Αποστολέας Θέμα: Τοποθέτηση εργάτη  (Αναγνώστηκε 9361 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Τοποθέτηση εργάτη
« στις: Ιανουάριος 12, 2006, 16:58 »
Μετά από πολύ σκέψη κολλήματα και κινδύνους που αντιμετώπισα καθώς πήγαινα μόνος μου για off road αποφάσισα να βάλω εργάτη στο jimny. Κατέληξα στον Magnum8 της Warn με 8000 λίβρες ελκτική ικανότητα. Το πραγματικό πρόβλημα όμως που αντιμετώπισα ήταν στην τοποθέτησή του.
Τον προφυλακτήρα της ARB τον απέρριψα διότι δεν ήθελα ακόμη να αλλάξω ανάρτηση. Έτσι μετά από συζήτηση με τον τεχνικό που με στείλανε αποφασίσαμε να κολληθεί στο σασί. Αρχικά φυσικά ήρθε η καχυποψία μου αλλά ο τεχνικός με βεβαίωσε πως δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.(Η καχυποψία αυτή με άφησε όταν ο εργάτης δοκιμάστηκε σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες!)
Μετά από δύο ώρες μελέτης αποφασίσαμε να κολληθεί η βάση στο ύψος των δοκαριών του σασί στο σημείο που βγαίνουν λίγο πιο έξω από τον ανεμιστήρα του Air condition. Έτσι βγήκε το μαύρο πλαστικό και κόπηκε ο προφυλακτήρας στο κάτω μέρος από τη σήτα καθώς και η σήτα μέχρι το σημείο που ενώνεται με το πλαστικό.



Δύο πλάκες από 5 χιλιοστά σίδερο κόπηκαν και έγιναν τρύπες πάνω και κάτω από το πλάτος του σασί για να βιδωθεί η βάση. Αυτές κολλήθηκαν με ηλεκτροκόλληση στο εσωτερικό μέρος από τα δοκάρια του σασί και βάφτηκαν με ασημί χρώμα ενώ κόπηκαν και οι προεξοχές στο εσωτερικό μέρος των δοκαριών του σασί.



Εν συνεχεία ήρθε η βάση του εργάτη από 5 χιλιοστά σίδερο και αυτή η οποία ήταν σε σχήμα Π με την μπροστινή πλευρά μεγαλύτερη από την πίσω για να μην επηρεάζει το βεντιλατέρ. Το μήκος του ήταν όσο το άνοιγμα των δοκαριών του σασί. Στο μπροστινό μέρος έγινε μια σχισμή για να βγαίνει το συρματόσχοινο και έγιναν τρύπες για να βιδωθεί το στόμιο καθώς ο συγκεκριμένος εργάτης δεν διατίθεται με ράουλα. Επίσης στο εσωτερικό του έγιναν οι τρύπες όπου θα βιδωνόταν ο εργάτης καθώς και δύο τρύπες για την αποστράγγιση των νερών.



Στις πλευρές του κολλήθηκαν με ηλεκτροκόλληση δύο πλάκες, η μία από την πάνω και η άλλη από την κάτω, εκατέρωθεν για να στερεωθεί στις βάσεις που κολλήθηκαν στο σασί.

 

Ο μοχλός μηχανικής απεμπλοκής δεν βόλευε στην τελείως κάθετη θέση για αυτό γύρισε κατά δύο θέσεις για ευκολότερη πρόσβαση. Αυτό επιτυγχάνεται αν ξεβιδωθούν όλες οι βίδες που τον συνδέουν με το υπόλοιπο σώμα του εργάτη.



Το επόμενο πρόβλημα που έπρεπε να αντιμετωπιστεί ήταν το μέρος τοποθέτησης του κουτιού με τα ηλεκτρικά του εργάτη. Τα καλώδια που το συνδέουν με τον εργάτη είναι πολύ κοντά ενώ το σημείο σύνδεσης του χειριστηρίου είναι πάνω στο πλαστικό κάλυμμα του κουτιού. Αυτό που αποφασίσαμε ήταν να τοποθετηθεί στο εσωτερικό του δεξιού φτερού ανάμεσα στον προφυλακτήρα και το μαύρο πλαστικό του φτερού. Στο σημείο ακριβώς πίσω από της θήκες για τους προβολείς ομίχλης έχει ένα σίδερο σαν αυτί! Σε αυτό ανοίχτηκαν δύο τρύπες για να στερεωθεί το κουτί.



