jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: IronΜan στις Ιανουάριος 03, 2007, 20:11
-
το ρηγμα ηταν 13 ολοκληρους ποντους..
:o :o :o :o :oToυ Αγίου Ανδρέα ?? lol
Mε τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ πάντως περνάς πιο εύκολα νομίζω.....Ασχετο....Φάνη πότε περνάς ΚΤΕΟ ρε παιδί να ρθούμε να χαζέψουμε lol lol lol lol lol θα πάθουν πλάκα....
-
το ρηγμα ηταν 13 ολοκληρους ποντους..
:o :o :o :o :oToυ Αγίου Ανδρέα ?? lol
Mε τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ πάντως περνάς πιο εύκολα νομίζω.....Ασχετο....Φάνη πότε περνάς ΚΤΕΟ ρε παιδί να ρθούμε να χαζέψουμε lol lol lol lol lol θα πάθουν πλάκα....
Προς το παρών πέρασα αλλά νομίζω ότι θα ξαναπεράσω πάντως.
-
Το διαχώρησα μιας και διάβασα και κάτι....ανυσυχητικό στο to4x4(αυτό με το ραδιόφωνο lol)!!
ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ
www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=4018&start=0
-
Γιατι ρε Γιαννη;;;μαμα δεν ειναι το γυμνι του Φανη;;; lol lol lol
-
Παρόλα αυτά...απορώ πως πέρασε ::)
Εμένα στο Astra μου την είπανε για την σκούπα :(
Εαν συμβεί πραγματικά κάτι τέτοιο πάντως πολλά παιδιά θα έχουν έντονο πρόβλημα και είναι κρίμα
-
VILEDA ηταν? lol lol lol
-
VILEDA ηταν? lol lol lol
Ου ρε lol lol lol lol lol lol
simota lol
-
παιδες πριν μια βδομαδα περασα το εργαλειο απο ΚΤΕΟ το πηγε ο πατερας μου γιατι εγω δουλευα νυχτα και το πρωι κοιμομουν! λοιπον ακουστε!!! cl ουτε ο πατερας μου ουτε αυτοι στο ΚΤΕΟ δεν ηξεραν απο που ανοιγει το καπο της μηχανης!!! το περασαν ετσι χωρις να κοιταξουν μηχανη!!! χωρις φακελακι χωρις τιποτα j12 και του την ειπαν στο τελος οταν του εδωσαν τα χαρτια επειδη δεν ειχα πυροσβεστηρα και τριγωνο!!! 0_21
-
ουτε ο πατερας μου ουτε αυτοι στο ΚΤΕΟ δεν ηξεραν απο που ανοιγει το καπο της μηχανης!!!
ha3 ha3 κορυφαια κρυψωνα!εχω βαλει στοιχημα με γυναικα οτι δεν μπορει να το βρει.....................και κερδισα! ;) lol lol
-
Βασίλη ότνως ρε φίλε.....
Οταν πήρα τον jimnys αφού το έψαξα καλά καλά και δεν έβγαλα άκρη, φώναξα κάποιους συνάδελφους που πιστοποιημένα ξέρουν απο αυτοκίνητα(tfrc, bmwclub,opelclub...κτλ).....
Στο τέλος ανοίξαμε το manual και όταν είδαμε που ήταν κοιτιόμασταν σαν μ@λ@κες bhe bhe yah
-
Βασίλη ότνως ρε φίλε.....
Οταν πήρα τον jimnys αφού το έψαξα καλά καλά και δεν έβγαλα άκρη, φώναξα κάποιους συνάδελφους που πιστοποιημένα ξέρουν απο αυτοκίνητα(tfrc, bmwclub,opelclub...κτλ).....
Στο τέλος ανοίξαμε το manual και όταν είδαμε που ήταν κοιτιόμασταν σαν μ@λ@κες bhe bhe yah
γιαννη να τους χαιρεσαι lol εψαξες πολυ να τους βρεις lol lol
εγω χθες εψαχνα πως να ανοιξω ενα φορτ φοκους 2006 αλλα roc2 με το κλειδι απο τη μασκα παρατριχα τη γλιτωσα lol lol
-
Mε τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ πάντως περνάς πιο εύκολα νομίζω.....Ασχετο....Φάνη πότε περνάς ΚΤΕΟ ρε παιδί να ρθούμε να χαζέψουμε lol lol lol lol lol θα πάθουν πλάκα....
