Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Εκτός δρόμου οδήγηση
Μικρά μυστικά, για να φτάσετε στον χιονισμένο προορισμό σας με ασφάλεια!!!
lucifer08:
--- Παράθεση από: 4x4er στις Νοέμβριος 25, 2009, 12:29 ---Ποιά φοράς εσύ?
--- Τέλος παράθεσης ---
και στα δύο jimny φορύσα τις michelin τα Latitude Alpin 4x4.
και πιο συγκεκριμένα http://www.michelin.gr/greece/front/affich.jsp?codeRubrique=20060301190047
είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τις επιδόσεις τους εντός δρόμου όσο χιόνι κι αν έχει.επιπλέον σε βρεγμένο είναι κορυφή, δεν γλυστράει το αυτοκίνητο καθόλου. να φανταστείς εγώ τα είχα ακόμα και το καλοκαίρι μόνο και μόνο για το κράτημά τους στο βρεγμένο.
είναι πολύ μαλακό ελαστικό και δεν προβληματίζει καθόλου σε ταξίδια.
εκτός δρόμου όμως είναι καλά μόνο αν πατάνε σε χιόνι, αν όμως πατάνε σε λάσπες τότε σίγουρα θα χρειαστείς και τις αλυσίδες που αναφέραμε παραπάνω lol lol lol
Metalaxe:
--- Παράθεση από: 4x4er στις Νοέμβριος 25, 2009, 11:23 ---α) Τα πανιά δεν τα εμπιστεύομαι με τίποτα γιατί απλά είναι...πανιά!!
--- Τέλος παράθεσης ---
Τα πανιά δουλεύουν απίστευτα, τα έχω δοκιμάσει σε Fiat Punto και έχω μείνει, το αμάξι στρίβει και φρενάρει καταπληκτικά. Το μόνο πρόβλημα που έχουν είναι ότι φθείρονται γρήγορα σε μη χιονισμένο/παγωμένο οδόστρωμα. Αν δε θέλεις να βάζεις/βγάζεις λάστιχα (χιονιού) είναι η πιο εύκολη και αποτελεσματική λύση...
lucifer08:
--- Παράθεση από: YannisS στις Νοέμβριος 25, 2009, 12:32 ---Τα χιονολάστιχα, γενικά, είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, σε χιόνι και πάγο. Στην Αυστρία, με νοικιασμένο VW Touran, το οποίο είχε τέτοια λάστιχα, φτάναμε στα χιονοδρομικά κέντρα, μέχρι την είσοδο, χωρίς κανένα πρόβλημα... Σημειωτέον, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχει 4χ4.. Αλλά γενικότερα, στο εξωτερικό, όλοι φορούν χιονολάστιχα και όλα μιά χαρά (κανείς δεν φορά αλυσίδες στο χιόνι/πάγο εκεί).
Πάντως, αφού σε ενδιαφέρουν κυρίως οι παγωμένες κατηφόρες, θα σου πρότεινα αλυσίδες πίσω (αν έχεις μόνο ένα ζευγάρι), για να "κρατάς" κάπως τα "οπίσθιά" σου. Επίσης, στο χιόνι, στρίβουμε το τιμόνι ΠΡΙΝ την στροφή. Δεν περιμένουμε δηλάδή, να αρχίσουμε να το στρίβουμε, όπως στις κανονικές συνθήκες. Να θυμάσαι τον κανόνα του αυγού (σαν να έχεις ένα αυγό, ανάμεσα στο παπούτσι και το πεντάλ του φρένου..ΑΠΑΛΑ, για να μην το σπάσεις..)
Πιό extreme λύση, λάστιχα με καρφιά. Το αυτοκίνητο κινείται σαν τρένο. Το έχω δει στην Λαπωνία, όπου τα αυτοκίνητα κινούνται κανονικά στον αυτοκινητόδρομο με 100-120 χλμ, δίνοντάς σου την εντύπωση ότι κάτω δεν υπάρχει πάγος, αλλά στεγνός δρόμος.... Οταν όμως βγείς από το αυτοκίνητο αφηρημένος, επανέρχεσαι στην πραγματικότητα, τρώγοντας μεγαλοπρεπή τούμπα !!!!!