Το σημείο έλυνε το πρόβλημα του μήκους των καλωδίων όμως προέκυπτε το πρόβλημα πρόσβασης στο σημείο σύνδεσης του χειριστηρίου το οποίο λύθηκε με τον εξής τρόπο. Ανοίχτηκε το κουτί και αφαιρέθηκαν όλα τα καλώδια πάνω από τα ρελέ αφού πρώτα έγινε σχεδιάγραμμα με το που πάει το καθένα.



Το σημείο σύνδεσης του χειριστηρίου, κονέκτορας, κόπηκε πάνω από το κάλυμμα. Ανοίχτηκε μία τρύπα στο πλαϊνό μέρος του προφυλακτήρα από όπου περάστηκαν τα καλώδια και ο κονέκτορας έμεινε από την εξωτερική μεριά και στερεώθηκε με βίδες.

 

Το κουτί βιδώθηκε πάνω στο αυτί και ανοίχτηκε νέα τρύπα στο κάλυμμα για να περνάνε τα καλώδια του κονέκτορα του χειριστηρίου και να φτάνουν αφού τοποθετηθεί ο προφυλακτήρας στο αμάξι. Τα καλώδια παροχής ρεύματος ενώθηκαν κατευθείαν στην μπαταρία.

 

Το μαύρο πλαστικό κάτω από τον προφυλακτήρα κόπηκε στο εσωτερικό του και έγιναν και δύο σχισμές για να μπουν οι πλάκες στήριξης από το κάτω μέρος της βάσης.



Το τελευταίο και μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η τοποθέτηση της πινακίδας. Μετά από αρκετή ώρα περισυλλογής τελικά ανοίχτηκαν δύο τρύπες κάτω από το στόμιο του συρματόσχοινου και βιδώθηκε εκεί πάνω σε δύο λαμάκια, σημείο το οποίο όμως προκαλεί πρόβλημα διότι σε εμπόδια με μεγάλη γωνία προσέγγισης χτυπάει και στραβώνει!!!



Στο σημείο στο οποίο τοποθετήθηκε ο εργάτης βγαίνει έξω από την περίμετρο του προφυλακτήρα περίπου 5 εκατοστά αλλά είναι σχετικά διακριτικός. Όσον αφορά το ύψος του αυτοκινήτου έπεσε λίγο προς τα εμπρός αλλά είναι σχεδόν ανεπαίσθητο.



Η όλη τοποθέτηση μας πήρε γύρω στις 6 ώρες και κόστισε 300 ευρώ.


Μεγάλη η συμβολή του φίλου Σταύρου (στην πιο πάνω φωτογραφία) με τις φωτογραφίες του από άλλα jimny που πήραμε την ιδέα του σημείου τοποθέτησης του εργάτη και του κονέκτορα αλλά και των γνώσεών του στα ηλεκτρικά. Να μην ξεχάσω βέβαια και τον Γιώργο (gc) ο οποίος στην πρώτη μας γνωριμία μας πέτυχε να ‘καταστρέφουμε’ το αμάξι και να το αγριεύουμε!!! Η συμβολή του μεγάλη (οι φωτογραφίες της τοποθέτησης!!!!)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2006, 17:06 από george kehaidis »

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 12, 2006, 17:07 »
Για μεγαλύτερες φοτο εδώ http://photobucket.com/albums/f38/george1981/michanologika/



Κοίτα να δεις που όπου γράφω GC μου βγάζει το  gc.Πρέπει να το γράφω ή με κενό ή με κεφαλαία......

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2006, 17:09 από george kehaidis »

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 12, 2006, 18:35 »
Εεεεε, συγγνωμη ο Γιωργος ο κερατας που γραφεις, ποιος ειναι?  ha ha ha 021 021 87
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος kyr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 166
  • Φύλο: Άντρας
  • Θεσσαλονίκη
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 13, 2006, 15:03 »
Ώραια με την τοποθέτηση εργάτη, αλλά με την μπαταρία τι γίνεται ? Σίγουρα η μαμίσια δεν αντέχει. Βάζεις μια δυνατοτερη πχ 65Α με κόστος 80-100ε  ?  Ή μια heavy duty (excite) με 200ε ?
Τι διαφορές έχουν μεταξύ τους ? ?ξιζει η διαφορά στην τιμή ?