Περασα ΚΤΕΟ σημερα 87 j12 παθανε πλακα οι τυποι,δεν το οδηγαω ειπε αυτος που το περναγε,τι ειναι αυτο??.(http://www.off-road.gr/modules/PNphpBB2/images/smiles/new_rotcol.gif)............δεν μπορουσε να μπει μεσα! lol lol
Τελοσπαντων την βρηκαμε την ακρη και.... >antegia
-
Ε ρε γέλιο που θα έπεσε...να ήμουν από καμιά μεριά... lol lol lol lol lol lol
-
ευτυχως που ειμασταν μονοι μας 8)............και με ρωταγανε...... δικο σου ειναι αυτο 87.
-
Χαιρετε μαγκες!Εγω το τουτου μου που το πηρα πριν λιγο καιρο δεν ειδα τιποτα για κτεο.Τι παιζει ακριβως?Πρεπει να περασω?Φαινεται σαν να μην εχει περασει ποτε..Ειναι μοντ. του 2000..ευχαριστω!
-
κοιτα την αδεια σου!επρεπε να περασει 4ετια και μετα στη 2ετια! ???
-
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, τα μοντέλα 1999 - 2000 (μπορεί και 2001, δε θυμάμαι) θα περάσουν ΚΤΕΟ φέτος ανάλογα με την ημερομηνία έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας σε χρονικό περιθώριο τριών (3) εβδομάδων πριν και μίας εβδομάδας μετά, οπότε κοίτα πότε έχει βγει η πρώτη άδεια κυκλοφορίας για να δεις πότε θα περάσεις ΚΤΕΟ φέτος... ;) ;) ;)
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 8/99 ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΠΕΡΝΑΩ ΚΤΕΟ??
THANKS ΕΞ ΑΡΧΗΣ!!!!!!!! >kalim< >kalim< >kalim<
-
Τρεις εβδομάδες πριν από την ημερομηνία (δε γράφεις ημέρα του μήνα) μέχρι μία εβδομάδα μετά...
-
Εδώ θα το δείτε αναλυτικά: http://www.in.gr/auto/check2007.asp
-
THANKS MICHALIS KAI METALAXE >236 >236 >236 >236
ΑΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ!!!!!!!
-
Επισης υπαρχει ενα θεμα με τις μεμβρανες τζαμιων. Επιτρεπονται -πια- οι πισω οσο σκουρες και αν ειναι, αλλα δεν επιτρεπονται οι εμπρος -οδηγου, συνοδηγου- όσο ανοιχτες και αν ειναι.... ;)
Περασα κτεο 3/1/07 και τους ρωτησα πριν το παω, οπότε και τις εβγαλα. Επιβεβαιωση για το συγκεκριμενο θεμα, πηρα και απο αυτον που μου τις ειχε περασει.
-
Επισης υπαρχει ενα θεμα με τις μεμβρανες τζαμιων. Επιτρεπονται -πια- οι πισω οσο σκουρες και αν ειναι, αλλα δεν επιτρεπονται οι εμπρος -οδηγου, συνοδηγου- όσο ανοιχτες και αν ειναι.... ;)
Περασα κτεο 3/1/07 και τους ρωτησα πριν το παω, οπότε και τις εβγαλα. Επιβεβαιωση για το συγκεκριμενο θεμα, πηρα και απο αυτον που μου τις ειχε περασει.
καλά πίσω και μπροστά. Οι πλαϊνές ???
-
Το έγραψε και o gc...
Επιτρέπονται μεμβράνες μόνο στα 2 μικρά πίσω παράθυρα του Jimny (εκείνα τα κλειστοφοβικά)...
Παρμπρίζ, πίσω τζάμι και παράθυρα οδηγού και συνοδηγού, απαγορεύεται να έχουν μεμβράνες.