--- Τέλος παράθεσης ---
άλλη μία καλή λύση είναι αυτή που προτείνει ο φίλος YannisS δεν γνωρίζω όμως τιμές και φυσικά πόσο extreme ή όχι λύση είναι για την Ελλάδα.
τιμή για τα Latitude Alpin 4χ4 400 ευρώ
4x4er:
--- Παράθεση από: Metalaxe στις Νοέμβριος 25, 2009, 12:46 ---
--- Παράθεση από: 4x4er στις Νοέμβριος 25, 2009, 11:23 ---α) Τα πανιά δεν τα εμπιστεύομαι με τίποτα γιατί απλά είναι...πανιά!!
--- Τέλος παράθεσης ---
Τα πανιά δουλεύουν απίστευτα, τα έχω δοκιμάσει σε Fiat Punto και έχω μείνει, το αμάξι στρίβει και φρενάρει καταπληκτικά. Το μόνο πρόβλημα που έχουν είναι ότι φθείρονται γρήγορα σε μη χιονισμένο/παγωμένο οδόστρωμα. Αν δε θέλεις να βάζεις/βγάζεις λάστιχα (χιονιού) είναι η πιο εύκολη και αποτελεσματική λύση...
--- Τέλος παράθεσης ---
::)....ΧΧΧΜμμμ
4x4er:
--- Παράθεση από: YannisS στις Νοέμβριος 25, 2009, 12:32 ---Τα χιονολάστιχα, γενικά, είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, σε χιόνι και πάγο. Στην Αυστρία, με νοικιασμένο VW Touran, το οποίο είχε τέτοια λάστιχα, φτάναμε στα χιονοδρομικά κέντρα, μέχρι την είσοδο, χωρίς κανένα πρόβλημα... Σημειωτέον, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δεν έχει 4χ4.. Αλλά γενικότερα, στο εξωτερικό, όλοι φορούν χιονολάστιχα και όλα μιά χαρά (κανείς δεν φορά αλυσίδες στο χιόνι/πάγο εκεί).
Πάντως, αφού σε ενδιαφέρουν κυρίως οι παγωμένες κατηφόρες, θα σου πρότεινα αλυσίδες πίσω (αν έχεις μόνο ένα ζευγάρι), για να "κρατάς" κάπως τα "οπίσθιά" σου. Επίσης, στο χιόνι, στρίβουμε το τιμόνι ΠΡΙΝ την στροφή. Δεν περιμένουμε δηλάδή, να αρχίσουμε να το στρίβουμε, όπως στις κανονικές συνθήκες. Να θυμάσαι τον κανόνα του αυγού (σαν να έχεις ένα αυγό, ανάμεσα στο παπούτσι και το πεντάλ του φρένου..ΑΠΑΛΑ, για να μην το σπάσεις..)
Πιό extreme λύση, λάστιχα με καρφιά. Το αυτοκίνητο κινείται σαν τρένο. Το έχω δει στην Λαπωνία, όπου τα αυτοκίνητα κινούνται κανονικά στον αυτοκινητόδρομο με 100-120 χλμ, δίνοντάς σου την εντύπωση ότι κάτω δεν υπάρχει πάγος, αλλά στεγνός δρόμος.... Οταν όμως βγείς από το αυτοκίνητο αφηρημένος, επανέρχεσαι στην πραγματικότητα, τρώγοντας μεγαλοπρεπή τούμπα !!!!!
--- Τέλος παράθεσης ---
ΧΑΧΑΧΑΧΑ για την τούμπα lol....έχω δεί τέτoiα λάστιχα εδώ Θεσ/νίκη, με αποσπόμενα καρφιά.... Καλή υπενθήμιση, θα περάσω μια βόλτα απο τον Λαστιχα, μια σουιδική μάρκα ήταν δε θυμάμαι...Thanks
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση