jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Κατασκευές / Μετατροπές => Μήνυμα ξεκίνησε από: NickSi στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 09:38

Τίτλος: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 09:38
Αγαπητοι φιλες/οι συνfοrumιστες...
Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε. πριν απο λιγο διαστημα, ειχα (δυστυχως) την ασχημη εμπειρια ενος ατυχηματος με το jimny μου...
Συγκεκριμενα, κατα την εξελιξη της πανεμορφης εκδρομης μας στο Γραμμο και κατα τη διαρκεια των διαφορων «ανωριμων» αθλοπαιδιων που ειχαμε επιδοθει... τουμπαρισα το jimny μου, με ασχημα επακολουθα, ευτυχως με μονο υλικες ζημιες!!!
Με αφορμη αυτη μου την εμπειρια, εκανα διαφορες σκεψεις, για το που, πως και κυριως το γιατι... 
Ενα αυτοκινητο, σχετικα καλα «στημενο», φτιαγμενο απο εμπειρους ανθρωπους και με καλα πραγματα επανω του!
Ομως, τελικα... φτανει μονο αυτο?
Γιατι να εχω τη συγκεκριμενη αναρτηση στο αυτοκινητο? 
Γιατι να εχω αυτα τα συγκεκριμενα λαστιχα? 
Γιατι να εχω βοηθητικο κιβωτιο απο samurai και μειωτηρα? 
Ειναι καποιες ερωτησεις για παραδειγμα, που ισως σκεφτονται και καποιοι αλλοι απο εμας...

Στο σημειο αυτο λοιπον, εκανα καποιες σκεψεις που αφορουν τους λογους που (σχεδον) ολοι μας κανουμε καποιες βελτιωσεις / μετατροπες στα αυτοκινητα μας. Το βασικοτερο απο ολα ομως, ειναι να ξερουμε γιατι κανουμε την οποιαδηποτε αλλαγη απο τις εργοστασιακες προδιαγραφες των αυτοκινητων!  Δεν αρκει να παμε και να βαλουμε τα χ λαστιχα, απλα επειδη μας ειπε ο φιλος μας ή ο γνωστος μας ή επειδη το διαβασαμε καπου οτι ειναι καλο...
Η ταδε αναρτηση, δεν σημαινει οτι καλυπτει κι εμας επειδη τη φοραει ο δεινα αγωνιζομενος σε αγωνες trοphy…


Αποφασιζοντας λοιπον να κανουμε καποια μικρη ή μεγαλη αλλαγη/μετατροπη/βελτιωση σε οποιοδηποτε τμημα του αυτοκινητου, θα πρεπει πρωτα να εχουμε ξεκαθαρισει το τι ακριβως θελουμε να κανουμε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε ηδη τη χρηση που θα εχει το αυτοκινητο μας... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν το αυτοκινητο θα ειναι «ασφαλτινο» ή «χωματινο»... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν θα το εχουμε για κυριο αυτοκινητο μας ή για αυτοκινητο «βολτας» του Σαββατοκυριακου & για παιγνιδι...

Αφου λοιπον εχουμε πλεον ξεκαθαρισει τι απαιτησεις χρησης εχουμε απο το αυτοκινητο μας, προχωραμε στο «στησιμο» του... Αλλα καλουδια θα πρεπει να επιλεξουμε για ενα αυτοκινητο που θα το θελουμε απλα για να παμε μια απλη χωματινη βολτα το Σαββατοκυριακο και με τελειως διαφορετικα πραγματα θα το εξοπλισουμε για να κανουμε ακραιες και πολυ extreme
δραστηριοτητες...

Δεν μας χρειαζεται για παραδειγμα το snorkel ή το μπροστινο μπλοκε διαφορικο, αν οι εκδρομουλες μας, δεν ξεπερνουν τη Βαρκιζα ή τον Αγ. Στεφανο...
ΝΑΙ σε ολο τον εξοπλισμο των τετρακινητων οχηματων, αλλα με παντα με συνεση και οχι επειδη ο ψ γνωστος εβαλε 2 ιντσες body lift, παμε να βαλουμε κι εμεις... καμμια φορα αυτο κατανταει και επικινδυνο!!!

Ας ερθουμε τωρα στη φαση του οτι εχουμε επιλεξει να... «βαρυνουμε» καπως τον εξοπλισμο του οχηματος μας... εχουμε ηδη μια αναρτηση +10 ποντους, εχουμε κανει και ενα body lift 2 ιντσων, εχουμε βαλει και καποια mud λαστιχα... αυτοματως το αυτοκινητο μας εχει ξεφυγει εντελως απο τα εργοστασιακα standards, τουλαχιστον 17 – 18 ποντους, πραγμα... ελαφρως επικινδυνο για ασφαλτινη χρηση με ταχυτητες αρκετων χιλιομετρων!!! Το αυτοκινητο μας ειναι στημενο για χωματινη off road χρηση και εκει ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα.
Ομως, κυριως λογω υψους & μετατοπισης του κεντρου βαρους του, στην ασφαλτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι, κυριως στις στροφες...

Σε αντιθεση τωρα με το προηγουμενο παραδειγμα, εαν εχουμε ενα αυτοκινητο που απλα του εχουμε αλλαξει την αναρτηση, με καποια αλλη, στο ιδιο υψος αλλα λιγο ή περισσοτερο σκληρη, εχουμε ΗΤ ή ΑΤ λαστιχα και ειμαστε αρκετα ασφαλεις στην ασφαλτο, δεν μπορουμε να εχουμε ιδιαιτερες απαιτησεις στην off road χρηση του αυτοκινητου, ουτε να εχουμε απαιτησεις για ιδιαιτερα τρελλα κρεμασματα των τροχων σε καποια περασματα εμποδιων...

Εφερα δυο ακραια παραδειγματα, για να καταλαβουμε οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, με ενα συγκεκριμενο στησιμο...

Θελοντας να μη κουρασω καποιον με το διαβασμα, κλεινω και υπενθυμιζω οτι πρωτα πρεπει να αποφασιζουμε και μετα να υλοποιουμε!!!

Γλυτωνουμε ετσι, χρονο, χρημα και κυριως δεν ταλαιπωρουμε το αυτοκινητακι μας!!!
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Jericho στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:45
Σωστός ο Νίκος, θίγει ένα θέμα, ίσως το σημαντικότερο, αυτό των μετατροπών - βελτιώσεων...

Όταν πρωτοαπέκτησα το Jimny, ήμουν στη σκέψη και εγώ για extreme μετατροπές, ψηλώματα, αναρτήσεις και χίλια δυό άλλα...

Μετά από σοβαρότερη σκέψη όμως, κατέληξα ότι θα είναι δύσχρηστο στο δρόμο, και εν δυνάμει επικίνδυνο.

Μπορώ με σιγουριά να πω, ότι το μικρό ψήλωμα που έχω (+ 3,5 cm) και το 100 % πίσω μπλοκέ, μαζί με χωμάτινα λάστιχα, με βγάζουν ασπροπρόσωπο στην πλειονότητα των δύσκολων σημείων...

Έτσι κ αλλιώς, το Trial δεν είναι το στοιχείο μου, προτιμώ αγώνες αντοχής ή Rally Raid...!

