Tην Παρασκευή παρέλαβα το μαμούνι μου απο το συνεργείο αφού έγινε υγραεριωθούμενο.
Το καζάνι πλήρωσης χωρητικότητας 50 lt μπήκε στον τεράστιο αποθηκευτικό χώρο και όπως βλέπεται στην φώτο
τον "γέμισε" απο θόλο σε θόλο. Σκοπός μου ήταν να μπεί το μεγαλύτερο δυνατόν καζάνι χωρίς να πειραχτεί τίποτα.
Κάτω απο την μπουκάλα έχουν ανοιχτεί δύο τρύπες για να περάσουν τα σωληνάκια του αερίου, για την πλήρωση τις μπουκάλας και για το σωληνάκι που μεταφέρει το αέριο στο χώρο της μηχανής.
Το γέμισμα τις μπουκαλας γίνεται απο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου όπου τοποθετήθηκε η βαλβίδα στον προφυλακτήρα (δίπλα στο αριστερό άκρο της βάσης του κοτσαδόρου)
Στο χώρο της μηχανής διακρίνονται τα μπεκ,
http://img16.imageshack.us/img16/8153/1002492q.jpgο παράλληλος εγκέφαλος της aldesa,
o πνέυμονας
και η ηλεκτροβαλβίδα
.
Τέλος στο ταμπλό τοποθετήθηκε ένα μικρό οργανάκι που δείχνει την πληρότητα της μπουκάλας και έχει ένα κουμπάκι για να μπορείς να επιλέξεις το είδος του καυσίμου που θέλεις.
.
Η λειτουργία του αυτ/του δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό μέχρι τώρα(πρόλαβα και έκανα περίπου 400χλμ). Το πιο κάυσιμο επιλέγεται δεν το αντιλαμβάνεσαι σε καμία περίπτωση παρά μόνο από ένα προειδοποιητικό ήχο που κάνει το οργανάκι κάθε φορά που αλλάζει.
Η διαφορά στη απόδοση μπορώ να πω οτι είναι πολύ μικρή. Eκτός δρόμου δεν δοκιμάστηκε, αν και τα χιλιόμετρα έγιναν με πλήρες φορτίο και air-condition.
Oσον αφορά την κατανάλωση επιφυλάσσομαι γιατί μετά απο 380χλμ(δεν ξέρω πόσα δοκιμαστηκα χλμ έγιναν απο το συνεργείο) η φιάλη άδειασε,γύρισε σε βενζίνη, πήγα την γέμισα και πήρε μόνο 33lt. Οπότε μια δεύτερη μέτρηση είναι απαραίτητη.
Όσον αφορά το συνεργείο, έμεινα ευχαρίστημενος με τη δουλειά, μια και έγινε ότι ζήτησα, το αυτ/το έμεινε μέσα για δύο μέρες και το παρέλαβα όπως βλέπεται και απο τις φώτο πλυμένο γυαλισμένο.
Α, και το γέμισμα κόστισε 33Lt x 0,699 = 23€