Αποστολέας Θέμα: Προβλήματα του jimny  (Αναγνώστηκε 18688 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 12:38 »
Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα θα γράψω εδώ το πρόβλημά μου!
Ελπίζω κάποιος απο εσάς να μου βρεί την λύση γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το βάψω μπλέ και να το πετάξω στην θάλασσα!
Όταν πηγαίνω στο βουνό κολλάει η τετρακίνηση και μένει μπλοκαρισμένη!
Έχω το vvt με τα κουμπάκια!
Πιο αναλυτικά:
Την πρώτη φορά που το έπαθα πριν 2 μήνες είχα γρήγορη τετρακίνηση και σταμάτησα κάποια στιγμή, έσβησα το αμάξι και μετά απο 10 λεπτά το ξανα άναψα. Η πράσινα λυχνία ενω θα έπρεπε να είναι αναμμένη αντ'αυτού αναβόσβηνε.
Πάταγα τα κουμπάκια αλλά τίποτα.
Το πήγα στο συνεργείο έβγαλαν τους πόλους και κάτι άλλες φίσσες απο το βοηθητικό και έκανε επανεκίνηση.
Την δεύτερη φορά δηλαδή με το που το πήρα απο την αντιπροσωπία, ήμουν περτούλι και με το που βγαίνω εκτός δρόμου και πατάω το κουμπί άρχισε πάλι να αναβοσβήνει, και είδα οτι είχε εμπλακεί η γρήγορη τετρακίνηση αλλά απο κει και πέρα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα!
Το πήγα πάλι στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν προληπτικά όμως χωρίς να είναι σίγουροι το μοτέρ της τετρακίνησης, κάνει καλώδια κάτω στο βοηθητικό, εγκέφαλο, και κοίταξαν όλες τις ασφάλεις. Το πήρα ο αυτοκίνητο μετά απο 20 μέρες προχτές και χτές πήγα να γράψω μια διαδρομή στο Κιάτο. Βάζω σε κάτι λάσπες τετρακίνηση και κοντά και ενώ έδειχνε να δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητο ζοριζόταν. Μετά απο 3 κολλήματα παρατήρησα οτι πηγαίνει πισωκίνητο.
Τέλος πάντον μετά απο λίγη ώρα κλείδωσαν και οι μπροστά πλύμνες και συνεχίζω. Λίγη ώρα αργότερα βάζω κοντά σε μια απότομη κατάβαση ενος βουνού και κατα την διάρκεια της κατάβασης χωρίς να έχω πατήσει κανένα κουμπί, άρχισε να ακούγεται ο ήχος που κάνει οταν πας να βάλεις κοντά εν κινήση!
Και το αμάξι έμεινε κολλημένο στα κοντά!
Σήμερα θα το στείλω με οδική στο Ναύπλιο και μου είπαν οτι θα του αλλάξουν και τον δεύτερο εγκέφαλο της τετρακίνησης, πάλι προληπτικά. Το θέμα είναι οτι στην αντιπροσωπία δεν ξέρει τι μπορεί να παθαίνει και κολλάει απλά σιγά σιγά τα αλλάζουν όλα!
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ή είχε παρόμοιο πρόβλημα ας μου πει ρε παιδιά. Δεν ξέρω τι να κάνω! Θα τρελαθώ τελείως!!! bhe bhe t4

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 15:19 »
Αν προσέξεις στο Manual η εμπλοκή των κοντών γίνεται μόνο με το όχημα σταματημένο, χωρίς ταχύτητα και πατώντας τον συμπλέκτη. Σε καμία περίπτωση με το όχημα εν κινήσει.
Στα δύο είδη σύμπλεξης 4 κίνησης είτε μηχανικά(παλιό μοντέλο) είτε με ηλεκτρομοτέρ(VVT με κουμπάκια) το λαμπάκι αναβοσβήνει όταν δεν μπορούν να κλειδώσουν οι πλύμνες.
Controller υπάρχει και στα δύο μοντέλα.

