Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Εκτός δρόμου οδήγηση

Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.

(1/3) > >>

ath.nasi:
Ανέβηκα μια αρκετά δύσκολη ανηφόρα, με πολύ μεγάλη κλίση και μαλακό χώμα ανακατεμένο με πέτρες και βράχια που εξείχαν αρκετά. Χρησιμοποίησα πρώτη ταχύτητα και κοντά, και για περίπου δύο λεπτά οι στροφές ήταν γύρω στις 4.500. Κατά το τέλος υπήρχε έντονη μυρωδιά  καμένου, αλλά  λόγω τού ότι δεν μπορούσα να βγω από το αυτοκίνητο, δεν κατάλαβα από πού προέρχεται.
Δίσκος, ή πήγα να κάψω το αυτοκίνητο;  Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψα πρώτη και κοντά σε τόσες στροφές· συνήθως δεν ξεπερνώ τις 3.000-3.500, και με τα κοντά χρησιμοποιώ πολύ και τη δευτέρα.
Πώς μπορώ να το αποφύγω την επόμενη φορά;

extractor:
δισκος φιλε μου.
δεν καιγονται ετσι τα αμαξια...

σοβαρα δεν μπορει να σου απαντηση κανεις αμα δεν εχει πραγματικη εικονα.
2 παιζουν παντως.ή μειωτηρας ή περισοτερη φορα για να ανεβεις.
ολα αυτα στην θεωρια...

Χάρης:
Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....

Με το δικό μου πάντως, με τα πολύ κοντά, πάω 6500, και "ακόμα" δεν έχει καεί τίποτα...  j12

YannisS:

--- Παράθεση από: Χάρης στις Σεπτέμβριος 05, 2011, 08:08 ---Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....


--- Τέλος παράθεσης ---

+1!!

Τον κινητήρα του Τζίμνυ ΜΗΝ τον φοβάσαι....

ath.nasi:
Συμπλέκτη πάτησα για να κουμπώσω τα κοντά, πριν την ανηφόρα και όσο ο δρόμος ήταν ακόμα επίπεδος. Μετά, δεν είχα λόγο να ξαναπατήσω· δεν σταμάτησα καθόλου.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση