πρωτα να εχουμε ξεκαθαρισει το τι ακριβως θελουμε να κανουμε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο...
Θα πρεπει να γνωριζουμε ηδη τη χρηση που θα εχει το αυτοκινητο μας...
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν το αυτοκινητο θα ειναι «ασφαλτινο» ή «χωματινο»...
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν θα το εχουμε για κυριο αυτοκινητο μας ή για αυτοκινητο «βολτας» του Σαββατοκυριακου & για παιγνιδι...
Αφου λοιπον εχουμε πλεον ξεκαθαρισει τι απαιτησεις χρησης εχουμε απο το αυτοκινητο μας, προχωραμε στο «στησιμο» του... Αλλα καλουδια θα πρεπει να επιλεξουμε για ενα αυτοκινητο που θα το θελουμε απλα για να παμε μια απλη χωματινη βολτα το Σαββατοκυριακο και με τελειως διαφορετικα πραγματα θα το εξοπλισουμε για να κανουμε ακραιες και πολυ extreme
δραστηριοτητες...
Δεν μας χρειαζεται για παραδειγμα το snorkel ή το μπροστινο μπλοκε διαφορικο, αν οι εκδρομουλες μας, δεν ξεπερνουν τη Βαρκιζα ή τον Αγ. Στεφανο...
ΝΑΙ σε ολο τον εξοπλισμο των τετρακινητων οχηματων, αλλα με παντα με συνεση και οχι επειδη ο ψ γνωστος εβαλε 2 ιντσες body lift, παμε να βαλουμε κι εμεις... καμμια φορα αυτο κατανταει και επικινδυνο!!!
Ας ερθουμε τωρα στη φαση του οτι εχουμε επιλεξει να... «βαρυνουμε» καπως τον εξοπλισμο του οχηματος μας... εχουμε ηδη μια αναρτηση +10 ποντους, εχουμε κανει και ενα body lift 2 ιντσων, εχουμε βαλει και καποια mud λαστιχα... αυτοματως το αυτοκινητο μας εχει ξεφυγει εντελως απο τα εργοστασιακα standards, τουλαχιστον 17 – 18 ποντους, πραγμα... ελαφρως επικινδυνο για ασφαλτινη χρηση με ταχυτητες αρκετων χιλιομετρων!!! Το αυτοκινητο μας ειναι στημενο για χωματινη off road χρηση και εκει ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα.
Ομως, κυριως λογω υψους & μετατοπισης του κεντρου βαρους του, στην ασφαλτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι, κυριως στις στροφες...
Σε αντιθεση τωρα με το προηγουμενο παραδειγμα, εαν εχουμε ενα αυτοκινητο που απλα του εχουμε αλλαξει την αναρτηση, με καποια αλλη, στο ιδιο υψος αλλα λιγο ή περισσοτερο σκληρη, εχουμε ΗΤ ή ΑΤ λαστιχα και ειμαστε αρκετα ασφαλεις στην ασφαλτο, δεν μπορουμε να εχουμε ιδιαιτερες απαιτησεις στην off road χρηση του αυτοκινητου, ουτε να εχουμε απαιτησεις για ιδιαιτερα τρελλα κρεμασματα των τροχων σε καποια περασματα εμποδιων...
Εφερα δυο ακραια παραδειγματα, για να καταλαβουμε οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, με ενα συγκεκριμενο στησιμο...
Θελοντας να μη κουρασω καποιον με το διαβασμα, κλεινω και υπενθυμιζω οτι πρωτα πρεπει να αποφασιζουμε και μετα να υλοποιουμε!!!
Γλυτωνουμε ετσι, χρονο, χρημα και κυριως δεν ταλαιπωρουμε το αυτοκινητακι μας!!!
Σωστός ιδίως αν σκέφτεσαι αγωνιστικά....Cabrio μονο με σωστο cage αλλιως ... αστο καλυτερα
και προς Θεού όχι cabrio και αγώνες :-[
Η αληθεια ειναι οτι το ενα φερνει το αλλο και δεν καταλαβαινεις για ποτε ξεφευγει το αμαξι!