Επιτρέπονται μόνο τα αυτοκίνητα που έχουν φυμέ από το εργοστάσιο σε αυτά τα παράθυρα, (νομίζω Santa fe και Sorento για παράδειγμα) που και πάλι στα μπροστινά παράθυρα είναι πολύ ανοικτές σε χρώμα...
-
Ειναι θεμα χρονου να καταρριφθει η μαλακεια που τους δερνει και εφαρμοζουν τετοιους κανονισμους γιατι 7/10 αυτοκινητα φορανε μεμβρανες και φυσικα δε φορανε μονο πισω!!
Νωρις το θυμηθηκανε να μας το πουνε οι καραγκιοζηδες 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21
-
Σκαλοπάτια και πλαστικό pullbar μπροστά καμια επίσημη γνώμη?
-
Σκαλοπάτια και πλαστικό pullbar μπροστά καμια επίσημη γνώμη?
Το γνήσιο πλαστικό Suzuki A-Bar είναι ομολογκαρισμένο απο τον Σφακιανάκη και δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας. Τα σκαλοπάτια είναι μάλλον στην κρίση του υπαλλήλου στο KTEO εφόσον σύμφωνα με τον νόμο οτιδήποτε εξέχει πέραν των 2 cm απο τις εργοστασιακές διαστάσεις του οχήματος είναι παράνομο.
-
Σκαλοπάτια και πλαστικό pullbar μπροστά καμια επίσημη γνώμη?
Το γνήσιο πλαστικό Suzuki A-Bar είναι ομολογκαρισμένο απο τον Σφακιανάκη και δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας. Τα σκαλοπάτια είναι μάλλον στην κρίση του υπαλλήλου στο KTEO εφόσον σύμφωνα με τον νόμο οτιδήποτε εξέχει πέραν των 2 cm απο τις εργοστασιακές διαστάσεις του οχήματος είναι παράνομο.
Ακριβως
-
Επισης υπαρχει ενα θεμα με τις μεμβρανες τζαμιων. Επιτρεπονται -πια- οι πισω οσο σκουρες και αν ειναι, αλλα δεν επιτρεπονται οι εμπρος -οδηγου, συνοδηγου- όσο ανοιχτες και αν ειναι.... ;)
Περασα κτεο 3/1/07 και τους ρωτησα πριν το παω, οπότε και τις εβγαλα. Επιβεβαιωση για το συγκεκριμενο θεμα, πηρα και απο αυτον που μου τις ειχε περασει.
Ηρθε σχεδόν η ημερομηνία να περάσω ΚΤΕΟ και δεδομένου ότι έχω παντού μεμβράνες ρώτησα τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Σύμφωνα με τις νέες οδηγίες στα ΚΤΕΟ απαγορεύεται ρητά μόνο η μεμβράνη εμπρός. Για τις υπόλοιπες πρέπει να δείξουμε το πιστοποιητικό που μας έδωσαν απο το μαγαζί που τις τοποθέτησαν. Πρέπει να πάω να ξηλώσω την εμπρός διότι αν και είναι το πρώτο στάδιο(σχεδόν δεν φαίνεται)παρόλα αυτά θα κάνουν σίγουρα φασαρία.
Επιβεβαίωσα τα παραπάνω και απο το ΚΤΕΟ και απο την Llumar που τις έβαλα. Αν κάποιος έχει περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ με μεμβράνες ας μας δώσει μία ιδέα ???
-
Τελικά όλα εξαρτώνται από την όρεξη του ελεγκτή...
Έχω μεμβράνες... εκτός από το παρμπρίζ. Ούτε βεβαίωση ζήτησε (την οποία είχα) ούτε καν άνοιξε κουβέντα.
-
Επισης υπαρχει ενα θεμα με τις μεμβρανες τζαμιων. Επιτρεπονται -πια- οι πισω οσο σκουρες και αν ειναι, αλλα δεν επιτρεπονται οι εμπρος -οδηγου, συνοδηγου- όσο ανοιχτες και αν ειναι.... ;)
Περασα κτεο 3/1/07 και τους ρωτησα πριν το παω, οπότε και τις εβγαλα. Επιβεβαιωση για το συγκεκριμενο θεμα, πηρα και απο αυτον που μου τις ειχε περασει.
