φιλε extractor που μενεις? βλεπω πιανουν τα χερια σου και θελω να φτιαξω πισω βασεις και εγω!!!
μπραβο μαστορια
ευχαριστω γιωργο.
γλυφαδα μενω.αν χρειαστεις καμια βοηθεια,εδω ειμαι!!
για τα λαστιχα που ρωτας,και για τα κ/π,εχε στο νου σου το εξης:
κατα την ιδια εννοια,θα μπορουσες να βαλεις και τον μειωτηρα που μπαινει στο μαμα τρανσφερ,ΑΛΛΑ...
οταν εισαι εκτος η δυναμη που θελεις ειναι αρκετα μεγαλυτερη,ειδηκα απο τι στιγμη που τα οχηματα μας ειναι ''αναιμικα''.
οποτε βαζοντας κ/π συμβαινουν 2 (για μενα) προβληματα.
το 1 ειναι οτι ουσιαστικα μακραινεις ακρινως το ιδιο στα αργα γρηγορα,και το αλλο οτι κανεις πιο επιφοβο το να σου σπασει το κ/π λογο οτι για να κοντυνη το βημα,προσθετουν πιο πολλα δοντια,στης ιδιες διαστασης της κορωνας και του πηνιου,αρα,πιο λεπτα.
φαντασου λοιπον,ποσο πιο ευκολο θα ειναι απ'οτι μαμα,να κουρεψεις κ/π αμα φορας ακομα και 30-31 λαστιχα.για παραπανω,θα εχεις ακομα περισοτερα εξαρτηματα για να ανησυχεις.
επισης απο την στιγμη που το βαρος θα ειναι κατα παααρα πολυ αυξημενο στην ουσια ...δεν θα εχεις καθολου δυναμη στα αργα και σε καποιες συνθηκες,ειδηκα αν εχεις και μπλοκε,το αμαξι θα μουλαρωνει.
για παραδειγμα...την περασμενη βδομαδα,μπηκα σε εναν βουρκο και μετα βιας βγηκα συμπλεκταροντας,παροτι φοραω τρανσφερ απο 410(αρκετα πιο κοντο απο μαμα) και λαστιχα μονο 195/80/15.