ΥΓ   Προσωπικά σε αγώνες δεν τρέχω , άρα η χρήση του εργάτη θα είναι μόνο σε κολλήματα...
Χρήστος Κυριακόπουλος

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 13, 2006, 15:22 »
ισως να χρειαστει και αλλαγη του δυναμο χρηστο για να μην ζοριζεται.. ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 16, 2006, 15:56 »
Εγώ την άλλαξα με μία Coba 75άρα με κόστοσ κάπου στα 100 ευρό.

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 00:00 »
ολα καλα ;D το κολημα στο σασι εγω το απεφυγα cl με βιδες.που ξερεις οτι δε θα το πουλησεις ???
style is everything

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 18, 2006, 14:34 »
Πρώτον δενπρόκειτα να γίνει αυτό που λες και δεύτερον έχω δει να ξεκολάει βάση από το σασί που ήταν πιασμένη με βίδες σε G Mercedes στον έβρο....
Διαλέγετε και πέρνετε

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 18, 2006, 21:57 »
το πιθανοτερο ειναι να σε σερνει ο εργατης.ποτε μην δενεσε σε σταθερο σημειο για να τραβηξεις κατι βαρυτερο απο το jimnaki.γιατι μπορει να προκαλεσεις αλλες ζημιες οπως στραβοματα σε σασι. τελος παντον το οτι βαλαμε εργατη δε σημαινει οτι τραβαμε και unimog sorr

style is everything

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 10:21 »
Σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε δυναμό για εργάτη και προβολείς και να βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία τί προτείνετε?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:42 »
το πιθανοτερο ειναι να σε σερνει ο εργατης.ποτε μην δενεσε σε σταθερο σημειο για να τραβηξεις κατι βαρυτερο απο το jimnaki.γιατι μπορει να προκαλεσεις αλλες ζημιες οπως στραβοματα σε σασι. τελος παντον το οτι βαλαμε εργατη δε σημαινει οτι τραβαμε και unimog sorr



Σωστά τα λές, σε ώριμες καταστάσεις, ο εργάτης είναι τοποθετημένος για να έλκει το αυτοκίνητο.....
Που ωριμότητα την σήμερον ημέρα χαχαχαχαχα
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:46 »
Σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε δυναμό για εργάτη και προβολείς και να βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία τί προτείνετε?

Αγαπητε μου ΚΤΗΝΙΑΤΡΕ ( ha), θα σου κανω δυο προτασεις:

1η. Να αλλαξεις αυτοκινητο,
2η. Να πας και να διορθωσεις το ποσοστο συμμετοχης σου στη κοπη της πιτας σε 100%!!!  0_21 yah yah yah 87 roc2
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος jfk60

  • Jimny
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 12:02 »
Σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε δυναμό για εργάτη και προβολείς και να βάλουμε μεγαλύτερη μπαταρία τί προτείνετε?


Kωστα το δυναμο στα τουτου μας ειναι 75αρι, αν βαλεις μεγαλυτερο θα πρεπει να αλλαξεις και πλεξουδες καλωδιων (δλ χ... μεσα που λενε)

Εγω στο δικο μου εχω 8500 εργατη και τον δουλευω με την μαμισια μπαταρια 45αρα, ανεβαζοντας το πελαντι στις 2500 στροφες με το
χειρογκαζο.

Μεχρι τωρα δεν εχω κανενα προβλημα.
Αφηστε τις δουλειες
    και  παρτε τις πλαγιες

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 17:23 »
που το βλεπουμε αυτο jfk60; οσο και αν εψαξα δε βρηκα τιποτα... ειναι σιγουρο αυτο ετσι; δηλ, οτι ειναι 75αρης.... με ενδιαφερει αυτο... ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος GiwrgosTH

  • Jimny
  • Μηνύματα: 456
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση εργάτη
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 19:16 »
Για δείτε αυτο:
http://www.allrad-profi.de/einbauanleitung.pdf
Εύκολα και γρήγορα! Τιμή δεν ξέρω.
Punto, punto το Jimnάκι...