jimnyclub.com
Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων => Γενική τεχνική θεματολογία περί τετρακίνησης => Μήνυμα ξεκίνησε από: apla στις Ιανουάριος 03, 2007, 18:40
-
Ποιο είναι το καλύτερο σε εκτός δρόμου ικανότητες 4χ4 πάντα stock to the bone!Καλύτερες γωνίες ράμπας κτλ?
-
wrangler
-
LAND ROVER 90
-
Ποιο είναι το καλύτερο σε εκτός δρόμου ικανότητες 4χ4 πάντα stock to the bone!Καλύτερες γωνίες ράμπας κτλ?
Mercedes G-class και ξερο ψωμι ;D
Εχουν και 3 locker εργοστασιακα δε χαλανε και καθε μερα σαν τα Land Rover!
Εσυ Geo τα ξερεις καλυτερα ;)
-
Εσυ Jeo τα ξερεις καλυτερα ;)
Θα σου έλεγα να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου ::) ;D
-
Το samy παίζει?;)
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
Έλεγα κ εγώ.. θα το πει, δε θα το πει ha
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
Αν δε παινεψεις το χρεπι σου πεφτει και σε πλακωνει!!! ha ha ha lol
-
Έχω την εντύπωση πως το Samurai και το Niva έχουν τις καλύτερες κρητικές.
-
τα sami με λιγο χρημα κατι κανουν ha τα niva ειναι για τη πρεσα lol
-
Εσυ Jeo τα ξερεις καλυτερα ;)
Θα σου έλεγα να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου ::) ;D
Ε καλα δεν τον ειπα και καμπουρη ;)
-
OK jeorg
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
Έλεγα κ εγώ.. θα το πει, δε θα το πει ha
Ετσι εεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτα να τα λες οταν θα παμε ξανα στο ποταμι, αν δεν σε αφησω να κανεις μπουρμπουλιθρες με το ζιμνι. t4 t4
0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
Αν δε παινεψεις το χρεπι σου πεφτει και σε πλακωνει!!! ha ha ha lol
Καλααααααααααααααα.
Εσενα θα σου στειλω τον κουμπαρο μου να σου κανει ποδαρικο.
ha ha ha ha ha
-
OK jeorg
ha3 ha3 roc2
built not bought! lol
-
Εσυ Jeo τα ξερεις καλυτερα ;)
Θα σου έλεγα να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου ::) ;D
Ε καλα δεν τον ειπα και καμπουρη ;)
OK jeorg
Μην παρεξηγείτε υπάρχει ενεργός χρήστης Jeo lol lol
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο επίσημο κέντρο πληροφοριών του JimnyClub.com γνωστό και με το παρατσούκλι Nicksi lol lol lol lol lol lol lol lol lol
-
Καλααααααααααααααα.
Εσενα θα σου στειλω τον κουμπαρο μου να σου κανει ποδαρικο.
ΟΧΙ, ΜΗ ΡΕ ΦΙΛΕ.... ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΠΙΑ!!! lol lol lol
-
Το καλύτερο στοκ (μαμά) "τζιπ" με διαφορά είναι απ' όλες τις απόψεις το Wrangler Rubicon...
-
LAND ROVER 110 TOMB RAIDER και αντε γεια >:D >:D >:D
-
JIMNY βρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! a105 a105 a105
-
Πρωτα αυτο και μετα ολα τα αλλα.
j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12 j12
Έλεγα κ εγώ.. θα το πει, δε θα το πει ha
Ετσι εεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτα να τα λες οταν θα παμε ξανα στο ποταμι, αν δεν σε αφησω να κανεις μπουρμπουλιθρες με το ζιμνι. t4 t4
0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21 0_21
Καλά βρε, ένα αστείο κάναμε lol
-
Είχα διαβάσει παλιά ότι το jimny είναι με διαφορά μπροστά από πολλά εκτός απο τα G class k H3...
τελικά ποιά είναι σειρά?
-
Είχα διαβάσει παλιά ότι το jimny είναι με διαφορά μπροστά από πολλά εκτός απο τα G class k H3...
τελικά ποιά είναι σειρά?
Δεν υπάρχει σειρά, ο καθένας λέει ότι γουστάρει, κανένας δεν έχει πραγματοποιήσει συγκριτικά εκτός δρόμου τεστ σε όλα τα μαμίσια "τζιπ" και σε σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες (εδώ που τα λέμε είναι πρακτικά αδύνατο) για να βγάλει ασφαλές συμπέρασμα...