Ηρθε σχεδόν η ημερομηνία να περάσω ΚΤΕΟ και δεδομένου ότι έχω παντού μεμβράνες ρώτησα τι ακριβώς πρέπει να κάνω. Σύμφωνα με τις νέες οδηγίες στα ΚΤΕΟ απαγορεύεται ρητά μόνο η μεμβράνη εμπρός. Για τις υπόλοιπες πρέπει να δείξουμε το πιστοποιητικό που μας έδωσαν απο το μαγαζί που τις τοποθέτησαν. Πρέπει να πάω να ξηλώσω την εμπρός διότι αν και είναι το πρώτο στάδιο(σχεδόν δεν φαίνεται)παρόλα αυτά θα κάνουν σίγουρα φασαρία.
Επιβεβαίωσα τα παραπάνω και απο το ΚΤΕΟ και απο την Llumar που τις έβαλα. Αν κάποιος έχει περάσει πρόσφατα ΚΤΕΟ με μεμβράνες ας μας δώσει μία ιδέα ???
το jimny το περασα κτεο πριν αλλαξει ο νόμος για τις εμπρος (οδηγου/συνοδηγου) και τις ειχα ξηλωσει. To matrix που το περασα περυσι τον αυγουστο (οταν πια αλλαξε ο νομος) ηταν αποδεκτες και οι εμπρος (με πιστοποιητικο η ανοιχτη αποχρωση llumar).
Ο admin εχει δωσει μια καλη αναλυση για την διαπερατοτητα των μεμβρανων. Αλλα πρεπει να πεσεις σε εντελως στραβοξυλο. Εφοσον οι μπροστινες ειναι οι διακριτικες, δεν εχουν δικαιωμα να σου πουνε τιποτα. Απο οσο ξερω εχουν >70% διαπερατοτητα ;)
-
Η αλήθεια είναι ότι σκέφτομαι να το περάσω "αλλιώς" για να τελειώνουμε...στο κοντινό μου ΚΤΕΟ παίζει συνήθως έτσι το σύστημα...αν ψιλοκάνεις τον έξυπνο έφαγες πόρτα. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις :)
Θα ξηλώσω την μπροστινή και βλέπουμε ???
-
Στα τρια πίσω τζάμια μπορείς να βάλεις οτι θέλεις σε οδηγού-συνοδηγού μέχρι τη μεσαία διαβάθμιση κανένα προβλημα πέρασα
από Αutovision χωρίς το παραμικρό πρόβλημα (και είμαι και +10cm που αυτό φοβόμουνα)
Να εχουμε το νου μας όμως για το μπροστινό παρμπρίζ απαγορεύται οποιαδήποτε μεμβρανη επίσης κάτι εχει πάρει το αυτί μου
οτι εκτός από το ΚΤΕΟ προβλημα με την μπροστινή μεμβράνη μπορεί να προκύψει και από ασφαλιστική εταιρεία σε περίπτωση ατυχήματος
(λόγω περιορισμένης ορατότητας)! ???
-
για το υψος δε λενε κατι... συνηθως για το φαρδος σε κοιτανε περιεργα, αλλα πρεπει να πεσεις σε στραβοξυλο... :)
-
Στα τρια πίσω τζάμια μπορείς να βάλεις οτι θέλεις σε οδηγού-συνοδηγού μέχρι τη μεσαία διαβάθμιση κανένα προβλημα πέρασα
από Αutovision χωρίς το παραμικρό πρόβλημα (και είμαι και +10cm που αυτό φοβόμουνα)
Να εχουμε το νου μας όμως για το μπροστινό παρμπρίζ απαγορεύται οποιαδήποτε μεμβρανη επίσης κάτι εχει πάρει το αυτί μου
οτι εκτός από το ΚΤΕΟ προβλημα με την μπροστινή μεμβράνη μπορεί να προκύψει και από ασφαλιστική εταιρεία σε περίπτωση ατυχήματος
(λόγω περιορισμένης ορατότητας)! ???
