jimnyclub.com

Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: strag στις Φεβρουάριος 29, 2012, 23:59

Τίτλος: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Φεβρουάριος 29, 2012, 23:59
καλησπέρα σας...είπα να ανοίξω ένα θέμα με την υδρογονοκίνηση...πρώτα απ'όλα να ξεκαθαρίσω ότι ει μαι ιδιώτης κάτοχος jimny και διαμένω στη Σάμο...οπότε το μόνο όφελος που έχω θα είναι η οικονομία στην τσέπη μου από την εξοικονόμηση καυσίμου , μιας και εδώ δεν έχουμε LPG ως εναλλακτική λύση...αυτές τις μέρες με λίγο ψάξιμο ανακάλυψα την υδρογονοκίνηση (όχι ότι ανακάλυψα και τον τροχό βέβαια..) ...η οποία υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου από 15% έως και 50% με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης και διαχωρισμού του νερού στα συστατικά του και έγχυσης του υδρογόνου στην εισαγωγή αέρος του κινητήρα ... είδα από πατέντες τύπου φτιάχτο μόνος σου μέχρι συσκευές που φέρουν και πιστοποίηση CE όπως αυτή η εταιρία http://www.hydrofuel.gr/ (http://www.hydrofuel.gr/) η οποία υπόσχεται πολλά..(ξέρω...όπου ακούς πολλά κεράσια,κράτα και μικρό καλάθι)...δεν ξέρω...αλλά δεν έχει συζητηθεί και καθόλου εδώ...και δεδομένου ότι και ότι ο τζιμάκος όπως και να το κάνουμε είναι και λίγο φαγανούλης νομίζω ότι θα μας απασχολήσει 'όλους...να προσθέσω μόνο ότι  το υδρογόνο συνδυάζεται με όλους τους τύπους καυσίμου (βενζίνη  - πετρέλαιο -LPG )
 κάθε εμπειρία και γνώμη δεκτή...

φιλικά
Σταύρος  Σάμος
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 01, 2012, 09:57
Επειδή την έχω ψάξει σε βάθος τη δουλειά, θα σου πω το εξής :

Η ποσότητα ενέργειας που απαιτείται να διασπάσεις το καθαρό νερό (Η2Ο) σε Η2 και Ο είναι μεγαλύτερη από αυτήν που προσφέρεται από την καύση τους σε Η2Ο .

Την ενέργεια για την διάσπαση την παίρνεις από το δυναμό της μηχανής, το οποίο πέρνει την ενέργεια από την μηχανή, και με τη σειρά της από την βενζίνη (υπολόγισε και τις ενδιάμεσες απόλειες σε θερμότητα και τριβές.... ) : Ενέργεια διάσπασης = Ενέργεια καύσης + Θερμότητα + απώλειες

Η μόνη περίπτωση να έχεις θετικό ισοζύγιο είναι να πέρνεις την ενέργεια για τη διάσπαση του νερού από εξωτερική πηγή, πχ φωτοβολταϊκά στη σκεπή και το καπώ. Ετσι δεν χαραμίζεις ενέργεια από τη βενζίνη, αλλά στην ουσία χρησιμοποιείς την ενέργεια του ήλιου. Ακόμα και έτσι όμως, σε συμφέρει να συνδέσεις απ'ευθείας το φωτοβολταϊκό με έναν ηλεκτροκινητήρα, και να δίνεις απ'ευθείας κίνηση σε κάποιον κεντρικό άξονα, χωρίς να κινδυνεύεις από τις εκρηκτικές ιδιότητες του Η2.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 01, 2012, 11:05
οι συσκευές αυτές ρυθμίζονται να καταναλώνουν οχι παραπάνω απο 4-8Α ανάλογα με το όχημα και εαν αληθέυει ότι η αντίσταση που ξεθολώνει το πίσω τζάμι θέλει  30Α τότε μιλάμε για αμελητέο ποσό ενέργειας..ειμαι στην αναζήτηση ροομετρητή για να μετρήσω ακριβώς την κατανάλωση με πολύ μεγάλη ακρίβεια απο τα πρώτα 100 χλμ κιόλας γιατί από αύγουστο και μετά που λήγει η εγγύηση ψήνομαι για τοποθέτηση υδρογόνου..
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 01, 2012, 11:42
Σου ανέλυσα με απλή φυσική το ισοζύγιο της ενέργειας. Μάλλον δε σε έπεισα......

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 01, 2012, 16:25
έχεις δίκιο χάρη αλλα νομίζω ότι αυτό που λές υσχύει στην περίπτωση που το Η2 το χρησιμοποιείς σαν κύριο καύσιμο. εγώ δεν μιλάω για αποκλειστικό καύσιμο αλλά παράλληλο με την βενζίνη-πετρελαιο-LPG  στην πραγματικότητα αντί για ατμοσφαιρικο καθαρά αέρα, διοχετεύουμε μία ποσότητα  Η2 στην εισαγωγή του κινητήρα η οποία καταλήγει στον θάλαμο καύσης..και το οξυγόνο απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 01, 2012, 16:29
Οπως και να το κάνεις, αν χρησιμοποιήσεις ένα κιλό Η2, χρειάζεσαι πχ 1000 Joule για να το παρασκευάσεις. Αν το ένα κιλό σου προσφέρει 800 Joule κατά τη καύση, αυτή τη διαφορά των 200 Joule θα πρέπει να τη πάρεις από τη βενζίνη. Αρα, ή θα κάψεις παραπάνω βενζίνη για να έχεις την ίδια απόδοση στο αυτοκίνητο, ή θα μείνεις με μικρότερη απόδοση

(τα νούμερα είναι υποθετικά)

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: kapetanios στις Μάρτιος 01, 2012, 16:55
Τωρα ειναι που μπερδευτικα βρε παιδια.Λεω και γω να βαλω αυτο το υδρογονο, αξιζει???????????
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 01, 2012, 17:05
χάρη και πάλι θα συμφωνήσω αλλά

