Αποστολέας Θέμα: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ  (Αναγνώστηκε 24540 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« στις: Φεβρουάριος 29, 2012, 23:59 »
καλησπέρα σας...είπα να ανοίξω ένα θέμα με την υδρογονοκίνηση...πρώτα απ'όλα να ξεκαθαρίσω ότι ει μαι ιδιώτης κάτοχος jimny και διαμένω στη Σάμο...οπότε το μόνο όφελος που έχω θα είναι η οικονομία στην τσέπη μου από την εξοικονόμηση καυσίμου , μιας και εδώ δεν έχουμε LPG ως εναλλακτική λύση...αυτές τις μέρες με λίγο ψάξιμο ανακάλυψα την υδρογονοκίνηση (όχι ότι ανακάλυψα και τον τροχό βέβαια..) ...η οποία υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου από 15% έως και 50% με την μέθοδο της ηλεκτρόλυσης και διαχωρισμού του νερού στα συστατικά του και έγχυσης του υδρογόνου στην εισαγωγή αέρος του κινητήρα ... είδα από πατέντες τύπου φτιάχτο μόνος σου μέχρι συσκευές που φέρουν και πιστοποίηση CE όπως αυτή η εταιρία http://www.hydrofuel.gr/ η οποία υπόσχεται πολλά..(ξέρω...όπου ακούς πολλά κεράσια,κράτα και μικρό καλάθι)...δεν ξέρω...αλλά δεν έχει συζητηθεί και καθόλου εδώ...και δεδομένου ότι και ότι ο τζιμάκος όπως και να το κάνουμε είναι και λίγο φαγανούλης νομίζω ότι θα μας απασχολήσει 'όλους...να προσθέσω μόνο ότι  το υδρογόνο συνδυάζεται με όλους τους τύπους καυσίμου (βενζίνη  - πετρέλαιο -LPG )
 κάθε εμπειρία και γνώμη δεκτή...

φιλικά
Σταύρος  Σάμος

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 01, 2012, 09:57 »
Επειδή την έχω ψάξει σε βάθος τη δουλειά, θα σου πω το εξής :

Η ποσότητα ενέργειας που απαιτείται να διασπάσεις το καθαρό νερό (Η2Ο) σε Η2 και Ο είναι μεγαλύτερη από αυτήν που προσφέρεται από την καύση τους σε Η2Ο .

Την ενέργεια για την διάσπαση την παίρνεις από το δυναμό της μηχανής, το οποίο πέρνει την ενέργεια από την μηχανή, και με τη σειρά της από την βενζίνη (υπολόγισε και τις ενδιάμεσες απόλειες σε θερμότητα και τριβές.... ) : Ενέργεια διάσπασης = Ενέργεια καύσης + Θερμότητα + απώλειες

Η μόνη περίπτωση να έχεις θετικό ισοζύγιο είναι να πέρνεις την ενέργεια για τη διάσπαση του νερού από εξωτερική πηγή, πχ φωτοβολταϊκά στη σκεπή και το καπώ. Ετσι δεν χαραμίζεις ενέργεια από τη βενζίνη, αλλά στην ουσία χρησιμοποιείς την ενέργεια του ήλιου. Ακόμα και έτσι όμως, σε συμφέρει να συνδέσεις απ'ευθείας το φωτοβολταϊκό με έναν ηλεκτροκινητήρα, και να δίνεις απ'ευθείας κίνηση σε κάποιον κεντρικό άξονα, χωρίς να κινδυνεύεις από τις εκρηκτικές ιδιότητες του Η2.

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 01, 2012, 11:05 »
οι συσκευές αυτές ρυθμίζονται να καταναλώνουν οχι παραπάνω απο 4-8Α ανάλογα με το όχημα και εαν αληθέυει ότι η αντίσταση που ξεθολώνει το πίσω τζάμι θέλει  30Α τότε μιλάμε για αμελητέο ποσό ενέργειας..ειμαι στην αναζήτηση ροομετρητή για να μετρήσω ακριβώς την κατανάλωση με πολύ μεγάλη ακρίβεια απο τα πρώτα 100 χλμ κιόλας γιατί από αύγουστο και μετά που λήγει η εγγύηση ψήνομαι για τοποθέτηση υδρογόνου..