Για τα πίσω το γνωρίζω Κων/νε. Μπροστά έχω βάλει το σχεδόν διαφανές. Πρέπει να το προσέξεις υπο γωνία που γυαλίζει λίγο για να το καταλάβεις...αλλά αν είναι στραβόξυλο όπως λέει και ο Γιώργος θα το δεί.
Παίρνω και το 1525 εδώ και 1 εβδομάδα να κλείσω ραντεβού και δεν το σηκώνει κανείς! Σε λίγο θα βγώ εκπρόθεσμος και άντε να το αποδείξω!!
Στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν το πάω διότι δεν θέλω να το οδηγήσουν αυτοί. Το Swift που το πήγα μπήκαν μέσα με τα άρβυλα, γρατζούνισαν τα πλαστικά των μασπιέδων, τα πλαινά χαμηλά στις πόρτες κ.τ.λ. και αρπαχτήκαμε. Το έκαναν χάλια λες και έμπαιναν σε βάρκα. Επειδή έχω κόλλημα και δεν θέλω να μου ...μπιμπίπ...το αυτοκίνητο δεν τους το ξαναπάω bhe
-
Πάντως στην Αutovision στο Σταυρό που το πέρασα ήταν αρκετά κόσμιοι και ήμουν σχεδόν από πάνω τους...
-
Για τα φιμε αν εχετε γνωστο/η που να δουλευει σε νοσοκομειο ζητηστε του αν μπορει να σας παρει μια βεβαιωση απο
οφθαλμιατρο οτι εχετε προβλημα με τα ματια κ οτι συνυσταται οποιοσδηποτε τροπος προστασιας απο τον ηλιο στο αυτοκινητο
οπως πχ. οι αντιλιακες μεμβρανες σε ολες τις γυαλινες επιφανειες του οχηματος σας.
Εγω ετσι περασα το κτεο κ ετσι περναω τους ελεγχους στα μπλοκα της τροχαιας.
-
Τελικά πέρασα επιτυχώς "άνευ λιπάνσεως" lol απο το δημόσιο ΚΤΕΟ Χολαργού. Συνολικός χρόνος 45 λεπτά. Παράβολο 40 ευρώ. Με το χαρτί της Llumar (που διάβασαν 2-3 φορές) αν και "ψιλοστράβωσαν" δεν μου είπαν τίποτα εφόσον είχα βγάλει την μεμβράνη μπροστά. Οσον αφορά την μηχ/κή μετατροπή full kit DGTuning +10cm πήρα συγχαρητήρια διότι πρώτη φορά είδαν τόσο προσεγμένο Jimny με τόσο καλή δουλειά. Εχουν "κόψει" πολλά με "αυτοσχέδιες" αναρτήσεις & μετατροπές. Παρότι δεν είναι το πιο πανύψηλο τέρας που κυκλοφορεί, όλες οι μετατροπές του πλέον είναι σύμφωνες με το γράμμα του νόμου.
Ακόμη και αν μου πεί κάτι η τροχαία δείχνοντας το χαρτί του ΚΤΕΟ που δεν έχει καμία παρατήρηση καθάρισα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. yah
-
Michalis μπραβο για το ΚΤΕΟ!
Αναφερομενος στη ''μηχ/κή μετατροπή full kit DGTuning'', θα μπορουσες να μας διαφωτισεις σχετικα /αξιολογηση ?
-
Michalis μπραβο για το ΚΤΕΟ!
Αναφερομενος στη ''μηχ/κή μετατροπή full kit DGTuning'', θα μπορουσες να μας διαφωτισεις σχετικα /αξιολογηση ?
Είναι το πλήρες ΚΙΤ ανάρτησης για το Jimny στις 4" και μπορείς να το δείς στο Site www.dgtuning.com
Περιλαμβάνει ελατήρια,αμορτισέρ,σωληνάκια φρένων,πανάρ,αποστάτες αξόνων μετάδοσης,σινεμπλόκ διόρθωσης μπροστινού κάστερ, κάτω βάσεις άξονα για τα πίσω αμορτισέρ. Παρότι ψηλώτερο δεν φαίνεται να τους ενοχλεί η μετατροπή εφόσον η γεωμετρία αλλά και οι μετρήσεις στα οργανα του ΚΤΕΟ βρέθηκαν να είναι ΟΚ.