1) για να διασπάσουμε το νερό στα συστατικά του χρειαζόμαστε ενέργεια σωστα? ΣΩΣΤΑ
       ( ΣΤΗ δική μας περίπτωση είναι νερό με κάποιον καταλύτη  )
2) την  ενέργεια αυτή θα την πάρουμε είτε από το δυναμό είτε απο την μπαταρία σωστά ? ΣΩΣΤΑ

3) το δυναμο παίρνει κίνηση από τον ιμάντα οπότε το δυναμό είναι πάντοτε σε κίνηση και φορτίζει την μπαταρία μας. όταν φορτιστεί απλά ένα κυκλωμα διακόπτει τη ροή ρεύματος και σταματά η φόρτιση αλλα όχι την περιστροφή του δυναμό σωστά?
 ΟΠΌΤΕ εάν το ρεύμα το παίρνουμε από την μπαταρία μιλάμε για 4-8Α δεν νομίζω οτιι θα είναι πρόβλημα...
βέβαια εάν τραβάει πολύ ρεύμα κάτι υπάρχει μια μικρή πτώση στις στροφές του κινητήρα ...όλοι το έχουμε προσέξει

αλήθεια το έχει δοκιμάσει κανείς??
  
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 01, 2012, 18:30
Οταν τραβάει 8Α απο το δυναμό, πράγματι πεφτουν οι στροφες. Το αυτόματο συστημα όμως επαναφερει τις στροφες στο ρελαντι, και ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. Ουκ αν λάβεις εκ του μη έχοντος.

Σωστα τα 1 & 2 που ειπες, αλλα αν δεν έχεις εξωτερικη πηγη ενέργειας , οικονομία στη βενζίνη δε κάνεις. Αντίθετα καις περισσότερη.

Αν ακόμα δεν σε εχω πείσει, κάνε την εγκατάσταση, και πείσε με για το αντίθετο !!!
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 01, 2012, 21:04
είναι σχετικά μια καινούρια στα αυτιά μας τεχνολογία...όπως βέβαια κάποτε και το lpg.... ήρθα σε επικοινωνία με την εταιρία και συγκεκριμένα τον κ. Γιώργο...δεν αναλύσαμε τεχνικά θέματα...ζήτησα την άδεια εάν χρειαστεί να αναδημοσιεύσω κείμενο απο τη σελίδα καθώς και αν έχει το χρόνο να μπεί στην ενότητα για τους επαγγελματίες και να μας κάνει μία παρουσίαση...πάντως σίγουρα δεν έχει να κάνει με τις πατέντες με τα βαζάκια απο μαρμελάδες και πίκλες μιας και είναι η μοναδική συσκευή που έχει και πιστοποίηση CE και μπαίνει σε αμάξια χωρίς να χαθεί η εγγύηση του οχήματος...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Setteras στις Μάρτιος 02, 2012, 00:20
  Η μόνη σίγουρα περίπτωση να μας πει κάποιος αν συμφέρει ή όχι είναι να το έχει δοκιμάσει ο ίδιος. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάποιον και παλαιότερα το είχα ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα άκρη και έτσι δεν έκανα τίποτα.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: potge στις Μάρτιος 02, 2012, 00:29
Φίλε Strag, προς συμπλήρωση αυτών που σου είπε ο Χάρης υπάρχει (ένα από τα πολλά λινκ) αυτό (http://aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml) και επειδή σε βλέπω πως ψάχνεσαι (και καλά κάνεις) αν έχεις χρόνο και όρεξη ψάξε αν τα νούμερα είναι σωστά.

Διαισθητικά πάντως σκέψου και τα εξής: η ηλεκτρόλυση δεν αυτοσυντηρείται οπότε θέλει συνέχεια ενέργεια. Και μάλιστα ενέργεια που παίρνεις και με κάποιο βαθμό απόδοσης+απώλειες που αναφέρθηκαν.
Αν πράγματι προσφέραμε μια Α ποσότητα και παίρναμε πίσω Α+ θα είχαμε λύσει το ενεργειακό πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 13:23
το περιοδικό 4 ΤΡΟΧΟΙ  στο τεύχος φεβρουαρίου έχει δοκιμή σε τέτοια συστήματα...τα συμπεράσματα ας τα βγάλει ο καθένας μόνος του... περιληπτικά από τα συμπεράσματα του περιοδικού

 1) ΜΕΙΩΣΗ της καταναλωσης καυσίμου κατα 26,5 %
 
 2) ΑΥΞΗΣΗ ιπποδύναμης κατα 2,5 ίππους

 3) ΑΥΞΗΣΗ ροπής κατά 0,24 χλγμ

αυτό που θέλω να καταλήξω... το θέμα το άνοιξα για να βοηθείσει ο ένας τον άλλο σε αναζήτηση λύσεων και προιόντων μακριά από τον κάθε τυχοδιώκτη, με χειροπιαστές αποδείξεις και οχι του στυλ -- ο κουμπάρος του δευτεροξάδερφου του μπατζανάκη κτλ... --

 όποιος έχει δοκιμάσει κάποιο τέτοιο σύστημα ας μας πεί εντυπώσεις...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 13:25
Υ/Γ

έτσι θα μπορέσουμε να συγκρίνουμε συστήματα...εξαρτήματα ..τεχνικές..


φιλικά
Σταύρος
Σάμος
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 13:43
Στο λινκ που έβαλε ο potge πιο πάνω, που προφανώς δεν διάβασες, αποδεικνύει με "πολλά" λόγια αυτό που σου είπα εγώ με λίγα

Στο ξαναβάζω εδώ για να το διαβάσεις. : http://aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml

Αν το διαβάσεις και δεν σε πείσει, κάνε σε παρακαλώ τη δοκιμή. Αν βρεις οικονομία καυσίμου, ή παραπάνω άλογα στο αμάξι σου, εγώ θα σκίσω τα πτυχία μου και θα τα στείλω πίσω από κει που μου τα έδωσαν....

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 14:04

τα συμπεράσματα του περιοδικού

 1) ΜΕΙΩΣΗ της καταναλωσης καυσίμου κατα 26,5 %
 
 2) ΑΥΞΗΣΗ ιπποδύναμης κατα 2,5 ίππους

 3) ΑΥΞΗΣΗ ροπής κατά 0,24 χλγμ

Να συμφωνήσω με τα αποτελέσματα (λέμε τώρα......)
Λένε πουθενά αν το Η2 το έφτιαξαν εν κινήσει, ή το έφτιαξαν στο σπίτι τους με ρεύμα της ΔΕΗ και το έβαλαν μετά στο αυτοκίνητο?

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 14:08
πιστεύω ότι το περιοδικό 4 τροχοί είναι ένα έγκυρο μέσω ενημέρωσης και πληροφόρησης και σίγουρα θα ήταν πολύ ανεύθυνο στο να γράψει κάτι τέτοιο...
η δοκιμή του περιοδικού έγινε σε ένα hundai 1400cc gia 7500 χλμ



Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 14:09
Η ΔΟΚΙΜΗ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ 7500 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 14:10

 >noco<


Θα περιμένω να επαληθεύσεις τα αποτελέσματα...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 14:12
κάνε μία αναζήτηση στο google για " υδρογονοκίνηση 4 τροχοι " και θα βρείς το άρθρο σε φωτογραφίες...κάνε copy-paste se word για να το διαβάσεις σε πιο μεγάλη διάσταση και εδω είμαστε...   ::) 0_21
φιλικά
Σταύρος
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 14:28
Το no-comment δεν το έπιασες....

Τα περιοδικά θα γράψουν αυτά που τους λένε οι διαφημιζόμενοι. Τα άρθρα, τις περισσότερες φορές τους τα δίνουν έτοιμα, μιας και θεωρούνται ειδικές γνώσεις για τους συντάκτες, τις οποίες δεν έχουν.
Οτι και να γράψει κάποιος μέσα σε περιοδικό, δεν θα μου αλλάξει γνώμη. Οι επιστημονικές μου γνώσεις, είναι άκρως αντίθετες....

Αν παρ' όλα αυτά έχω μείνει τόσο πίσω στην τεχνολογία, πάω πάσο.... Αν και δεν μου περιγράφεις τεχνολογία πέραν του 1900 (λίγο μετά την ανακάληψη του ηλεκτρισμού). Τα μόνα καινούρια πράγματα που έχει το όλο σύστημα είναι κάποιες βαλβίδες "back-fire", οι οποίες προστατεύουν από εκρήξεις, και δεν προσφέρουν τίποτα στην απόδοση του συστήματος. Απαναντίας, αυξάνουν την απώλεια ενέργειας καθώς αυξάνουν (έστω και λίγο) την πίεση μέσα στο θάλαμο ηλεκτρόλυσης, η οποία πίεση εμποδίζει την ηλεκτρόλυση

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: YannisS στις Μάρτιος 02, 2012, 15:42
Το no-comment δεν το έπιασες....

Τα περιοδικά θα γράψουν αυτά που τους λένε οι διαφημιζόμενοι. Τα άρθρα, τις περισσότερες φορές τους τα δίνουν έτοιμα, μιας και θεωρούνται ειδικές γνώσεις για τους συντάκτες, τις οποίες δεν έχουν.
Οτι και να γράψει κάποιος μέσα σε περιοδικό, δεν θα μου αλλάξει γνώμη. Οι επιστημονικές μου γνώσεις, είναι άκρως αντίθετες....

Αν παρ' όλα αυτά έχω μείνει τόσο πίσω στην τεχνολογία, πάω πάσο.... Αν και δεν μου περιγράφεις τεχνολογία πέραν του 1900 (λίγο μετά την ανακάληψη του ηλεκτρισμού). Τα μόνα καινούρια πράγματα που έχει το όλο σύστημα είναι κάποιες βαλβίδες "back-fire", οι οποίες προστατεύουν από εκρήξεις, και δεν προσφέρουν τίποτα στην απόδοση του συστήματος. Απαναντίας, αυξάνουν την απώλεια ενέργειας καθώς αυξάνουν (έστω και λίγο) την πίεση μέσα στο θάλαμο ηλεκτρόλυσης, η οποία πίεση εμποδίζει την ηλεκτρόλυση



ΚΑΙ  υδρογονοκινησιολόγος !!!  apl_se
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: greenjimny στις Μάρτιος 02, 2012, 16:11
την ιπποδύναμη πώς είναι δυνατόν να την αυξάνει ρε παιδιά??
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: verse στις Μάρτιος 02, 2012, 16:14
θεωρητικά μεγαλύτερη πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω της προσθήκης του υδρογόνου...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 16:17
Σκέψου το σαν Βενζίνη απλή αμόλυβδη και super αμόλυβδη


Και πάλι, σκέτο υδρογόνο, δε κάνει τίποτα, γιατί πρέπει να βρει περίσσεια οξυγόνου για τέλεια κάυση (δε συμβαίνει με την ατμόσφαιρα που έχει μόνο 18% οξυγόνο, 81% άζωτο και 1% όλα τα άλλα)
Εναλλακτικά, τροφοδοτείς με ΗΗΟ, το οποίο είναι άκρως επικίνδυνο (από πλευράς έκρηξης)

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 16:18
θεωρητικά μεγαλύτερη πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω της προσθήκης του υδρογόνου...

Φάνη, νομίζω όχι, γιατί δεν κάνεις υπερτροφοδότηση (turbo). Βάζεις τη παροχή υδρογόνου ή του ΗΗΟ μέσα ή μετά το φιλτροκούτι, και σίγουρα μετά τον αισθητήρα MAF.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: verse στις Μάρτιος 02, 2012, 16:23
Χάρη, ακριβώς γι αυτό νομίζω... έχεις πιο πλούσια καυστική ύλη (και πιο δυνατή λόγω υδρογόνου το οποίο νομίζω πως χρειάζεται λιγότερο οξυγόνο για να γίνει καύση) με το ίδιο οξυγόνο... άρα αυξάνεις την πίεση... είμαι λάθος?