Απλά σκέφτομαι ίσως για μια ανάρτηση μέχρι + 5 cm, ανθεκτική στις κακουχίες, για να είμαι πιο σταθερός εντός και εκτός δρόμου... Ίσως τα Hot Bits που αναφέρθηκαν, αν αξίζουν το κόστος τους...

Και τα καλύτερα έρχονται...!
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Teo στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:51
Κοίτα....ποιός μιλάει !!!

Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Teo στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:56
Μπάρμπα... ότι δεν σου χρειάζεται για τις βόλτες σου στη ...Βάρκιζα και στον Αγιο Στέφανο, ξήλωσέ το και το αγοράζω εγώ...

(έτσι κι αλλιώς στη Βάρκιζα και στον Αγιο Στέφανο, δεν πηγαίνω....)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Metalaxe στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 15:04
Το θέμα που θίγει ο Νίκος είναι πάντα επίκαιρο και σωστό, απλά πολλές φορές μπαίνουμε όλοι στο "τρυπάκι",  "αφού το έχει ο Νίκος θα το βάλω κι εγώ", άλλες φορές είναι θέμα καθαρά επίδειξης (πόσοι και πόσοι άραγε έχουν φτιάξει "τέρατα" με locker, 3" αναρτήσεις, ARB προφυλακτήρες, 31" λάστιχα Mud κλπ και δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα που λέει ο λόγος ??), άλλες φορές απλά υπάρχουν λεφτά για ξόδεμα, άλλες φορές πάλι είναι φυσική "ανάγκη" να βάλεις ότι έχει και ο διπλανός ή ακόμα καλύτερα και κάτι παραπάνω για να είσαι "καλύτερος", πιο μουράτος, πιο ψηλός, πιο offroader...
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας λίγο ή πολύ για διάφορους λόγους νιώθουμε την ανάγκη να εξοπλίσουμε τα οχήματά μας όσο καλύτερα μπορούμε και τις περισσότερες φορές μας φρενάρει μόνο και μόνο το οικονομικό θέμα, η ουσία είναι να μαζεύουμε εμπειρίες και να τις αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο για δικό μας όφελος και φυσικά να μαθαίνουμε από τους παλιότερους και εμπειρότερους.
 

 
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: gc στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 21:58
σωστος ο Nicksi και ο Metalaxe και ο Jericho.
Πριν κανουμε βηματα για αλλαγες ρωταμε, βλεπουμε, μαθαινουμε, και ζυγιζουμε τις αναγκες μας.
Ενα αυτοκινητο ανασφαλες στην ασφαλο ειναι οτι χειροτερο για τον οικογενειαρχη (αλλα και για ολους γενικως).
Με μια απλη αναρτησουλα ειναι στο σωστο δρομο και σε τελικη ας μην παει και 10μετρα πιο κατω....

Οποιος θελει να τουμπανιασει τον μητσο, ας το κανει με γνωμονα το σωστο δεσιμο και τις ασφαλεις εξορμησεις.