Κρίνουμε (ο καθένας) από τις προδιαγραφές του οχήματος και την προσωπική εμπειρία, βάση προδιαγραφών για εμένα το καλύτερο μαμά είναι το Rubicon Wrangler, έχει 3 μπλοκέ μηχανικά διαφορικά, ξεχωριστό σασί, άκαμπτους άξονες μπροστά-πίσω με ελατήρια, αυξημένο ύψος από το έδαφος, μεγάλα ελαστικά, μικρούς πρόβολους, δυνατό κινητήρα, μόνιμη τετρακίνηση, σχετικά μικρό βάρος και γενικά όλα τα καλούδια ενός φτιαγμένου after market κατασκευαστή από τη μάνα του. Από κει και πέρα παίζουν τα G-wagen, LR defender, Wrangler, Jimny, Niva, Samurai κλπ, το καθένα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του....
Το ν' αρχίσουμε να λέμε ότι το Jimny π.χ. είναι καλύτερο από το Niva ή το Defender καλύτερο από το Wrangler κλπ, είναι πολύ σχετικό και άνευ ουσίας νοιμίζω.
-
Θα συμφωνήσω με τον metalaxe και μάλλον σε πιθανό συγκριτικό σε ''μαμά'' 4χ4 πιστεύω οτι θα πάει πιο μακριά το rubicon
-
Πάντως χωρίς να θέλω να χαλάσω το τόπικ ένας διαχωρισμός ανάμεσα σε όσα παράγονται ακόμα κι σε όσα όχι θα είχε ενδιαφέρον.
-
Είχα διαβάσει παλιά ότι το jimny είναι με διαφορά μπροστά από πολλά εκτός απο τα G class k H3...
τελικά ποιά είναι σειρά?
Δεν υπάρχει σειρά, ο καθένας λέει ότι γουστάρει, κανένας δεν έχει πραγματοποιήσει συγκριτικά εκτός δρόμου τεστ σε όλα τα μαμίσια "τζιπ" και σε σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες (εδώ που τα λέμε είναι πρακτικά αδύνατο) για να βγάλει ασφαλές συμπέρασμα...
Κρίνουμε (ο καθένας) από τις προδιαγραφές του οχήματος και την προσωπική εμπειρία, βάση προδιαγραφών για εμένα το καλύτερο μαμά είναι το Rubicon Wrangler, έχει 3 μπλοκέ μηχανικά διαφορικά, ξεχωριστό σασί, άκαμπτους άξονες μπροστά-πίσω με ελατήρια, αυξημένο ύψος από το έδαφος, μεγάλα ελαστικά, μικρούς πρόβολους, δυνατό κινητήρα, μόνιμη τετρακίνηση, σχετικά μικρό βάρος και γενικά όλα τα καλούδια ενός φτιαγμένου after market κατασκευαστή από τη μάνα του. Από κει και πέρα παίζουν τα G-wagen, LR defender, Wrangler, Jimny, Niva, Samurai κλπ, το καθένα με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του....
Το ν' αρχίσουμε να λέμε ότι το Jimny π.χ. είναι καλύτερο από το Niva ή το Defender καλύτερο από το Wrangler κλπ, είναι πολύ σχετικό και άνευ ουσίας νοιμίζω.
Άνευ ουσίας δεν είναι σίγουρα. Σχετικά με τα jeep στην βάση της κατηγορίας δηλ niva terios vitara k jimny έχω ένα συγκριτικό το οποιο αναφέρει οτι το jimny είναι πολύ μπροστα. Τωρα my point is αν το jimny μπορει stock νa κοντράρει ακριβοτερες κατασκευες wrangler ktl.
Tώρα σχετικα με το Rubicon Wrangler(1565 kg) ξέρει κανεις τις γωνίες προσέγγισης ράμπας κ φυγής?Τι να κάνω τις μπλοκαδουρες αν δεν μπορει να αναρριχηθεί??
-
Άνευ ουσίας δεν είναι σίγουρα. Σχετικά με τα jeep στην βάση της κατηγορίας δηλ niva terios vitara k jimny έχω ένα συγκριτικό το οποιο αναφέρει οτι το jimny είναι πολύ μπροστα. Τωρα my point is αν το jimny μπορει stock νa κοντράρει ακριβοτερες κατασκευες wrangler ktl.
Tώρα σχετικα με το Rubicon Wrangler ξέρει κανεις τις γωνίες προσέγγισης ράμπας κ φυγής?Τι να κάνω τις μπλοκαδουρες αν δεν μπορει να αναρριχηθεί??
Το εν λόγω συγκριτικό το έχω κι εγώ (δε λέει ακριβώς ότι το Jimny είναι πολύ μπροστά βέβαια...) αλλά πριν βγάλεις εύκολα συμπέρασμα σκέψου α) κατά πόσο ο δημοσιογράφος έχει σχέση με το πραγματικό 4x4 (οι περισσότεροι είναι άσχετοι), β) σε τι είδους δοκιμασίες τα υπέβαλε (είναι σίγουρο ότι δεν έκανε ούτε το 20% από αυτά που κάνουμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας), γ) τι πιθανά συμφέροντα μπορεί να έχει το περιοδικό για να πει ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο κλπ...