Συμπέρασμα η μετατροπή "περνάει" χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
-
Ακόμη και αν μου πεί κάτι η τροχαία δείχνοντας το χαρτί του ΚΤΕΟ που δεν έχει καμία παρατήρηση καθάρισα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.
Και εγώ πέρασα κτέο.... τον εργάτη τον ψιλοπερνάγαν.... το snorkel όμως ήταν το δύσκολο της υπόθεσης...
Αφού λοιπόν πέρασα και εγώ κτέο.. :-* δεν έχω πρόβλημα με την τροχαία... ??? :)
-
βασικα επειδη το δικο μου δεν περναει απο το κρατικο κτεο το πηγαινω στο ιδιωτικο και το περναω οσο για τησ μεμβρανες [φιμε τζαμια ]εχω το τελευταιο σταδιο αλλα επειδη ειμαι αλλεργικος στον ηλιο εχω χαρτι απο νοσοκομειο και ειμαι ο.κ απο αυτο το μονο προβλημα μου ειναι τα μεγαλα λαστιχα που εξεχουν απο τα φτερα οσο μπορω προσεχω 8)
-
βασικα επειδη το δικο μου δεν περναει απο το κρατικο κτεο το πηγαινω στο ιδιωτικο και το περναω οσο για τησ μεμβρανες [φιμε τζαμια ]εχω το τελευταιο σταδιο αλλα επειδη ειμαι αλλεργικος στον ηλιο εχω χαρτι απο νοσοκομειο και ειμαι ο.κ απο αυτο το μονο προβλημα μου ειναι τα μεγαλα λαστιχα που εξεχουν απο τα φτερα οσο μπορω προσεχω 8)
Παλιά Λευτέρη το είχα σαν το δικό σου αλλά σε ένα μπλόκο παραλίγο να φάω και ξύλο :o Τα έβγαλα όλα και το έκανα απόλυτα νόμιμο. Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ αλλά αν σε δεί η τροχαία έτσι στην Αθήνα...θα σε κρεμάσουν στο Σύνταγμα...το ξέρω γιατί κρέμασαν εμένα ;D
Εχουν αγριέψει πολύ εδώ και το πήραν πατριωτικά το θέμα!
-
βασικα επειδη το δικο μου δεν περναει απο το κρατικο κτεο το πηγαινω στο ιδιωτικο και το περναω οσο για τησ μεμβρανες [φιμε τζαμια ]εχω το τελευταιο σταδιο αλλα επειδη ειμαι αλλεργικος στον ηλιο εχω χαρτι απο νοσοκομειο και ειμαι ο.κ απο αυτο το μονο προβλημα μου ειναι τα μεγαλα λαστιχα που εξεχουν απο τα φτερα οσο μπορω προσεχω 8)
Παλιά Λευτέρη το είχα σαν το δικό σου αλλά σε ένα μπλόκο παραλίγο να φάω και ξύλο :o Τα έβγαλα όλα και το έκανα απόλυτα νόμιμο. Το πρόβλημα δεν είναι το ΚΤΕΟ αλλά αν σε δεί η τροχαία έτσι στην Αθήνα...θα σε κρεμάσουν στο Σύνταγμα...το ξέρω γιατί κρέμασαν εμένα ;D
Εχουν αγριέψει πολύ εδώ και το πήραν πατριωτικά το θέμα!
εδω ΜΙΧΑΛΗ ειναι ποιο χαλαρα τα πραγματα κυνηγανε χαλαρα εδω εχει και χειροτερα απο το δικο μου lol lol lol
-
Νέες οδηγίες για τις μεμβρανες οδηγού-συνοδηγού
Ισχύει από 1 Οκτωβρίου 2008
Πριν πάτε για τεχνικό έλεγχο, περαστε μια βόλτα απο τον εγκαταστάτη που σας εβαλε τις μεμβρανες.