Βαλτε μπροστα την ασφαλεια σας και των δικων σας, και μετα προχωρηστε σε οποιαδηποτε αλλαγη (που επηρεαζει την οδηγικη ασφαλεια παντα)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: bilias_jr στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:00
Προεδρε σε βρισκω σωστο! ;)
Η δικια μου εμπειρια το καλοκαιρι με 6500 χλμ σε εναμιση μηνα ητανε οτι το αμαξι εχει στηθει σε ποσοστο 20οn-80off.
Αμα εχεις υπομονη στο δρομο ειναι υποφερτο και ενας λογος της μετατροπης ειναι να μην το ζοριζω-παταω στην ασφαλτο!Πληρως εξοπλισμενο αλλα και εκδρομικο! ;)
Το θεμα ειναι να σε πηγαινει παντου εκτος απο το συνεργειο! 0_21 87
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: savvoul στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:07
εκδρομικο! ;)
ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: bilias_jr στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:11
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12920&g2_serialNumber=2 ha ha ha
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: bilias_jr στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:12
εκδρομικο! ;)
ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
εκδρομικο αλλα barbarian!
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: savvoul στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:13
εκδρμικό αλά barbarian  lol lol lol
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: bilias_jr στις Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:15
 lol lol roc2
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: fanis στις Σεπτέμβριος 14, 2006, 22:01
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο Νίκο και με τα άλλα παιδιά η δική μου εμπειρία είναι ότι ανάλογα με την παρέα που θα μπλέξεις και με την τρέλα που κουβαλάει αυτή η παρέα έτσι θα στηθεί και το αμάξι σου. Το δικό μου έχει φύγει εντελώς από τα εργοστασιακά standard και έχει γίνει off-road use only μιας και στο δρόμο είναι άκρος επικίνδυνο και αρκετά εκνευριστικό θα έλεγα. Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα τζιπάκι για κύριο αυτοκίνητο διότι κάνω αρκετά χιλιόμετρα και δεν με βολεύει, οπότε αφού είχα την οικονομική δυνατότητα αγόρασα ένα τζιπ για να ξεφεύγω στο βουνό μαζί με φίλους, από εκεί και πέρα η γνωριμία μου με κάποια άτομα (τρελαμένους) με έβαλε σε ένα άλλο τρυπάκι αγώνων αλλά και σε κάποια περάσματα που δεν πάς ούτε και με τα πόδια οπότε εκανακαστικά  πλέον το αμάξι μου έγινε play car. Τα λεφτά που έχω ρίξει είναι πάρα πολλά και μερικές φορές σκέφτομαι μήπως δεν αξίζει αλλά μετά μόλις πάω στο βουνό και μου προσφέρει τα καλύτερα και το χαίρομαι το ξεχνάω. Σίγουρα πάντως αν το είχα για κύριο αυτοκίνητο θα το άφηνα μαμά. Αυτή είναι η γνώμη μου και πιστεύω να μην έγραψα πολλά.   a105
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Σεπτέμβριος 14, 2006, 23:30
H μετατροπή και η ανάγκη για μετατροπή στο αυτοκίνητο ειναι πράγματα αλληλοεξαρτώμενα.
Χρησιμοποιώντας τα jimny μας κυρίως ως εκδρομικά, τι ανάγκες για μετατροπές έχουμε??
Εινα ανάλογες με το τι εκδρομές κάνουμε...
Οσες φορές εχουμε πάει εκδρομή, αυτά που είδα να χρειάζονται είναι μια ανάρτηση, το πολύ μέχρι +4 και μια 5άδα καλά λάστιχα(ίσως και ένα πίσω μπλοκέ, ας ήταν και Lock right που μου χρειάστηκε σε κόλημα μονόπαντα σε πάγο..).
Η ένοια το έχω ενα αυτοκίνητο το κάνω τούμπανο , rescue car, ή οτιδήποτε άλλο, για να φύγω απο εδώ να πάω στα Γιάννενα με την ταυτότητα στο στόμα φωνάζοντας μπανζάι στον δρόμο, για να κάνω εκει ανωρημότητες, να περάσω 5 νεροφαγώματα, ή να μπώ σε παιδική χαρά, για μένα δεν έχει νόημα...για μένα
Νόημα έχει το να βρώ στον δρόμο μου εμπόδια και να τα ξεπεράσω για να φτάσω στον προορισμό μου..
Εαν ήταν να ΄πάω στα Γιάννενα για να περάσω νεροφάγωμα....το κάνω και στον Ντράφι...
Στην εκδρομή τι ζητάμε? να περάσουμε καλά...
Αρα είμαστε πολλοί, και εκδρομή ανω των 5-6 τουτού είναι δύσκολο να είναι x-treme.
Aπο την άλλη για να πάς κάπου και να εκδράμεις, θα περάσεις την περισσότερη οδιγική σου εμπειρία κυρίως σε άσφαλτο, αρά πρέπει να σου βγει η Παναγία στην άσφαλτο , ή να πεις τον Χριστό φαντάρο, για να ευχαριστηθείς λίγο εκτός...
Το jimny απο μόνο του σαν αυτοκίνητο έχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου(ιδίως οι παλιές εκδόσεις, για το καινούργιο κρατάω μια πισινή γιατί μένει συχνά χωρις τετρακίνηση...).
Εχω κάνει εκδρομές με ανάρτηση χειρότερη απο την μαμίσια, μιας και ήταν η μαμίσια αλλά είχε κάτσει και 2 εκ., με μόνο συν μια τετράδα καλά ΑΤ..
Το να ανεβάσω το αμάξι μου πάνω σε μια πέτρα(ενας τσολιάς καθότανε.. lol) ή να περάσω το αποστραγγιστικό, ή να το κοπανάω για να δώ πότε θα σπάσει, ή πότε σπάει ένα ημιαξόνιο...δεν είναι στην φιλοσοφία μου, και στο τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου(που το θέλω για να γυρίσω, και να πάμε και την άλλη μέρα στην δουλειά, και να ξαναπάμε κάπου γιατί με αυτό χαιρόμαστε, και φυσικά γιατί δεν θέλω να πετάω λεφτά για να το σπάω...).
Αρα η εκάστοτε μετατροπή γινετε ανάλογα με τον τρόπο χρήσης ή την φιλοσοφία χρήσης του κάθε αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη του...
Το Jimny του Φάνη, και του Κώστα παλιότερα, μου αρέσουν πάρα πολύ, και θα γούσταρα να τα έφτιαχνα...εαν ήμουν μόνος, άντε το πολύ παντρεμένος ....
Οταν κουβαλάς και άλλους, που δεν γνωρίζουν τον κύνδινο, τα αυτοκίνητα γίνονται αρκετά επικύνδινα για όλους...
Ιδίως εαν έχεις και κανένα μωράκι μέσα..
Παλιότερα στεναχωρήθηκα όταν έμαθα ότι ένας γνωστός (απο το gr) τουμπαρε με την γυναίκα του και το παιδί του μέσα, και ότι ο ουρανός κατέβηκε πολύ χαμηλά...
Γιατί??
Για να έχεις 30άρια και 10άποντη, και να περνάς απο πάνω....
Πάνω απο πού και πότε??
Τουλάχιστον θέλει υπερβολική προσοχή και οδήγηση με σύνεση...το αμάξι όταν το πειράζεις και ιδίως στην ανάρτηση του, γίνεται άλλο αυτοκίνητο ή καλύτερα σταματάει να είναι αυτοκίνητο και γίνετε off road.
Με 3,5 εκ συν αλλά μαλακή ανάρτηση και με την μπαγκαζιέρα τίγκα πάνω...το jimny ήταν βάρκα γιαλό(το κέντρο βάρους άλλωστε είχε ανέβει πολύ ψηλά....
Με 80 -90 καλά ήταν ...κανείς και οικονομία, έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.....
Eλπίζω να σας κούρασα και να καταλάβατε ότι πρέπει να προσέχουμε, και για εμάς και για τους άλλους που βρίσκονται μαζί μας στον δρόμο, μιας και δεν μας φταίνε..
Μετατροπές με σύνεση, και αν γίνετε μια μετατροπή, για οποιονδήποτε λόγω , ακόμα και γιατι μας αρέσει..., να είμαστε προσεκτικοί...
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: fanis στις Σεπτέμβριος 15, 2006, 15:05
Γιάννη όταν κάποιος στήσει το αυτοκίνητό του έτσι πάει να πει ότι το έχει για άλλο σκοπό και όχι για εκδρομές αλλά αν χρειαστεί να πάει και μια εκδρομή την κάνει. Αλλά όταν έχεις μπει σε ένα τρυπάκι αγώνων και extreme off-road δεν μπορείς να μείνεις στα 195 και στην 4ποντη γιατί απλά δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάποια θέση αφού ο πήχης έχει εκτοξευθεί τρομακτικά ψιλά πλέον. Η μετατροπές στο jimny και να το κάνω καλύτερο από ότι είναι μου αρέσουν γιατί το έχω για (play car ) και μόνο ,μου αρέσουν και οι αγώνες αλλά και το extreme off-road, δεν θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο λοιπόν να πηγαίνω εκδρομές. Και για τη μεταφορά πλέον τρέιλερ. Το off-road πλέον έχει τις κατηγορίες του και ο καθένας όπως τι βρίσκει.  8) 8)
Φιλικά Φάνης.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: bilias_jr στις Σεπτέμβριος 15, 2006, 18:36
Η αληθεια ειναι οτι το ενα φερνει το αλλο και δεν καταλαβαινεις για ποτε ξεφευγει το αμαξι!
Εφοσον εχεις μπει στο τρυπακι του οφ-ροαδ δεν μπορεις να κανεις κατι , εαν θες να κανεις εκδρομες πρεπει να κινηθεις σε λογικα πλαισια! ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Σεπτέμβριος 17, 2006, 00:21
Γιάννη όταν κάποιος στήσει το αυτοκίνητό του έτσι πάει να πει ότι το έχει για άλλο σκοπό και όχι για εκδρομές αλλά αν χρειαστεί να πάει και μια εκδρομή την κάνει. Αλλά όταν έχεις μπει σε ένα τρυπάκι αγώνων και extreme off-road δεν μπορείς να μείνεις στα 195 και στην 4ποντη γιατί απλά δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάποια θέση αφού ο πήχης έχει εκτοξευθεί τρομακτικά ψιλά πλέον. Η μετατροπές στο jimny και να το κάνω καλύτερο από ότι είναι μου αρέσουν γιατί το έχω για (play car ) και μόνο ,μου αρέσουν και οι αγώνες αλλά και το extreme off-road, δεν θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο λοιπόν να πηγαίνω εκδρομές. Και για τη μεταφορά πλέον τρέιλερ. Το off-road πλέον έχει τις κατηγορίες του και ο καθένας όπως τι βρίσκει.  8) 8)
Φιλικά Φάνης.