Σχετικά με το Rubicon Wrangler, μπορεί και παραμπορεί... ;) ;)
-
Άνευ ουσίας δεν είναι σίγουρα. Σχετικά με τα jeep στην βάση της κατηγορίας δηλ niva terios vitara k jimny έχω ένα συγκριτικό το οποιο αναφέρει οτι το jimny είναι πολύ μπροστα. Τωρα my point is αν το jimny μπορει stock νa κοντράρει ακριβοτερες κατασκευες wrangler ktl.
Tώρα σχετικα με το Rubicon Wrangler ξέρει κανεις τις γωνίες προσέγγισης ράμπας κ φυγής?Τι να κάνω τις μπλοκαδουρες αν δεν μπορει να αναρριχηθεί??
Το εν λόγω συγκριτικό το έχω κι εγώ (δε λέει ακριβώς ότι το Jimny είναι πολύ μπροστά βέβαια...) αλλά πριν βγάλεις εύκολα συμπέρασμα σκέψου α) κατά πόσο ο δημοσιογράφος έχει σχέση με το πραγματικό 4x4 (οι περισσότεροι είναι άσχετοι), β) σε τι είδους δοκιμασίες τα υπέβαλε (είναι σίγουρο ότι δεν έκανε ούτε το 20% από αυτά που κάνουμε οι περισσότεροι στις βόλτες μας), γ) τι πιθανά συμφέροντα μπορεί να έχει το περιοδικό για να πει ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο κλπ...
Σχετικά με το Rubicon Wrangler, μπορεί και παραμπορεί... ;) ;)
Πολύ θεωρία συνομοσίας ρε αδερφέ!Το συγκριτικό έχει τίτλο το χρώμα το χρήματος (πολυ σπάνια το φτηνό κ ικανό χαρακτηρίζουν το ίδιο αυτοκίνητο στην περίπτωση των 4χ4 πάλι οχι)και κλείνει λέγοντας "είναι με διαφορά η καλύτερη λύση για περιηγήσεις στο σκαρφάλωμα"! Τώρα αν τα ζόρισε η όχι στο test θα πρέπει να δεις τις photos! roc2
φιλικα
-
..πόσο κάνει το rubicon ???
-
Ποιο είναι το καλύτερο σε εκτός δρόμου ικανότητες 4χ4 πάντα stock to the bone!Καλύτερες γωνίες ράμπας κτλ?
apla η ερώτηση σου ήταν σαφέστατη, και δεν εμπλέκει πουθενά τον παράγοντα χρήματα.
Σε αυτή ακριβώς την ερώτηση σαν απάντηση το wrangler rubicon είναι μονόδρομος και με τα after market που διαθέτει και γιατί ο ανταγωνισμός στην δεδομένη κατηγορία καθαρόαιμων 4χ4 είναι αρκετά πιο βαρύς και με μεγαλύτερο μεταξόνιο.
Ορμώμενος απο ένα αρθρο που λέει " το χρώμα του χρήματος" η σωστή ερώτηση θα ήταν "πιο είναι το best off road for money stock to the bone by far"??
Oι θεωρίες συνομοσίας υπάρχουν στα ΜΜΕ πίστψε το ;)
Σε μαμίσια κατάσταση ίσως το jimny να υπερτερεί απο το απλό wrangler λόγο βάρους, αν και οι γωνίες του ρανγκλερ είναι καλύτερες πλήν τις ράμπας λόγω μεταξονίου , όχι όμως και απο το rubicon....
-
Wrangler rubicon λοιπόν! j12
-
Wrangler rubicon λοιπόν! j12
5+1 στο Joker j12 lol lol lol
Aρε και να δείς μετά....
Καλά λέει ας βολευτουμε με το Jimny τωρα lol lol lol bhe bhe lol lol lol lol
-
Tώρα σχετικα με το Rubicon Wrangler(1565 kg) ξέρει κανεις τις γωνίες προσέγγισης ράμπας κ φυγής?Τι να κάνω τις μπλοκαδουρες αν δεν μπορει να αναρριχηθεί??
44.0 γωνία προσέγγισης
33.9 γωνία φυγής
25.4 ράμπας
Πηγή Jeep.com
-
Tώρα σχετικα με το Rubicon Wrangler(1565 kg) ξέρει κανεις τις γωνίες προσέγγισης ράμπας κ φυγής?Τι να κάνω τις μπλοκαδουρες αν δεν μπορει να αναρριχηθεί??
44.0 γωνία προσέγγισης
33.9 γωνία φυγής
25.4 ράμπας
Πηγή Jeep.com
Αστα να πάνε!Τι ηθελα κ μίλησα! a105