Θα πρεπει να σας χορηγήσει μια πιστοποίηση που να αναφερει καποιες τεχνικες λεπτομερειες για τις μεμβρανες και να σας κολλησει στα παραθυρα οδηγου/συνοδηγου ενα μινι αυτοκολλητο. Ουσιαστικά, λεει το ονομα του εγκαταστατη και οτι η μεμβρανη εχει διαπερατοτητα φωτός >70%
Λεπτομερειες θα πειτε... Αυτο θα σας γλυτωσει απο τα προστιμα του ΚΟΚ και απο τον επανέλεγχο του ΚΤΕΟ... ;)
-
Νέες οδηγίες για τις μεμβρανες οδηγού-συνοδηγού
Ισχύει από 1 Οκτωβρίου 2008
Πριν πάτε για τεχνικό έλεγχο, περαστε μια βόλτα απο τον εγκαταστάτη που σας εβαλε τις μεμβρανες.
Θα πρεπει να σας χορηγήσει μια πιστοποίηση που να αναφερει καποιες τεχνικες λεπτομερειες για τις μεμβρανες και να σας κολλησει στα παραθυρα οδηγου/συνοδηγου ενα μινι αυτοκολλητο. Ουσιαστικά, λεει το ονομα του εγκαταστατη και οτι η μεμβρανη εχει διαπερατοτητα φωτός >70%
Λεπτομερειες θα πειτε... Αυτο θα σας γλυτωσει απο τα προστιμα του ΚΟΚ και απο τον επανέλεγχο του ΚΤΕΟ... ;)
πιστευω οτι θα πρεπει να εχεις ??? ???το πρωτο φιλμ για να εχει 70%διαπερατικοτητα ??? ???
-
το 1ο απο οσο ξερω την εχει, :)
το 2ο απο οτι ειδα την παίρνει, αφου περασα και ειμαι κατοχος πια της κτεο_σταμπας... ;)
το 3ο μαλλον.. δεν... αλλα... δεν εχω και εμπειρια σε αυτο το σταδιο... και ουτε προκειται.
Επισης... οσο και να ρυθμισω τα φωτα...-hid/xenon- την "κατσαδα" την πηρα. Για την ωρα δεν μπορουνε να σου κανουν τιποτα, διοτι δεν υπαρχει πλαισιο που να τους λεει, κοψτε τους. Αν βγει ομως νομικο πλαισιο... δεν το βλεπω να περναμε, αρα θα αναγκαστουμε οι κατοχοι αυτων των τυπου λαμπτηρων να γυρισουμε στα ταπεινα πλην ομως νομοταγη αλογονοφωτα μας. Οσο και αν εψαξα, ολοκληρωμενο κιτ για σωστη hid/xenon εγκατασταση δεν υπαρχει για το jimny. Και αν υπηρχε.. λεμε τωρα αν... 200-300€ δε θα εκανε... κατι σε 800+ θα το εκοβα.
-
Επειδή το 2ο στάδιο το έχω και γω και ΚΤΕΟ πέρασα απροβλημάτιστα...
Την κλήση την πήρα κανονικά...
ΔΕΝ προκειται να βγάλεις άκρη αν είναι να σου κόψει κλήση ο "αδιάφθορος".
Σε μένα δεχόταν μόνο βεβαίωση του ΚΤΕΟ με μέτρηση της φωτεινότητας (αλλού βαρούν τα τύμπανα αλλού χορεύει η νύφη) κάτι το οποίο δεν νομίζω να το πάρεις από το ΚΤΕΟ...
Καλή χρονιά...
-
Εγώ έχω της LLUMAR το 2o στάδιο, UV LIGHT.
Ο 'αδιάφθορος' για να σου κόψει την κλήση δεν θα πρέπει να έχει μαζί του και κάποιο όργανο για να μετρήσει την φωτεινότητα ?
Πως βγάζει συμπέρασμα για το πόσο διαπερατότητα φωτός έχουν οι μεμβράνες , με το μάτι μόνο ? 0_21
Αλλά είπαμε ,είναι 'αδιάφθορος' , ότι θέλει κάνει 0_21 0_21 0_21
-
Αν ο άλλος δεν γνωρίζει καν το νόμο για τις μεμβράνες περιμένεις να ξέρει να χειριστει και πολύπλοκο μηχανημα?
Απλα ειναι αδιαφθορος (μαλλον αδιάφορος) και καθαρισε. Απλό το θέμα...