Φάνη συμφωνώ με όλα αυτά που λές, αυτά που γράφω εγώ τα γράφω για αυτούς που φτιαχνουν παρορμητικά τα αυτοκίνητα τους, επειδεί είναι και του άλλου έτσι ή το είπε "αυτός" οδηγώντας κάτι μέσα στην άγνοια του πως συμπεριφέρεται το Jimny, δεν μίλησα για αυτούς που ξέρουν τι οδηγούν...
Εσύ ο Κώστας, ο Νίκος, που έχετε και τα πιο xtreme και τα άλλα παιδιά με τα λιγότερο πειραγμένα ξέρουν τι οδηγούν...
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
To φιλικά ενοείτε, πάντα φιλικά μιλάμε...:)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Σεπτέμβριος 18, 2006, 08:16
Φάνη συμφωνώ με όλα αυτά που λές, αυτά που γράφω εγώ τα γράφω για αυτούς που φτιαχνουν παρορμητικά τα αυτοκίνητα τους, επειδεί είναι και του άλλου έτσι ή το είπε "αυτός" οδηγώντας κάτι μέσα στην άγνοια του πως συμπεριφέρεται το Jimny, δεν μίλησα για αυτούς που ξέρουν τι οδηγούν...
Εσύ ο Κώστας, ο Νίκος, που έχετε και τα πιο xtreme και τα άλλα παιδιά με τα λιγότερο πειραγμένα ξέρουν τι οδηγούν...
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
To φιλικά ενοείτε, πάντα φιλικά μιλάμε...:)

Με την ευκαιρια που το ανεφερε ο Γιαννης, θελω να σας πω οτι και εγω που εκανα το αρχικο post στο συγκεκριμενο θεμα, το εγραψα, ορμομενος απο το ατυχημα που ειχε ο Troll... Eπαθα σοκ, οταν καποιος κοινος γνωστος μας με ενημερωσε για το ατυχημα αυτο...
Κατοπιν αυτου και λογω του οτι "εζησα" κι εγω κατι παρομοιο αλλα χωρις τα επακολουθα εκεινα, σκεφτηκα οτι πρεπει να διευκρινιστουν καποια πραγματα σε ολους οι οποιοι σκεφτονται τις οποιεσδηποτε μετατροπες, ή καποιες τουλαχιστον που αλλαζουν λιγο ή πολυ την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου μας... 
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: kostas katsenos στις Σεπτέμβριος 18, 2006, 10:55
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....

Είναι καλά τουλάχιστον το παιδί? Τα σίδερα ξαναφτιάχνονται και τα αυτοκίνητα ξαναγοράζονται.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 20:16
Γιατρέ μου...αφού μπήκε και έγραψε...μια χαρά είναι :)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: kostas katsenos στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 21:15
Γιατρέ μου...αφού μπήκε και έγραψε...μια χαρά είναι :)


Πότε? Τί έγραψε ? Δεν το είδα.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 23:47
Είναι παλια΄ιστορία η τουμπα, πρωτου γραφτεί καν εδώ....
Το κατάλαβες τώρα??
Εαν όχι ...πάρε ενα Tavor των 2.5 και ξάπλωσε...θα σου περάσει 87
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: kostas katsenos στις Σεπτέμβριος 26, 2006, 00:18
Είναι παλια΄ιστορία η τουμπα, πρωτου γραφτεί καν εδώ....
Το κατάλαβες τώρα??
Εαν όχι ...πάρε ενα Tavor των 2.5 και ξάπλωσε...θα σου περάσει 87

Kαι τώρα το θυμηθήκατε όλοι? Βλέπω τα ξέρεις απέξω τα φάρμακα. ha ha ha
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: ilias4x4 στις Ιούλιος 19, 2007, 12:25
Αγαπητοι φιλες/οι συνfοrumιστες...
Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε. πριν απο λιγο διαστημα, ειχα (δυστυχως) την ασχημη εμπειρια ενος ατυχηματος με το jimny μου...
Συγκεκριμενα, κατα την εξελιξη της πανεμορφης εκδρομης μας στο Γραμμο και κατα τη διαρκεια των διαφορων «ανωριμων» αθλοπαιδιων που ειχαμε επιδοθει... τουμπαρισα το jimny μου, με ασχημα επακολουθα, ευτυχως με μονο υλικες ζημιες!!!
Με αφορμη αυτη μου την εμπειρια, εκανα διαφορες σκεψεις, για το που, πως και κυριως το γιατι... 
Ενα αυτοκινητο, σχετικα καλα «στημενο», φτιαγμενο απο εμπειρους ανθρωπους και με καλα πραγματα επανω του!
Ομως, τελικα... φτανει μονο αυτο?
Γιατι να εχω τη συγκεκριμενη αναρτηση στο αυτοκινητο? 
Γιατι να εχω αυτα τα συγκεκριμενα λαστιχα? 
Γιατι να εχω βοηθητικο κιβωτιο απο samurai και μειωτηρα? 
Ειναι καποιες ερωτησεις για παραδειγμα, που ισως σκεφτονται και καποιοι αλλοι απο εμας...

Στο σημειο αυτο λοιπον, εκανα καποιες σκεψεις που αφορουν τους λογους που (σχεδον) ολοι μας κανουμε καποιες βελτιωσεις / μετατροπες στα αυτοκινητα μας. Το βασικοτερο απο ολα ομως, ειναι να ξερουμε γιατι κανουμε την οποιαδηποτε αλλαγη απο τις εργοστασιακες προδιαγραφες των αυτοκινητων!  Δεν αρκει να παμε και να βαλουμε τα χ λαστιχα, απλα επειδη μας ειπε ο φιλος μας ή ο γνωστος μας ή επειδη το διαβασαμε καπου οτι ειναι καλο...
Η ταδε αναρτηση, δεν σημαινει οτι καλυπτει κι εμας επειδη τη φοραει ο δεινα αγωνιζομενος σε αγωνες trοphy…


Αποφασιζοντας λοιπον να κανουμε καποια μικρη ή μεγαλη αλλαγη/μετατροπη/βελτιωση σε οποιοδηποτε τμημα του αυτοκινητου, θα πρεπει πρωτα να εχουμε ξεκαθαρισει το τι ακριβως θελουμε να κανουμε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε ηδη τη χρηση που θα εχει το αυτοκινητο μας... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν το αυτοκινητο θα ειναι «ασφαλτινο» ή «χωματινο»... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν θα το εχουμε για κυριο αυτοκινητο μας ή για αυτοκινητο «βολτας» του Σαββατοκυριακου & για παιγνιδι...

Αφου λοιπον εχουμε πλεον ξεκαθαρισει τι απαιτησεις χρησης εχουμε απο το αυτοκινητο μας, προχωραμε στο «στησιμο» του... Αλλα καλουδια θα πρεπει να επιλεξουμε για ενα αυτοκινητο που θα το θελουμε απλα για να παμε μια απλη χωματινη βολτα το Σαββατοκυριακο και με τελειως διαφορετικα πραγματα θα το εξοπλισουμε για να κανουμε ακραιες και πολυ extreme
δραστηριοτητες...

Δεν μας χρειαζεται για παραδειγμα το snorkel ή το μπροστινο μπλοκε διαφορικο, αν οι εκδρομουλες μας, δεν ξεπερνουν τη Βαρκιζα ή τον Αγ. Στεφανο...
ΝΑΙ σε ολο τον εξοπλισμο των τετρακινητων οχηματων, αλλα με παντα με συνεση και οχι επειδη ο ψ γνωστος εβαλε 2 ιντσες body lift, παμε να βαλουμε κι εμεις... καμμια φορα αυτο κατανταει και επικινδυνο!!!

