Αποστολέας Θέμα: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.  (Αναγνώστηκε 6384 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 12:45 »
Ανέβηκα μια αρκετά δύσκολη ανηφόρα, με πολύ μεγάλη κλίση και μαλακό χώμα ανακατεμένο με πέτρες και βράχια που εξείχαν αρκετά. Χρησιμοποίησα πρώτη ταχύτητα και κοντά, και για περίπου δύο λεπτά οι στροφές ήταν γύρω στις 4.500. Κατά το τέλος υπήρχε έντονη μυρωδιά  καμένου, αλλά  λόγω τού ότι δεν μπορούσα να βγω από το αυτοκίνητο, δεν κατάλαβα από πού προέρχεται.
Δίσκος, ή πήγα να κάψω το αυτοκίνητο;  Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψα πρώτη και κοντά σε τόσες στροφές· συνήθως δεν ξεπερνώ τις 3.000-3.500, και με τα κοντά χρησιμοποιώ πολύ και τη δευτέρα.
Πώς μπορώ να το αποφύγω την επόμενη φορά;
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 14:40 »
δισκος φιλε μου.
δεν καιγονται ετσι τα αμαξια...

σοβαρα δεν μπορει να σου απαντηση κανεις αμα δεν εχει πραγματικη εικονα.
2 παιζουν παντως.ή μειωτηρας ή περισοτερη φορα για να ανεβεις.
ολα αυτα στην θεωρια...

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 08:08 »
Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....

Με το δικό μου πάντως, με τα πολύ κοντά, πάω 6500, και "ακόμα" δεν έχει καεί τίποτα...  j12

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 12:49 »
Δίσκος, αμα πάταγες και συμπλέκτη....


+1!!

Τον κινητήρα του Τζίμνυ ΜΗΝ τον φοβάσαι....

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 16:13 »
Συμπλέκτη πάτησα για να κουμπώσω τα κοντά, πριν την ανηφόρα και όσο ο δρόμος ήταν ακόμα επίπεδος. Μετά, δεν είχα λόγο να ξαναπατήσω· δεν σταμάτησα καθόλου.
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος chrisder

  • Jimny
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 19:58 »
Αν χρησιμοποιησες για πρωτη φορα τα κοντα πιθανον να ειναι απο το κερι που εχει πανω το κεντρικο σαζμαν,
και εφοσον δεν πατησες συμπλεκτη.

το αμαξι ειναι καινουργιο?

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 23:28 »
Το αυτοκίνητο είναι τρεισήμισι –τεσσάρων χρόνων. Λόγω τού ότι πέρσι το χειμώνα δεν πήγα πουθενά όμως, τα κοντά είχα να τα χρησιμοποιήσω από το προηγούμενο καλοκαίρι. Πάντως περιστασιακά έχουν δουλέψει πάρα πολύ.
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 07:43 »
Αν χρησιμοποιησες για πρωτη φορα τα κοντα πιθανον να ειναι απο το κερι που εχει πανω το κεντρικο σαζμαν,
και εφοσον δεν πατησες συμπλεκτη.

το αμαξι ειναι καινουργιο?
αυτό το κερί, λειώνει σιγά σιγά με τη χρήση???

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 08:21 »
δεν παιζει φιλε μου αυτο που λες με το κερι γιατι ακομα και ετσι να ηταν,ακομα και πισωκινητος να πηγαινεις,η κινηση περναει απο το τρανσφερ οποτε και παλι ζεσταινεται ωστε να καει το κερι.
επισης εδω και πολλα χρονια οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν σταματησει να καλυπτουν με κερι ή μπογιες μηχανικα μερη καθοτι επηρεαζεται η ψυξη τους.

και να μην πατησε συμπλεκτη,μπορει απο το ζορι να ψιλο-πατιναρε οποτε και γι'αυτο να μυρισε.
συμπλεκτης ειναι κατα 90%...

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 17:09 »
δεν παιζει φιλε μου αυτο που λες με το κερι γιατι ακομα και ετσι να ηταν,ακομα και πισωκινητος να πηγαινεις,η κινηση περναει απο το τρανσφερ οποτε και παλι ζεσταινεται ωστε να καει το κερι.
επισης εδω και πολλα χρονια οι αυτοκινητοβιομηχανιες εχουν σταματησει να καλυπτουν με κερι ή μπογιες μηχανικα μερη καθοτι επηρεαζεται η ψυξη τους.

και να μην πατησε συμπλεκτη,μπορει απο το ζορι να ψιλο-πατιναρε οποτε και γι'αυτο να μυρισε.
συμπλεκτης ειναι κατα 90%...

+1 συμπλεκτης απο το ζορισμα στην ανηφορα.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος ath.nasi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 18:54 »
Άλλη μια φορά βρώμησε ξανά ο δίσκος, με ακριβώς αντίθετες ενέργειες όμως· όταν πρωτοπήρα το αυτοκίνητο και προσπάθησα ν’ανέβω με 4WD, λίγες στροφές και δευτέρα. Σε αυτές τις συνθήκες μού φαίνεται πιο λογικό να πατινάρει.
Γενικά τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις το ψιλοπατινάρισμα σε μια πολύ απότομη ανηφόρα, όταν μάλιστα δεν μπορείς να πάρεις πολλή φόρα;
Στις εκδρομές με το τζιμνάκι,στη δουλειά με το ποδήλατο!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 19:08 »
τίποτα... κ τι έγινε που πατινάρεις? άντε να χαλάσει ο δίσκος λίγο πιο νωρίς...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Πρώτη, κοντά και 4.500 στροφές.
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 07:48 »
αλλαζεις σχεσεις μεταδοσης,ή αυξανεις την δυναμη του αυτοκινητου.
μπορεις επισης να βαλεις και εναν τριφτερο πλατο...