Καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το.... απορρίπτειν»
Αγαπητοί μου φίλοι.
Όντας στην ευχάριστη θέση να είμαι ο Τεχνικός έφορος στον αγώνα 24 Ώρες 2010 του Ιχνηλάτη, θα ήθελα να σας παρακαλέσω «σήμερα» να διαβάσετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ εσείς τους τεχνικούς κανονισμούς που έχει αναρτήσει η Οργανωτική επιτροπή στο site του αγώνα, (και να μην βασιστείτε στα «μου είπε ο τάδε»), πως το αυτοκίνητο σας θα είναι τεχνικά άρτιο για την συμμετοχή του, αναλόγως βέβαια και την κατηγορία στο οποιο είναι δηλωμένο.
Περιληπτικά ( και χωρις να σημαίνει ότι είναι μόνο αυτά που αναφέρονται ) και στοχεύοντας σε αυτούς που δεν είναι «τακτικοί θαμώνες» των αγώνων, θα ήθελα να υπενθυμίσω τα συνήθη σημεία τριβής, ώστε να τα αποφύγουμε.
1.«Υπερπαραγωγές»-Bullbar. Ή φέρνετε επίσημο χαρτί ότι είναι αξεσουάρ της επίσημης αντιπροσωπείας ή ότι έχει έγκριση τοποθέτησης στο συγκεκριμένο τύπο αυτοκίνητου ( Προσοχή δεν εννοώ CEmark - TUV κ.λ.π. ότι κατασκευάστηκε σωστά γενικώς και αορίστως ) Μια μαζεμένη κατασκευούλα με σωλήνες για τους προβολείς είναι αρκετή. ΟΧΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ( προς την κίνηση ) ΛΑΜΕΣ, μύτες γωνίες κ.λ.π.
2.Ραουλιέρες. Ομοίως, αν εξέχουν του προφυλακτήρα, ή βαζουμε «γλίστρες» ή «ντυμένες».
3.Τα ανοιχτά πάνω από το κεφάλι του οδηγού θέλουν rollbar, πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ακόμα και στην νορμάλ & entry.
4.Ντίζες αποφυγής κλαδιών = λαιμητόμος.
5.Λασπωτήρες. Αυτονόητο
6.Λάστιχα. ΔΕΝ εξέχουν από τα φτερά ή τα “φρύδια”.
7.Πίσω φώτα πορείας στοπ και φλας.
8.Ζώνες ασφαλείας. Να είναι ΣΩΣΤΕΣ κι όχι διακοσμητικές ( αυτές που δείχνουν 4 σημείων αλλά είναι τριών), σωστά στερεωμένες ( δείτε τα σχετικά σχέδια και οδηγίες), όχι ορειβατικούς κρίκους και άλλα τινά. Αλλιώς ( μιλώντας για τις νορμάλ κατηγορίες ) και οι εργοστασιακές είναι μια χαρά.
9.Καθίσματα. Ακλόνητα. Και τα εργοστασιακά του αυτοκίνητου μια χαρά είναι αν σωστά στερεωμένα.
10.Πυροσβεστήρες. Σωστά στερεωμένοι ΚΟΝΤΑ στο πλήρωμα κι όχι στο πορτμπαγκάζ. Και να είναι ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ όχι « για να περνάω ΚΤΕΟ».
11.Ρεζέρβες. Όσοι επιλέξετε να ΜΗΝ τις αφήσετε στην πίσω πόρτα πρέπει να βγάλετε ΚΑΙ την βάση της.
12.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μέσα στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι 2 φορές παραπάνω από «επαρκώς» στερεωμένο. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΡΕΖΕΡΒΕΣ, ΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΒΑΡΥ. Ξεχάστε τα «χταπόδια». Θα γίνει ιδιαιτέρως αυστηρός έλεγχος σε αυτό ακόμα και την ημέρα της Εκκίνησης.
Η ανωτερω σειρά δεν ειναι σειρά σημαντικότητας.
Γενικά να ειναι ενα τακτοποιημενο αυτοκινητο, να μην κυκλοφωρουν χυμα καλώδια δωθε κειθε περαν των απαραιτητων για τις φορητες συσκευες GPS κ.λ.π.
Κι ότι θέλετε.
Στην διάθεση σας