Ας ερθουμε τωρα στη φαση του οτι εχουμε επιλεξει να... «βαρυνουμε» καπως τον εξοπλισμο του οχηματος μας... εχουμε ηδη μια αναρτηση +10 ποντους, εχουμε κανει και ενα body lift 2 ιντσων, εχουμε βαλει και καποια mud λαστιχα... αυτοματως το αυτοκινητο μας εχει ξεφυγει εντελως απο τα εργοστασιακα standards, τουλαχιστον 17 – 18 ποντους, πραγμα... ελαφρως επικινδυνο για ασφαλτινη χρηση με ταχυτητες αρκετων χιλιομετρων!!! Το αυτοκινητο μας ειναι στημενο για χωματινη off road χρηση και εκει ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα.
Ομως, κυριως λογω υψους & μετατοπισης του κεντρου βαρους του, στην ασφαλτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι, κυριως στις στροφες...

Σε αντιθεση τωρα με το προηγουμενο παραδειγμα, εαν εχουμε ενα αυτοκινητο που απλα του εχουμε αλλαξει την αναρτηση, με καποια αλλη, στο ιδιο υψος αλλα λιγο ή περισσοτερο σκληρη, εχουμε ΗΤ ή ΑΤ λαστιχα και ειμαστε αρκετα ασφαλεις στην ασφαλτο, δεν μπορουμε να εχουμε ιδιαιτερες απαιτησεις στην off road χρηση του αυτοκινητου, ουτε να εχουμε απαιτησεις για ιδιαιτερα τρελλα κρεμασματα των τροχων σε καποια περασματα εμποδιων...

Εφερα δυο ακραια παραδειγματα, για να καταλαβουμε οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, με ενα συγκεκριμενο στησιμο...

Θελοντας να μη κουρασω καποιον με το διαβασμα, κλεινω και υπενθυμιζω οτι πρωτα πρεπει να αποφασιζουμε και μετα να υλοποιουμε!!!

Γλυτωνουμε ετσι, χρονο, χρημα και κυριως δεν ταλαιπωρουμε το αυτοκινητακι μας!!!
Συμφωνω απολυτα!!!
Εγω θελω να το προχωρησω λιγο...
Το αυτοκινητο που πριν λιγες μερες παρελαβα, απο Σεπτεμβριο ξεκιναω να το τουμπανιαζω. Ενα απο τα πραγματα που θα βαλω σιγουρα ειναι cage. Mε αφορμη τη συμετοχη μου στο Trophy του Εβρου για δευτερη φορα, αναρωτηθηκα αν αξιζει τον κοπο να χωνουμε τοσα λεφτα σε μπλοκε, αναρτησεις κλπ, και να μην ριχνουμε καποια και για την ασφαλεια μας. Στα δυο προηγουμενα αυτοκινητα 4Χ4 που ειχα δεν ειχα βαλει cage, αλλα στο καινουριο θα μπει πρωτα απο ολα.
Πιστευω οτι ειναι απο τις πιο σημαντικες μετατροπες που πρεπει να γινεται σε οσους το αυτοκινητο εχει φτασει σε extreme κατασταση. Το τουμπαρισμα σε ενα τετοιο αυτοκινητο που το χωνεις καλα, ειναι παρα πολυ πιθανο...
Γνωμες???
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Ιούλιος 19, 2007, 14:14
Σωστός ιδίως αν σκέφτεσαι αγωνιστικά....
και προς Θεού όχι cabrio και αγώνες :-[
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: ilias4x4 στις Ιούλιος 19, 2007, 14:44
Σωστός ιδίως αν σκέφτεσαι αγωνιστικά....
και προς Θεού όχι cabrio και αγώνες :-[
Cabrio μονο με σωστο cage αλλιως ... αστο καλυτερα
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 10, 2008, 22:09
καλησπερα και απο μενα!ειμαι κατοχος τζιμνυ απο το 2006  roc2 roc2 και ο λογος που το αγορασα ειναι οι εκδρομες που κανω στο νησι μου και απαιτει να εχω ενα 4χ4!και επειδη ο δρομος που περναω για να φτασω σπιτι ειναι τοσο στενος που μονο τζιμνυ χωραει,η αγορα του με εσωσε!ηρθε ομως η ωρα να γινουν καποιες μετατροπες για να παει και λιγο παραπερα βρε αδελφε  ;D!εδω χρειαζομαι τη συμβουλη σας!για αρχη σκεφτομαι πουλ-μπαρ(μην πεταχτει κανενα γαιδουρι στο δρομο παλι οπως το προηγουμενο καλοκαιρι  >:() αλλα ακουσα οτι απαγορευεται  bhe!λαστιχα επειγοντως καινουργια,προστατευτικη ποδια επισης! και εργατη!εσεις τι προτεινετε?
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 12, 2008, 12:47
Ασε το bull bar, όσο για το γαιδούρι...πρόγκηξε το και θα καταλάβει ;D
Βάλε μια τετράδα λάστιχα, να πηγένουν και χώμα, και μια ανάρτηση απλή για αρχή, και μετά βλέπεις.
Εαν πάς στην ίδια διάσταση ελαστικών, απέφυγε τις ποδιές στα διαφορικά, γιατί θα χαμηλώσουν το ύψος.
Βάλε ποδιά για το τρανσφερ αν κάνεις ταρζανιές.
Γενικά μια καλή φιλοσοφία είναι να ξεκινάς απο τα απλά....
Δες και το πιο πάνω ποστ
Η αληθεια ειναι οτι το ενα φερνει το αλλο και δεν καταλαβαινεις για ποτε ξεφευγει το αμαξι!
Εφοσον εχεις μπει στο τρυπακι του οφ-ροαδ δεν μπορεις να κανεις κατι , εαν θες να κανεις εκδρομες πρεπει να κινηθεις σε λογικα πλαισια! ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 12, 2008, 19:41

Καλησπερα και παλι φιλε warhol...
Aπ οτι καταλαβαινω, εχεις το jimny στη VVT εκδοση και δε πρεπει (απ οσο περιγραφεις... νησι κλπ) να χρειαζεσαι κατι τo πολυ extreme...  Αληθεια, σε ποιο νησι μενεις?

Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα οτι το πουλ μπαρ, προσωπικα, δε με συγκινει καθολου, αλλα δεν εχει και κατι να σου προσφερει, μιας και μιλαμε για το πλαστικο...  Για μεταλλικο, πας σε κατι πληρως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, μιας και η ελληνικη νομοθεσια το απαγορευει σαφεστατα!

Το θεμα μετατροπων ειναι μια παααααααααααααρα πολυ μεγαλη κουβεντα και καθαρα τελειως προσωπικο θεμα αναγκων, χρησης και φυσικα οικονομικο!

Σε πρωτη φαση, θα συμφωνησω με τον παραπανω χρηστη/συνforumιστη, να ξεκινησεις δηλαδη με μια καλη τετραδα λαστιχα, πχ μεικτης χρησης 50/50 (ΑΤ) ή αν θελεις κατι πιο "σκληρο", μπορεις να πας σε 70/30 ή ακομη και σε 80/20 (ΜΤ), τα οποια θα βρεις σε διαφορες εταιρειες, τυπους και τιμες...   