Ας δούμε ξεχωριστά τις 2 περιπτώσεις.

1. Δεν κλειδώνει η τετρακίνηση.
Δεν υπάρχει αισθητήρας μπροστά στον άξονα για να "καταλάβει" ο Controller ότι κλείδωσαν οι μπροστινοί τροχοί. Απλά μετράει την πίεση αέρα στα σωληνάκια. Αν η πίεση φτάσει στην σωστή τιμή μέσα σε 5 sec σημαίνει ότι κλείδωσαν οι τροχοί.
Κρατάει την βαλβίδα πίεσης αέρα απο το δοχείο πίεσης ανοικτή για 15sec. Αν υπάρχει διαρροή ή βλάβη στο σύστημα και χάνει πίεση μετά τα 15 sec σταματάει η διαδικασία αυτόματα και αναβοσβήνει το λαμπάκι που σημαίνει ότι δεν μπορεί να κλειδώσει. Εννοείται ότι θα είσαι συνέχεια πισωκίνητος όταν αναβοσβήνει το λαμπάκι. Η βλάβη δεν είναι μόνο στις φύσες ή τον Controller. Μπορεί να είναι στα σωληνάκια, τις 2 βαλβίδες (εισαγωγή αέρα->4WD, εξαγωγή αέρα->2WD) ή τους συνδέσμους.

2. Δεν ξεκλειδώνουν τα κοντά ή η τετρακίνηση γενικά.
Εχουν παρατηρηθεί πολλά προβλήματα στις φύσες που δίνουν εντολή στο ηλεκτρομοτέρ 2WD-4WD/4WD Low πάνω στο Transfer. Θέλουν τακτικά ελεγχο και καθάρισμα.

