θειο τοτε πρεπει τα πισω τζαμια να ειναι καλυμενα κατα καποιο τροπο και να φερει στοιχεια τυπου οχηματος(πχ επαγγελματικο),ονομα ιδιοκτητη,τοπο και τα ιχ ωφελιμο-μικτο...
Βασιλη μου, αυτο που λες ισχυε ή μπορει και να ισχυει ακομη... αλλα αυτου του ειδους τα επαγγελματικα (σαν το δικο μου αλλα και πολλα αλλα), δεν εχουν τετοιου ειδους περιορισμους, απλα και μονο γιατι δεν ειναι φορτηγακια ή δεν προσπαθει καποιος να τα περασει για φορτηγακια...
Δικαιολογουνται σαν αυτοκινητα πωλητων, οπως εχουν ολες οι μεγαλες εταιρειες (τυπου 3E, ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ κλπ κλπ)... Αυτο που προανεφερες ισχυει μονο στη περιπτωση που θα αυτοκινητα αυτα ειναι δηλωμενα σα φορτηγακια... (πχ, καποτε κυκλοφορουσαν VW GOLF με βαμμενα τα πισω τζαμια τους...)
Οσο για τα καθισματα, σε αυτη τη περιπτωση επαγγελματικου αυτοκινητου, δεν υπαρχει κανενας περιορισμος για το αν θα εχει ή οχι... Δεν ειναι φορτηγακια...
Επισης, και το ΦΠΑ εκπιπτει πληρως απο τα εξοδα της επιχειρησης, οπως και τα ασφαλιστρα, τα services, οι αλλαγες ελαστικων, ακομη και τα καυσιμα (δυστυχως ομως μεχρι καποιο ποσο, οχι ολα...)
...εκτος αν υπαρχει διαφιμιση στο αμαξι που να υποδηλωνει τα προαναφερομενα!
τουλαχιστον γι αυτα δεν περνας ΚΤΕΟ
Ακριβως!!! Πρεπει το συγκεκριμενο αυτοκινητο, "
να φερει διακριτικα σηματα με τα λογοτυπο ή / και τα στοιχεια της αναφερομενης επιχειρησης σε εμφανη σημεια, περιμετρικα του οχηματος..." και δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα...
Και πιστεψε με... οταν τηρουνται απλα και μονο τα παραπανω, ολα περνανε ΚΤΕΟ... καλως ή κακως...