Το επομενο βημα (κατ εμε), θα πρεπει να ειναι μια δοκιμασμενη παντα αναρτηση, με ελαφρο ψηλωματακι, δηλαδη γυρω στα +4  εως +6 cm...
Τα "απο κατω" προστατευτικα, ειναι σιγουρο οτι θα σε καλυψουν σε πιθανες δυσκολες καταστασεις, του στυλ πετρες, βραχακια κλπ κλπ εδαφικες ανωμαλιες, αλλα παντα εξαρταται και απο το που κυκλοφορεις εκει στο νησι...  Παντως οποιαδηποτε προστασια, σιγουρα δεν κανει κανενα κακο στο jimny σου, περα απο το βαρος που σου προσθετει...

Στο θεμα του εργατη τωρα που προανεφερες, προσωπικα, ειμαι σχεδον "καθετος" στους WARN και στους RAMSEY, χωρις να θελω βεβαια να κατηγορησω καποια απο τις 10δες μαρκες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα...  Εαν δεις, τα περισοοτερα 4χ4 "φορανε" WARN και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιο...
Υπολογισε, οτι ειδικα για το jimny μας και βεβαια για μια normal εως και λιγο πιο "βαρια" χρηση, χρειαζεσαι εναν εργατη γυρω στις 8.000 λιμπρες...  καποιοι φορανε 6000 και καποιοι αλλοι 9000 εως και 12.500 λιμπρες, αλλα μιλαμε για πιο "ειδικες" χρησεις και καταστασεις!

Ελπιζω να σε βοηθησα οσο μπορω, αλλα και για οτι αλλο χρειαστεις, ειμαι στη διαθεση σου, οπως και ολοι βεβαια (πιστευω) οι φιλοι μας εδω και βεβαια, παντα καλα να περναμε...   ;)

Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 12, 2008, 21:22

Καλησπερα και παλι φιλε warhol...
Aπ οτι καταλαβαινω, εχεις το jimny στη VVT εκδοση και δε πρεπει (απ οσο περιγραφεις... νησι κλπ) να χρειαζεσαι κατι τo πολυ extreme...  Αληθεια, σε ποιο νησι μενεις?

Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα οτι το πουλ μπαρ, προσωπικα, δε με συγκινει καθολου, αλλα δεν εχει και κατι να σου προσφερει, μιας και μιλαμε για το πλαστικο...  Για μεταλλικο, πας σε κατι πληρως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, μιας και η ελληνικη νομοθεσια το απαγορευει σαφεστατα!

Το θεμα μετατροπων ειναι μια παααααααααααααρα πολυ μεγαλη κουβεντα και καθαρα τελειως προσωπικο θεμα αναγκων, χρησης και φυσικα οικονομικο!

Σε πρωτη φαση, θα συμφωνησω με τον παραπανω χρηστη/συνforumιστη, να ξεκινησεις δηλαδη με μια καλη τετραδα λαστιχα, πχ μεικτης χρησης 50/50 (ΑΤ) ή αν θελεις κατι πιο "σκληρο", μπορεις να πας σε 70/30 ή ακομη και σε 80/20 (ΜΤ), τα οποια θα βρεις σε διαφορες εταιρειες, τυπους και τιμες...   

Το επομενο βημα (κατ εμε), θα πρεπει να ειναι μια δοκιμασμενη παντα αναρτηση, με ελαφρο ψηλωματακι, δηλαδη γυρω στα +4  εως +6 cm...
Τα "απο κατω" προστατευτικα, ειναι σιγουρο οτι θα σε καλυψουν σε πιθανες δυσκολες καταστασεις, του στυλ πετρες, βραχακια κλπ κλπ εδαφικες ανωμαλιες, αλλα παντα εξαρταται και απο το που κυκλοφορεις εκει στο νησι...  Παντως οποιαδηποτε προστασια, σιγουρα δεν κανει κανενα κακο στο jimny σου, περα απο το βαρος που σου προσθετει...

Στο θεμα του εργατη τωρα που προανεφερες, προσωπικα, ειμαι σχεδον "καθετος" στους WARN και στους RAMSEY, χωρις να θελω βεβαια να κατηγορησω καποια απο τις 10δες μαρκες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα...  Εαν δεις, τα περισοοτερα 4χ4 "φορανε" WARN και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιο...
Υπολογισε, οτι ειδικα για το jimny μας και βεβαια για μια normal εως και λιγο πιο "βαρια" χρηση, χρειαζεσαι εναν εργατη γυρω στις 8.000 λιμπρες...  καποιοι φορανε 6000 και καποιοι αλλοι 9000 εως και 12.500 λιμπρες, αλλα μιλαμε για πιο "ειδικες" χρησεις και καταστασεις!

Ελπιζω να σε βοηθησα οσο μπορω, αλλα και για οτι αλλο χρειαστεις, ειμαι στη διαθεση σου, οπως και ολοι βεβαια (πιστευω) οι φιλοι μας εδω και βεβαια, παντα καλα να περναμε...   ;)


ευχαριστω για την απαντηση!!για το ψηλωματακι που λες εχω μια ερωτηση!ταξιδευω αρκετα συχνα στην πελλοπονησο και φυσικα στην αθηνα(αργυρουπολη-κεντρο ταξιδι καταντησε)!υπαρχει προβλημα με τις μετακινησεις αυτες αν γινει το ψηλωμα στο τζιμνυ?
ΥΓ.στην κυθνο παω που εχω εξοχικο εκει και κανω και τις καταδυσεις μου!
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 12, 2008, 21:34

Kοιτα... μεχρι αυτο το υψος, δηλαδη γυρω στους 4/5/6 ποντους, σιγουρα δεν υπαρχει κανενα προβλημα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου... 
Ειναι δηλαδη μια μικρη μετατροπη, που σιγουρα βεβαια φευγει απο τα standards της... "μαμας" εταιρειας, αλλα σε καμμια περιπτωση δε καθιστα το αυτοκινητο επικινδυνο στην οδηγηση, τοσο στην ασφαλτο, οσο και εκτος δρομου...  Θα ελεγα οτι ειναι αυτο το λιγο υψος που λειπει απο το jimny...!
Eπισης, xαιρομαι και εγω, αλλα και καποιοι αλλοι (θα δεις...), που η παρεα των εραστων της αυτονομης καταδυσης του jimnyclub μεγαλωνει!!!  ;)  lol cl yah
 
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 12, 2008, 21:44

Kοιτα... μεχρι αυτο το υψος, δηλαδη γυρω στους 4/5/6 ποντους, σιγουρα δεν υπαρχει κανενα προβλημα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου... 
Ειναι δηλαδη μια μικρη μετατροπη, που σιγουρα βεβαια φευγει απο τα standards της... "μαμας" εταιρειας, αλλα σε καμμια περιπτωση δε καθιστα το αυτοκινητο επικινδυνο στην οδηγηση, τοσο στην ασφαλτο, οσο και εκτος δρομου...  Θα ελεγα οτι ειναι αυτο το λιγο υψος που λειπει απο το jimny...!
Eπισης, xαιρομαι και εγω, αλλα και καποιοι αλλοι (θα δεις...), που η παρεα των εραστων της αυτονομης καταδυσης του jimnyclub μεγαλωνει!!!  ;)  lol cl yah
 
εχουμε και λεμε....
αναρτηση και ψηλωμα 4-5 ποντους
εργατη
κοτσαδορο
προστατευτικη ποδια
λαστιχα 50-50
φιμε τζαμια
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: verse στις Μάιος 13, 2008, 11:52
Φίλε μου,

όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε....  ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 14, 2008, 15:09
Φίλε μου,

όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε....  ;)

το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω  ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: verse στις Μάιος 14, 2008, 15:14
Φίλε μου,

όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε....  ;)

το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω  ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!