Θα πρότεινα να τους πείς στην αντιπροσωπεία να αφήσουν τις σαχλαμάρες και να ακολουθήσουν την διαδικασία διάγνωσης με όλα τα Steps. Τα έχει λεπτομερώς το Work Shop Manual...αν δεν το έχουν να τους το δώσουμε εμείς ;)
Αυτό το αλλάζουμε κάθε φορά απο κάτι...δεν παίζει. Μπορούν να το βρούν.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 26, 2009, 15:22 από Michalis »
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 18:48 »
Μιχάλη το οτι η τετρακίνηση η κοντή μπαίνει μόνο με το αυτοκίνητο σταματημένο το ξέρω και ειδκικά στο vvt δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά!
Αυτο που λες οτι μπορούν να το βρούν έτσι πίστευα και εγώ αλλα....
Ένα άλλο στοιχείο που μπορώ να δώσω είναι οτι τα κουμπάκια δεν δουλεύουν καν τώρα, και άρα ούτε το μοτέρ που είναι στο βοηθητικό που κλειδώνει δουλεύει. Κανονικά ακούγεται ενας θόρυβος όταν πατάς το κουμπάκι απο το βοηθητικό αλλά αυτό τώρα δεν κάνει κιχ!
Τώρα παράγγειλαν και τον δεύτερο εγκέφαλο της τετρακίνησης.
Δεν πιστεύω να είναι λόγω ψηλώματος γιατί τόσο καιρό δεν μου το είχε κάνει.
Εντομεταξύ το θέμα είναι οτι έχω φάει τόση ταλαιπωρία κάθε φορά που μένει κομπλαρισμένο που δεν θέλω καν να το πάρω στα χέρια μου αν δεν σιγουρευτούν οτι βρήκανε το πρόβλημα!
Ξερετε κανέναν που μπορεί να ξέρει απο τέτοια θέματα??
Πάντος Μιχάλη θα τους το πώ αυτό που είπες αν και όταν συνδέουν τον εγκέφαλο με το μηχάνημα δεν τους δείχνει τίποτα.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 21:27 »
Μιχάλη το οτι η τετρακίνηση η κοντή μπαίνει μόνο με το αυτοκίνητο σταματημένο το ξέρω και ειδκικά στο vvt δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά!
Αυτο που λες οτι μπορούν να το βρούν έτσι πίστευα και εγώ αλλα....
Ένα άλλο στοιχείο που μπορώ να δώσω είναι οτι τα κουμπάκια δεν δουλεύουν καν τώρα, και άρα ούτε το μοτέρ που είναι στο βοηθητικό που κλειδώνει δουλεύει. Κανονικά ακούγεται ενας θόρυβος όταν πατάς το κουμπάκι απο το βοηθητικό αλλά αυτό τώρα δεν κάνει κιχ!
Τώρα παράγγειλαν και τον δεύτερο εγκέφαλο της τετρακίνησης.
Δεν πιστεύω να είναι λόγω ψηλώματος γιατί τόσο καιρό δεν μου το είχε κάνει.
Εντομεταξύ το θέμα είναι οτι έχω φάει τόση ταλαιπωρία κάθε φορά που μένει κομπλαρισμένο που δεν θέλω καν να το πάρω στα χέρια μου αν δεν σιγουρευτούν οτι βρήκανε το πρόβλημα!
Ξερετε κανέναν που μπορεί να ξέρει απο τέτοια θέματα??
Πάντος Μιχάλη θα τους το πώ αυτό που είπες αν και όταν συνδέουν τον εγκέφαλο με το μηχάνημα δεν τους δείχνει τίποτα.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Γιαννη θα σου πω κατι και ας μην και τοσο  σωστο πεταξε απο πανω τα κουμπακια και τα ηλεκτρονικα κομπλαρισματα και βαλτα χειροκινητα να ξεμπερδευεις και να μην στεναχωριεσαι κιολας φιλικα σουντο λεω αλλα ποτε δεν μου αρεσαν τα ηλεκτρονικα
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 22:24 »
  Γιαννη θα σου πω κατι και ας μην και τοσο  σωστο πεταξε απο πανω τα κουμπακια και τα ηλεκτρονικα κομπλαρισματα και βαλτα χειροκινητα να ξεμπερδευεις και να μην στεναχωριεσαι κιολας φιλικα σουντο λεω αλλα ποτε δεν μου αρεσαν τα ηλεκτρονικα
Λευτέρη τι εννοείς? Να βάλει Τ-case από το παλιό JIMNY, ή κάποια μετατροπή στο υπάρχον ώστε να μπεί λεβιές?

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 22:38 »
Να βάλω απο το jimny αποκλείεται!
Τζάμπα τα λεφτά!
Νομίζω εννοεί να βάλω απο σαμουραι. Ειχα βρει ενα πριν κανα μήνα για να το βάλω αλλά το περίμενα να μου το στείλουν με μεταφορική και δεν ήρθε ποτέ!
Μετα άρχισε να μου την βιδώνει και έχω σταματήσει να του ρίχνω λεφτά!
Σκέφτομαι να το δώσω και να πάρω κάτι άλλο.
Το jimny για να το κάνω όπως θέλω θέλει πολλά λεφτά και είναι και κρίμα για το αμάξι γιατί είναι καινούριο!
Πάντος Λευτέρη έχεις απόλυτο δίκαιο. Και εγώ τα κουμπάκια δεν τα είχα σε πολύ εκτίμηση αλλά δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα!
Πάντος εννοείται οτι οτιδήποτε ηλεκτρονικό έχει μια ευαισθησία παραπάνω! Ειδικά στην εκτός δρόμου χρήση! Το βοηθητικό απο σαμι είναι η καλύτερη λύση γιατί έχεις και την επιλογή για μειωτήρα!
Απλά τώρα ψάχνω λύση για το πρόβλημα μιας και στην αντιπροσωπία δεν τους έχει ξανα τύχει και έχουν αρχίσει και τα αλλάζουν όλα σιγά σιγά!

