jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Μηχανολογικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: foivos στις Μάρτιος 24, 2013, 10:16
-
θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας. εχω ενα jimny του 2001. το αυτοκινητο με το που παει 75 - 80 χιλιομετρα τρανταζετε ολοκληρο λες και θα διαλισει!
το πηγα σε συνεργειο το βαζουμε στο ανιψωτικο και παλι το κανει. βγαζουμε τους αξονες που πανε στα διαφορικα και παλι το κανει.τι μπορε να ειναι?? 0_21
-
Είναι το DNA του Jimny μας δυστυχώς.
Υπάρχουν άπειρα πόστ αν ψάξεις και έχει διάφορες απόψεις.
Εγώ προσωπικά το έλυσα με σωστό κεντράρισμα των μπροστινών τροχών.
-
ΟΠΑ..
βγαζουμε τους αξονες που πανε στα διαφορικα και παλι το κανει.τι μπορε να ειναι??
ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ ειναι αφού δεν πάει κινηση στους τροχους..βάσεις μηχανής ? βάσεις τράνσφερ?
-
βασεις μηχανης δεν εχω τσεκαρει του τρανσφερ ειναι οκ. μου κανει και ενα τρεμουλο ο λεβιες ο μικρος! το κανει χωρις να πηγαινει κινιση στα διαφορικα αρα δεν εχουν σχεση οι ροδες
-
Το ίδιο - εντελώς ξαφνικά - κάνει και το δικό μου του 2002, παρουσιάστηκε με την τελευταία αλλαγή ελαστικών. Κάτι που πρόσεξα είναι πως γίνεται στα 80 χλμ. και όχι πάντα, έχει βέβαια κάποια μπόσικα ο άξονας κάτι που φαντάζομαι πως είναι η αιτία ενός ανεπαίσθητου τρέμουλου σε όλο το φάσμα ταχυτήτων.
Τώρα, όπως λέει και ο greenjimny, ένας μηχανικός - παλιά ήταν εξουσιοδοτημένος της Suzuki - μου έλεγε πως οφείλεται σε κάποιες "ροδέλες" (έχω αμφιβολία αν λέγονται έτσι) που βοηθούν τον τροχό να μπαίνει σωστά στην θέση του και που οι περισσότεροι λαστιχάδες δεν το γνωρίζουν.
Σε μια βδομάδα θα το σηκώσω για ένα λεπτομερή έλεγχο και ίσως έχω απαντήσεις, σημειώστε πως το αυτοκίνητο μέχρι τα 140.000 χλμ που άλλαξα λάστιχα δεν είχε κανένα πρόβλημα, φυσικά ζυγοστάθμιση έχει γίνει.
-
Καλησπερα φιλε. Για κοιταξε τον μεσαιο κεντρικο που ενωνει σασμαν και βοηθητικο. Μπορει να εχει κολλησει ο σταυρος.
Το βρισκω πολυ πιθανο απο τη στιγμη που παρατηρεις και τρεμουλο στο λεβιε του βοηθητικου.
Αν ειναι αυτο εισαι και τυχερος γιατι την προηγουμενη βδομαδα επισκευασε ενας φιλος δυο κεντρικους που ειχε στον Proteus και τον δινει 70 ευρω.
-
Το ίδιο - εντελώς ξαφνικά - κάνει και το δικό μου του 2002, παρουσιάστηκε με την τελευταία αλλαγή ελαστικών. Κάτι που πρόσεξα είναι πως γίνεται στα 80 χλμ. και όχι πάντα, έχει βέβαια κάποια μπόσικα ο άξονας κάτι που φαντάζομαι πως είναι η αιτία ενός ανεπαίσθητου τρέμουλου σε όλο το φάσμα ταχυτήτων.
Τώρα, όπως λέει και ο greenjimny, ένας μηχανικός - παλιά ήταν εξουσιοδοτημένος της Suzuki - μου έλεγε πως οφείλεται σε κάποιες "ροδέλες" (έχω αμφιβολία αν λέγονται έτσι) που βοηθούν τον τροχό να μπαίνει σωστά στην θέση του και που οι περισσότεροι λαστιχάδες δεν το γνωρίζουν.
Σε μια βδομάδα θα το σηκώσω για ένα λεπτομερή έλεγχο και ίσως έχω απαντήσεις, σημειώστε πως το αυτοκίνητο μέχρι τα 140.000 χλμ που άλλαξα λάστιχα δεν είχε κανένα πρόβλημα, φυσικά ζυγοστάθμιση έχει γίνει.
Καλησπερα Θανο.
1ον. Δεν εχεις το ιδιο προβλημα με το Φοιβο εφ οσον του Φοιβου εξακολουθει το τρανταγμα και χωρις αξανες.
2ον. Οι ροδελες (λαστιχενιες) μπαινουν στους βασιλικους πυρους και οχι στους τροχους, επομενως δεν εχει να κανει με το Βουλκανιζατερ. Εκτος αν εννοεις δαχτυλιδια ζαντων τα οποια βεβαια μπαινουν αν αλλαξεις ζαντες και εχουν μεγαλυτερη τρυπα (εκει που βγαινουν οι πλυμνες) επομενως χρειαζονται δαχτυλιδια (αλουμινιου η τεφλον) για να κεντραρει ο τροχος.
3ον. Οταν το σηκωσεις τσεκαρε και ρουλεμαν τροχων, αξονες, βασεις.
Καλη τυχη!
-
Δαχτυλίδια ζαντών εννοώ αλλά δεν έχω αλλάξει ζάντες, βλέπω κι εγώ τρέμουλο στο μικρό λεβιέ, θα δούμε όταν σηκωθεί και ελεγχθεί. Ό,τι μπορούμε να δούμε τέλος πάντων. :D
Ευχαριστώ πολύ.
-
Δαχτυλίδια ζαντών εννοώ αλλά δεν έχω αλλάξει ζάντες, βλέπω κι εγώ τρέμουλο στο μικρό λεβιέ, θα δούμε όταν σηκωθεί και ελεγχθεί. Ό,τι μπορούμε να δούμε τέλος πάντων. :D
Ευχαριστώ πολύ.
Αφου δεν εχεις αλλαξει ζαντες δεν χρειαζεσαι δαχτυλιδια (αλλωστε και να θελες δεν υπαρχει κενο!!!).
-Οσο για το τρεμουλο στο λεβιε διορθωνεται-μειωνετε αισθητα- με ενα ζυγισμα του κεντρικου "σασμαν-βοηθητικου".
-Για το τρεμουλο του λεβιε (στις πολυ χαμηλες στροφες "1000-1800" και συχνα στο παρα πολυ ζορι) ευθυνεται η καδενα του βοηθητικου οταν ξεχειλωνει. Αυτο μπορεις να το διαπιστωσεις αν με σβηστο το αυτοκινητο, τοποθετωντας το λεβιε του βοηθητικου στο 4Η η 4L, βαζοντας πρωτη ταχυτητα με δεμενο χειροφρενο πεσε κατω απο το αυτοκινητο και κοιτα αν ο μεσαιος κεντρικος σασμαν-βοηθητικου περιστρεφεται η αν ειναι οπως ο μπροστινος και ο πισινος που δεν κουνιονται καθολου. Οσο περισσοτερο περιστρεφεται τοσο ξεχειλωμενη ειναι και η καδενα σου!!!
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ανοίξαμε δουλειές βλέπω... lol
-
ρε παιδια στο μικρο αξονα εχω αλλαξει τον ενα σταυρο που ειχε κενα ο αλλος φαινοταν ενταξει. να φταιει κατι αλλο? θα το σπασω δεν μπορω t4 bhe bhe bhe bhe bhe bhe bhe bhe bhe
-
Ποιον εννοεις μικρο κεντρικο;
-
τον αξονα που παει απο το σασμαν στο βοηθιτικο αυτον λεω πιο πανω!
-
Φοιβο ο κεντρικος που εννωνει σασμαν - βοηθητικο εχει απο τη μια μερια σταυρο και απο την αλλη καρε που συνδεεται με το σασμαν.
-
στο δικο μου εχει και απο τις δυο μεριες σταυρο!
-
τσεκαρε κ τον πισω τον κεντρικο που παει στο διαφορικο,αν ειναι ενταξει η φουσκα του
-
Καλησπερα φιλε. Για κοιταξε τον μεσαιο κεντρικο που ενωνει σασμαν και βοηθητικο. Μπορει να εχει κολλησει ο σταυρος.
Το βρισκω πολυ πιθανο απο τη στιγμη που παρατηρεις και τρεμουλο στο λεβιε του βοηθητικου.
Αν ειναι αυτο εισαι και τυχερος γιατι την προηγουμενη βδομαδα επισκευασε ενας φιλος δυο κεντρικους που ειχε στον Proteus και τον δινει 70 ευρω.
αυτο ειναι ο μικρος κεντρικος αξονας
-
ξεχασα εχει συμβει σε φιλο να φταιει και το βοηθητικο εκαι που κουμπωνει ο αξονας εχει χαλασει