Έχει αλλά συνηθίζεται πολύ γρήγορα και δεν προβληματίζει...Προσωπικά όπως το οδηγούσα πριν έτσι το οδηγώ και τώρα...για εντός μιλάω πάντα...
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 14, 2008, 19:47
Φίλε μου,

όσον αφορά το ψήλωμα, προσωπικά έβαλα την ΟΜΕ +4 και είμαι πολύ ενθουσιασμένος...Φυσικά αν έχεις χρόνο και διαβάσεις σχετικά ποστς θα βρεις και άλλες λύσεις με όλα τα σχόλια από χρήστες τους. Το ίδιο ισχύει για όλες τις αλλαγές που θέλεις να κάνεις. Για τα λάστιχα μόνο μια παρατήρηση, αν θέλεις να διατηρήσεις την τελική του γύμνι και την ευκολία που ανεβάζει τις στροφές του, προτίμησε λάστιχο στην μαμά διάσταση. Όπως προ-είπαν και οι φίλοι μας, κατέγραψε τις ανάγκες σου, διάβασε λίγο σχετικά ποστς και εδώ είμαστε....  ;)

το μονο που με προβληματιζε με το ψηλωμα,ηταν το κατα ποσο θα ειχε αντικτυπο στην οδηγικη του συμπεριφορα!εφοσον λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα,προχωραω και εγω  ;)!!λαστιχα στην μαμα διασταση θα βαλω!ευχαριστω ολους σας για την βοηθεια!

Έχει αλλά συνηθίζεται πολύ γρήγορα και δεν προβληματίζει...Προσωπικά όπως το οδηγούσα πριν έτσι το οδηγώ και τώρα...για εντός μιλάω πάντα...
σε ταξιδακια?πχ πατρα
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: verse στις Μάιος 14, 2008, 20:05
Μετά τα πρώτα 100ΚΜ με την ανάρτηση θα έχεις ξεχάσει πως ήταν πριν... Για να βεβαιωθείς έλα σε καμία βόλτα να οδηγήσεις κάποιο μόνο με ανάρτηση να δεις και ο ίδιος...Φαντάζομαι πως κανένας φίλος δεν θα σου αρνηθεί μια βόλτα ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Μάχος στις Μάιος 14, 2008, 21:10
φιλε warhol καταρχην καλοσωρισες στην πανελληνια παρεα μας  >ilov< >ilov< >ilov2< >ilov2<

οταν πρωτοπηρα το jimny μετα απο 1 βδομαδα εκανα το πρωτο του ταξιδι:Θεσ/νικη-Αθηνα

ολα μια χαρα δεν κουραστηκα καθολου(πες και το οτι ηταν η λαχταρα να το οδηγησω)

απο τοτε εχω αλλαξει 2 αναρτησεις οσον αφορα το υψος και το συγκεκριμενο δρομολογιο το εκανα αρκετες φορες και με τις 2 αναρτησεις

ΟΜΕ +4cm(full set αναρτηση και ελατηρια)

+6cm(ΟΜΕ αμορτισερ MAD ελατηρια) που φοραω τωρα.οπως λεει και ο verse απλα θελει στην αρχη να το συνηθησεις μετα θα δεις μεγαλη διαφορα και στους κραδασμους απο τις ανωμαλιες των....αψογων ελληνικων δρομων lol lol  απλα θελει λιγο προσχη στις εντονες πλεον κλισεις (οχι ομως επικινδυνες εφοσον οδηγουμε συνετα) αλλα και αυτο το συνηθιζεις
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Μάιος 15, 2008, 00:05
φιλε warhol καταρχην καλοσωρισες στην πανελληνια παρεα μας  >ilov< >ilov< >ilov2< >ilov2<

οταν πρωτοπηρα το jimny μετα απο 1 βδομαδα εκανα το πρωτο του ταξιδι:Θεσ/νικη-Αθηνα

ολα μια χαρα δεν κουραστηκα καθολου(πες και το οτι ηταν η λαχταρα να το οδηγησω)

απο τοτε εχω αλλαξει 2 αναρτησεις οσον αφορα το υψος και το συγκεκριμενο δρομολογιο το εκανα αρκετες φορες και με τις 2 αναρτησεις

ΟΜΕ +4cm(full set αναρτηση και ελατηρια)

+6cm(ΟΜΕ αμορτισερ MAD ελατηρια) που φοραω τωρα.οπως λεει και ο verse απλα θελει στην αρχη να το συνηθησεις μετα θα δεις μεγαλη διαφορα και στους κραδασμους απο τις ανωμαλιες των....αψογων ελληνικων δρομων lol lol  απλα θελει λιγο προσχη στις εντονες πλεον κλισεις (οχι ομως επικινδυνες εφοσον οδηγουμε συνετα) αλλα και αυτο το συνηθιζεις
προτεινεις ψηλωμα +4 cm ή +6 cm? t4
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Μάχος στις Μάιος 15, 2008, 07:53
βασικα το θεμα ειναι για ποια χρηση το θελεις το αυτοκινητο οσον αφορα τις off-road καταστασεις.

γνωμη μου δοκιμασε πρωτα το +4 και απο κει και περα κοιτας και παραπανω ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 15, 2008, 07:58

Φιλε warhol... μη βιαζεσαι και κανε λιγο υπομονη...  ;)
Αναμενεται κατι πολυ καλο και επωνυμο, ειδικα για jimny!!! Αναμενεται μαλιστα πολυ πολυ συντομα...  ;) ;D lol




Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: panosd στις Μάιος 15, 2008, 09:46
Για ποσο υψος θα ειναι η νεα αναρτηση?Ξερουμε τιποτα παραπανω?
Καποιο link να ριξουμε καμια ματια?
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 15, 2008, 09:51

 ;) Υπομονη...   Trust me...   >:D
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: big-terios στις Μάιος 15, 2008, 16:18

 ;) Υπομονη...   Trust me...   >:D

Κανένα coilover with elliptic 3/4????  roc2 roc2 roc2 roc2 roc2
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 15, 2008, 18:54

 ;) Υπομονη...   Trust me...   >:D

Κανένα coilover with elliptic 3/4????  roc2 roc2 roc2 roc2 roc2

Βρε τι να το κάνεις, με τόσο λίγο βάρος(αυτοκίνητο και οδηγός ;D) έχεις πάντα πρόσφυση  ;) ;D lol
 87 87 lol lol lol (αυτό μου έμεινε lol lol lol lol)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: big-terios στις Μάιος 15, 2008, 18:56
Βρε τι να το κάνεις, με τόσο λίγο βάρος(αυτοκίνητο και οδηγός ;D) έχεις πάντα πρόσφυση  ;) ;D lol
 87 87 lol lol lol (αυτό μου έμεινε lol lol lol lol)

Κάνω αντιστάθμιση το τεμπόζιτο ρε συ.  87 87
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: IronΜan στις Μάιος 15, 2008, 18:59
Καλά ρε προεδρα που δεν σε έχει πάρει χαμπάρι ο wolf τι λές lol
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: γιάννης στις Μάιος 16, 2008, 15:37
Α βρε Nicksi τι μας κάνεις!!
Θα μας φάει η αγωνία τώρα!! lol lol
Θα είναι καλό??
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 16, 2008, 15:46

Οχι για σενα Γιαννη μου...  Μονο για τα "μαμα" που θελουν να "ανεβουν" λιγο παραπανω απο τα συνηθισμενα...  ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: panosd στις Μάιος 16, 2008, 22:44
Πες το ρε Nicksi κ με εχει φαει η αγωνια.Νομιζα οτι θα ηταν για υψος πανω απο 6cm.