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 22:51 »
φιλος με isuzu d-max 3000 μονιμος προβλημα με τα ριμαδια τα κουμπια της τετρακινησης ασε που στην αντιπροσωπια δεν βρισκουν το προβλημα αυτο του παρουσιαστηκε οταν μπηκε σε νερο το αμαξι η τεχνολογια εξελισεται για να γινει η ζωη μας ευκολοτερη και οχι ποιο δυσκολη εξαλλου αυτοι που αλλαξαν τοjimny απο λεβιε σε ηλεκρονικο το εκαναν για καποιο συγκεκριμενο σκοπο  ::) ::)και να σου πω και το αλλο αν εβγαινε για τοjimny χειροκινητο μπλοκε π.χ ox-locker θα το προτιμουσα απο το ARB Σου ευχομαι να βρεις λυση στο προβλημα σου
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 26, 2009, 23:05 »
Να βάλω απο το jimny αποκλείεται!
Τζάμπα τα λεφτά!
Νομίζω εννοεί να βάλω απο σαμουραι. Ειχα βρει ενα πριν κανα μήνα για να το βάλω αλλά το περίμενα να μου το στείλουν με μεταφορική και δεν ήρθε ποτέ!
Μετα άρχισε να μου την βιδώνει και έχω σταματήσει να του ρίχνω λεφτά!
Σκέφτομαι να το δώσω και να πάρω κάτι άλλο.
Το jimny για να το κάνω όπως θέλω θέλει πολλά λεφτά και είναι και κρίμα για το αμάξι γιατί είναι καινούριο!
Πάντος Λευτέρη έχεις απόλυτο δίκαιο. Και εγώ τα κουμπάκια δεν τα είχα σε πολύ εκτίμηση αλλά δεν μου είχε βγάλει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα!
Πάντος εννοείται οτι οτιδήποτε ηλεκτρονικό έχει μια ευαισθησία παραπάνω! Ειδικά στην εκτός δρόμου χρήση! Το βοηθητικό απο σαμι είναι η καλύτερη λύση γιατί έχεις και την επιλογή για μειωτήρα!
Απλά τώρα ψάχνω λύση για το πρόβλημα μιας και στην αντιπροσωπία δεν τους έχει ξανα τύχει και έχουν αρχίσει και τα αλλάζουν όλα σιγά σιγά!

Δεν βγάζεις μόνος σου τις φύσες πάνω απο το transfer να τις καθαρίσεις με σπρέι επαφών? Θα το βρείς σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών. Μπορεί να είναι κάτι απλό αλλά με την απέραντη βαριεστημάρα και βλακεία που τους δέρνει ίσως να μην το έψαξαν. Ποτέ δεν ξέρεις :)
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 27, 2009, 23:02 »
είχα γρήγορη τετρακίνηση και σταμάτησα κάποια στιγμή, έσβησα το αμάξι και μετά απο 10 λεπτά το ξανα άναψα. Η πράσινα λυχνία ενω θα έπρεπε να είναι αναμμένη αντ'αυτού αναβόσβηνε.
Πάταγα τα κουμπάκια αλλά τίποτα.

Νομιζω στο manual γραφει οτι δεν πρεπει να σβηνουμε το αυτοκινητο ενω εχουμε τετρακινηση. Ουτε γρηγορη, ουτε αργη. Ή κανω λαθος?

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 28, 2009, 00:20 »
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω!
Αλλα τις επόμενες 2 φορές που κόλλησε ήταν εν κινήση και δεν το είχα σβήσει!

Αποσυνδεδεμένος xristoforos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
Απ: Προβλήματα του jimny
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 30, 2009, 19:07 »
"efthimi το ιδιο προβλημα ειχα και γω προ καιρου μολις το ζοριζα λιγο λιγο μου εσβηνε. μετα απο πολυ ψαξιμο αλλαξα τον αισθητηρα σημειου εκεντροφορου και τελος roc2 roc2 roc2 roc2. Ο αισθητηρας ειναι στο καπακι του μοτερ στο πισω μερος υποψην το δικο μου ειναι το caprio του 2000