Πάντως φίλος που το έχει βάλει σε accent, λέει ότι έχει δει διαφορά... εγώ δεν έχω πολύ πειστεί για να είμαι ειλικρινής. Εκτός αυτού, εξετάζω πως τα 400-500 ευρά που κάνει το σύστημα πότε ακριβώς θα κάνουν απόσβεση όταν στην καλύτερη λένε πως έχεις οικονομία 20%? Άλλο θέμα είναι κατά πόσο είναι αξιόπιστα αυτά τα σετάκια... αυτουνού ας πούμε του έβγαλε ζημιά...

Σκέψη 2: με δεδομένο το μικρό κόστος, γιατί δεν έχει βρεθεί αντιπροσωπεία να το βάλει σε μοντέλα της, όπως έκαναν με το υγραέριο???
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 16:33
Χάρη, ακριβώς γι αυτό νομίζω... έχεις πιο πλούσια καυστική ύλη (και πιο δυνατή λόγω υδρογόνου το οποίο νομίζω πως χρειάζεται λιγότερο οξυγόνο για να γίνει καύση) με το ίδιο οξυγόνο... άρα αυξάνεις την πίεση... είμαι λάθος?


Ναί, είσαι λάθος. Για να κάψεις πλήρως (και να πάρεις όλη την ενέργεια) από το Ηδρογόνο, πρέπει να κάψεις ακριβώς 2 μόρια Η2 με 1 μόριο Ο2  δηλ 2Η22 -> 2 Η2Ο

Για να το κάνεις με ατμοσφαιρικό αέρα,
α) θα πάρει περισσότερο χρόνο
β) χρησιμοποιείς μέσα στο θάλαμο καύσης περίπου 80% του oxidizing agent (αέρας) ένα αέριο που δεν προσφέρει τίποτα (Ν2)

Οπότε ναι μεν το άζωτο συμπιέζεται (που απαιτεί ενέργεια), αλλά το ίδιο δεν προσφέρει κάτι παραπάνω ενεργειακά στη καύση και έκρηξη. Λειτουργεί σαν ελατήριο, και ξανασπρώχνει το έμβολο προς τα κάτω, προσφέροντας την ίδια ενέργεια που απορρόφησε στη συμπίεση, μειωμένη κατά τις τριβές του κυλίνδρου πηγαίνοντας πάνω και κάτω.



Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 16:35
υπάρχουν διάφορα...όλες οι συσκευές παράγουν υδρογόνο και οξυγόνο....άλλες διοχετεύουν μόνο το υδρογόνο στην εισαγωγή άλλες και τα 2 συστατικά σε αέρια μορφή...αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όταν διοχετεύεις ΜΟΝΟ υδρογόνο ΔΕΝ χρειάζεσαι παράλληλους εγκεφάλους , αλλους αισθητήρες Λ και πολύπλοκες ρυθμίσεις...μόνο ρύθμιση των Αμπερ για το κάθε αμάξι βέβαια η τιμή αυτή διαφέρει ...ψάξτε λίγο και στο vitara club...sta cherokia και σε άλλα forums...υπάρχουν χρήστες που δοκιμασμενα λένε ο καθεένας τα συμπεράσματά τους...λογικά η απόδοση του κάθε συστήματος έχει να κάνει και με τον κινητήρα και τον τρόπο που διαχειρίζεται το ''μείγμα'' αλλά και από την ίδια τη γεννήτρια υδρογόνου,την τεχνολογία της την παροχή της κτλ
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: verse στις Μάρτιος 02, 2012, 16:42
Χωρίς ίχνος αμφισβήτησης για τα λεγόμενα σου και τις γνώσεις σου, κάνω μια ακόμα σκέψη προσπαθώντας να πυροδοτήσω τον διάλογο...

είναι απαραίτητο να καεί όλο το Η? αυτό που λες για την συμπίεση και την εκτόνωση των εμβόλων ισχύει αλλά μήπως όταν μιλάμε για τετρακύλινδρα μοτέρ αλλάζουν τα πράγματα, διότι ούτως ή αλλιώς οι 2 κύλινδροι θα συμπιέζονταν οπότε κατά την εκτόνωση παράγεται μεγαλύτερο έργο? δεν ξέρω αν το εξηγώ σωστά, εννοώ μήπως η συμπίεση, παρά την ενέργεια που χάνεται, βοηθά στην εκτόνωση οπότε και εκεί έχουμε κάποιο κέρδος...

Ξαναλέω πως ούτε εγώ έχω πειστεί συνολικά, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι και τόσο marketing κόλπο όπως τα διάφορα μαγνητάκια, μιας και τα κόστη είναι πολύ διαφορετικά...

επίσης ο strag έχει δίκιο στην διαφορετικότητα των συστημάτων... του φίλου έχει παράλληλο εγκέφαλο που ρυθμίζει και τον αέρα...

τα περί πειστικότητας μου όμως εξακολουθούν να ισχύουν...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 16:45
γμτ η φυσική μου άρεσε η χημεία όχι !!!!    bhe
το βράδυ θα αναλύσω το θέμα με τη γυναίκα μου που το κατέχει μιας και ειναι φυσικός και έχει σχέση και με τη χημεία πολύ καλη...οπότε να με διαφωτήσει λίγο...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 16:48
@strag, βλέπω οτι είσαι πεισμένος στο να το κάνεις...
Τα νούμερα, η επιστήμη και η λογική δεν σε πείθουν.
Ομως, ύστερα από τόση ανάλυση που έχω κάνει από το πρωί, η μόνη τεκμειρίωση που έδωσες είναι οτι το λέει το έγκυρο "4 τροχοί", το vitaraclub και τα chrerokia.