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 01, 2012, 11:42 »
Σου ανέλυσα με απλή φυσική το ισοζύγιο της ενέργειας. Μάλλον δε σε έπεισα......


Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 01, 2012, 16:25 »
έχεις δίκιο χάρη αλλα νομίζω ότι αυτό που λές υσχύει στην περίπτωση που το Η2 το χρησιμοποιείς σαν κύριο καύσιμο. εγώ δεν μιλάω για αποκλειστικό καύσιμο αλλά παράλληλο με την βενζίνη-πετρελαιο-LPG  στην πραγματικότητα αντί για ατμοσφαιρικο καθαρά αέρα, διοχετεύουμε μία ποσότητα  Η2 στην εισαγωγή του κινητήρα η οποία καταλήγει στον θάλαμο καύσης..και το οξυγόνο απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 01, 2012, 16:29 »
Οπως και να το κάνεις, αν χρησιμοποιήσεις ένα κιλό Η2, χρειάζεσαι πχ 1000 Joule για να το παρασκευάσεις. Αν το ένα κιλό σου προσφέρει 800 Joule κατά τη καύση, αυτή τη διαφορά των 200 Joule θα πρέπει να τη πάρεις από τη βενζίνη. Αρα, ή θα κάψεις παραπάνω βενζίνη για να έχεις την ίδια απόδοση στο αυτοκίνητο, ή θα μείνεις με μικρότερη απόδοση

(τα νούμερα είναι υποθετικά)


Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 01, 2012, 16:55 »
Τωρα ειναι που μπερδευτικα βρε παιδια.Λεω και γω να βαλω αυτο το υδρογονο, αξιζει???????????

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 01, 2012, 17:05 »
χάρη και πάλι θα συμφωνήσω αλλά

1) για να διασπάσουμε το νερό στα συστατικά του χρειαζόμαστε ενέργεια σωστα? ΣΩΣΤΑ
       ( ΣΤΗ δική μας περίπτωση είναι νερό με κάποιον καταλύτη  )
2) την  ενέργεια αυτή θα την πάρουμε είτε από το δυναμό είτε απο την μπαταρία σωστά ? ΣΩΣΤΑ

3) το δυναμο παίρνει κίνηση από τον ιμάντα οπότε το δυναμό είναι πάντοτε σε κίνηση και φορτίζει την μπαταρία μας. όταν φορτιστεί απλά ένα κυκλωμα διακόπτει τη ροή ρεύματος και σταματά η φόρτιση αλλα όχι την περιστροφή του δυναμό σωστά?
 ΟΠΌΤΕ εάν το ρεύμα το παίρνουμε από την μπαταρία μιλάμε για 4-8Α δεν νομίζω οτιι θα είναι πρόβλημα...
βέβαια εάν τραβάει πολύ ρεύμα κάτι υπάρχει μια μικρή πτώση στις στροφές του κινητήρα ...όλοι το έχουμε προσέξει

αλήθεια το έχει δοκιμάσει κανείς??
  

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 01, 2012, 18:30 »
Οταν τραβάει 8Α απο το δυναμό, πράγματι πεφτουν οι στροφες. Το αυτόματο συστημα όμως επαναφερει τις στροφες στο ρελαντι, και ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. Ουκ αν λάβεις εκ του μη έχοντος.

Σωστα τα 1 & 2 που ειπες, αλλα αν δεν έχεις εξωτερικη πηγη ενέργειας , οικονομία στη βενζίνη δε κάνεις. Αντίθετα καις περισσότερη.

Αν ακόμα δεν σε εχω πείσει, κάνε την εγκατάσταση, και πείσε με για το αντίθετο !!!