Εφοσον εχεις μπει στο τρυπακι του οφ-ροαδ δεν μπορεις να κανεις κατι , εαν θες να κανεις εκδρομες πρεπει να κινηθεις σε λογικα πλαισια! ;)
ευχαριστω για την απαντηση!!για το ψηλωματακι που λες εχω μια ερωτηση!ταξιδευω αρκετα συχνα στην πελλοπονησο και φυσικα στην αθηνα(αργυρουπολη-κεντρο ταξιδι καταντησε)!υπαρχει προβλημα με τις μετακινησεις αυτες αν γινει το ψηλωμα στο τζιμνυ?
Καλησπερα και παλι φιλε warhol...
Aπ οτι καταλαβαινω, εχεις το jimny στη VVT εκδοση και δε πρεπει (απ οσο περιγραφεις... νησι κλπ) να χρειαζεσαι κατι τo πολυ extreme... Αληθεια, σε ποιο νησι μενεις?
Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα οτι το πουλ μπαρ, προσωπικα, δε με συγκινει καθολου, αλλα δεν εχει και κατι να σου προσφερει, μιας και μιλαμε για το πλαστικο... Για μεταλλικο, πας σε κατι πληρως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, μιας και η ελληνικη νομοθεσια το απαγορευει σαφεστατα!
Το θεμα μετατροπων ειναι μια παααααααααααααρα πολυ μεγαλη κουβεντα και καθαρα τελειως προσωπικο θεμα αναγκων, χρησης και φυσικα οικονομικο!
Σε πρωτη φαση, θα συμφωνησω με τον παραπανω χρηστη/συνforumιστη, να ξεκινησεις δηλαδη με μια καλη τετραδα λαστιχα, πχ μεικτης χρησης 50/50 (ΑΤ) ή αν θελεις κατι πιο "σκληρο", μπορεις να πας σε 70/30 ή ακομη και σε 80/20 (ΜΤ), τα οποια θα βρεις σε διαφορες εταιρειες, τυπους και τιμες...
Το επομενο βημα (κατ εμε), θα πρεπει να ειναι μια δοκιμασμενη παντα αναρτηση, με ελαφρο ψηλωματακι, δηλαδη γυρω στα +4 εως +6 cm...
Τα "απο κατω" προστατευτικα, ειναι σιγουρο οτι θα σε καλυψουν σε πιθανες δυσκολες καταστασεις, του στυλ πετρες, βραχακια κλπ κλπ εδαφικες ανωμαλιες, αλλα παντα εξαρταται και απο το που κυκλοφορεις εκει στο νησι... Παντως οποιαδηποτε προστασια, σιγουρα δεν κανει κανενα κακο στο jimny σου, περα απο το βαρος που σου προσθετει...
Στο θεμα του εργατη τωρα που προανεφερες, προσωπικα, ειμαι σχεδον "καθετος" στους WARN και στους RAMSEY, χωρις να θελω βεβαια να κατηγορησω καποια απο τις 10δες μαρκες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα... Εαν δεις, τα περισοοτερα 4χ4 "φορανε" WARN και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιο...
Υπολογισε, οτι ειδικα για το jimny μας και βεβαια για μια normal εως και λιγο πιο "βαρια" χρηση, χρειαζεσαι εναν εργατη γυρω στις 8.000 λιμπρες... καποιοι φορανε 6000 και καποιοι αλλοι 9000 εως και 12.500 λιμπρες, αλλα μιλαμε για πιο "ειδικες" χρησεις και καταστασεις!
Ελπιζω να σε βοηθησα οσο μπορω, αλλα και για οτι αλλο χρειαστεις, ειμαι στη διαθεση σου, οπως και ολοι βεβαια (πιστευω) οι φιλοι μας εδω και βεβαια, παντα καλα να περναμε... ;)
εχουμε και λεμε....