Δεν έχω πρόβλημα. Σου ξαναλέω, περιμένω τα αποτελέσματά σου.
Πιθανό να σπούδαζα τσάμπα, γιατί πλέον υπάρχει η ψυχρή σύντηξη και το ισοζύγιο ενέργειας να βγαίνει θετικό.
Μακάρι να ίσχυε και για την οικονομία της Ελλάδας...... (όπως προ δεκαετίας το κατάφεραν μαγειρεύοντας νούμερα)

@verse : αν έχεις καταναλώσει 10 μονάδες ενέργειας να φτιάξεις Η2, και από αυτό χρησιμοποιείς επιτυχώς στη καύση τη μισή ποσότητα, τότε έχασες τη μισή ενέργεια που δαπάνησες (βενζίνη).

Επαναλαμβάνω : η μόνη περίπτωση να λειτουργήσει σωστά το σύστημα είναι με φτηνότερη εξωτερική ενέργεια (πχ φωτοβολταϊκά στη σκεπή) ή παραγωγή ΗΗΟ στο σπίτι από τη ΔΕΗ (αν αυτό συμφέρει σε σχέση με τη βενζίνη)


Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: george36 στις Μάρτιος 02, 2012, 16:49
ριξτε ενα βλεμμα εδω

http://www.teflonclub.gr/viewtopic.php?f=86&t=1674
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: verse στις Μάρτιος 02, 2012, 16:57
@Χάρης: Πάσο  ;D

@george36: πολύ marketinistiko το κείμενο, εννοώντας πως δεν δίνει απαντήσεις σε αυτά που συζητάμε...

άρα εγώ ακόμα είμαι στο demi.. όχι ότι νοιάζει κανέναν αλλά λέμε τώρα  lol lol lol

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 17:40
παραθέτω κάτι που διάβασα στο λινκ που δώθηκε πιο πάνω

Αγαπητοί κύριοι χαίρεται.
Κατ΄αρχήν θα πρέπει να εξηγήσουμε πως σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πάρουμε έργο μεγαλύτερο από αυτό πού αρχικά δώσαμε .Το υδρογόνο ΔΕΝ μάς δίνει θερμικό έργο μέσω τής ενέργειας (θερμικής) πού διαθέτει και έτσι να προκύπτει οικονομία (θα παραβαίναμε θεμελιώδη νόμο τής φυσικής) αλλά παρεμβαίνει βοηθητικά στην ολοκλήρωση τής καύσης τού βασικού καυσίμου όποιο και να είναι αυτό αξιοποιώντας τα ημιτελώς καμένα κατάλοιπα καύσης ,κάτι πού μάς δίνει εξοικονόμηση ενέργειας και άρα και χρήματος.
Το ερώτημα είναι σε τι ποσοστό?
Η απάντηση είναι ...αναλόγως των ρύπων τού κινητήρα.
Δηλαδή σε έναν κινητήρα με καρμπιρατέρ έχουν αναφερθεί έως και 30 35 τις εκατό.Σε έναν καταλυτικό δεν ξεπερνά το 25 τις εκατό ενώ στον ίδιο κινητήρα πού θα χρησιμοποιεί υγραέριο δεν μού έχει αναφερθεί μεγαλύτερο ποσοστό τού 15 τις εκατό και αυτό οφείλεται στα λιγότερα κατάλοιπα των αερίων καυσίμων.
ΑΝ όμως προσθέσεις τα ποσοστά και των δύο αερίων στην οικονομία θα βγάλεις ένα καλό αποτέλεσμα.Και αυτό σε συνθήκες οδήγησης πόλης ,βουνού και μέχρι την οικονομική ταχύτητα.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 02, 2012, 18:11
Στο τελευταιο που λες, χρείαζεσαι οξυγόνο για βοηθήσεις και να ολοκληρωσεις τη καυση. Για να πειστεις, πάρε μια φιάλη ιατρικού οξυγόνου, σύνδεσε ένα σωληνάκι πάνω απο τη πεταλούδα της εισαγωγής, με μια βάνα μέσα στη καμπίνα. Αν δεις διαφορα στην απόδοση (λιγη αλλά αισθητή) θα εισαι σε καλό δρόμο. Τη παραγωγή του οξυγονου τη συζητάμε μετά
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: george36 στις Μάρτιος 02, 2012, 18:14


@george36: πολύ marketinistiko το κείμενο, εννοώντας πως δεν δίνει απαντήσεις σε αυτά που συζητάμε...

φανη θα σου πω σε λιγο καιρο , ειναι ηδη περασμενο απλα κατι διορθωσεις θελω να κανω , στην πλακετα του
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: geojimny στις Μάρτιος 02, 2012, 18:41
Γιατι η ολη η ιστορια μου θυμιζει κατι απο "μαγνητακια".Γιατι οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν το εφαρμοζουν αφου ειναι αποδοτικο,και φτηνο και επενδυουν εκατομυρια $ για να κερδισουν 2-3 ιππους και να μειωσουν 3-4% τους ρυπους στους υφισταμενους κινητηρες;;;;
Μαλλον ισχυει αυτο που λενε οι αμερικανοι: ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ....
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 18:43
f.a.q        apo to site sto proto moy post

Ερώτηση 6: Πως συνεργάζεται το υδρογόνο σαν καύσιμο με το καύσιμο που καίω?
Κάνουμε ζημιά στον κινητήρα εσωτερικά?

Απάντηση: Το υδρογόνο έχει μεγαλύτερη θερμική αξία, συμμετέχει στην καύση και αναφλέγεται ταχύτερα σε σχέση με το καύσιμο σας (π.χ. Βενζίνη) και επιταχύνει την ανάφλεξη της. Έτσι αυξάνεται η ταχύτητα καύσης και ο κινητήρας θα αξιοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος του μίγματος καυσίμου (π.χ. πετρέλαιο + υδρογόνο) πριν ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής. Αυτό σημαίνει ότι θα καεί μεγαλύτερο ποσοστό άνθρακα με συνέπεια να μειώνονται κάθετα τα οξείδια του άνθρακα (80%), τα δε περίσσια μόρια υδρογόνου και οξυγόνου θα ενωθούν σε νερό που λόγω της θέρμανσης του καταλύτη θα ατμοποιηθεί οδηγούμενο στην απόληξη της εξάτμισης. Αρκετές από τις επικαθήσεις θα παρασυρθούν από το λάδι του κινητήρα. Έτσι μετά από το τρίτο γέμισμα προτείνετε αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού, άμεσα.