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 01, 2012, 21:04 »
είναι σχετικά μια καινούρια στα αυτιά μας τεχνολογία...όπως βέβαια κάποτε και το lpg.... ήρθα σε επικοινωνία με την εταιρία και συγκεκριμένα τον κ. Γιώργο...δεν αναλύσαμε τεχνικά θέματα...ζήτησα την άδεια εάν χρειαστεί να αναδημοσιεύσω κείμενο απο τη σελίδα καθώς και αν έχει το χρόνο να μπεί στην ενότητα για τους επαγγελματίες και να μας κάνει μία παρουσίαση...πάντως σίγουρα δεν έχει να κάνει με τις πατέντες με τα βαζάκια απο μαρμελάδες και πίκλες μιας και είναι η μοναδική συσκευή που έχει και πιστοποίηση CE και μπαίνει σε αμάξια χωρίς να χαθεί η εγγύηση του οχήματος...

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 02, 2012, 00:20 »
  Η μόνη σίγουρα περίπτωση να μας πει κάποιος αν συμφέρει ή όχι είναι να το έχει δοκιμάσει ο ίδιος. Εγώ προσωπικά δεν ξέρω κάποιον και παλαιότερα το είχα ψάξει και εγώ αλλά δεν βρήκα άκρη και έτσι δεν έκανα τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 02, 2012, 00:29 »
Φίλε Strag, προς συμπλήρωση αυτών που σου είπε ο Χάρης υπάρχει (ένα από τα πολλά λινκ) αυτό και επειδή σε βλέπω πως ψάχνεσαι (και καλά κάνεις) αν έχεις χρόνο και όρεξη ψάξε αν τα νούμερα είναι σωστά.

Διαισθητικά πάντως σκέψου και τα εξής: η ηλεκτρόλυση δεν αυτοσυντηρείται οπότε θέλει συνέχεια ενέργεια. Και μάλιστα ενέργεια που παίρνεις και με κάποιο βαθμό απόδοσης+απώλειες που αναφέρθηκαν.
Αν πράγματι προσφέραμε μια Α ποσότητα και παίρναμε πίσω Α+ θα είχαμε λύσει το ενεργειακό πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 02, 2012, 13:23 »
το περιοδικό 4 ΤΡΟΧΟΙ  στο τεύχος φεβρουαρίου έχει δοκιμή σε τέτοια συστήματα...τα συμπεράσματα ας τα βγάλει ο καθένας μόνος του... περιληπτικά από τα συμπεράσματα του περιοδικού

 1) ΜΕΙΩΣΗ της καταναλωσης καυσίμου κατα 26,5 %
 
 2) ΑΥΞΗΣΗ ιπποδύναμης κατα 2,5 ίππους

 3) ΑΥΞΗΣΗ ροπής κατά 0,24 χλγμ

αυτό που θέλω να καταλήξω... το θέμα το άνοιξα για να βοηθείσει ο ένας τον άλλο σε αναζήτηση λύσεων και προιόντων μακριά από τον κάθε τυχοδιώκτη, με χειροπιαστές αποδείξεις και οχι του στυλ -- ο κουμπάρος του δευτεροξάδερφου του μπατζανάκη κτλ... --

 όποιος έχει δοκιμάσει κάποιο τέτοιο σύστημα ας μας πεί εντυπώσεις...

Αποσυνδεδεμένος strag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 02, 2012, 13:25 »
Υ/Γ

έτσι θα μπορέσουμε να συγκρίνουμε συστήματα...εξαρτήματα ..τεχνικές..


φιλικά
Σταύρος
Σάμος

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 02, 2012, 13:43 »
Στο λινκ που έβαλε ο potge πιο πάνω, που προφανώς δεν διάβασες, αποδεικνύει με "πολλά" λόγια αυτό που σου είπα εγώ με λίγα

Στο ξαναβάζω εδώ για να το διαβάσεις. : http://aardvark.co.nz/hho_fraud.shtml

Αν το διαβάσεις και δεν σε πείσει, κάνε σε παρακαλώ τη δοκιμή. Αν βρεις οικονομία καυσίμου, ή παραπάνω άλογα στο αμάξι σου, εγώ θα σκίσω τα πτυχία μου και θα τα στείλω πίσω από κει που μου τα έδωσαν....