Αποστολέας Θέμα: Τάσος απο Αθήνα  (Αναγνώστηκε 1991 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nightblade

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
  • "born to lose live to win" Motorhead
Τάσος απο Αθήνα
« στις: Αύγουστος 31, 2017, 16:56 »
Καλησπέρα σε όλους και σε όλες

Νέος στο όμορφο και πολύ ενδιαφέρον φόρουμ σας ....... αν και κάτοχος Jimny για αρκετά χρόνια. Με την σειρά μου λοιπον να συστηθώ, είμαι ο Τάσος , μένω στο κέντρο της Αθήνας και είμαι μηχανολόγος μηχανικός στο επάγγελμα (ασχολούμαι με κτιριακές εγκαταστάσεις - με οχήματα ερασιτεχνικά). Κάτοχος ενος πράσινου μεταλλικού Jimny του 98' (hardtop J13BB) με 205.000 χλμ στην πλάτη του (είναι απο 2ο χέρι) που αγοράστηκε για 2ο όχημα στην οικογένεια ετσι ώστε και να το χρησιμοποιεί η σύζυγος για εκμάθηση αρχικά και εγω σαν "παιχνιδομηχανή" για τον ελεύθερο χρόνο μου. Το προηγούμενο τετρακίνητο που είχα ήταν ενα Lada Niva 1.7 (εξαιρετικό εκτος δρόμου αυτοκίνητο με παιδικές ασθένειες όμως).

Επειδή λοιπόν αγοράστηκε αρχικά σαν εκπαιδευτικό της συζύγου προσπάθησα να βρω κάτι φτηνό σε καλή σχετικά μηχανολογική κατάσταση όπως και τελικά βρήκα. Με τον καιρό όμως ήρθε και η ανάγκη για "συμμάζεμα" που εξελίχτηκε σε έρωτα με το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να ξεκινήσω απο μια αντικατάσταση σπασμένου καθρέφτη και να καταλήξω σε ολική βαφή. Με πολύ μεράκι και αγάπη αντικαταστάθηκαν και αρκετά μηχανολογικά μέρη (κεντρικοί άξονες - σταυροί - ψυγειο - τρόμπα βενζίνης - γραμμή τροφοδοσίας και πολλά αλλα) με αποτέλεσμα σήμερα να γουστάρω περισσότερο να πηγαίνω στην δουλειά με το Jimny παρά με το κανονικό μου (Toyota Yaris Mk3 12')
Φυσικά καλύπτει 100% τις ανάγκες μου για εξερεύνηση στην φύση τόσο κοντά όσο και μακριά απο την Αθήνα. Τα καλοκαίρια συνήθως "οργώνω" το αγαπημένο μου Καντήλι στην Βόρεια Εύβοια λόγο καταγωγής της γυναίκας.