Ερώτηση 7: Το αυτοκίνητο μου έχει εγκέφαλο για να ρυθμίζει την καλή λειτουργία του κινητήρα Δεν θα επηρεαστεί η χαρτογράφηση του με αυτή την μετατροπή? Πως θα επιτύχουμε οικονομία καυσίμου?

Απάντηση: Όχι δεν πειράζουμε τον εγκέφαλο. Τα σημερινά αυτοκίνητα, είτε λειτουργούν με βενζίνη, είτε με πετρέλαιο, είτε με υγραέριο, έχουν την λεγόμενη μονάδα διαχείρισης κινητήρα (ECU) η οποία δέχεται κάποιες πληροφορίες σε ανάλογες φάσεις λειτουργιάς του κινητήρα (π.χ. ρελαντί, επιτάχυνση, σταθερή πορεία κ.α.), από διάφορους αισθητήρες που είναι εγκατεστημένοι στον κινητήρα μας. Με την αναγνώριση πλουσίου μίγματος (διότι τώρα προσθέτουμε και υδρογόνο) από τον αισθητήρα οξυγόνου, τον λεγόμενο στην τεχνική ορολογία, αισθητήρα "λ", αναγκάζεται η ECU να κόψει ποσότητα ψεκασμού από το βασικό καύσιμο. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε μείωση της κατανάλωσης του βασικού καυσίμου του κινητήρα σας.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: givrgos στις Μάρτιος 02, 2012, 18:59
Με λιγα λογια ενα ενισχυτικο οκτανιων μπορεις να τα προμηθευτεις αμα ψαξεις και με 5-6 ευρω που σου προσφερει περισσοτερα χιλιομετρα ανα γεμισμα τουλαχιστον 10 με 15 % αυτη η ποσοτητα στο μπουκαλακι κανει για 50 λιτρα ρεζερβουαρ το δικο μας ειναι 30λτ αρα με μισο μπουκαλακι εχεις κανει την τελεια καυση στον κινητηρα σου ;)
 300 ευρω + για υδρογονοκινηση δεν εδινα με τιποτα !!!
Για υγραεριο θα κοιταγα αν ηθελα κανω πιο γρηγορα αποσβεση στα χρηματα λογω τιμης του υγραεριου εναντι της βενζινης(για ποσο δεν ξερω ακομα με αυτο το κρατος που εχουμε)
η καλυτερα παρτε κανα fiat 500 -panda diezel με 1/3 σε  καταναλωση σε σχεση με το jimny η ενα παπακι lol
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 19:05
υγρα'εριο στα νησιά δεν έχει....ενησχυτικά οκτανιων εδω τα βρίσκεις και αν τα βρεις λιγο πιο ακριβά...να τα παίρνεις απο αθήνα --πληρώνεις μεταφορικά κάθε φορα...στη σαμο το υγραέριο ήταν να έρθει τον ιουλιο...μολις είδαν οι βενζινάδες τα έξοδα για άδειες -δεξαμενές - εξοπλισμο κτλ το ξέχασαν...κάποοια συνεργεία είχαν κανει και σεμιναρια για να τοποθετουν υγραεριο και τελικα τζιφοσ...οποτε ψαχνομαστε αλλου !!!!!
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 19:26
και να το δούμε και απο την άλλη πλευρά...θα ήθελα μετά από χρόνια βελτίωσης των συστημάτων υδρογόνου
( 'η όποιας άλλης μορφής εναλακτική πηγή ενέργειας) να κατααφέρω να ανεξαρτητοποιηθώ ενεργειακα και να μη χρειάζεται να πληρώνω ένα σωρό νταβατζιλίκια πχ. υγραέριο για τις ενεργειακές μου ανάγκες...και με τον τροπο μας και εμεις βοηθάμε σε αυτό..
ΓΙΑΥΤΟ ΑΥΤΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ παρ'ολες τις διαφωνίες-αστοχίες-διαφορετικές αντιλήψεις είναι επικοδομητικη για όλους