Kοιτα... μεχρι αυτο το υψος, δηλαδη γυρω στους 4/5/6 ποντους, σιγουρα δεν υπαρχει κανενα προβλημα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου...
Ειναι δηλαδη μια μικρη μετατροπη, που σιγουρα βεβαια φευγει απο τα standards της... "μαμας" εταιρειας, αλλα σε καμμια περιπτωση δε καθιστα το αυτοκινητο επικινδυνο στην οδηγηση, τοσο στην ασφαλτο, οσο και εκτος δρομου... Θα ελεγα οτι ειναι αυτο το λιγο υψος που λειπει απο το jimny...!
Eπισης, xαιρομαι και εγω, αλλα και καποιοι αλλοι (θα δεις...), που η παρεα των εραστων της αυτονομης καταδυσης του jimnyclub μεγαλωνει!!! ;) lol cl yah
Φίλε μου,το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!
όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε.... ;)
Φίλε μου,το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!
όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε.... ;)
σε ταξιδακια?πχ πατραΦίλε μου,το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!
όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε.... ;)
Έχει αλλά συνηθίζεται πολύ γρήγορα και δεν προβληματίζει...Προσωπικά όπως το οδηγούσα πριν έτσι το οδηγώ και τώρα...για εντός μιλάω πάντα...
φιλε warhol καταρχην καλοσωρισες στην πανελληνια παρεα μας >ilov< >ilov< >ilov2< >ilov2<προτεινεις ψηλωμα +4 cm ή +6 cm? t4
οταν πρωτοπηρα το jimny μετα απο 1 βδομαδα εκανα το πρωτο του ταξιδι:Θεσ/νικη-Αθηνα
ολα μια χαρα δεν κουραστηκα καθολου(πες και το οτι ηταν η λαχταρα να το οδηγησω)
απο τοτε εχω αλλαξει 2 αναρτησεις οσον αφορα το υψος και το συγκεκριμενο δρομολογιο το εκανα αρκετες φορες και με τις 2 αναρτησεις
ΟΜΕ +4cm(full set αναρτηση και ελατηρια)
+6cm(ΟΜΕ αμορτισερ MAD ελατηρια) που φοραω τωρα.οπως λεει και ο verse απλα θελει στην αρχη να το συνηθησεις μετα θα δεις μεγαλη διαφορα και στους κραδασμους απο τις ανωμαλιες των....αψογων ελληνικων δρομων lol lol απλα θελει λιγο προσχη στις εντονες πλεον κλισεις (οχι ομως επικινδυνες εφοσον οδηγουμε συνετα) αλλα και αυτο το συνηθιζεις
;) Υπομονη... Trust me... >:D
;) Υπομονη... Trust me... >:D
Κανένα coilover with elliptic 3/4???? roc2 roc2 roc2 roc2 roc2
Βρε τι να το κάνεις, με τόσο λίγο βάρος(αυτοκίνητο και οδηγός ;D) έχεις πάντα πρόσφυση ;) ;D lol
87 87 lol lol lol (αυτό μου έμεινε lol lol lol lol)
Πες το ρε Nicksi κ με εχει φαει η αγωνια.Νομιζα οτι θα ηταν για υψος πανω απο 6cm.
Εχω ηδη ΟΜΕ με ΜΑD +3.5cm
Πανω που ειχα βρει τι θα κανω για να παω +6 μου εκοψες την φορα.
Παλι πισω στα προηγουμανε σχεδια.
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
κοινως την κατσαμε τη βαρκα bhe bheπηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
Παρόλες τις "λαμογιές" που κάνουν οι αντιπροσωπείες θεωρώ λογικό να μην αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για μη πιστοποιημένες μετατροπές.
κοινως την κατσαμε τη βαρκα bhe bheπηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
Παρόλες τις "λαμογιές" που κάνουν οι αντιπροσωπείες θεωρώ λογικό να μην αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για μη πιστοποιημένες μετατροπές.
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...