Εχω ηδη ΟΜΕ με ΜΑD +3.5cm

Πανω που ειχα βρει τι θα κανω για να παω +6 μου εκοψες την φορα.

Παλι πισω στα προηγουμανε σχεδια.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: NickSi στις Μάιος 16, 2008, 23:09
Πες το ρε Nicksi κ με εχει φαει η αγωνια.Νομιζα οτι θα ηταν για υψος πανω απο 6cm.
Εχω ηδη ΟΜΕ με ΜΑD +3.5cm
Πανω που ειχα βρει τι θα κανω για να παω +6   μου εκοψες την φορα.
Παλι πισω στα προηγουμανε σχεδια.

Βρε Πανο...  μηπως δε διαβασες καλα?   Ειπα εγω πουθενα οτι θα ειναι κατω απο τα +6 ?
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: panosd στις Μάιος 17, 2008, 18:14
Ooooops.Λαθος καταλαβα εγω.Περιμενω να δω τι θα γινει.

Βρηκα κ κατι καλο απο Κυπρο.Μου το ειπε ενας συμφοιτητης μου Κυπριος με Jimny.

Θα ανοιξω νεο θεμα.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Ιούλιος 01, 2008, 02:17
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση  bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: maestria στις Ιούλιος 01, 2008, 08:22
Μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις αντιπροσωπεία... όλα μας τα servis ok με πολλές καλύψεις απο εγγύηση... +4 η ανάρτησή μας μέχρι πριν 1 μήνα... +6 τώρα  8)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: Michalis στις Ιούλιος 01, 2008, 08:42
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση  bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...
Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
Παρόλες τις "λαμογιές" που κάνουν οι αντιπροσωπείες θεωρώ λογικό να μην αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για μη πιστοποιημένες μετατροπές.
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Ιούλιος 01, 2008, 11:42
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση  bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...
Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
Παρόλες τις "λαμογιές" που κάνουν οι αντιπροσωπείες θεωρώ λογικό να μην αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για μη πιστοποιημένες μετατροπές.
κοινως την κατσαμε τη βαρκα  bhe bhe
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: 4kinitos στις Ιούλιος 01, 2008, 16:02
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση  bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...
Είναι θέμα αντιπροσώπου να κάνει τα "στραβά μάτια". Καλύπτονται απο τους κανόνες εγγύησης εφόσον η χρήση μη γνήσιων ανταλλακτικών και η τοποθέτησή τους απο μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο ακυρώνει την εγγύηση. Αυτό εν μέρη είναι σωστό γιατί εκτός απο το κόστος σε περίπτωση ζημιάς που δεν θα καλύψει ο αντιπρόσωπος ΔΕΝ θέλει να πάρει την ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος. Κατά την συντήρηση σε περίπτωση που βρεί κάτι "μη προβλεπόμενο" στο όχημά μας σύμφωνα με το workshop manual διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει άμεσα τις εργασίες αν ο ιδιοκτήτης δεν συναινέσει το όχημα να επαναφερθεί στην πρότερη κατάσταση.
Παρόλες τις "λαμογιές" που κάνουν οι αντιπροσωπείες θεωρώ λογικό να μην αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για μη πιστοποιημένες μετατροπές.
κοινως την κατσαμε τη βαρκα  bhe bhe

δεν κατσαμε καμια βαρκα.... :D

αλλαξε συνεργειο....

τουντας-Ψοφιμης στον γερακα.

μου εχει αλλαξει το μισο αμαξι στην εγγυηση χωρις ποτε να πει κουβεντα η οτι φταιει η κακη χρηση η οτιδηποτε. αλλωστε δε νομιζω οτι υπαρχει jimny που ξαναφοραει τα μαμα αμορτισερ ;)
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: warhol στις Αύγουστος 10, 2008, 01:26
μολις γυρισα απο διακοπες,οπου ο τζιμνυς εδωσε ρεσιταλ!!ομως ρε αλανια καποιες φορες,σε δυσκολες ανηφορες δεν τραβαγε!λιγα τα 1.3 για το αυτοκινητο!!καμια ιδεα για βελτιωση?
τελικα τα ψηλωμα ειναι αναγκαιο!!οπως και ο εργατης!
ετοιμαζομαι για αλλαγη αμορτισερ,αγορα εργατη,και καποια καλουδια για το εσωτερικο!το μπατζετ ποσο θα παει?καμια προταση για καποιο καλο μαγαζι?
Τίτλος: Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
Αποστολή από: KazanisGarage στις Φεβρουάριος 16, 2011, 10:26
πηγα προχτες στην αντιπροσωπεια της suzuki στον αλιμο,για να κανω το καθιερομενο σερβις,και μου ειπαν οτι σε περιπτωση που αλλαξω αμορτισερ και βαλω μεγαλυτερα,τοτε χανω την εγγυηση  bhe!σημειωτεον χρειαζομαι καινουργια τακακια και δισκο...

Δε γινεται επειδη αλλαξες αμορτισερ να μη σου καλυψουν ενα αισθητηρα στο μοτερ για παραδειγμα που χαλασε. Ειναι ακυρο εντελως.
Μπορει καλιστα να επικαλεστει ο οποιοσδηποτε πως τα αμορτισερ που αλλαξες δημιουργησαν προβλημα σε καποια σινεμπλοκ παραδειγμα λογω παραπανω σκληροτητας (οχι οτι αυτο παιζει στην πραγματικοτητα, αλλα θα μπορουσε να το επικαλεστει). Δε μπορει να σε πεταξει εκτος εγγυησης ομως επειδη αλλαξες ομως αμορτισερ.
Αυτα ειναι τακτικες αντιπροσωπειων για να σε τρομαζουν και να μην πας πουθενα αλλου, και να στα περνουν εκει. Με συνηθισμενο αποτελεσμα να πηγαινεις σε αλλη αντιπροσωπεια που δεν εχει τετοια κολληματα και να σε χανει απο πελατη.
Μη ξεχναμε ολοι μας πως οι αντιπροσωπειες οταν καλυπτουν κατι στην εγγυηση πληρωνται και το ανταλλακτικο που αλλαξαν αλλα ΚΑΙ την εργασια τους για να το αλλαξουν. Οποτε καταλαβαινεις για ποσο κουτορνιθια μιλαμε που θελουν να σε βγαλουν απο την εγγυηση.