ευχαριστω φιλικά
Σταύρος
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: givrgos στις Μάρτιος 02, 2012, 19:41
οσο για αυτο που λεει ο χαρης με πανελ και μπαταριες εχουν αρχισει να το κανουν στην ελλαδα δηλ εντελως οικονομικο αλλα με απαγορευτικο κοστος 7 με 8000ε για την μετατροπη δηλαδη οσο κανει ενα καινουριο πραγματικα οικονομικο αυτοκινητο.
strag:βρε ουτε εγω αγοραζω που ειμαι στην αθηνα στο λεω απλα θεωρητικα οτι αν ειναι να κανεις ολοκληρη ιστορια για κατι που μπορει να το εχεις και με πιο απλο τροπο και να εχεις αναγκη τον μαστορα που σου το εβαλε αναγκη(πχ να φερτο απο εδω και δουμε η χαλασε  ) για τα επομενα χρονια που θα εχεις το jimny.
 οσον αφορα το υγραεριο εχουν καει ουκ ολιγα μοτερ  και μπροστα στα ματια μου τωρα απο λαθως συντηρηση του αυτοκινητου απο λαθος ενημερωση του μηχανικου-ηλεκτρολογου -βενζιναδικου -αυτος που φτιαχνει ηχοσηστηματα οπου και αν το εβαλε>(μερικοι που κολανε να ανακατευοντε με τα καυσιμα-τροφοδοσια του αυτοκινητου δεν εχω καταλαβει ακομα)
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 02, 2012, 19:49
και γι ότι λεω πιο πάνω
πρώτος μου ξάδερφος έχει χωματουργικα μηχανήματα...πριν μερικά χρόνια στράφηκε στα βιοκαύσιμα απο τηγανόλαδα κτλ..εχει βέβαια όλο τον απαραίτητο μηχανολογικό εξοπλισμό...όλα τα μηχανήματά του καίνε βιοκαύσιμο απο τηγανόλαδα πριν 10 χρονια δεν θα μας πέρναγε καν απο το μυαλο αυτό και θα το κοροιδεύαμε .... τώρα εκείνος εχει κάνει απόσβεση και έχει πληρ'ωσει για κάυσιμο στον καυστήρα του πολύ λιγότερα απο τα 1300 ευρω που έχω δώσει εγώ.
χάρη εύχομαι με τις σπουδές που έχεις κάνει και πίστεψέ με -δεν το λέω ειρωνικά- να προχωρήσεις ΕΝΑ β'ημα πιο πέρα απο ότι εμαθες ΑΥΤΟ ειναι η μεγαλυτερη αξία...ποιος πίστευε πριν 15 χρονια στα ρομποτικα συστήματα?
αυτά τα ολίγα...δεν έχω γνώσεις επιστημονικές...είμαι λογικος-πρακτικός τύπος ανθρώπου....
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: givrgos στις Μάρτιος 02, 2012, 19:53
το ξερετε οτι το υγραεριο καιγετε τσαμπα και με τις φορολογιες και τα νταβαντζιλικα εχουν διαμορφωσει αυτην την τιμη?
οι αναγκες της Ελλαδας ειναι περιπου 200.000 λτρ και παραγουν στα διυλιστηρια 1.000.000 λτρ στην ουσια ειναι κατι τσαμπα βγενει αναγκαστικα απο τα διυλιστιρια και καιγετε στον αερα αν εχετε δει τις καμιναδες που θα μπορουσαν να το χρησημοποιησουν και καπου αλλου >:(
 βασικα αμα ηθελαν το καλο μας πολλα θα μπορουσαν να κανουν αλλα μαλλον κατι αλλο θελουν  bhe
εδω φορολογουν τα κοτετσια οι ανθρωποι ειναι τρελοι τι να λεμε τωρα
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: verse στις Μάρτιος 02, 2012, 20:58
...
ΓΙΑΥΤΟ ΑΥΤΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ παρ'ολες τις διαφωνίες-αστοχίες-διαφορετικές αντιλήψεις είναι επικοδομητικη για όλους

ευχαριστω φιλικά
Σταύρος


Μα ακριβώς γι αυτό γράφουμε όλοι μας!!!  ;)
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: JM στις Μάρτιος 02, 2012, 22:26
η καλυτερα παρτε κανα fiat 500 -panda diezel με 1/3 σε  καταναλωση σε σχεση με το jimny η ενα παπακι lol

+1000   >sostos<
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 06, 2012, 11:37
καλημέρα...βρε παιδιά...να πιστέψω ότι είναι απάτη όπως και με τα "μαγνητάκια" αλλά άλλο να βάλεις 2 μαγνητάκια με κόστος 35€     και άλλο να βάλεις ένα κιτ που κοστίζει όσο και το κιτ του LPG δηλαδή κόστος απο 600€ εως 2000€ στα πολλά κυβικά....  είναι πολύ μεγάλη η διαφορά στην τιμή δεν συμφωνείτε???  και ειδικά στις μέρες μας όπου το χρήμα δε ρέει άφθονο...τα μαγνητάκια οκ τα παράγγειλες από το τάδε περιοδικο....δεν δούλεψαν ? δε σε νοιάζει και τόσο μέχρι που ξεχνας τα 35€ ..ξεχνάς ότι τα φοράς κιόλας....  αλλα 600 € + δεν τα ξεχνάς...
ΑΛΗΘΕΙΑ....
υπάρχει κανείς που έδωσε 600 ευρώ για LPG και τελικά να μη δουλεύει και να είπε  .. "δε βαριέσαι...θα πηγαίνω με τη βενζίνη..."  και να κουβαλάει και τη δεξαμενή και τον εξοπλισμό μονίμως στο αμάξι του ??????

Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 06, 2012, 11:48
Συνεχίζεις να πιστεύεις οτι το σύστημα αποδίδει. Ψάχνεις απλώς για επιβεβαίωση.... που δυστυχώς δεν θα βρεις (τουλάχιστο σε αυτό το φόρουμ)

Το LPG είναι κάτι το τελείως διαφορετικό... είναι έτοιμο καύσιμο. Δεν παίρνεις CO2 να το κάνεις LPG.

Με το Η2 παίρνεις νερό και παρασκευάζεις Η2.... έχει διαφορά μεγάλη. (και μεγάλη κατανάλωση ενέργειας για να το πετύχεις)


Το κιτ των 600 ή 2000 ευρώ, δουλεύει. Κάνει αυτό που λέει : Παίρνει νερό και το κάνει καύσιμο. Δε μπορεί να λέει όμως οτι θα σου έρχεται και πιο φτηνά από τη βενζίνη...


Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: gakias στις Μάρτιος 06, 2012, 11:52
το ειχω ψαξει και εγω το θεμα και το εχει δοκιμασει και φιλος,δεν αποδιδει και μην περιμενεις να δεις οικονομια.αυτη την στιγμη μονο το υγραεριο συμφερει.......
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 06, 2012, 11:53
μα το ξαναείπα...ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΠΑΤΕΝΤΕΣ με βαζάκια μαρμελάδας...μιλάω για κιτ πανάκριβα...και με πιστοποιηση CE ...
που μπαινουν σε αμάξια ΧΩΡΙΣ να χαθεί η εργοστασιακή εγγύηση...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: gakias στις Μάρτιος 06, 2012, 11:55
ουτε εγω σου μιλησα για πατεντα,φιλος αγορασε απο εξω ετοιμο κιτ και το τοποθετησε
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 06, 2012, 11:56
δεν είπα ότι έρχεται πιο φτηνά απότη βενζίνη... είπα ότι με τα κιτ αυτά πετυχαίνουμε μια μείωση της τελικής κατανάλωσης βενζίνης από 25% εως όσο εγγυάται για τον κάθε κινητήρα ο εκάστοτε κατασκευαστης αυτών των κιτ...(περιπου 40% εως 50% ανάλογα τον κινητήρα πάντα )
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 06, 2012, 11:59
εγώ δεν έχω τις γνώσεις να το τοποθετήσω και κυρίως να το ρυθμίσω...ο φίλος σου προφανώς έχει τοποθετήσει αρκετά και σε ίδια αμάξια ώστε να ξέρει...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: gakias στις Μάρτιος 06, 2012, 12:00
αυτο λεω το να δωσεις 700 ευρω και να εχεις οικονομια 20% και με προβληματακια δεν λεει κατι,τα δινεις για το αεριο εχεις 50%οικονομια και τελιωνεισ
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 06, 2012, 12:02
στη Σάμο ντεν έχει υγραέριο καρντιά μου  :'( :'( :'(
ΑΛΛΆ και πάλι προτιμώ εναλακτική λύση χωρίς δασμούς..
φιλικά πάντα
Σταύρος
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάρτιος 06, 2012, 12:04
Πάρε ηλεκτρικό όχημα, βάλε φωτοβολταϊκά στο σπίτι σου και φόρτιζέ το....

Φορτίζει και από ΔΕΗ, αλλά δεν είναι τσάμπα
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: greenjimny στις Μάρτιος 07, 2012, 21:34
αυτο λεω το να δωσεις 700 ευρω και να εχεις οικονομια 20% και με προβληματακια δεν λεει κατι,τα δινεις για το αεριο εχεις 50%οικονομια και τελιωνεισ

Και δωσε και άλλα 3000 για να έχεις  κανά 2 μοτέρ καβάντζα...
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: george36 στις Μάρτιος 08, 2012, 00:51
αυτο λεω το να δωσεις 700 ευρω και να εχεις οικονομια 20% και με προβληματακια δεν λεει κατι,τα δινεις για το αεριο εχεις 50%οικονομια και τελιωνεισ

Και δωσε και άλλα 3000 για να έχεις  κανά 2 μοτέρ καβάντζα...



για ποιο λογο;;;;
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: gakias στις Μάρτιος 08, 2012, 03:40
αυτο λεω το να δωσεις 700 ευρω και να εχεις οικονομια 20% και με προβληματακια δεν λεει κατι,τα δινεις για το αεριο εχεις 50%οικονομια και τελιωνεισ

Και δωσε και άλλα 3000 για να έχεις  κανά 2 μοτέρ καβάντζα...
γιαυτο εδω στην ελλαδα ειμαστε 100 χρονια πισω.....το υγραεριο γενικα γνωριζετε ποσα χρονια χρησιμοποιητε?ναι αν δεν γινει σωστη δουλεια και πας σε κανα κομπογιανιτη να σου κανει μετατροπη η βαλεις οτι ποιο φτηνο υπαρχει στην αγορα λογικο ειναι ειναι να σου βγαλει βλαβη.αλλα και παλι την οικονομια σου θα την εχεις κανει....γνωριζεις αν σου βγαλει βλαβη τι θα σου βγαλει?γενικα μην τα ισοπεδωνουμε ολα και προς θεου η τεχνολογια προχωραει δεν ειμαστε 100 χρονια πισω να καιμε καρβουνο..... ;)
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: strag στις Μάρτιος 08, 2012, 10:43
το παλικάρι εδώ http://www.hydro-gen.org/?page_id=239 (http://www.hydro-gen.org/?page_id=239)   το ξέρουμε μήπως και πάρουμε πλοηροφορίες ????
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Setteras στις Μάρτιος 13, 2012, 18:11
το παλικάρι εδώ http://www.hydro-gen.org/?page_id=239 (http://www.hydro-gen.org/?page_id=239)   το ξέρουμε μήπως και πάρουμε πλοηροφορίες ????


  Πιθανόν να είναι το αμάξι του ιδιοκτήτη ή κάποιου γνωστού του.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: sokrates στις Μάιος 07, 2013, 19:58
Τελικά, το έβαλε κανένας ή τσου?
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: PATELIS στις Μάιος 08, 2013, 11:05
Τελικά, το έβαλε κανένας ή τσου?
ο kapetanios εχει βαλει αλλα δε μας εχει πει τι αποτελεσμα ειδε.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: toktok στις Μάιος 10, 2013, 23:34
Συνάδερφος έβαλε σε KIA και ο ίδιος που περνάει  τα υδρογόνα περνάει και υγραέριο του έδωσε τα 500Ε και του άφησε  1 μήνα για να αποφασίσει αν θα το κρατήσει ή όχι μου είπε ότι όλα για αυτά που υπόσχετε δεν ισχύουν το αμάξι πάει το ίδιο και δεν έχει διαφορά στην οικονομία και μιλάω ότι κάνει  κάθε μέρα το ίδιο δρομολόγιο για να έρθει για δουλεία γύρω στα 50 χλμ  την ημέρα την ίδια διαδρομή με την ίδια σταθερή ταχύτητα όπως καταλαβαίνεται στο 15νθήμερο το έβγαλε έβαλε υγραέριο και σώθηκε και αφού έγινε όλο αυτό του λέει ο ίδιος ο μάστορας ότι στα ιχ δεν έχει διαφορά αλλά στα φορτηγά μπορεί κάτι να γίνει
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: george36 στις Μάιος 21, 2013, 12:37
ενα χρονο το εχω βαλει. συνεχεια προβλημα κ οταν δουλευε σωστα καμια διαφορα με πριν σε οικονομια.
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Χάρης στις Μάιος 21, 2013, 13:09
 lol lol lol lol lol lol χαχαχαχαχα .....  δεν ακούτε... ποιος σας φταίει ?
Τίτλος: Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
Αποστολή από: Setteras στις Ιούνιος 13, 2013, 21:39
  Και εγώ γνώρισα τυχαία 2 άτομα που το είχαν βάλει και δεν ήταν ευχαριστημένοι.